Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 21 van de 21 [ 514 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21
Plaats een nieuw onderwerp

Nog meer mensen helemaal alleen?

 
Profiel   

smit_ilse schreef
Heel lief bedoeld maar helaas is de pijn vele malen hoger en zit ik aan oa morfinepleisters,morfinepillen en vele andere medicatie. Bewegen is erg lastig voor mij door alles dus veel valt er dan al af. Enige fijne houding is liggen of gebukt zitten. Heb diverse verwarmde kleding zoals bv een warmte jas maar is alsnog te koud om daarmee een rondje scootmobiel te maken. Puzzelen doe ik wel maar zitten is drama dus hou dat niet lang vol. Douchen heb ik hulp bij nodig en bad heb ik niet en kan ik ook niet in/uit komen meer.

Ben blij als ik de dag door kom met een broodje en drinken want er zitten dagen tussen dat ik niet zelfstandig uit bed kan komen en moet wachten tot partner thuis is of dat mijn lijf weer een beetje meewerkt.

Ik kan van rust momenten genieten als dat lukt maar door de extreme pijn wordt dat steeds moeilijker. Helaas durft geen arts iets aan ivm mijn ziekte en icm hard achteruit gaan is het niet zomaar iets. Snap de artsen wel dat ze niets durven maar het belemmert enorm.

Hopen dat het snel lente wordt en weer wat buiten ben dan ben ik er wel weer maar voor nu is het gewoon even K..

@shadow bedankt voor je ideeën. Heb gister toevallig een link gehad van de gemeente voor as dinsdag. Ze hebben dan voor het eerst een "koffiemoment" en bij genoeg animo gaat dat door. Hoop dat dat leuk is!



Wat onwijs heftig zeg, ik kan me er niet eens een voorstelling bij maken.. |(
Wat heb je voor ziekte als ik vragen mag?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-21 11:03 



 
Profiel   

Snap ik helemaal saskiakefie. Uiteraard mag je dat vragen. Ik heb het antifosfolipiden syndroom, s.l.e,wiplash, fpo (gaatje hart), hart en vaatproblemen waaronder hoofdader linkerbeen volledig dicht is en ze liefst amputeren maar durven dit niet vanwege gezondheid ,copd, hoge bloeddruk,lumbaal kanaalstenose icm breuken en scheuren in mijn onderrug wat niet geneest en geen arts iets durft ivm mijn gezondheid.

Inmiddels aangemeld voor het nieuwe online koffiemoment as dinsdag en wel fijn dat ik altijd mag bellen/appen als ik er even doorheen zit. Kan het ook bij vrienden kwijt maar soms is even iemand anders even fijn :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-21 17:43 



 
Profiel   

Jeetje Ilse, zoveel nare ziektes tegelijk en pas 36... hoeveel pech kun je hebben? Ik word er echt stil van. ;( Volgens mij is de kans om de loterij te winnen groter dan de kans om dat allemaal bij elkaar te krijgen. Mijn gevoel zegt: dan is zo'n lockdown nog je laatste zorg. Blijkbaar niet dus. Ik kan hier zo weinig over zeggen, ik vind het heel wat dat je überhaupt nog naar buiten wilt.

Zelf had ik vandaag in elk geval vrolijker nieuws. Mijn thuiswonende opa van 99 is ingeënt, net als mijn (demente) oma in het verzorgingstehuis. Als hij binnen de tien dagen niet besmet raakt, en er duiken geen enge mutanten op, heeft hij deze pandemie dus overleefd! Dan kunnen we eens gaan denken aan zijn honderdste verjaardag in september. Als deze ellende hopelijk achter ons ligt...

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-21 00:06 



 
Profiel   

musiqolog schreef
Jeetje Ilse, zoveel nare ziektes tegelijk en pas 36... hoeveel pech kun je hebben? Ik word er echt stil van. ;( Volgens mij is de kans om de loterij te winnen groter dan de kans om dat allemaal bij elkaar te krijgen. Mijn gevoel zegt: dan is zo'n lockdown nog je laatste zorg. Blijkbaar niet dus. Ik kan hier zo weinig over zeggen, ik vind het heel wat dat je überhaupt nog naar buiten wilt.

Zelf had ik vandaag in elk geval vrolijker nieuws. Mijn thuiswonende opa van 99 is ingeënt, net als mijn (demente) oma in het verzorgingstehuis. Als hij binnen de tien dagen niet besmet raakt, en er duiken geen enge mutanten op, heeft hij deze pandemie dus overleefd! Dan kunnen we eens gaan denken aan zijn honderdste verjaardag in september. Als deze ellende hopelijk achter ons ligt...


Dat mag je zeggen dat de kans op de loterij winnen groter is. Altijd paarden gereden/gehad voor die tijd dus echt op en top buitenmens dus dat buiten zijn mis ik nu echt. Vanmorgen dacht ik eindelijk februari....nog even en dan is het lente :D

Dat klink goed uitkijken naar zijn 100e verjaardag!! Zal super zijn als dat zonder al teveel zorgen gaat lukken allemaal. Prestatie op zich al 99 jaar!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-21 17:43 



 
Profiel   

Hee :) Nog meer mensen van jullie allen met Pasen? Niet dat ik Pasen echt super belangrijk vind ofzo, heb er niet echt waar mee, maar het voelt toch wat allenig als iedereen wat te doen heeft of bij familie is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-21 11:10 



 
Profiel   

Sheran schreef
Hee :) Nog meer mensen van jullie allen met Pasen? Niet dat ik Pasen echt super belangrijk vind ofzo, heb er niet echt waar mee, maar het voelt toch wat allenig als iedereen wat te doen heeft of bij familie is.


Ja :') Ik ga voor mezelf croissantjes bakken. En een rondje wandelen.

Morgen wordt het slecht weer, dus dan denk ik lekker binnen met een filmpje ofzo.

Wat zijn jouw plannen?

Snap wel wat je bedoelt.. veel van mijn vrienden/familie zijn met hun gezin of partner.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-21 11:19 



 
Profiel   

IsaCalixa schreef
Sheran schreef
Hee :) Nog meer mensen van jullie allen met Pasen? Niet dat ik Pasen echt super belangrijk vind ofzo, heb er niet echt waar mee, maar het voelt toch wat allenig als iedereen wat te doen heeft of bij familie is.


Ja :') Ik ga voor mezelf croissantjes bakken. En een rondje wandelen.

Morgen wordt het slecht weer, dus dan denk ik lekker binnen met een filmpje ofzo.

Wat zijn jouw plannen?

Snap wel wat je bedoelt.. veel van mijn vrienden/familie zijn met hun gezin of partner.


Heey :wave:
Klinkt wel goed, croissantjes bakken!
Ik weet het nog niet zo goed, ik denk dat ik een beetje ga schilderen en inderdaad ook maar op de bank kruip met een filmpje. Misschien nog wat werk voorbereiden. Ik ben inmiddels ook wel een beetje uitgekeken op de dingen die je alleen thuis kan doen :)). Als het zonnetje toch nog doorbreekt ga ik misschien nog even naar het strand :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-21 11:26 



 
Profiel   

Sheran schreef
Heey :wave:
Klinkt wel goed, croissantjes bakken!
Ik weet het nog niet zo goed, ik denk dat ik een beetje ga schilderen en inderdaad ook maar op de bank kruip met een filmpje. Misschien nog wat werk voorbereiden. Ik ben inmiddels ook wel een beetje uitgekeken op de dingen die je alleen thuis kan doen :)). Als het zonnetje toch nog doorbreekt ga ik misschien nog even naar het strand :)


Ja, die croissantjes uit zo'n rol! Die zijn echt lekker :9

Snap ik, ik kan me er ook moeilijk toe zetten om thuis iets 'creatiefs' te doen ofzo. Begin vorig jaar ging ik nog wel vaak tekenen of muziek maken, vorige winter had ik een periode dat ik veel ging bakken maar nu is de fut er even uit :') En het weer is ook nog niet zo geweldig, anders ging ik wel graag een lange fietstocht of zo maken.

Wat leuk naar het strand, goed idee :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-21 11:30 



 
Profiel   

Ik kom pas net mijn nest uit. :o Vannacht laat opgebleven en vandaag niets te doen. Net een tijd in mijn nest gelezen. Later vandaag ga ik eens wat op mijn pas herstelde draailier spelen.

Morgen ga ik wel naar mijn opa, die dus al lang en breed gevaccineerd is.

(Edit) Iets meer toelichting: met Pasen loopt de vastentijd af. Zodoende mocht ik van mezelf vannacht weer snoepen, alcohol drinken, chips eten... En ik was zo stom om dat ook te doen. Nu zit ik dus met een gevoel alsof ik al ontbeten heb. Dat verklaart vast wel waarom ik niet zo nodig hoefde op te staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-21 12:03 



 
Profiel   

Vandaag voor mezelf een uitgebreide brunch gemaakt.
Moet morgen hetzelfde nog eens eten maar was lekker dus dat lukt wel.

Gister al langs mijn ouders geweest. Die zijn iets slimmer als in ze hebben mij als eerste uitgenodigd.
Morgen komt mijn broer. plus zijn vrouw en zijn 2 kinderen. Blij dat ik al geweest ben. Zelfs uitleggen waarom ik het dom vindt heeft geen nut meer. Op zich was het gister best gezellig.
En nu hoef ik ze de komende weken niet meer te zien. Ze zijn dan misschien al gevaccineerd maar toch.

Zelfs nog gedacht dan ga ik wel niet maar soms heb je toch echt sociaal contact nodig dat niet via je werk is. :(

Al een rondje gelopen dus voor de rest doe ik niets meer behalve dat ik ook nog alleen ga gourmetten. Zelfs niet eens meer geopperd of we gezellig samen kunnen skypen tijdens de paaslunch. Na mate ik hier meer typ klinkt het wel erg zielig. Het gaat best okay met mij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-21 15:32 



 
Profiel   

Klinkt niet zielig hoor, geniet lekker van je gourmet.
Ik heb voor mijzelf groene asperges met knoflook in de oven gemaakt, met lamskoteletten erbij.

Ik ben alle skype calls ontzettend zat, het lijkt mij te veel op werk, daar skype ik de hele dag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-21 20:00 



 
Profiel   

Ik moet voor mijn werk naar buiten en zou dus een skype call best gezellig vinden. Al werkt geloof ik op 1 nicht na iedereen anders wel thuis en zit dus de hele dag al te videobellen.

Groene asperges uit de oven klinken ook lekker. Mijn gourmet op de grillplaat was ook best lekker.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-21 11:37 



 
Profiel   

musiqolog schreef
Ik kom pas net mijn nest uit. :o Vannacht laat opgebleven en vandaag niets te doen. Net een tijd in mijn nest gelezen. Later vandaag ga ik eens wat op mijn pas herstelde draailier spelen.

Morgen ga ik wel naar mijn opa, die dus al lang en breed gevaccineerd is.

(Edit) Iets meer toelichting: met Pasen loopt de vastentijd af. Zodoende mocht ik van mezelf vannacht weer snoepen, alcohol drinken, chips eten... En ik was zo stom om dat ook te doen. Nu zit ik dus met een gevoel alsof ik al ontbeten heb. Dat verklaart vast wel waarom ik niet zo nodig hoefde op te staan.

Maar Musiqolog:Ik dacht dat jij helemaal niet gelovig was, hoezo dan vastentijd?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-21 14:10 



 
Profiel   

Ik geloof niet dat er een god bestaat die de wereld heeft geschapen en mij naar de hemel of de hel kan sturen. Maar dat wil niet zeggen dat religie voor mij geen inhoud heeft. Dit is een persoonlijke en zuiver geestelijke zaak. Pas als mensen de wereld gaan verklaren aan de hand van religie, kom ik in het geweer.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-21 21:13 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 21 van de 21 [ 514 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen