Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 18 van de 24 [ 579 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 24  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Corona vaccinaties/Oversterfte

 
Profiel   

hahahatsjoe schreef
Kinke schreef
wie zijn dan diegenen die ziende blind zijn volgens jou?


Jij wilt rellen en daar ga ik niet op in, sorry.


Nee hoor, jij schopt een topic waar al een hele tijd niet in is gereageerd omhoog om inderdaad de mensen te vertellen dat ze al ziende blind zijn (en jij dus kennelijk wel enorm inzicht hebt). Kinke stelt een goede vraag, ik ben ook wel benieuwd waarom dit dan rellen zou zijn.

Over de vaccinaties, laat het rusten. Iedereen heeft zijn keuze gemaakt, het lijkt - voorlopig - niet meer nodig te zijn dus het heeft echt geen enkele zin om weer olie op dat vuur te gaan gooien. Ik kan trouwens ook melden dat ik 2 jaar later nog steeds geen enkel probleem heb en 2 vaccins + de booster heb gehaald (en ook nog eens corona heb gehad).
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 16:00 



 
Profiel   

kiki1976 schreef
Maar hahahatsjoe dat jij maar 2 dagen ervan ziek geweest bent staat toch niet garant voor ieder ander persoon.

Ik bedoel mijn dochter heeft zich wel laten enten, mede omdat haar longen niet zo best zijn vanwege astma.
Voor haar ging alles wel door, ook in de lockdown van 2021 ging ze gewoon naar school. Dat omdat ze in haar examenjaar zat gingen ze gewoon fysiek naar school.
Daarna aan het werk ( 4 dagen werken 1 dag school), hier werkte ze overigens al enige tijd op zaterdag en in vakanties.
Tussen oktober 2021 en januari 2022 verschillende collega's met corona, maar zij ontsprong steeds de dans. Onder de collega's was geen verschil te merken in klachten wel/niet gevaccineerd.
Zij kreeg hem pas in maart 2022 en kampt nu nog met de rest verschijnselen. Medicatie die ze niet goed krijgen. Een allergie opgebouwd waardoor het nu maar de vraag is of ze haar examen kan doen. Omdat ze dan met die stof in aanraking komt. Zelfs met een masker op gaat het fout.
Wie weet had zonder de vaccinatie op de ic gelegen of eraan overleden, of misschien wel helemaal geen klachten gehad. Wie zal het zeggen.
Maar het maakt het allemaal geen gegeven feit en staat niet garant hoe het bij andere gaat


De klachten zijn meteen na de vaccinatie begonnen? Wat zeggen de artsen van een verband tussen de vaccinatie en de klachten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 16:20 



 
Profiel   

kiki1976 schreef
Kijk of iemand die vaccinatie nu wel of niet wil, naar mijn mening is dat iedereen zijn vrije keuze. Maar door je opmerking vind ik je best veroordelend overkomen op andere die anders denken


Dat is jouw aanname, jouw interpretatie. Of misschien voel je je aangesproken, ik weet het niet. Ik zal het uitleggen. Ik zal nooit iemand veroordelen om het nemen van een coronaspuitje. Wel word ik er treurig van dat mensen bijvoorbeeld niet willen zien dat er daadwerkelijk oversterfte was / is, dat er daadwerkelijk veel meer jonge mensen ineens hartklachten hebben, enzovoorts. Als je het Pfizer rapport bijvoorbeeld leest, dan weet je dat er wel iets aan de hand is. En waarom ik reageerde in dit topic is dat ik na het doorlezen er gewoon echt treurig van werd dat mensen niet willen zien dat het vaccin schade veroorzaakt heeft en nog veroorzaakt. Ik hoop dan ook oprecht dat er iets uit het wetenschappelijk onderzoek in Nederland komt, want de buitenlandse onderzoeken worden kennelijk niet geloofd. Een voorbeeld. Ik heb op mijn Facebook een verpleegster uit New York. Zij werkte in het heetst van de strijd in het begin van corona en de jaren erna. Heeft zelf nooit corona gehad. Werd gedwongen om het vaccin te nemen want anders zou ze ontslagen worden en ze heeft daarna allerlei klachten gekregen. Had de overgang al gehad maar bloedt nu weer. Haar artsen hebben aangegeven dat de hartklachten die ze ineens heeft door het vaccin komen. En dat mensen dit soort dingen ontkennen, dit soort dingen niet willen zien, ja daar wordt ik treurig van, sorry.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 16:46 



 
Profiel   

Even heel objectief gezien, volgens mij ontkent niemand hier dat er bijwerkingen zijn van die vaccins. Wat ik nog niet heb kunnen ontdekken is bewijs dat die oversterfte door de corona vaccins komen, oversterfte veroorzaken is niet hetzelfde als bijwerkingen veroorzaken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 16:55 



 
Profiel   

Hahahatsjoe, je blijft bezig en kunt het niet laten. Dit is nu de zoveelste keer dat je weer even moet zeggen “misschien voel je je aangesproken”. Waarom doe je dit? Kun je niet discussiëren zonder die rare opmerkingen? Je diskwalificeert jezelf daar echt mee, het staat een normale discussie in de weg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 17:02 



 
Profiel   

hahahatsjoe schreef
kiki1976 schreef
Kijk of iemand die vaccinatie nu wel of niet wil, naar mijn mening is dat iedereen zijn vrije keuze. Maar door je opmerking vind ik je best veroordelend overkomen op andere die anders denken


Dat is jouw aanname, jouw interpretatie. Of misschien voel je je aangesproken, ik weet het niet. Ik zal het uitleggen. Ik zal nooit iemand veroordelen om het nemen van een coronaspuitje. Wel word ik er treurig van dat mensen bijvoorbeeld niet willen zien dat er daadwerkelijk oversterfte was / is, dat er daadwerkelijk veel meer jonge mensen ineens hartklachten hebben, enzovoorts. Als je het Pfizer rapport bijvoorbeeld leest, dan weet je dat er wel iets aan de hand is. En waarom ik reageerde in dit topic is dat ik na het doorlezen er gewoon echt treurig van werd dat mensen niet willen zien dat het vaccin schade veroorzaakt heeft en nog veroorzaakt. Ik hoop dan ook oprecht dat er iets uit het wetenschappelijk onderzoek in Nederland komt, want de buitenlandse onderzoeken worden kennelijk niet geloofd. Een voorbeeld. Ik heb op mijn Facebook een verpleegster uit New York. Zij werkte in het heetst van de strijd in het begin van corona en de jaren erna. Heeft zelf nooit corona gehad. Werd gedwongen om het vaccin te nemen want anders zou ze ontslagen worden en ze heeft daarna allerlei klachten gekregen. Had de overgang al gehad maar bloedt nu weer. Haar artsen hebben aangegeven dat de hartklachten die ze ineens heeft door het vaccin komen. En dat mensen dit soort dingen ontkennen, dit soort dingen niet willen zien, ja daar wordt ik treurig van, sorry.


En het veelvoud aan mensen die nergens last van hebben? Ik zie in mijn omgeving nul vreemde sterfgevallen, mijn moeder en haar vriendinnen zijn allemaal op leeftijd, geen van die vrouwen viel plots neer. In onze vriendenkring heeft ook niemand last gehad van onverklaarbare klachten na een vaccinatie. Natuurlijk kun je een paar dagen je wat ziekig voelen of een allergische reactie vertonen. Ik ben voor veel medicatie allergisch. Betekent dat dat die medicatie niet deugt? Nope. En is het desondanks effectief? Ja.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 17:06 



 
Profiel   

hahahatsjoe schreef
Ik hoop dan ook oprecht dat er iets uit het wetenschappelijk onderzoek in Nederland komt, want de buitenlandse onderzoeken worden kennelijk niet geloofd. Een voorbeeld. Ik heb op mijn Facebook een verpleegster uit New York. Zij werkte in het heetst van de strijd in het begin van corona en de jaren erna. Heeft zelf nooit corona gehad. Werd gedwongen om het vaccin te nemen want anders zou ze ontslagen worden en ze heeft daarna allerlei klachten gekregen. Had de overgang al gehad maar bloedt nu weer. Haar artsen hebben aangegeven dat de hartklachten die ze ineens heeft door het vaccin komen. En dat mensen dit soort dingen ontkennen, dit soort dingen niet willen zien, ja daar wordt ik treurig van, sorry.


Hoe is jouw voorbeeld een voorbeeld van wetenschappelijk onderzoek :?

Dat iemand of een aantal mensen van de miljoenen mensen die gevaccineerd zijn daarna klachten krijgen is bovendien niet zo gek.

Er komen ook niet meer hartproblemen voor sinds de vaccinatie gegeven wordt en er sterven ook niet meer mensen na de vaccinatie.

Er vallen altijd al mensen plots dood neer, heel verdrietig maar dat gebeurt gewoon af en toe. Dat heeft niks met de vaccinatie te maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 17:14 



 
Profiel   

Jep.mijn nicht
Twee weken geleden, zwaar longpatient, heeft boosters niet genomen
Ën met oud en nieuw corona gekregen.
Zuurstof en alles heeft niet mogen baten.

Vorige week mocht familie haar cremeren.

Komt het door corona, of slechte gezondheid...
Ik durf niet te gokken

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 17:29 



 
Profiel   

Gecondoleerd Echwel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 17:46 



 
Profiel   

hahahatsjoe schreef
kiki1976 schreef
Kijk of iemand die vaccinatie nu wel of niet wil, naar mijn mening is dat iedereen zijn vrije keuze. Maar door je opmerking vind ik je best veroordelend overkomen op andere die anders denken


Dat is jouw aanname, jouw interpretatie. Of misschien voel je je aangesproken, ik weet het niet. Ik zal het uitleggen. Ik zal nooit iemand veroordelen om het nemen van een coronaspuitje. Wel word ik er treurig van dat mensen bijvoorbeeld niet willen zien dat er daadwerkelijk oversterfte was / is, dat er daadwerkelijk veel meer jonge mensen ineens hartklachten hebben, enzovoorts. Als je het Pfizer rapport bijvoorbeeld leest, dan weet je dat er wel iets aan de hand is. En waarom ik reageerde in dit topic is dat ik na het doorlezen er gewoon echt treurig van werd dat mensen niet willen zien dat het vaccin schade veroorzaakt heeft en nog veroorzaakt. Ik hoop dan ook oprecht dat er iets uit het wetenschappelijk onderzoek in Nederland komt, want de buitenlandse onderzoeken worden kennelijk niet geloofd. Een voorbeeld. Ik heb op mijn Facebook een verpleegster uit New York. Zij werkte in het heetst van de strijd in het begin van corona en de jaren erna. Heeft zelf nooit corona gehad. Werd gedwongen om het vaccin te nemen want anders zou ze ontslagen worden en ze heeft daarna allerlei klachten gekregen. Had de overgang al gehad maar bloedt nu weer. Haar artsen hebben aangegeven dat de hartklachten die ze ineens heeft door het vaccin komen. En dat mensen dit soort dingen ontkennen, dit soort dingen niet willen zien, ja daar wordt ik treurig van, sorry.



Het probleem is dat jij wetenschappelijk onderzoek niet gelooft en dan maakt het niet uit of het uit Nederland of uit de rest van de wereld komt. Er is nog geen enkel wetenschappelijk onderzoek gepubliceerd waaruit blijkt dat het risico van vaccin hoger is dan van covid zelf, er is zelfs geen onderzoek waaruit blijkt dat de risico's van het vaccin zelfs maar in de buurt van covid komen. Je komt dan ook niet met een wetenschappelijk onderzoek aan, maar met een N=1 geval. En je blijkbaar zelfs geen N=1 geval in je directe omgeving vinden, daarom heb je blijkbaar een N=1 geval uit New York nodig. Dat je één enkel bewijs van het risico van vaccinatie kan vinden en dat je daarvoor zo'n beetje naar de andere kant van de wereld moet om het überhaupt te vinden, laat juist zien hoe veilig het virus is.

Maar blijf gewoon lekker ziende blind als je daar gelukkiger van wordt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 17:54 



 
Profiel   

Hoe veilig het vaccin is bedoel je denk ik haha?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 18:22 



 
Profiel   

Volgens mij kunnen alle vaccinaties bijwerkingen hebben. Van de corona vaccinatie heb ik amper bijwerkingen gehad en heb ze allemaal genomen.

Maar de tetanus vaccinaties word ik heel ziek van echt met hoge koorts en hele dikke arm wat in geprikt is.

Mijn man werd vlak na de gele koorts prik even heel naar. Trok wel redelijk snel bij het ergste maar niet helemaal weg.

En ook door andere dan corona vaccinaties gaan er mensen dood helaas. Gelukkig is dat maar een heel klein percentage. Maar ook door medicijnen kan dit een door eten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 20:30 



 
Profiel   

Zo, tetanus .. dat viel inderdaad ook knap tegen.. ik heb een paar dagen mank gelopen ..

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 20:39 



 
Profiel   

Weet je wat ik ook zo vreemd vind? Mensen die zeggen dat andere mensen “niet wakker” zijn en daarmee dus bedoelen dat zij dat wél zijn, dat je hun echt niks wijs hoeft te maken,… en die lopen dan achter mensen aan die de grootst mogelijke onzin verkondigen. Zelf denke? Nee, herhalen wat een Willem Engel of die Jensen zeggen… is dat nu echt kritisch voor jezelf denken?

En ik hoop zo dat de rare termen als “wakker zijn”, “the great reset” en “de elite” ook weer uit het dagelijkse taalgebruik verdwijnen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 20:53 



 
Profiel   

Cer schreef
Zo, tetanus .. dat viel inderdaad ook knap tegen.. ik heb een paar dagen mank gelopen ..


Ja, das een stevige.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 20:54 



 
Profiel   

IMANDRA schreef
Hoe veilig het vaccin is bedoel je denk ik haha?


