Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 330 van de 332 [ 8298 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 327, 328, 329, 330, 331, 332  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Corona patiënten op bokt?

 
Profiel   

Meen je niet Zonnetje :oo
Nou ik had in december/januari de griep en in februari Corona dus heb nog wel even nodig eer mijn weerstand, voor zover dat er is, weer op peil is.

Mijn kleindochter van 16 ligt nu doodziek op bed, geen Corona dus de griep.
Keelpijn hoofdpijn, koorts en spugen dus heel naar.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-03-23 10:54 



 
Profiel   

chanicha schreef
Meen je niet Zonnetje :oo
Nou ik had in december/januari de griep en in februari Corona dus heb nog wel even nodig eer mijn weerstand, voor zover dat er is, weer op peil is.

Mijn kleindochter van 16 ligt nu doodziek op bed, geen Corona dus de griep.
Keelpijn hoofdpijn, koorts en spugen dus heel naar.


De test geeft negatief aan.
Maar mijn ziekte verloop:

Na de herfstvakantie 2 weken na de vaccinatie.
Week voor kerst 3 weken, corona negatief maar mega ziek.
2 weken voor carnaval 3 weken ziek wel corona.

Nu weer niet fit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-03-23 10:55 



 
Profiel   

Het is echt vreselijk die nasleep, sterkte en beterschap :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-03-23 11:21 



 
Profiel   

Ik voel me na 3 weken ook nog steeds niet fit. Nu ineens flinke keelpijn, futloos, soms ineens misselijk en nu begint mijn 5e koortslip.
Ik hoor dit veel om me heen. Ook bij mensen die geen corona hadden, maar griep of een flinke luchtweginfectie. Het lijkt of alles wel een langere nasleep heeft.

Ik denk dat de oorzaak eerder gezocht moet worden in ons eerder niet (voldoende) opgebouwde immuunsysteem.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-03-23 11:44 



 
Profiel   

Dat denk ik ook maar begin het knap zat te worden om voor oud vuil op de bank te hangen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-03-23 12:22 



 
Profiel   

Ik ook hoor. Voel me al 3 weken enorm belabberd. Nu heb ik dit altijd wel dat ik de hele winter kwakkel, maar niet in deze mate.

Ik wil eigenlijk gaan sporten, maar ik word al moe en hangerig alleen al door denken aan sporten. En dan gewoon de 5e koortslip die opkomt in nog geen 2 weken. Ik zit echt totaal niet lekker in mijn vel merk ik en er komt weinig uit handen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-03-23 12:27 



 
Profiel   

Ik heb het geluk dat mijn man thuis is en best actief is dus die neemt me heel veel uit handen maar kan echt een paar dagen tegen iets aanhikken.
Net gedoucht en mijn haar gewassen, ingesmeerd enz maar dan moet ik echt even zitten.
Ik kwakkel ook iedere winter hoor, slik al Echaniforce maar dan nog.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-03-23 12:44 



 
Profiel   

Nou ik ben nog steeds niet de oude, hoest ook nog veel slijm op, houd vocht vast (meer dan anders) en ben nog steeds snel buiten adem en moe… wat een stom virus

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 08:43 



 
Profiel   

Hier weer voor 3e keer de klos.
Spierpijn, koorts, ontzettend moe ( snel buiten adem ) en verkouden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-23 10:49 



 
Profiel   

Zijn er nog meer mensen die het dit jaar hebben opgelopen? Ik heb het vorige week voor de eerste keer opgelopen en het valt me zo vies tegen (ik ben jong en gezond).

Ik ben in tijden niet zo ziek geweest en ik had echt overal pijn in mijn lichaam en koorts. Inmiddels zijn de griepachtige verschijnselen wel weg en ben ik alleen nog verkouden. Maar ik ben zo verschrikkelijk moe. Ik loop echt de hele dag te slapen en alleen van de trap oplopen moet ik al bijkomen. Ik hoop zo dat dit klachten zijn die wegtrekken en niet overslaan op longcovid.

Ik ben een beetje late to the corona party maarja. :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-23 10:50 



 
Profiel   

Fair schreef
Zijn er nog meer mensen die het dit jaar hebben opgelopen? Ik heb het vorige week voor de eerste keer opgelopen en het valt me zo vies tegen (ik ben jong en gezond).

Ik ben in tijden niet zo ziek geweest en ik had echt overal pijn in mijn lichaam en koorts. Inmiddels zijn de griepachtige verschijnselen wel weg en ben ik alleen nog verkouden. Maar ik ben zo verschrikkelijk moe. Ik loop echt de hele dag te slapen en alleen van de trap oplopen moet ik al bijkomen. Ik hoop zo dat dit klachten zijn die wegtrekken en niet overslaan op longcovid.

Ik ben een beetje late to the corona party maarja. :=


Heel herkenbaar, bij mij is de positieve test alweer een tijd geleden ( vorig jaar juli ) maar ik kan geen dag wakker blijven zonder een middagdutje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-23 10:52 



 
Profiel   

Ik heb vorig jaar oktober covid gehad, daarna helaas wel longcovid.

Afgelopen april een longontsteking gehad (geen covid) en daarbij ook een terugval van de longcovid waardoor ik helaas nu echt fors beperkt ben. Hopelijk trekt het hier weer bij en ben jij snel klachtenvrij

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-23 10:54 



 
Profiel   

Ik duim voor je dat het beter word. Het belangrijkste tip die ik je mee wil geven. Is luister heel goed naar je lichaam. En neem heel veel rust. Rust rust en nog eens rust. En zoek je grenzen niet op maar blijf er onder.
Niet alleen fysiek maar ook mentaal als tv kijken op telefoon of pc zitten.

Ik heb augustus 2022 corona gehad en post (long) covid iver gehouden.

Maar bij jouw hoeft dat natuurlijk niet het geval te zijn. Huisarts zij dat 6 tot 8 weken herstel heel goed kan. Pas als je na 3 mnd nog klachten hebt word na uitslten avn andere dingen kan je de diagnose post covid krijgen.

Hopelijk knap je snel wat op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-23 16:15 



 
Profiel   

Fair schreef
Zijn er nog meer mensen die het dit jaar hebben opgelopen? Ik heb het vorige week voor de eerste keer opgelopen en het valt me zo vies tegen (ik ben jong en gezond).

Ik ben in tijden niet zo ziek geweest en ik had echt overal pijn in mijn lichaam en koorts. Inmiddels zijn de griepachtige verschijnselen wel weg en ben ik alleen nog verkouden. Maar ik ben zo verschrikkelijk moe. Ik loop echt de hele dag te slapen en alleen van de trap oplopen moet ik al bijkomen. Ik hoop zo dat dit klachten zijn die wegtrekken en niet overslaan op longcovid.

Ik ben een beetje late to the corona party maarja. :=



Zoals meer zeggen neem rust en vooral de eerste weken. Ik was ook 1,5 week heel erg vermoeid maar het voelt zo anders dan dat er normaal moe bent. Gewoon aan toegeven en op tijd gaan slapen. Ik knapte daardoor best heel snel weer op en de vermoeidheid is ook gelukkig weer verdwenen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-23 17:05 



 
Profiel   

Ik geef even een schop omhoog.
Na een fantastisch weekend Berlijn samen met mijn oudste dochter, thuisgekomen mét Corona.
Hoest de longen uit mijn lijf, niet normaal.
Heb het begin 2022 ook al eens gehad en er nagenoeg niets van gemerkt.
Dochter is ook hondsberoerd, haar hele lichaam doet extreem veel pijn tot aan haar haarwortels toe.
Tot overmaat van ramp mijn jongste dochter op bezoek gehad en ook besmet. Dat gebeurde helaas al voordat ik klachten kreeg.
Zij is nu dood- en doodziek. Vreselijk hoge koorts, extreem hoesten, etc.
Hoor nu om me heen dat veel mensen de vaccinatie nu niet gaan halen omdat ze vinden genoeg weerstand te hebben na de eerdere vaccinaties. Nou, die stelling kan ik dus ontkrachten.
Toevallig ook nog twee buurvrouwen met Corona die ook beiden aardig beroerd zijn.

Nog meer patiënten op Bokt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-23 20:57 



 
Profiel   

Er zijn wel veel mensen ziek momenteel. Maar kan natuurlijk ook andere virussen zijn.

Corona is in ieder geval nog niet weg, maar niet veel mensen testen meer.

Ik heb nu wel keelpijn , maar testen of niet testen werken moet ik toch wel als ik mij fit genoeg voel.

Komen veel mensen nu ook verkouden op werk deels vanwege grote personeels te kort en deels omdat ze zich goed genoeg voelen.


Maar goed ik heb het maar een beetje losgelaten. Vaccineren sla ik nu ook even over. Meer omdat mijn ervaring is dat ik echt heel lang bij mensen in de buurt moet zijn om het te krijgen. Zelfs als ze mij perongeluk in dit geval in het gezicht hoesten. Het blijft nog steeds een apart virus

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-23 21:15 



 
Profiel   

Beterschap!

Mijn ouders zijn een paar weken geleden flink ziek geweest. Niet getest, maar wel echt de typische corona klachten.
Wij wonen er naast, maar waren gelukkig net die week op vakantie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-23 21:26 



 
Profiel   

Apart virus is het zeker. Mijn man is ook niet door mij besmet geraakt, best bijzonder als je in één bed slaapt. Ook mijn kleindochters zijn niet besmet, zij hangen de halve dag om mijn dochters nek te knuffelen en te kussen.
Mijn jongste dochter raakt wél besmet, zij logeert hier en verder zitten wij niet aan elkaar :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-23 21:43 



 
Profiel   

Beterschap! :knuffel:

Hier ook net hersteld van corona.
Ben hoogzwanger en vorige week stond ik ineens op met keelpijn, grapte nog “als het maar geen corona is”. Ben namelijk anders nooit ziek.
In de avond vroeg gaan slapen want had toch ook wel beetje hoofdpijn. Midden in de nacht werd ik wakker van de hoofdpijn en ik wist meteen dat het corona was. Na 3 keer corona in nog geen 2 jaar tijd, noem ik mezelf bijna ervaringsdeskundige.

Ik wist helemaal niet wat de huidige coronaregels waren dus heb dit maar direct diezelfde nacht opgezocht want slapen kon ik toch niet van de hoofdpijn.
Het verbaasde me dat je helemaal niet meer hoeft te testen en niet eens meer perse in quarantaine moet..
Ik ben namelijk al die keren echt goed ziek geweest, meer dan ik me ooit van een griep kan herinneren!
Ik heb toen toch getest omdat ik natuurlijk hoogzwanger ben en in het ziekenhuis ga bevallen. Ik test ook vooral voor de mensen waarmee ik in contact kom zodat ik niet onbedoeld mensen besmet.
De test zou eigenlijk pas na 15 minuten resultaat moeten geven maar al binnen enkele seconden stonden er twee dikke strepen..

Zó stom want ik ben enkel bij mijn paard geweest waar ik geen stalgenoten heb gezien, heb 1 keer koffie gedronken bij mijn moeder en ben toevallig 1 keer in de supermarkt geweest. Verder was/is niemand uit mijn omgeving besmet geraakt dus ik denk toch dat die ene keer in de supermarkt de boosdoener is geweest..

Gelukkig maar 2 dagen echt ziek geweest en daarna redde ik mezelf weer prima zonder paracetamol. Enkel nog last van een dichte neus maar dat trekt ook langzaam weg.

Overigens ben ik gewoon gevaccineerd maar toch 3 keer besmet dus ik heb ook besloten niet meer te vaccineren aangezien ik ook daar niet de beste ervaringen mee heb gehad. Iets met een bacteriële infectie door een vieze naald en mezelf heel beroerd voelen :n

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-23 22:12 



 
Profiel   

Ik heb net een week ziekenhuis achter de rug met corona....
Mn astma die al zo ontregeld is als de pest (iedere 2 maanden lig ik wel in het ziekenhuis) trok de corona niet...

Ik was niet super ziek, en heb mezelf getest omdat de testen bijna over de datum gingen... 3x thuis positief en ziekenhuis ook positief. Maar mn zuurstof opname was verminderd. Na een week corona, werd ik wel ineens zieker, en toen zeiden ze al, we zien heel vaak bij corona dat mensen na een week ineens weer slechter worden.

Ik mocht kamer niet af, mn man hoefde alleen een mond kapje op als hij in de kamer was. Alleen artsen droegen nog voor de vorm een geel schort.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-23 22:57 



 
Profiel   

Zebrastreep schreef
Er zijn wel veel mensen ziek momenteel. Maar kan natuurlijk ook andere virussen zijn.

Corona is in ieder geval nog niet weg, maar niet veel mensen testen meer.

Ik heb nu wel keelpijn , maar testen of niet testen werken moet ik toch wel als ik mij fit genoeg voel.

Komen veel mensen nu ook verkouden op werk deels vanwege grote personeels te kort en deels omdat ze zich goed genoeg voelen.


Maar goed ik heb het maar een beetje losgelaten. Vaccineren sla ik nu ook even over. Meer omdat mijn ervaring is dat ik echt heel lang bij mensen in de buurt moet zijn om het te krijgen. Zelfs als ze mij perongeluk in dit geval in het gezicht hoesten. Het blijft nog steeds een apart virus



Je hoeft zeker niet lang bij iemand in de buurt te zijn om het te krijgen

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-23 10:45 



 
Profiel   

Oke....
Ik heb mij weer gruwelijk vergist in corona...

Ik heb een hele week plat gelegen in het ziekenhuis en dacht, als dit alles is....

Inmiddels 2 dagen thuis, en nu blijkt hoe slecht het gaat. Ik kan echt helemaal niets, alles kost zo gruwelijk veel energie en ik ben zo moe dat zelfs lopen een uitdaging is...

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-23 19:50 



 
Profiel   

Ik heb het nu ook. Hoofdpijn dwars door de paracetamol heen, heel erg loopneus, overal spierpijn , koorts en geen concentratie. Een vieze smaak met proberen iets te eten.
Balen dit… hele dag al op bed want ik kan letterlijk niks verdragen nu.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-23 18:42 



 
Profiel   

Hier ook corona. Hij is pittig! Vorig jaar gehad en die viel mee.
Gisteren en eergisteren nog wel gewerkt maar voelde me niet ok. Getest oh werk (zorg).
Vannacht wakker met steken in t hoofd, alle botten en spieren doen zeer, verkouden en benauwd.
Hopelijk een paar dagen maar last want bij ons op t werk zijn er zoveel ziek.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-23 12:57 



 
Profiel   

Er gaat bij mij op werk ook wat rond , maar wat het nu is? Ik vermoed wel covid alleen is het nu al zo erg rondgetrokken binnen het bedrijf. Door te korten voel je je aardig verplicht om door te werken.

Wat ik nog wel het ergste vond is dat het hele protocol omtrent wat je nu moet doen gewoon nergens meer te vinden was. Collega en ik hebben nog uitgebreid gezocht maar konden niks vinden.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-23 13:06 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 330 van de 332 [ 8298 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 327, 328, 329, 330, 331, 332  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen