Werken met corona patiënten.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
geerte

Berichten: 6987
Geregistreerd: 26-11-06
Woonplaats: Amersfoort

Werken met corona patiënten.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-20 20:14

Hallo,

Misschien een onzinnig topic. Ik ben zelf verpleegkundige in een ziekenhuis en ga vanaf morgen op de corona afdeling werken. Zijn er meer mensen die met corona patiënten werken? Misschien kunnen we elkaar er een beetje doorheen halen.

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78498
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Werken met corona patiënten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 20:17

Ik werk er niet mee, maar wil alvast aan iedereen die in het ziekenhuis werken bedanken, alle lof voor jullie!

Afbeelding

noviceh

Berichten: 4781
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: Werken met corona patiënten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 20:20

Ja, ik werk er ook! Om precies te zijn spoed opvang voor patiënten met (lage en hoge) verdenking corona.

Boras
Berichten: 9946
Geregistreerd: 21-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 20:20

Je bent een held, Geerte. Nu al. Ik heb veel bewondering voor mensen zoals jij.

Heel veel succes en sterkte!

Edit: en Noviceh ook natuurlijk. En alle anderen :j

Amado7

Berichten: 10727
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Re: Werken met corona patiënten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 20:24

Sterkte! Zet hem op!

geerte

Berichten: 6987
Geregistreerd: 26-11-06
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-20 20:28

noviceh schreef:
Ja, ik werk er ook! Om precies te zijn spoed opvang voor patiënten met (lage en hoge) verdenking corona.



Hoe ervaar jij het op dit moment?

Sizzle

Berichten: 35665
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 20:28