Ja, natuurlijk. Wat denken jullie zou dat door de drie vaccinaties komen dat ik opeens dat soort rare verschrijvingen maak? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 21:27 



 
Profiel   

Dat is die 5G die verbinding maakt via de chip die ingespoten is, en je nu van binnenuit bestuurd :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 21:47 



 
Profiel   

Karl66 schreef
IMANDRA schreef
Hoe veilig het vaccin is bedoel je denk ik haha?


Ja, natuurlijk. Wat denken jullie zou dat door de drie vaccinaties komen dat ik opeens dat soort rare verschrijvingen maak? :D


Dat wis ik wel zekers! Ik heb er vier of vijf opgedronken en er komt geen zonnig woord meer uit. Heel handiger, als taaltje je vakstreek is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 21:56 



 
Profiel   

:') :') :') dat zal het zijn :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 22:21 



 
Profiel   

8nnemiek schreef
Dat is die 5G die verbinding maakt via de chip die ingespoten is, en je nu van binnenuit bestuurd :j


Precies, die 5G verbinding die laat je gewoon de waarheid zeggen Karl :j. Het virus is veilig! Het vaccin niet! :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 23:30 



 
Profiel   

En daar gaan we weer, mijn woorden worden verdraaid enzovoort, er is niets veranderd sinds alle andere coronatopics. Wederom verspilde moeite om iets te schrijven want mensen die anders denken over iets worden zo ongeveer verscheurd. Ik herhaal: jammer dat sommigen in dit topic ziende blind zijn en blijven. Voor wat anderen denken, voor wat er gebeurd is en nog gebeurt, voor het feit dat ze niet open staan voor andermans meningen, denkbeelden, ideeen, dat ze menen die constant te moeten neersabelen, dat er daardoor geen enkele discussie mogelijk is. Jammer.

Gecondoleerd Echwel, dikke knuffel.

O en Karl, welk wetenschappelijk onderzoek ? Als jij mij onafhankelijk wetenschappelijk onderzoek kunt laten zien / lezen (dus geen onderzoek van de fabrikanten) sta ik daar wel zeker voor open. Want objectief wetenschappelijk onderzoek geloof ik wel in.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-23 08:52 



 
Profiel   

hahahatsjoe schreef
Als je het Pfizer rapport bijvoorbeeld leest, dan weet je dat er wel iets aan de hand is.


hahahatsjoe schreef
Als jij mij onafhankelijk wetenschappelijk onderzoek kunt laten zien / lezen (dus geen onderzoek van de fabrikanten) sta ik daar wel zeker voor open.


:')

Volgens mij bedoel je te zeggen "Als je mij een onderzoek laat zien dat bewijst dat het vaccin slecht is, van welke bron dan ook, dan sta ik daar zeker wel voor open"
:+

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-23 10:16 



 
Profiel   

Beste 8nnemiek, dit zijn 2 totaal verschillende dingen.........

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-23 10:18 



 
Profiel   

Ik sta wel open voor een discussie maar mensen uitmaken voor rotte vis vind ik niet discussie waardig. Het neersabelen, niet open staan voor andermans meningen enz daar maar je je zelf ook schuldig aan hahahatsjoe :)

Ik wil het er best over hebben als een discussie een beetje normaal en vriendelijk kan worden gevoerd. Nou verwacht ik niet dat mijn mening er door zal gaan veranderen maar dat is het doel ook niet van een discussie.

Nieuwe poging tot een discussie: de oversterfte lijkt dus voorbij, maar er wordt nog altijd gevaccineerd. Zelf heb ik vorige maand mijn 4e laten zetten (ofwel ik ben dus volledig gevaccineerd + 2 boosters). Het was op de lokatie niet zo druk als tijdens het zetten van de eerste paar injecties, maar toch was het wel zodanig druk dat 1 arts nonstop aan het prikken was. Dan heb ik het over een priklocatie die voor de inwoners van 2 dorpen prikt.
Hoe denken anderen daarover, want voor mij is dat een (klein en heel lokale) bevestiging van mijn vermoeden dat de oversterfte niet komt door het vaccineren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-23 10:22 



 
Profiel   

Ik denk dat de oversterfte heel simpel te verklaren is; de afgelopen jaren hebben oudere mensen extra rustig aan gedaan, extra hygiënisch geleefd, leefden veel mensen dus langer dan ze normaal zouden leven, en nu dat alle maatregelen voorbij zijn en oudere mensen weer de straat op gaan, zullen er ook weer wat meer sterven in de winter.
De meeste oversterfte was er bij ouderen. Bij mensen onder de 65 alleen in de eerste week van dit jaar, en een heel stuk minder, dus dat lijkt me een logische theorie.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-23 10:37 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 18 van de 24 [ 579 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 24  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen