Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 296 van de 332 [ 8298 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299 ... 332  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Corona patiënten op bokt?

 
Profiel   

Dat is volgens mij bij de delta variant. Omicron heeft dat niet volgens mij. Klopt dat?
Sterkte hopelijk ben je gauw weer goed.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-22 18:22 



 
Profiel   

Weet iemand of dit kan vriend van mij is dinsdag met klachten positief getest en nu vandaag weer negatief beide x bij de ggd...

Ik blijf er nog wel uit de buurt. Hij had ook alle klachten en een collega die bij ons in de auto zit is ook positief getest.

Ik heb gelukkig nog niks

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-22 18:47 



 
Profiel   

Zebrastreep schreef
Weet iemand of dit kan vriend van mij is dinsdag met klachten positief getest en nu vandaag weer negatief beide x bij de ggd...

Ik blijf er nog wel uit de buurt. Hij had ook alle klachten en een collega die bij ons in de auto zit is ook positief getest.

Ik heb gelukkig nog niks


Ik dacht dat je je normaal gesproken niet 2x in een week bij de GGD kunt laten testen. En waarom 2 dagen na je positieve test weer laten testen? Dat verhaal vind ik vooral vreemd.

Het kan dat de tweede test niet goed is afgenomen, maar het kan ook dat er niet genoeg virusdeeltjes meer waren lijkt mij. En het zal kunnen hè, een positieve en 2 dagen later negatieve test … anders had hij deze uitslagen niet. Ik zou me er niet druk om maken en al helemaal niet omdat dit een ander betreft ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-22 18:59 



 
Profiel   

Mannen zijn soms wel vaker wat onduidelijk met communicatie :') heb al vaker met hem gehad dat het later dan net weer anders blijkt te zitten.

Mijn vader zou dit ook overkomen dus ik neem sommige dingen dan ook aan met een korreltje zout.

Nou ja ik blijf er nog wel even uit de buurt. Ik heb mij al twee keer ziek moeten melden op werk in een korte tijd en ik verwacht bij een derde keer wel gezeik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-22 19:40 



 
Profiel   

Hebben jullie ook zo extreem last van moeheid? Ik dacht vanmorgen even aan te sluiten bij een online overleg. Na een half uur viel ik bijna in slaap. En dat was niet omdat het zo saai was :D
Ook even paarden voeren voelt als een flinke inspanning. Ik vind dat best wel heftig.
Heb het niet benauwd ofzo, maar echt moe. Moe lijf vooral, maar ook wel een moe hoofd. Vooral na wat langer beeldschermen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-22 19:44 



 
Profiel   

Niet over de grens gaan maar echt rusten en de tijd nemen, long covid is geen pretje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-22 19:55 



 
Profiel   

Nee dat hoop ik niet te krijgen. Ben nu 8 dagen onderweg. En doe vrij weinig overigens. Ik dacht dat dit wel ging. Niet dus :+
Ben nog gewoon ziek gemeld, dit was echt even een check of het ging.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-22 20:09 



 
Profiel   

Gewoon goed uitzieken en niet te veel doen, beterschap en acht dagen is inderdaad nog maar kort.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-22 20:14 



 
Profiel   

Ja het is nog niet zo lang gelukkig. Maar dat is ook meteen het lastige. Ik hoor mensen na 5 dagen alweer gewoon aan het werk gaan en bijna nergens meer last van. En ik hoor mensen die na 3 maanden nog vrij weinig kunnen. Maar niet per sé teveel hebben gedaan of niet hebben uitgeziekt. Dus ik weet niet zo goed hoe ik moet uitzieken zeg maar :+
Voel me best een watje. Normaal ben ik het typje: hup, weer doorgaan zodra het kan. Maar dat gaat nu gewoon niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-22 21:02 



 
Profiel   

Een collega van mij (jonge vent) zit nu op dag 8 en is niet meer doodziek, maar heeft nog best veel klachten. Zijn ex-vriendin was vrij snel weer beter, maar zijn broer is na anderhalve week ook nog steeds heel ziek. Hij test ook nog steeds positief op de thuistesten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-22 21:09 



 
Profiel   

Ik zit nu op dag 11 en mijn energie begint terug te keren *\o/* heb enkel nog wat een hoestje.
Ik heb het heel pittig gehad inclusief extreem vermoeid, ik sliep 20 uur per dag. Ben heel blij dat het bijtrekt!!
Voor iedereen die nog ziek is, sterkte :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-22 21:14 



 
Profiel   

Wat fijn Anna!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-22 21:20 



 
Profiel   

pien_2010 schreef
Dat is volgens mij bij de delta variant. Omicron heeft dat niet volgens mij. Klopt dat?
Sterkte hopelijk ben je gauw weer goed.

Bij omikron wordt ook wel geur- en smaakverlies gezien, alleen wel veel minder vaak dan bij de andere varianten

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-22 21:22 



 
Profiel   

OK. Dat wist ik niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-22 21:27 



 
Profiel   

Ik heb dus hooikoorts maar was daarom weer gaan testen. Omdat je mogelijk geen verschil maakt en vandaag positief. Was een heel licht tweede streepje dus tweede test gedaan en ook die een licht tweede streepje. Verder helemaal geen klachten.

Ik had gister een droge keel bij opstaan. En vanmorgen toen ik wakker werd prikken de ogen en neus dicht dit hoort bij mij bij hooikoorts. Na mijn neus gesmolten te hebben verder geen verhoudheid of iets. Ook geen koorts. In December Corona gehad. Dat ging van een kriebel in de keel binnen een paar uur naar ziek met koorts op bed. Wel fijn geen klachten verder. En toch fijn dat ik weer was gaan testen. Anders had ik het echt nu niet geweten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-22 00:13 



 
Profiel   

Beterschap. Hopelijk ben je gauw weer beter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-22 07:28 



 
Profiel   

Wow wat een tekst heb ik hierboven van gemaakt. Daar kan men geen pap van maken :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-22 09:22 



 
Profiel   

Hoe is het met je gesmolten neus nu dan? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-22 12:39 



 
Profiel   

_O-
Goed excuus: je hebt corona :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-22 12:41 



 
Profiel   

zonnebloem18 schreef
Hoe is het met je gesmolten neus nu dan? :D


Haha goed.
Ik heb nog geen klachten verder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-22 12:56 



 
Profiel   

Eerder volgens mij geen coronavirus gehad, maar lig nu voor de derde dag op bed .

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-22 11:44 



 
Profiel   

Hier schiet het nog niet erg op. Vanaf dinsdag heel beroerd en nog weinig verbetering. Had gehoopt toch al wel een stuk opgeknapt te zijn. Het ergste is nog wel dat m’n smaak kwijt is, daar word ik echt niet blij van.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-22 12:11 



 
Profiel   

Ik heb zo mijn best gedaan om geen Covid te krijgen en ben nu toch aan de beurt.

Donderdag begon ik mij wat verkouden te voelen, kriebel hoest en beetje spierpijn in mijn benen, zelf test gedaan en toen die negatief was met mijn moeder van 79 op pad om haar as verhuizing voor te bereiden.
Gisteren voelde ik me toch wel wat beroerder, dus lekker rustig aan. Ondertussen zijn dochter en kleinzoon vertrokken naar haar vriend dus hoop dat zij geen Corona krijgt, is gevaccineerd en geroosterd en ze hebben allebei in feb covid gehad.

Vandaag wilde ik boodschappen doen, voor de zekerheid nog een test en dus wel positief.
Heb nare hoestbuien vanuit mijn tenen, pies er zelfs van in mijn broek. Gelukkig pampers in huis van kleinzoon.
Geen hoge koorts, wel zweet aanvallen, maar dat zouden ook opvliegers kunnen zijn.
Energie is ook tot het nulpunt gedaald maar dat was door hersenletsel toch al heel weinig.

Ik ben vooral bang voor long-COVID, iets wat ik bovenop mijn NAH echt niet kan gebruiken.

Familie blijft weg tot ik negatief test, gelukkig is de schoolvakantie begonnen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-22 15:01 



 
Profiel   

Long-covid ben ik ook wel huiverig voor met nah en fibromyalgie. Daar ben ik al behoorlijk klaar mee, dus liever niet langer met covid bezig dan nodig.

Vandaag dag 10. Nog steeds verkouden en heel snel moe. Maar verder gaat het wel okee. Vanmorgen negatieve test.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-22 15:09 



 
Profiel   

Tiwi, helaas test je vaak pas na één of twee dagen positief. Houd je moeder in de gaten.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-22 15:20 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 296 van de 332 [ 8298 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299 ... 332  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen