Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 7 van de 7 [ 164 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Plaats een nieuw onderwerp

LAT-relatie en corona

 
Profiel   

Gezien de verwachte aanscherping van de regels morgen, vraag ik mij af hoe dat eruit gaat zien.
Duitsland heeft een uitzonderingsregel voor partners uit risicogebieden.
Gaat Nederland dat ook toepassen?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-20 22:23 



 
Profiel   

Uhm, we weten de aanscherping nog niet toch? Even een dagje geduld nog.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-20 22:29 



 
Profiel   

Ik vind het ook spannend.

Mijn broertje heeft een operatie nodig die waarschijnlijk in het buitenland moet plaats vinden.
Heeft niks met lange afstand relatie te maken.
Maar wel heel spannend.

Kunnen er wel heen, moeten we in quarantaine eerst? Mogen mijn ouders en ik wel? Mag er maar 1 persoon mee?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-20 22:42 



 
Profiel   

Daantjuh, heel veel sterkte!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-20 08:34 



 
Profiel   

Ik kijk even aan wat de regels gaan worden. In het ergste geval is het weer de boel oppakken en verkassen tijdelijk. Wordt alleen nu lastiger omdat een van mijn fikjes niet meer kan traplopen op het andere adres. Maar ik ga ervan uit dat het niet zo streng gaat worden in nederland.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-20 08:44 



 
Profiel   

Zijn hier Bokkers met een relatie met iemand uit de nabije buurlanden?
Ik ben wel benieuwd hoe jullie hiermee omgaan.
De adviezen lijken erg strikt, maar tegelijkertijd wordt gezegd dat ze niet bindend zijn
Mag ook per PB.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-20 23:38 



 
Profiel   

Ja hoor, hier relatie Nederland /België. Wij zoeken elkaar in het weekend gewoon op als het kan. Doen niet aan quarantaines.
Heeft ook niet zoveel zin of meerwaarde. Helemaal niet in relatie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-20 23:42 



 
Profiel   

Zolang er niets gebeurd of niet wordt opgetreden, kun je stilzwijgend je eigen gang gaan.
Ik vraag me wel af wat hierover in de spoedwet zal staan.

Formeel biedt mijn werkgever geen ruimte mbt code oranje, terwijl er wel collega's over de grens wonen.
Dat we gelijk worden gesteld aan vakantiegangers vind ik veel te gortig en zeer onterecht.
Duitsland heeft wel een regeling voor partners.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-20 14:37 



 
Profiel   

Nou, ik ben benieuwd hoe de nieuwe strengere regels zich gaan ontwikkelen.
Ik vind het bizar dat Nederland geen uitzondering maakt voor partners en naaste familie. Alsof het leven anno 2021 bij de grens ophoudt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-21 17:11 



 
Profiel   

Welke regels zijn dit? Ik woon in Engeland en kan op de website van de Nederlandse overheid niet vinden waar je het over hebt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-21 20:14 



 
Profiel   

https://nos.nl/artikel/2376979-kabinet- ... -euro.html


Dit...
Ik snap dat ze vakantievierders willen ontmoedigen, maar voor mensen met geliefden/familie over de grens (en dat hoeft niet heel ver weg te zijn), wordt het wel een barre tijd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-21 20:41 



 
Profiel   

senna21 schreef
https://nos.nl/artikel/2376979-kabinet- ... -euro.html


Dit...
Ik snap dat ze vakantievierders willen ontmoedigen, maar voor mensen met geliefden/familie over de grens (en dat hoeft niet heel ver weg te zijn), wordt het wel een barre tijd.


Voor bezoek aan Duitsland en België zijn op dit moment nog wel uitzonderingen, ik verwacht dat dat in de nieuwe wetgeving ook zo zal zijn, dit zal dan in een ministeriële regeling worden vastgesteld

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... uarantaine

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-21 15:58 



 
Profiel   

Dat is fijn! (Voor ons in ieder geval.)
Deze informatie had ik nog niet gevonden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-21 00:16 



 
Profiel   

Ik moet zeggen dat wij desondanks nog steeds elkaar meerder keren per week zien en close zijn.

Maar ik zie eigenlik ook niet het probleem gezien je officieel ook nog steeds bij elkaar op vistie mag.

Het enige wat wel doen is afstand van elkaar houden wanneer iemand ziek is en we er optijd bij zijn.
Tenzij de kinderen of de ander extra zorg nodig heeft.

Ach in alle andere relaties gaat net zo, waarom zou dan opeens voor ons anders zijn omdat toevallig niet op het zelfde adres staan ingeschreven. Ik vind dat nogal hypocriet. Anders mogen ze stellen en gehuwde ook gaan controleren of ze niet samen in het zelfde bed slapen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-21 22:47 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 7 van de 7 [ 164 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen