Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 13 van de 13 [ 322 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13
Plaats een nieuw onderwerp

Hoe [***] jij nu?

 
Profiel   

Ik kan een aanvraag voor bijstand vanuit de gemeente doen, dan kan ik mogelijk aangevuld worden tot Max €1500 per maand (3x).
Moet alleen even goed uitzoeken of ik daarvoor in aanmerking kom.
Ga ik vanmiddag even voor zitten.

Daarnaast ben ik bezig om de “So-Nails Corona crisis nail kit” ( :') ) samen te stellen, waardoor klanten zelf hun Kunstnagels/gelpolish thuis kunnen verwijderen en hun handen en nagels kunnen verzorgen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-20 10:48 



 
Profiel   

Ha die nail kit weet ik nog wel een afnemer voor! Mocht je dat opzetten, dan PB maar. Dat mag hier niet geplaatst ivm sluikreclame.

De gemeenten moeten dan wel echt kort om schakelen. Want niet iedereen kan een week of wat zonder inkomsten. Vind het wel heftig hoor. Besef me goed in welke luxe positie wij thuis zitten (2 verdieners in loondienst, beide nog aan het werk).

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-20 11:04 



 
Profiel   

LadyMadonna schreef
Daarnaast ben ik bezig om de “So-Nails Corona crisis nail kit” ( :') ) samen te stellen, waardoor klanten zelf hun Kunstnagels/gelpolish thuis kunnen verwijderen en hun handen en nagels kunnen verzorgen.


Slim, ik zat gisteren ook al te googlen hoe ik zelf mijn gellak kon verwijderen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-20 11:20 



 
Profiel   

Goed idee LadyMadonna, hopelijk slaat dat aan :(:)

Ik werk thuis. En ik gok dat dit nog wel een lange tijd kan duren. 1x per week thuiswerken is heerlijk, de hele week is wel zwaar. Ik mis enorm mijn sociale contacten, en ja, ook al na 1.5 week. Daarnaast vind ik het heel lastig mijn focus te houden. En ik mis mijn koptelefoon die op het werk ligt := Maar ik ga denk ik toch ook maar even naar kantoor als het zo lang duurt, om mijn kluis leeg te halen. Aangezien daar ook wat crackers e.d. in liggen := En veel papieren die ik wel kan gebruiken. Digitaal is leuk met een goede computer, maar op een laptop toch even wat priegeliger.

Ik werk op de bank of aan de eettafel. Ook niet ideaal. Helaas heb ik geen ruimte om een bureau te plaatsen (minihuis). Ik zit er nu aan te denken om mijn eettafel (tijdelijk?) weg te doen en een klein bureau + stoel te gaan aanschaffen en die in mijn woonkamer te zetten. Om mijn rug, nek en armen te ontlasten. Want deze werkhouding dagelijks is vragen om problemen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-20 11:23 



 
Profiel   

zonnebloem18 schreef
LadyMadonna schreef
Daarnaast ben ik bezig om de “So-Nails Corona crisis nail kit” ( :') ) samen te stellen, waardoor klanten zelf hun Kunstnagels/gelpolish thuis kunnen verwijderen en hun handen en nagels kunnen verzorgen.


Slim, ik zat gisteren ook al te googlen hoe ik zelf mijn gellak kon verwijderen.


Een dezer dagen komt er op mijn Facebook (www.facebook.com/sonailswerkendam) een filmpje hoe je zelf veilig gelpolish kunt verwijderen.
Je mag me ook altijd benaderen voor hulp op afstand :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-20 12:05 



 
Profiel   

Nu even niet want ik zit letterlijk “in between 2 jobs”. Volgende week begin ik bij mijn nieuwe werkgever. “Gelukkig” in een branche waar niet zo snel ontslagen te verwachten zijn maar dan moeten de klanten wel overeind blijven... Al met al heel spannend. Het is ook nog onduidelijk hoe ik ingewerkt word. Ik kan immers niet naast iemand gaan zitten en meekijken. En het is de vraag of mijn internetverbinding thuis veilig genoeg is. Waarschijnlijk ga ik toch de eerste paar dagen naar kantoor. We wachten wel af, ik heb al contact opgenomen met mijn nieuwe werkgever en er komt vast een oplossing.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-20 17:02 



 

Vraagje voor alle thuiswerkers. Hoe heeft jullie werkgever het geregeld betreft thuiswerken? Moesten jullie zelf een laptop of pc aanschaffen? Of heeft de werkgever dat geregeld?

Ik heb echt 'n beroep waarbij je makkelijk kan thuis werken. Maar ik heb geen goedwerkende laptop of pc hiervoor. Ik heb directe familie gevraagd, maar ook deze hebben dit niet. De werkgever vindt dat je dit zelf moet regelen en lenen ook geen laptop ed uit hiervoor. Mijn werkgever spreekt ook mensen hierop aan als ze door Covid thuis zitten, maar geen werkplek hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-20 13:44 



 
Profiel   

AmoorM schreef
Vraagje voor alle thuiswerkers. Hoe heeft jullie werkgever het geregeld betreft thuiswerken? Moesten jullie zelf een laptop of pc aanschaffen? Of heeft de werkgever dat geregeld?

Ik heb echt 'n beroep waarbij je makkelijk kan thuis werken. Maar ik heb geen goedwerkende laptop of pc hiervoor. Ik heb directe familie gevraagd, maar ook deze hebben dit niet. De werkgever vindt dat je dit zelf moet regelen en lenen ook geen laptop ed uit hiervoor. Mijn werkgever spreekt ook mensen hierop aan als ze door Covid thuis zitten, maar geen werkplek hebben.


Bij ons mocht je de spullen lenen en thuis gebruiken (ook pas sinds vorige maand..) Maar dan kan je nooit meer op kantoor tussendoor langskomen, dan moet je alles heen en weer slepen. Ik heb zelf spullen gekocht (bureau/stoel/toetsenbord/scherm) en een laptop had ik al. Duur geintje :=
Vervelend dat je werkgever geen spullen heeft om uit te lenen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-20 13:53 



 
Profiel   

Mijn werkgever heeft 2 jaar terug besloten om alle desktops als die aan vervanging toe zijn, te vervangen voor een laptop.
De mensen die hier nog niet aan toe waren hebben in maart versnelt als nog een laptop gekregen.

Daarnaast krijgen wij een bureau, stoel en 2e scherm van de baas te leen om thuis te werken, als je dit nodig bent. Dit naast je kantoor (want ik werk op 2 plekken, hoeft dus alleen de laptop mee te slepen)
Productie medewerkers kunnen niet thuis werken en zijn dus op het bedrijf aanwezig. De rest zoveel mogelijk thuis. Er zijn collega's die ik sinds maart hoog uit 2x heb gezien. Lang leve Teams en online meeten.

Hier mag je niet eens op het bedrijfsnetwerk werken met eigen spullen, zelfs je eigen prive mobiel mag niet gebruikt worden voor mails ed.

Ben wel heel benieuwd hoe je werkgever dan een oplossing ziet als hij nergens aan mee lijkt te werken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-20 13:55 



 
Profiel   

AmoorM schreef
Vraagje voor alle thuiswerkers. Hoe heeft jullie werkgever het geregeld betreft thuiswerken? Moesten jullie zelf een laptop of pc aanschaffen? Of heeft de werkgever dat geregeld?

Ik heb echt 'n beroep waarbij je makkelijk kan thuis werken. Maar ik heb geen goedwerkende laptop of pc hiervoor. Ik heb directe familie gevraagd, maar ook deze hebben dit niet. De werkgever vindt dat je dit zelf moet regelen en lenen ook geen laptop ed uit hiervoor. Mijn werkgever spreekt ook mensen hierop aan als ze door Covid thuis zitten, maar geen werkplek hebben.


Ik heb een laptop gekregen, terwijl ik zelf een prima pc en werkplek heb. Uit veiligheidsoverwegingen hebben ze liever dat ik inlog met een pc die niet voor privégebruik is. Er kwam een werktelefoon bij + wat extra's voor de laptop (standaard, toetsenbord, muis, etc.). Heel jammer dat jouw werkgever daar niet aan meewerkt. De mensen die geen goede werkplek hebben thuis, mogen ook stoelen lenen/kopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-20 14:15 



 
Profiel   

volgens mij moet de werkgever de werkplek faciliteren

https://www.arboned.nl/wat-u-moet-weten ... werken#wet

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-20 17:08 



 
Profiel   

Mijn huidige werkgever heeft voor iedereen een laptop en een telefoon geregeld. De rest ( zitplek / bureau is wel aan jezelf om te regelen...

Mijn contract loopt tot 31 december en ik heb afgelopen maandag mijn spullen ingeleverd en afscheid genomen.

Ik begin 4 januari als stagiaire bij een bewindvoerder voor 4 dagen in de week.
Dan zal ik weer 4 dagen in de week naar kantoor gaan. Geen idee nog hoe ze het daar geregeld hebben. Ik ben allang blij een stageplaats gevonden te hebben zodat ik mijn opleiding kan doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-20 17:16 



 
Profiel   

Wij hebben een BAAS (bureaustoel as a service) in bruikleen gekregen vanuit kantoor, en verder een headset en (leen)laptop, met laptopverhoger, muis, toetsenbord en usb-hub.
En een thuiswerkmok, omdat niemand meer koffie drinkt op kantoor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-20 19:24 



 
Profiel   

In maart mocht iedereen bij ons al meenemen wat ze direct nodig dachten te hebben. Ik heb alleen een toetsenbord meegepakt, maar er liepen ook mensen met hele schermen en bureaustoelen over straat.
In de tussentijd is op kantoor geïnventariseerd en gedeeltelijk aangevuld, zodat van de zomer ook weer door een kleine groep op kantoor gewerkt kon worden. Ze hadden daar zelfs een app voor waarin je een specifiek bureau kon boeken zodat er nooit teveel mensen zouden zijn in totaal en per afdeling. Dat heb ik 4 keer gedaan ofzo. Inmiddels is kantoor weer gesloten.
Daarna kon je aanvragen als je toch nog iets nodig had en dat kon je dan thuis laten leveren of ophalen.
Ik heb niets meer aangevraagd. Ik werk maar parttime aan mijn hobbytafel en een scherm zet je niet zo makkelijk even opzij als je klaar bent met werken. Ik heb wel een goede bureaustoel gekregen van een familielid die hem over had.

Iedere medewerker heeft sowieso een eigen werklaptop met thuiswerkmogelijkheden, dus dat was makkelijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-20 08:53 



 
Profiel   

Ik heb al bijna een jaar het beeldscherm van mn vriend gejat. Hij had m besteld om mee te kunnen gamen, maar toen kwam corona :+.
Verder heb ik een bureaustoel van zijn werk en heb ik vanuit mijn stage een muis en toetsenbord meegenomen. En de laptop, maar anders kan ik uberhaupt niet werken :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-20 08:55 



 
Profiel   

Wij werken volgens het principe van "Het nieuwe werken", dus iedereen heeft een mobiele telefoon en een laptop van het werk.
Daar heb ik een los toetsenbord, muis en laptopsteun bij gekocht en kunnen declareren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-20 09:00 



 
Profiel   

AmoorM schreef
Vraagje voor alle thuiswerkers. Hoe heeft jullie werkgever het geregeld betreft thuiswerken? Moesten jullie zelf een laptop of pc aanschaffen? Of heeft de werkgever dat geregeld?

Ik heb echt 'n beroep waarbij je makkelijk kan thuis werken. Maar ik heb geen goedwerkende laptop of pc hiervoor. Ik heb directe familie gevraagd, maar ook deze hebben dit niet. De werkgever vindt dat je dit zelf moet regelen en lenen ook geen laptop ed uit hiervoor. Mijn werkgever spreekt ook mensen hierop aan als ze door Covid thuis zitten, maar geen werkplek hebben.

Ik had al een laptop / mobiele telefoon van m'n werk (heeft iedereen hier). Op mijn verzoek heb ik een dock en een tweede scherm thuis gestuurd gekregen. Mogelijkheid was er ook tot stoelen/bureau waar gewenst.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-12-20 16:20 



 
Profiel   

Werk inmiddels ook thuis. Alles thuis geleverd gekregen en de luxe mogelijkheid om thuis kantoor te creëren. Vind het heerlijk als ik eerlijk ben. Soms 1 dag per week naar kantoor, soms niet. Heb alsnog veel contact met collega's en leiding en voel me er gelukkig erg goed bij. Ik kan enkel maar hopen dat het mogelijk blijft in de toekomst om thuis te werken. Scheelt 2 uur reistijd die ik nu op vul met wandelingen met de honden en kan ze tussen de middag ook lekker uitlaten. Gezien ik al vele jaren leef voor mijn dieren is dit voor mij zeer prettig!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-12-20 16:47 



 
Profiel   

AmoorM schreef
Vraagje voor alle thuiswerkers. Hoe heeft jullie werkgever het geregeld betreft thuiswerken? Moesten jullie zelf een laptop of pc aanschaffen? Of heeft de werkgever dat geregeld?

Ik heb echt 'n beroep waarbij je makkelijk kan thuis werken. Maar ik heb geen goedwerkende laptop of pc hiervoor. Ik heb directe familie gevraagd, maar ook deze hebben dit niet. De werkgever vindt dat je dit zelf moet regelen en lenen ook geen laptop ed uit hiervoor. Mijn werkgever spreekt ook mensen hierop aan als ze door Covid thuis zitten, maar geen werkplek hebben.

Ik heb sowieso al een laptop van mijn werkgever en wij werken nu om de week thuis. Ik kan mijn beeldscherm, muis en toetsenbord meenemen als ik dat wil. Voor bureau/bureaustoel moet ik zelf zorgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-20 11:18 



 
Profiel   

Amoor....dus je werkgever aanspreken dat hij moet zorgen voor de juiste spullen om thuis te werken, complete onzin dat hij die verantwoordelijkheid bij jou legt

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-20 14:14 



 
Profiel   

Toen mijn vorige werkgever ging verhuizen, ging al het meubilair weg en heb ik een inklapbaar bureau en goede bureaustoel meegenomen, die kwamen in maart eindelijk van pas. Mijn werkgever heeft verder een laptop, laptopverhoger, 2e beeldscherm, muis, keyboard en headset verstrekt. Voor de kerst een draadloze muis gekregen en ik wil zelf eigenlijk ook nog wel investeren in een draadloze headset en keyboard. Het ziet ernaar uit dat we nooit meer 100% vanuit kantoor gaan werken, dus wel prettig om een aangename werkplek te hebben thuis.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-20 22:15 



 
Profiel   

Wij werken nu alweer sinds maart thuis. Wel tussendoor een aantal keer een paar dagen op kantoor geweest. In eerste instantie kregen we alleen onze laptop, muis en toetsenbord mee, maar na aandrinken mochten we ook een scherm en stoel meenemen.
Uiteindelijk had ik die dingen al zelf, maar fijn dat het kan.
Het thuis werken an sich ben ik wel zat, maar weet dat ik blij mag zijn dat mijn werk vooralsnog gewoon zoals normaal door gaat..
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-20 13:32 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 13 van de 13 [ 322 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen