Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 287 van de 332 [ 8298 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290 ... 332  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Corona patiënten op bokt?

 
Profiel   

Hoe lang is het geleden dat je positief testte ? Langer dan 10 dagen en geen symptomen meer kun je gewoon doen wat je wil.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-22 09:36 



 
Profiel   

Voor 10 dagen moet ik helaas nog even... Geduld is niet mijn sterkste kant.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-22 09:38 



 
Profiel   

Gewoon wachten, je hebt nog symptomen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-22 09:41 



 
Profiel   

De regels zijn inmiddels:
Positieve (zelf)testuitslag? Blijf minimaal 5 dagen thuis tot je 24 uur klachtenvrij bent

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-22 09:43 



 
Profiel   

Keel schrapen, af en toe een kuch, moe. Omdat collega's en familieleden lange tijd na besmetting nog steeds met deze klachten lopen, vroeg ik me af of het niet gewoon een 'restproduct' kan zijn van het virus zonder dat je besmettelijk bent. Zij zijn immers ook gewoon weer op kantoor. Zij testen echter negatief en ik ben nog positief. Dat lijkt me niet goed, maar een pcr kan tot 8 weken positief blijven en ik lees nergens hoe dat zit met de zelftest.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-22 09:46 



 
Profiel   

_Lorette_ schreef
Wij zijn op onze huwelijksreis besmet geraakt. Zijn jullie na besmetting blijven testen met de zelftest? Zo ja, hoe lang bleef je daar positief op? Bij mij is de test nog zo duidelijk positief. Ben je dan nog besmettelijk? We hebben boodschappen laten halen en ik werk nog thuis, maar wil wel graag weten wanneer ik weer normaal de deur uit kan.



Als de zelftest nog positief is ben je nog besmettelijk zegt een vriendin die bij de ggd werkt
Bij een pcr is dat anders
Hoe lang geleden werd je ziek?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-22 09:54 



 
Profiel   

Mijn zelftest bleef 9 dagen positief.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-22 10:01 



 
Profiel   

Zelftest kan nog wel wat dagen positief uitslaan. Maar na 10 dagen mag je weer naar buiten. Dan is de besmettingskans wel weer een stuk afgenomen. Ik ben na 10 dagen weer boodschappen etc gaan doen ondanks nog wat (lichte) klachten. Ik heb nog wel even afspraken (binnen) en feestjes afgezegd tot ik klachtenvrij was. Geen idee of ik toen nog positief zou testen, op dag 9 nog wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-22 10:06 



 
Profiel   

Ik zou nog even binnen blijven omdat je nog lichte klachten hebt.
Niet leuk maar anderen besmetten die evt kwetsbaar zijn is ook niet leuk.

Bij mijn vriend was de zelftest na ongeveer 1 week neg.
Bij onze dochter na 4-5 dagen. Ze had dan ook geen klachten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-22 10:42 



 
Profiel   

Esther_ schreef
De regels zijn inmiddels:
Positieve (zelf)testuitslag? Blijf minimaal 5 dagen thuis tot je 24 uur klachtenvrij bent


En positief zonder klachten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-22 11:07 



 
Profiel   

5 dagen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-22 11:21 



 
Profiel   

Sheran schreef
5 dagen.


Ok dan, 5 dagen thuis zitten zonder klachten, dat wordt m niet denk ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-22 15:16 



 
Profiel   

CharleyT schreef
Sheran schreef
5 dagen.


Ok dan, 5 dagen thuis zitten zonder klachten, dat wordt m niet denk ik.



Waarom niet?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-22 17:09 



 
Profiel   

Het valt mee ik vond het wel snel gaan maar op dag 6 was ik weer hartstikke ziek kon alleen maar liggen. De dagen ervoor voelde ik mij eigenlijk op de erge keelpijn wel goed.

Tevens raad ik goed uitrusten wel aan die vermoeidheid is echt niet grappig

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-22 17:58 



 
Profiel   

Hier was m’n test met 18 dagen nog steeds positief. Geen klachten meer. Al met 5 dagen niet meer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-22 19:22 



 
Profiel   

Helaas zit ik nu op Covid dag 7...
Vorige week vrijdagochtend werd ik wakker met koorts die in rap tempo opliep..

Nu na een week is de koorts bijna weg maar ben ik een wrak, nog steeds verkouden, heel erg moe, echt 0 energie. Ik werk in de zorg en ben er die 2 jaar goed doorheen gekomen en dan nu toch nog..

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-22 16:02 



 
Profiel   

Lotus83 schreef
Helaas zit ik nu op Covid dag 7...
Vorige week vrijdagochtend werd ik wakker met koorts die in rap tempo opliep..

Nu na een week is de koorts bijna weg maar ben ik een wrak, nog steeds verkouden, heel erg moe, echt 0 energie. Ik werk in de zorg en ben er die 2 jaar goed doorheen gekomen en dan nu toch nog..



Balen
Ben je gevaccineerd?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-22 21:10 



 
Profiel   

tokedri schreef
Lotus83 schreef
Helaas zit ik nu op Covid dag 7...
Vorige week vrijdagochtend werd ik wakker met koorts die in rap tempo opliep..

Nu na een week is de koorts bijna weg maar ben ik een wrak, nog steeds verkouden, heel erg moe, echt 0 energie. Ik werk in de zorg en ben er die 2 jaar goed doorheen gekomen en dan nu toch nog..



Balen
Ben je gevaccineerd?


Alleen de eerste 2 van Pfizer -O-
En ja. Nu heb ik spijt dat ik de Booster niet gehaald heb, maar goed, daar had ik mijn redenen voor en spijt komt altijd achteraf.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-22 21:51 



 
Profiel   

Ik moet eerlijk bekennen, ik was volledig gevaccineerd en kreeg het ook. En ik heb nog steeds restklachten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-22 07:44 



 
Profiel   

Ik ook volledig gevaccineerd en 1 booster.
Kreeg corona en nu long-covid. Ga binnenkort beginnen met een revalidatietraject (via mijn werk)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-22 10:50 



 
Profiel   

blackstar schreef
Ik ook volledig gevaccineerd en 1 booster.
Kreeg corona en nu long-covid. Ga binnenkort beginnen met een revalidatietraject (via mijn werk)

Let met het revalidatie traject echt heel goed op je grenzen. Hoe meer je hierover heen gaat, hoe langer het gaat duren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-22 20:57 



 
Profiel   

Dank voor je tip.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-22 06:01 



 
Profiel   

_Lorette_ schreef
Wij zijn op onze huwelijksreis besmet geraakt. Zijn jullie na besmetting blijven testen met de zelftest? Zo ja, hoe lang bleef je daar positief op? Bij mij is de test nog zo duidelijk positief. Ben je dan nog besmettelijk? We hebben boodschappen laten halen en ik werk nog thuis, maar wil wel graag weten wanneer ik weer normaal de deur uit kan.


Ja, we hadden ze nog liggen, en ik was nieuwsgierig hoelang ik nog positief zou testen. Was van plan om mijn herstelbewijs te verlengen door als ik nog positief zou testen nog een keer naar de GGD gaan, maar was toen al negatief. Deze test deed ik trouwens in de 2de week. Op dag 6 heb ik veel geniest, en mijn partner werd op mijn 7de quarantaine dag pas ziek, en teste toen pas positief. De test kan zelf weken positief blijven heb ik gehoord Je mag na 7 dagen alweer uit quarantaine. Omdat er bij ons hierdoor nieuwe besmettingen kwamen zijn wij lekker thuis gebleven totdat de niesbuien weg waren. Wilde er zeker van zijn dat wij zelf niemand ziek zouden maken. Boodschappen laten bezorgen, en alleen een wandeling in een rustig park gemaakt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-22 16:13 



 
Profiel   

Ik begin inmiddels een beetje moedeloos te worden..

Het is nu Covid dag 9, en ik knap niet verder op... geen energie, blijf wat verkouden, watten in hoofd, een heel dof gevoel zeg maar, en echt heel erg zwak.

Ik weet niet zo goed wat ik kan doen, ik probeer goed te drinken en te eten, voldoende vitamines en slapen maar het helpt allemaal niets.. -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-22 16:23 



 
Profiel   

Lotus83 schreef
Ik begin inmiddels een beetje moedeloos te worden..

Het is nu Covid dag 9, en ik knap niet verder op... geen energie, blijf wat verkouden, watten in hoofd, een heel dof gevoel zeg maar, en echt heel erg zwak.

Ik weet niet zo goed wat ik kan doen, ik probeer goed te drinken en te eten, voldoende vitamines en slapen maar het helpt allemaal niets.. -O-


Sterkte! Het kan echt lang duren hoor! Hopelijk voel je je snel wat beter.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-22 19:47 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 287 van de 332 [ 8298 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290 ... 332  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen