Corona, sociale onthouding en psychische klachten

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Re: Corona, sociale onthouding en psychische klachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 21:33

Nee... Dat herken ik wel: ik werk nu ook veel, maar die ene lesdag per week (ik volg een deeltijdopleiding naast mijn voltijd baan) mis ik zo verschrikkelijk, dat ik er af en toe echt buikpijn van heb.

Shadow0

Berichten: 43505
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Re: Corona, sociale onthouding en psychische klachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 20:52

Oeh, na al die weken rust komen de vliegtuigen die af en toe overvliegen ineens wel heel erg binnen. (Wat een rotgeluid eigenlijk.)

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 20:23

Shadow0 schreef:
Oeh, na al die weken rust komen de vliegtuigen die af en toe overvliegen ineens wel heel erg binnen. (Wat een rotgeluid eigenlijk.)

Jaaa! Bij mij ook, durfde er al niet over te ‘klagen’, voorheen hoorde ik ze niet eens meer, nu lijk ik recht onder een aanvliegroute te zitten ofzo..

purny

Berichten: 27489
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Corona, sociale onthouding en psychische klachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 20:44

Ik mag maandag weer naar kantoor! Wel 2 weken later dan gepland maar goed.

Sizzle

Berichten: 35691
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Re: Corona, sociale onthouding en psychische klachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 22:11

Een familielid blijkt in de afgelopen tijd zijn leven genomen te hebben (pas later gevonden). Uiteraard was hij al niet stabiel maar niemand weet of het alleen zijn, zijn problemen wellicht uitvergroot heeft.
We weten nog niet goed wat verstandig is kwa wel of niet naar de dienst gaan. Uitgerekend bij familie die alsmaar erg het contact uit de weg gegaan is ivm risicogroep.

Mandarijn
Berichten: 9066
Geregistreerd: 10-09-05

Re: Corona, sociale onthouding en psychische klachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 23:02

Wat heftig zeg, heel veel sterkte. Y;(

Happy16

Berichten: 4612
Geregistreerd: 27-02-12
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-20 16:47

Hee allemaal!

Ik zat me af te vragen hoe het nu met jullie is :)

Ik ben me eigenlijk alleen maar slechter gaan voelen, zeker na de zomervakantie. Daarom ben ik in overleg met mijn therapeute en huisarts begonnen met antidepressiva. Die slaan gelukkig heel goed aan en ik begin nu alles weer een beetje op de rit te krijgen :)

tempura

Berichten: 249
Geregistreerd: 30-10-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 17:52

Ik lees mee omdat er veel mensen om mij heen dezelfde moeite hebben met thuisisolatie als jullie en ik moeite heb het te begrijpen omdat ik zelf een ware introvert ben. Voor mij voelt dit als een hele lange pauze, die ik waardeer in een wereld waar alles altijd té is voor mij persoonlijk. Dit topic geeft me echt wat inzicht van de andere kant. Had in eerste instantie nieteens door hoe erg andere mensen last hadden van de maatregelen tot ik het van anderen hoorde. Ik dacht zelf alleen aan de economische impact en de levens die corona pakt, nieteens dat er mensen zijn die er mentaal echt onderuit gaan en zelfs het leven uitstappen...