Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 19 van de 24 [ 579 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 24  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Corona vaccinaties/Oversterfte

 
Profiel   

Ik kan het alleen maar met je eens zijn daarover :)

Wat ik ook apart vind aan de cijfers (uit die link die ik eerder deelde) was dat er in die periode met de lockdown ook geen griep uitbraak was, wat normaal ook dacht ik elk jaar wel voor komt, wat elk jaar voor slachtoffers zorgt. Dan vraag ik mij toch ook af: zouden die mensen door die lockdown toen, extra tijd hebben gehad? Dat klinkt oneerbiediger dan hoe ik het bedoel maar ik weet het even niet anders te omschrijven.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-23 11:46 



 
Profiel   

imaudy schreef
kiki1976 schreef
Maar hahahatsjoe dat jij maar 2 dagen ervan ziek geweest bent staat toch niet garant voor ieder ander persoon.

Ik bedoel mijn dochter heeft zich wel laten enten, mede omdat haar longen niet zo best zijn vanwege astma.
Voor haar ging alles wel door, ook in de lockdown van 2021 ging ze gewoon naar school. Dat omdat ze in haar examenjaar zat gingen ze gewoon fysiek naar school.
Daarna aan het werk ( 4 dagen werken 1 dag school), hier werkte ze overigens al enige tijd op zaterdag en in vakanties.
Tussen oktober 2021 en januari 2022 verschillende collega's met corona, maar zij ontsprong steeds de dans. Onder de collega's was geen verschil te merken in klachten wel/niet gevaccineerd.
Zij kreeg hem pas in maart 2022 en kampt nu nog met de rest verschijnselen. Medicatie die ze niet goed krijgen. Een allergie opgebouwd waardoor het nu maar de vraag is of ze haar examen kan doen. Omdat ze dan met die stof in aanraking komt. Zelfs met een masker op gaat het fout.
Wie weet had zonder de vaccinatie op de ic gelegen of eraan overleden, of misschien wel helemaal geen klachten gehad. Wie zal het zeggen.
Maar het maakt het allemaal geen gegeven feit en staat niet garant hoe het bij andere gaat


De klachten zijn meteen na de vaccinatie begonnen? Wat zeggen de artsen van een verband tussen de vaccinatie en de klachten?

Nee na corona

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-23 11:53 



 
Profiel   

hahahatsjoe schreef
kiki1976 schreef
Kijk of iemand die vaccinatie nu wel of niet wil, naar mijn mening is dat iedereen zijn vrije keuze. Maar door je opmerking vind ik je best veroordelend overkomen op andere die anders denken


Dat is jouw aanname, jouw interpretatie. Of misschien voel je je aangesproken, ik weet het niet. Ik zal het uitleggen. Ik zal nooit iemand veroordelen om het nemen van een coronaspuitje. Wel word ik er treurig van dat mensen bijvoorbeeld niet willen zien dat er daadwerkelijk oversterfte was / is, dat er daadwerkelijk veel meer jonge mensen ineens hartklachten hebben, enzovoorts. Als je het Pfizer rapport bijvoorbeeld leest, dan weet je dat er wel iets aan de hand is. En waarom ik reageerde in dit topic is dat ik na het doorlezen er gewoon echt treurig van werd dat mensen niet willen zien dat het vaccin schade veroorzaakt heeft en nog veroorzaakt. Ik hoop dan ook oprecht dat er iets uit het wetenschappelijk onderzoek in Nederland komt, want de buitenlandse onderzoeken worden kennelijk niet geloofd. Een voorbeeld. Ik heb op mijn Facebook een verpleegster uit New York. Zij werkte in het heetst van de strijd in het begin van corona en de jaren erna. Heeft zelf nooit corona gehad. Werd gedwongen om het vaccin te nemen want anders zou ze ontslagen worden en ze heeft daarna allerlei klachten gekregen. Had de overgang al gehad maar bloedt nu weer. Haar artsen hebben aangegeven dat de hartklachten die ze ineens heeft door het vaccin komen. En dat mensen dit soort dingen ontkennen, dit soort dingen niet willen zien, ja daar wordt ik treurig van, sorry.

Dat is wat jij letterlijk zegt, en naast mij vele andere lezen dat. Nu schop jij naar alle andere, maar misschien moet jij je dan duidelijker verwoorden.

En volgens mij ontkent hier niemand dat er geen bijwerkingen zijn, want die zijn er wel.

Ja ach er gaan zoveel wilde verhalen rond over de vaccins, maar die vind je over ieder vaccin.
Buren zijn hun baby verloren na een standaard vaccinatie, en laten we eerlijk zijn die zijn echt wel uitgebreid getest en worden al vele jaren gegeven.
Het kan altijd gebeuren helaas

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-23 12:00 



 
Profiel   

Wat betreft 'veel meer jonge mensen met hartklachten', ik snap niet waar je die wijsheid vandaan haalt. Dat blijkt nergens uit de cijfers. Het enige verschil is dat elk geval nu het nieuws haalt.
Een jaar of 15 geleden is de zoon van een kennis van ons overleden. Een jaar of 20 oud, gewoon een gezonde jonge gast, en werd ineens dood in zijn bed gevonden. Dat soort tragedies gebeuren nu eenmaal, dat is van alle tijden. Alleen heeft die jongen nooit het nieuws gehaald. Zou dat vandaag de dag gebeuren, dan kwam dat uitgebreid op Facebook en zou het volgens de complotdenkers gegarandeerd aan het vaccin hebben gelegen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-23 12:07 



 
Profiel   

In Belgie heerst er momenteel een heuse grieppandemie. (geen corona, gewone griep) Sommige scholen zijn zelfs gesloten. Ik voorspel dat ook deze pandemie voor oversterfte zal zorgen, en dat heeft 0,0 met het vaccin te maken, maar de anti WEF-clan kan nu weer gaan brullen dat het door het vaccin is.
Eerlijk, ik ben al die zever zo beu. Wil je je niet laten vaccineren? Fijn, jouw keuze, even goede vrienden, maar stop AUB met andere mensen die onnozele complottheorieën te gaan opdringen, waarin een overheid haar eigen bevolking gaat uitmoorden onder de invloed van de "reptielen van het WEF".
En als jouw theorie klopt: fijn voor jou, jij zal dan bij de overlevende elite zijn, terwijl al de domme mensen dood gingen aan de gevolgen van het vaccin. Dat is dan een mooie opkuis.
Ik heb mijn t-shirt alvast besteld: "I survived 4 corona vaccinations!" :+ Ik zal goede genen hebben, waarschijnlijk.
Trouwens al die onzin van dat WEF complot: waar zitten ze nu met hun voorspellingen en hun datums? Stillekes he? Omdat er al enkele van die data voorbij zijn ZONDER DAT ER IETS GEBEURDE!
aub zeg, schei toch uit. De corona is zo goed als voorbij, laat ons blij zijn en back to normal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-23 12:20 



 
Profiel   

Nou idd dat dus.
In NL is er ook een flinke griep golf en wat logisch is dat deze nu flink rond gaat.
Door al het gedoe met corona hielden we veel meer afstand, kwamen veel minder overal.
In mijn ogen een logisch gevolg.

Maar ook de complottheorie:
Als je gevaccineerd bent en de griep krijgt, dan krijg je een longontsteking er bovenop. Ze beweren dat het ziekenhuizen dat rondvertellen.
Klein detail: op dat moment kampte ze net zelf met een longontsteking naast de griep.
En ja ik meer ongevaccineerde die de griep en een longontsteking hebben gekregen, meer dan gevaccineerde.
Dan kunnen we het natuurlijk ook omdraaien, dit krijg je omdat je geen vaccin hebt gehad ( wat natuurlijk net zulke onzin is)

Ook word ik wel moe van die complotdenkers die bij ieder nieuwsbericht ( zelfs wat geheel los staat ervan) hun complottheorieën erop los te laten. Altijd het weer te draaien naar corona/vaccinaties.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-23 12:27 



 
Profiel   

En bij gebrek aan goede bronnen, worden uitvaartverzorgers plots op het schild gehesen als ware experts. Een uitvaartverzorger is géén patholoog.
En helaas zijn er teveel mensen die dit dolgraag aangrijpen en hun minute of fame pakken. Plots worst een uitvaartiemand gelijkgesteld met een professor. De reden? Hij zegt dingen die in iemands straatje passen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-23 13:50 



 
Profiel   

chevax schreef
En bij gebrek aan goede bronnen, worden uitvaartverzorgers plots op het schild gehesen als ware experts. Een uitvaartverzorger is géén patholoog.
En helaas zijn er teveel mensen die dit dolgraag aangrijpen en hun minute of fame pakken. Plots worst een uitvaartiemand gelijkgesteld met een professor. De reden? Hij zegt dingen die in iemands straatje passen.


En dat is dus het gekke! Mensen zoals hahahatsjoe zijn zó ontzettend kritisch op overheid, ziekenhuizen en vaccin-fabrikanten. Maar kritisch op hun eigen bronnen, zoals een random uitvaartondernemer zonder enige kennis over virussen of vaccins? Of een random persoon in NY wie ze niet eens kennen? Nee dat is dan weer te veel gevraagd, en als je het aangeeft schieten die mensen in de verdediging en is het ineens huilen omdat “pro-vaxxers zo gemeen zijn en mij de mond willen snoeren” 8)7

Ik vind het echt fascinerend dat ze zo selectief kritisch zijn. Triest, maar fascinerend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-23 15:24 



 
Profiel   

Tja, de mens is een raar beest :) Dat heb ik mij tientallen jaren geleden al eens bedacht.
De antivaxxers brullen altijd dat ze "wetenschappelijke bewijzen" moeten hebben, maar zelf met een echt wetenschappelijk bewijs komen is er niet bij. Wel een l*lverhaal van iemand wiens zus haar zwager zijn ooms vriendin plotseling is doodgevallen en dat was door het vaccin, want de begrafenisondernemer heeft het gezegd. Yeah right...

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-23 16:08 



 
Profiel   

sevke schreef
Tja, de mens is een raar beest :) Dat heb ik mij tientallen jaren geleden al eens bedacht.
De antivaxxers brullen altijd dat ze "wetenschappelijke bewijzen" moeten hebben, maar zelf met een echt wetenschappelijk bewijs komen is er niet bij. Wel een l*lverhaal van iemand wiens zus haar zwager zijn ooms vriendin plotseling is doodgevallen en dat was door het vaccin, want de begrafenisondernemer heeft het gezegd. Yeah right...


Ach ja, dan heb je ook nog de categorie die klakkeloos alles gelooft wat deze regering vertelt.
Een schoolmeester is nog geen expert in de medische wereld, maar word wel aangesteld als minister van zorg.
Vele WOB documenten hebben al kennis gegeven over bepaalde zaken niet klopt. Maar daar hoor je de gevaccineerden dan weer niet over.
Werd duidelijk in vermeld dat het betreft de mondkapjes een gedragsexperiment was. En Pfizer wou een geheimhouding tot 75 jaar. Waarom als je niks te verbergen hebt.
Net zomin dat de gevaccineerden beweren dat de groep wappies niet zo groot is.
Nou deze groep is groter dan men denkt.
En word nog steeds groter, want genoeg die nu wel ziet dat er iets niet klopt

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-23 16:17 



 
Profiel   

Wees blij dan! Al die domme gevaccineerden zullen vanzelf uitsterven, dan blijft nog enkel de slimme elite over, waar jij dan bijhoort! *\%/* *\%/* *\%/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-23 16:27 



 
Profiel   

Nou ik zag een paar dagen geleden een foto voorbij komen van het laatste wappie protest :') Een groepje van een stuk of 6 mensen :)) De rest had het vast te druk met het aanmaken van trol accounts op Facebook.
Nee, ik heb soms het idee dat de complotdenkers echt geloven dat het merendeel van 'het volk' al 'wakker' is. Nou dan heb ik toch nieuws voor je :Y) Het is een kleine groep met een heel grote mond.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-23 16:48 



 
Profiel   

ben benieuwd naar dat document over dat mondkapjes een gedragsexperiment waren OleJon.
Je kunt vast wel een link plaatsen hier

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-23 16:59 



 
Profiel   

OleJon schreef
Ach ja, dan heb je ook nog de categorie die klakkeloos alles gelooft wat deze regering vertelt.


Er is nét een heel interessant onderzoeksrapport gepubliceerd: hoe lager het opleidingsniveau, hoe lager het geloof/vertrouwen in de overheid :+

Maar ja, dat rapport zal ook wel weer niet te vertrouwen zijn :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-23 17:03 



 
Profiel   

OleJon schreef
Ach ja, dan heb je ook nog de categorie die klakkeloos alles gelooft wat deze regering vertelt.
Een schoolmeester is nog geen expert in de medische wereld, maar word wel aangesteld als minister van zorg.
Vele WOB documenten hebben al kennis gegeven over bepaalde zaken niet klopt. Maar daar hoor je de gevaccineerden dan weer niet over.
Werd duidelijk in vermeld dat het betreft de mondkapjes een gedragsexperiment was. En Pfizer wou een geheimhouding tot 75 jaar. Waarom als je niks te verbergen hebt.
Net zomin dat de gevaccineerden beweren dat de groep wappies niet zo groot is.
Nou deze groep is groter dan men denkt.
En word nog steeds groter, want genoeg die nu wel ziet dat er iets niet klopt

Wederom: bron?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-23 17:15 



 
Profiel   

Het heeft geen nut naar bronnen te vragen want ‘daar ga ik niet op in want jij hebt je mening toch al klaar’.
En dan ben je uitgel*ld. Helaas

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-23 17:19 



 
Profiel   

Geeft meteen aan op wat voor niveau we zitten... Wat ik zelf kan vinden is niet het woord 'gedragsexperiment' (ja, toch wel, in de wappiebronnen...) maar met name 'gedragsbeïnvloeding'. En dat is natuurlijk weer veel minder verrassend, maar wordt wél verkeerd geïnterpreteerd door mensen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-23 17:26 



 
Profiel   

OleJon is ook tegen het chippen van dieren meen ik mij te herinneren eens gelezen te hebben. Hij/zij heeft wel meerdere rare hersenkronkels. Ieder normaal denkend mens beseft dat al die wappieonzin nergens over gaat. Je kunt overal wel een complot of oorzaak-gevolg in zien.
Ik kreeg hoofdpijn toen ik in de auto zat. Autorijden veroorzaakt hoofdpijn! En er hangt een blauwe vlag in mijn tuin. Dat is tegen de tijgers. Het helpt echt, want ik heb nog geen enkele in mijn tuin gezien!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-23 17:35 



 
Profiel   

OleJon schreef
Ach ja, dan heb je ook nog de categorie die klakkeloos alles gelooft wat deze regering vertelt.
Een schoolmeester is nog geen expert in de medische wereld, maar word wel aangesteld als minister van zorg.

Wie, precies? Want volgens mij zijn de mensen in dit topic niet te min om de onderzoeken en informatie onderliggend aan de informatie van de regering op te zoeken en door te lezen. Dus “klakkeloos aannemen” lijkt me niet toepasbaar hier?

OleJon schreef
Vele WOB documenten hebben al kennis gegeven over bepaalde zaken niet klopt. Maar daar hoor je de gevaccineerden dan weer niet over.

Zoals?

OleJon schreef
Werd duidelijk in vermeld dat het betreft de mondkapjes een gedragsexperiment was.

En wat is de context precies? Want is de gehele introductie een experiment of gaat het om een specifieke periode en dus regelgeving? Belangrijke context, lijkt me.

OleJon schreef
En Pfizer wou een geheimhouding tot 75 jaar. Waarom als je niks te verbergen hebt.

Ten eerste: bron? Ten tweede ook hier: context? Wát wilden ze precies geheim houden? Welk onderdeel?

OleJon schreef
Net zomin dat de gevaccineerden beweren dat de groep wappies niet zo groot is.
Nou deze groep is groter dan men denkt.
En word nog steeds groter, want genoeg die nu wel ziet dat er iets niet klopt

Mwah, het blijft een kleine minderheid. Zeer vocaal, dat wel, daardoor lijkt de groep groter. Ter illustratie: als 95% geen wappie is en maar 1% van deze groep voelt de behoefte en motivatie om te reageren op dit soort dingen. Daar tegenover is 5% wappie waarvan 80% de behoefte en motivatie voelt om te reageren op dit soort dingen.

Dan lijkt de tweede groep groter maar is dat feitelijk niet zo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-23 17:37 



 
Profiel   

imandra +:)+ goed gezegd!
Zou ik nog aan toevoegen dat door de slimme algoritmes op sociale media je automatisch de dingen te zien krijgt die bij jouw visie aansluiten, waardoor je de illusie krijgt dat iedereen net als jij denkt. ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-23 17:41 



 
Profiel   

Ibbel schreef
OleJon schreef
Ach ja, dan heb je ook nog de categorie die klakkeloos alles gelooft wat deze regering vertelt.


Er is nét een heel interessant onderzoeksrapport gepubliceerd: hoe lager het opleidingsniveau, hoe lager het geloof/vertrouwen in de overheid :+
Maar ja, dat rapport zal ook wel weer niet te vertrouwen zijn :))

Nou... ik heb het idee dat die forum mensen wel gestudeerd hebben..
maar goed zij zijn dan ook de sturende.. de zogenaamde eenoog in het land van de blinden.. denk?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-23 17:45 



 
Profiel   

sevke schreef
imandra +:)+ goed gezegd!
Zou ik nog aan toevoegen dat door de slimme algoritmes op sociale media je automatisch de dingen te zien krijgt die bij jouw visie aansluiten, waardoor je de illusie krijgt dat iedereen net als jij denkt. ;)

Zeker.. en als je die weer aanpast, dan verdwijnt dat ook weer.. gelukkig :j
:')

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-23 17:45 



 
Profiel   

Cer schreef
Nou... ik heb het idee dat die forum mensen wel gestudeerd hebben..
maar goed zij zijn dan ook de sturende.. de zogenaamde eenoog in het land van de blinden.. denk?


Zolang Thierry (heeft geschiedenis gestudeerd) nog in staat is de vermoorde onschuld te spelen door te zeggen dat-ie écht niet wist dat 'wir haben es nicht gewusst' een beetje heel veel lading heeft, ben ik niet echt onder de indruk van het opleidingsniveau van de sukkel :D
Wel van z'n toneelkunsten, dat dan weer wel :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-23 18:02 



 
Profiel   

Naja, dat was dus inderdaad acteerwerk, dat doet hij zo vaak. Over zijn studie: hij is notabene gepromoveerd. Maar zijn proefschrift wordt door velen die het kunnen weten ondermaats genoemd. Misschien bij Cliteur gepromoveerd. ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-23 18:05 



 
Profiel   

Ibbel schreef
Zolang Thierry (heeft geschiedenis gestudeerd) nog in staat is de vermoorde onschuld te spelen door te zeggen dat-ie écht niet wist dat 'wir haben es nicht gewusst' een beetje heel veel lading heeft, ben ik niet echt onder de indruk van het opleidingsniveau van de sukkel :D
Wel van z'n toneelkunsten, dat dan weer wel :)

Ja ik weet dat dus niet, wellicht hebben ze idd niet gestudeerd.. en daarnaast, de opleiding kan hoog zjin, maar dat zegt niet altijd wat over het nivootje :+
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-23 18:06 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 19 van de 24 [ 579 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 24  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen