Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 187 van de 332 [ 8298 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190 ... 332  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Corona patiënten op bokt?

 
Profiel   

Janntjuh schreef
Ja dat is gewoon geen doen :n
Mijn huisarts kon niet veel meer voor me doen dus ik ben het maar in de holistische hoek gaan zoeken (waar ik zelf totaal echt niet van ben). Maar het heeft wel effect!


Herkenbaar! Nadat ik constant van het kastje naar de muur gestuurd werd, is mijn frustratie rondom huisarts ook torenhoog :+

Mag ik vragen waar jij baat bij hebt?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 15:06 



 
Profiel   

Ik loop bij Den Hoek in de Bilt. Ik krijg oa acupunctuur behandelingen en bepaalde druppels. Eerst om me over de corona heen te helpen (dat heeft me echt geholpen) en nu om mijn immuun systeem aan te pakken, dus ik ben benieuwd wat daar uit gaat komen. Ik ben van mezelf al erg snel ziek, ieder virusje loop ik wel op, maar dat ik er echt 3 weken zo ziek van ben is niet leuk meer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 16:39 



 
Profiel   

Ik moet nu ook wel eerlijk toegeven dat ik ook vaker ziek ben dan andere. Nu is dat wel heeeel erg verbeterd toen ik 3 jaar geleden mijn amandelen eruit heb laten halen. Het is sindsdien de eerste keer dat ik zovaak ziek ben op zo'n korte tijd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 22:18 



 
Profiel   

Ook hier zijn we geveld.... Manlief gaat maandag weer aan het werk (mocht eigenlijk vrijdag al maar z'n baas wilde liever dat hij nog eventjes thuis bleef) , en als ik klachtenvrij zou zijn zou ik maandag ook weer aan het werk mogen, zij het niet dat ik een heel klein kuchje blijf houden en licht verkouden blijf....

Zoonlief van 3 jaar leek de dans te ontspringen, maar heeft sinds 2 dagen elke ochtend een klein kuchje en heel klein beetje snot.... Als hij eenmaal een uurtje wakker is is dat allemaal weg, en moet zeggen dat hij dat normaal ook wel heel vaak heeft, maar vindt het nu wel lastig om te bepalen of het corona is of gewoon wat verkouden, zoals hij dat normaal ook 300x per jaar is...

Testen van m'n zoontje gaan we sowieso niet doen trouwens. Heb 3 maanden geleden bloed moeten laten prikken bij hem, en daar heeft ie het nog regelmatig over en is dan meteen weer helemaal van slag...

Morgen maar eens voor advies de GGD bellen, en tot die tijd sowieso maar weer thuis blijven :(

Wordt echt gek thuis, de muren komen op me af, zoonlief is een echt buitenkind en wordt ook helemaal gek binnen. Mis m'n paard, mis m'n ouders, mis m'n vrijheid!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 07:35 



 
Profiel   

Wij zijn ook besmet.
Partner, ik en onze tweeling van net 4.
Testen van kinderen stelt niks voor trouwens. Ze ging alleen met een wattenstaafje in 1 neusgat, niet eens diep en aan de binnenkant van de wang.
Wij zitten inmiddels al ruim een week binnen en er komt nog 5 dagen bij ivm de kinderen waar we gisteren de uitslag van hebben gekregen.... de hel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 07:44 



 
Profiel   

Liezel1 schreef
Wij zijn ook besmet.
Partner, ik en onze tweeling van net 4.
Testen van kinderen stelt niks voor trouwens. Ze ging alleen met een wattenstaafje in 1 neusgat, niet eens diep en aan de binnenkant van de wang.
Wij zitten inmiddels al ruim een week binnen en er komt nog 5 dagen bij ivm de kinderen waar we gisteren de uitslag van hebben gekregen.... de hel!


Ik heb geen digiD voor m'n zoontje en ook nog geen I'd-kaart, kun je dan ook laten testen? Net filmpjes enzo bekeken, en twijfel nu wel... Dan weten we het maar....

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 07:56 



 
Profiel   

Crista schreef
Liezel1 schreef
Wij zijn ook besmet.
Partner, ik en onze tweeling van net 4.
Testen van kinderen stelt niks voor trouwens. Ze ging alleen met een wattenstaafje in 1 neusgat, niet eens diep en aan de binnenkant van de wang.
Wij zitten inmiddels al ruim een week binnen en er komt nog 5 dagen bij ivm de kinderen waar we gisteren de uitslag van hebben gekregen.... de hel!


Ik heb geen digiD voor m'n zoontje en ook nog geen I'd-kaart, kun je dan ook laten testen? Net filmpjes enzo bekeken, en twijfel nu wel... Dan weten we het maar....


Ja dan kan je wel laten testen. Mijn advies is wel om echt naar een kinder teststraat te gaan dan. Ze zeiden dat ze mijn dochter ook ingepland hadden bij een kinder teststraat. Niet dus. Mijn twee jarige is ook getraumatiseerd. Ze moest vastgebonden blijven in haar autostoeltje "we doen eerst haar neus, dan gaat ze huilen en kunnen we makkelijk haar keel doen" is wat ze letterlijk zeiden. En ik heb het als moeder allemaal laten gebeuren ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 08:34 



 
Profiel   

Omg kaygee wat erg. Ik snap dat je op dat moment te overdonderd bent om er wat van te zeggen of weg te gaan.
Zulke situaties kunnen op latere leeftijd witte jassen angst geven. Mijn zoontje is als baby getraumatiseerd en is panisch voor elke arts, al kijken ze bv maar alleen naar z’n voet.

Ik test mijn kinderen ook niet daarom. Heb wel zelftesten in huis.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 08:44 



 
Profiel   

Wij hebben in Leeuwarden laten testen. Speciale ruimte, met knuffelberen, kleurplaten etc. Meer tijd ingepland want speciale kinder afspraak.
Kinderen kregen een dapperheidsdiploma mee na het testen. Ze moesten er zelf heel erg om lachen, want het kietelde met het wattenstaafje. Voor ons dus een positieve ervaring, maar helaas ook een positieve test, haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 09:01 



 
Profiel   

Ik weet niet of jullie er ook last van hebben, maar mijn neus doet permanent pijn. Het gevoel dat je water in je neus hebt.
Savonds kan ik daardoor slecht in slaap komen. Daarom heb ik nu een neusklem besteld (net als die synchroonzwemmers) om te kijken of ik daarmee makkelijker kan slapen. Dan kun je immers niet meer door je neus ademhalen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-21 12:44 



 
Profiel   

Meld me ook, inmiddels al 8 dagen goed ziek. Vooral heel veel hoofdpijn, vermoeidheid en benauwdheid. Ook ruik ik niks meer behalve een vieze zoute lucht. Heb alvast potjes voor reuk training besteld.

De neusklachten herken ik niet zo Liezel. Helpt een goede Neus spray je niet?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-21 12:54 



 
Profiel   

Liezel1 schreef
Ik weet niet of jullie er ook last van hebben, maar mijn neus doet permanent pijn. Het gevoel dat je water in je neus hebt.
Savonds kan ik daardoor slecht in slaap komen. Daarom heb ik nu een neusklem besteld (net als die synchroonzwemmers) om te kijken of ik daarmee makkelijker kan slapen. Dan kun je immers niet meer door je neus ademhalen.

Ja, ik ook!

Ik ben vorig jaar oktober besmet geraak en mijn neus doet gewoon constant heel erg pijn.
Daarbij erger ik mij in eens aan alles wat in mijn neus zit, dus dat moet er ook meteen uit waardoor de pijn nog erger wordt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-21 13:50 



 
Profiel   

Geen pijn aan mijn neus gehad. Wel regelmatig jeuk aan het topje van mijn neus.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-21 18:24 



 
Profiel   

Ik ben met mn dochter van 4 toen naar een teststraat geweest waar je de auto uit moest. Vooraf filmpje getoond en goed besproken en in de teststraat hebben ze alles stap voor stap uitgelegd, mocht ze voelen hoe zo n wattenstaafje voelde,... ging eigenlijk prima, even vervelend en weer klaar. Daarna kregen ze diploma mee en kleurplaat ofzo. Ook thuis al eens edn zelftest bij haar gedaan. Was ook geen probleem. Gemiddeld krijgen ze hun vingers in hun neus dat ze bijna hun hersenen kunnen aantikken, dan zal dat wattenstaafje best nog meevallen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-21 19:44 



 
Profiel   

Ik heb deze avond helaas een positieve testuitslag gekregen... Gister had ik een heel licht hoestje, maar aangezien ik een paar weken terug gewoon de griep had ging ik uit van een nasleep, ik bleef ook al wat verkouden met alleen maar negatieve testen.
Vanochtend werd ik wakker met een wattenkop en kortademigheid, toen toch maar gaan testen en helaas, positief. -O-

Ik baal enorm, want ik heb komende week tentamens. Voor het eerst weer fysiek schriftelijke tentamens na 1,5 jaar online tentamens gehad te hebben. Die moet ik dus allemaal missen en komende periode inhalen, wat een hoop extra stress gaat opleveren. Maar goed, het is wat het is en nu niets meer aan te doen.

Heb de afgelopen week veel gestudeerd op de universiteit, vrees ook dat ik het daar heb opgelopen, al zou ik niet weten van wie en wanneer. Maar heb al iedereen op de hoogte gebracht die ik gezien heb afgelopen week op de universiteit en werk.

Pff, ziek zijn vind ik niet zo'n ramp, maar corona is wel echt heel erg onhandig. _-:(

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-21 00:04 



 
Profiel   

Ook Corona hier… getest omdat mensen in mn omgeving positief bleken. Geen symptomen, wel getest op dag 5 na contact-> positief.

Één dag koorts gehad, verder eigenlijk amper last van. Wel van alles af moeten zeggen wat super irritant is maar het moet maar. En nu wachten tot de 7 dagen voorbij zijn. Klachtenvrij ben ik eigenlijk nu al maar toch nog tot donderdag binnenblijven

Nb, ik snap dat t moet maar binnen zitten is echt niet goed voor een mens zeg, wat een ellende …

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-21 11:17 



 
Profiel   

Cer schreef
Nb, ik snap dat t moet maar binnen zitten is echt niet goed voor een mens zeg, wat een ellende …


Je moet je niet onder andere mensen begeven, maar met een wandeling buiten is niets mis. In tegendeel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-21 14:16 



 
Profiel   

Goof schreef
Cer schreef
Nb, ik snap dat t moet maar binnen zitten is echt niet goed voor een mens zeg, wat een ellende …


Je moet je niet onder andere mensen begeven, maar met een wandeling buiten is niets mis. In tegendeel.


Wij zijn ook met het gezin gaan wandelen in het bos, als we mensen aan zagen komen, gewoon de andere kant op gaan of extra ruim passeren.
Mn 3 jarige werd anders echt gek thuis!
Ben zelfs op buitenrit geweest met m'n paard!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-21 20:58 



 
Profiel   

Hier ook positief.
Eergisterochtend was er niets aan de hand. Ben de kinderen nog naar school wezen brengen op de fiets.rond 10.00 u kreeg ik het warm. Niet echt koortsig maar wel warm. Thuistest gedaan en ja hoor. Positief.
Gister de ggd test gedaan en kreeg gisteravond de uitslag. Positief.
Nu verblijf ik alleen op de kinderkamer.
Mijn man en kids mankeren niets. Geen idee waar ik het heb opgelopen. Ik werk in het ziekenhuis. Dus kans is groot dat ik het daar gekregen heb.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-21 13:56 



 
Profiel   

Ik maak ook ommetjes met de hond! Even bewegen en buitenlucht lijkt me alleen maar goed voor herstel. Andere mensen vermijd ik of passeer ik met ruime afstand ertussen.

Sinds ik positief getest ben eigenlijk alleen last van dufheid, hoofdpijn en kortademigheid. Hopelijk blijft het daarbij! Dingen doen kost veel moeite, dus ik doe het verder rustig aan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-21 15:55 



 
Profiel   

Ik ben ook positief getest afgelopen woensdag nadat ik de avond ervoor ineens keelpijn en hoofdpijn had en rillerig was. Mijn vriendin die de hele tijd bij me was geweest had ook keelontsteking de week voorafgaand aan mijn positieve test, maar is toen negatief getest en eergisteren en vandaag ook weer. Dus hopelijk blijft dat zo. Ik baal ervan dat ik wat dingen heb moeten afzeggen en dat ik op een ruimte van 25 m2 binnen zit, maar verder gaat de quarantaine me prima af. Ik kan thuis werken, puzzel en game veel en kijk wat dingen op Netflix/NPO. Ik heb momenteel vooral nog keelpijn, hoesten en bij vlagen hoofdpijn. Hopelijk snel weer helemaal de oude :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-21 18:02 



 
Profiel   

Ik heb vanochtend ook een positieve test gehad. Ik werd donderdagavond koortsig en kreeg hoofdpijn. Vrijdag laten testen en vanochtend de uitslag. Ik ben volledig gevaccineerd, ken niemand in mijn omgeving die het heeft en ben alleen op mijn werk en in de supermarkt geweest. Ik had niet verwacht dat het raak was, leek mij zelf echt gewoon een griep. Inmiddels is de koorts weg, maar heb ik wel keelpijn en af en toe een hoestje. Hopelijk blijft het daarbij. Mijn reuk en smaak werken nog goed trouwens.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 22:08 



 
Profiel   

Afgelopen donderdag werd ik wakker met een gevoel dat het wat beter ging, mijn hoofd was eindelijk weer helder! Alleen mijn geur en smaak waren ook opeens verdwenen. :') Maar ik hoor helaas dat dat meestal pas later gebeurt.

Dus in totaal een weekje even lamgeslagen geweest met voornamelijk kortademigheid, hoofdpijn en een enorm duf gevoel en vermoeidheid. Sinds donderdag voel ik mij duidelijk beter, maar nog steeds zitten mijn holtes verstopt, heb ik nog wat hoofdpijn en vermoeidheid. Nu wachten tot ik 24 uur klachtenvrij ben, dan mag ik eindelijk uit quarantaine. :D

@_Laura_ en Muronia, sterkte met het uitzitten en beterschap!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 22:51 



 
Profiel   

Ik heb amper klachten gehad, zit nu op 11 dagen. Wel sinds een paar dagen een verstoorde reuk, en ik had niet gedacht dat dat ZO irritant kon zijn…
Echt alles ruikt smerig, ik ruik constant een aangebrande lucht, of zwavel.. en zelfs buiten een “frisse neus” halen is niet leuk omdat het daar ook ruikt als een woonkamer van een bejaarde waar 80jaar de ramen dicht zijn geweest ….

Het is lichamelijk niet ernstig maar het is wel superirritant en vermoeiend.. dat had ik niet gedacht ..

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-21 10:39 



 
Profiel   

klopt, de verbrande koffie of plastic geur :r :r had ik ook,toen ik vorige jaar corona had..heeft enkele weken geduurd
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-21 11:34 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 187 van de 332 [ 8298 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190 ... 332  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen