Corona patiënten op bokt?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Goof

Berichten: 28785
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: Corona patiënten op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 11:50

Oh wat bizar dat dat helemaal weg is geweest bij jou. Dat had ik niet. Wel dat ik ineens verkeerde grammaticavormen gebruikte enzo, dat ik gekke zinnen zei :+

Zag op de verwijzing dat de wachttijd ruim een maand is voor de longarts, nou, dan hoop ik hem al niet meer nodig te hebben eigenlijk.

Maandag nog de bedrijfsarts, ben benieuwd wat die te zeggen heeft over mijn belastbaarheid nu.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34632
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 12:41

Ach die rare zinnen had ik voor corona al. Fotografisch geheugen nooit gehad. Ik ben wel een paar dagen echt warrig geweest. Dat is nu weer over.

Fenneeee

Berichten: 2991
Geregistreerd: 25-01-09
Woonplaats: Numansdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 12:53

Goof schreef:
Jullie ook succes.

Fenneeee, krijg jij eventueel revalidatie via je werk? Interessant, wat doe je dan?


Ik ben in september begonnen als leerling verpleegkundige in de ouderenzorg. Er is een traject via mijn werk in samenwerking met een fysio, ergo en nog een aantal mensen voor revalidatie. Dus wil dat maandag wel even vragen.

Net in de supermarkt weer een opvlieger thuis temp gemeten 37.8.. ben nu alles aan het bijhouden maar mijn temp lijkt standaard tussen de 37.6-37.8 te zitten. Denk dat mijn warmteregelaar gewoon een tikje heeft gehad

Daisyyxx
Berichten: 108
Geregistreerd: 25-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 13:43

Fenneeee schreef:
Goof schreef:
Jullie ook succes.

Fenneeee, krijg jij eventueel revalidatie via je werk? Interessant, wat doe je dan?


Ik ben in september begonnen als leerling verpleegkundige in de ouderenzorg. Er is een traject via mijn werk in samenwerking met een fysio, ergo en nog een aantal mensen voor revalidatie. Dus wil dat maandag wel even vragen.

Net in de supermarkt weer een opvlieger thuis temp gemeten 37.8.. ben nu alles aan het bijhouden maar mijn temp lijkt standaard tussen de 37.6-37.8 te zitten. Denk dat mijn warmteregelaar gewoon een tikje heeft gehad


Ik heb inderdaad nu ook standaard een temp tussen 37.6 en 37.9
Ik vroeg mij al af of meerdere mensen dit hadden. Moet ik hiervoor de huisarts bellen of is dit dus normaal ? Normaal zat ik altijd tussen 37.1 en 37.4

Fenneeee

Berichten: 2991
Geregistreerd: 25-01-09
Woonplaats: Numansdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 13:50

Ik heb het vorige week aangeven bij de huisarts, en nu afgelopen dinsdag bij de evaluatie aangeven dat het niet minder was en ook af en toe koorts. Moet het nu 2 weken bij houden en wordt het niet minder moet ik weer bellen dan gaan ze het verder onderzoeken. Of het echt normaal is geen idee kan er ook niet zo heel veel over vinden op internet..

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34632
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 13:52

Ik kon net op het werk de saturatie meten. Die was op 2 verschillende momenten 98%. Fijn om te weten.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37242
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Corona patiënten op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 14:05

Ik heb om die reden een aangeschaft op aanraden van mijn huisarts. Ik moet iedere dag even meten of hartslag en zuurstofgehalte op peil blijft. Dat wil nog al eens zwabberen sinds maart. Idem temperatuur met vage koortsvlagen.

Ketly

Berichten: 5927
Geregistreerd: 27-02-10

Re: Corona patiënten op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 14:36

Wauw heb je sinds maart zelfs nog klachten van de Corona Karuna? Dat lijkt me heel heftig.. Wat jullie mee hebben gemaakt is allemaal niet mals.

Ik ben inmiddels ook flink ziek maar gelukkig geen benauwdheidsklachten of hoge koorts. Vooral de vermoeidheid slaat op steeds meer toe, ik moet ‘s middags even slapen terwijl ik niks doe, maar de Corona is wel een aanslag op mijn lichaam blijkt.

Ik ben inmiddels vandaag ook alweer gebeld door de GGD, ik had de telefoon op stil maar krijg echt onwijs veel vragen wat ik niet snap, ik ben namelijk sinds mijn ouders positief waren met niemand meer in aanraking geweest en kan dus niemand besmet hebben. Gisteren werd ik ook twee keer gebeld.

Esther_

Berichten: 3997
Geregistreerd: 03-09-04
Woonplaats: omgeving Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 14:52


Daisyyxx
Berichten: 108
Geregistreerd: 25-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 15:10

Esther_ schreef:
Bij mij ging de temperatuur altijd omhoog als ik teveel had gedaan, dat lijkt nu weer minder te zijn.

Kennen jullie deze site al? https://coronalongplein.nl/informatie/herstel-na-corona
Staan ook veel tips op.

En hier kun je de meest gemelde klachten na Corona vinden. Gelukkig zijn we dus niet de enige met die rara restklachten.
https://app.nos.nl/op3/nacorona/


Als ik dat laatste linkje aanklik, dan heb ik nog meer symptomen (gehad) haha.
Ik mis alleen het symptoom oogpijn, maar blijkbaar valt dat niet onder de meest gemelde klachten. Twee collega's van mij hadden namelijk ook oogpijn.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34632
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 15:24

Oogpijn heb ik wel gehad :j

Marije_jiplover

Berichten: 25318
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 18:48

Hier nog een met oogpijn, mijn man zit aan de oogdruppels, omdat zijn ogen vreselijk droog zijn en pijn doen.

Goof

Berichten: 28785
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: Corona patiënten op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 18:52

Een goede bekende van me heeft zelfs een bloeding in het oog gekregen en ziet nu aan 1 oog nog maar beperkt. Heel bizar.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34632
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 18:55

Die van mij waren ontstoken. Maar 3 dagen. Daarna was het over.

Janneke93

Berichten: 1512
Geregistreerd: 30-04-10
Woonplaats: Ede

Re: Corona patiënten op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 20:49

Oogpijn wel wat gehad. Opa van mijn vriend had 2 oog tia’s gekregen tijdens corona toen hij net beter was. Na bezoekje ziekenhuis bleek alles gelukkig verder goed te zijn.

tokedri
Berichten: 1555
Geregistreerd: 17-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 21:10

Janntjuh schreef:
Oogpijn wel wat gehad. Opa van mijn vriend had 2 oog tia’s gekregen tijdens corona toen hij net beter was. Na bezoekje ziekenhuis bleek alles gelukkig verder goed te zijn.


Is oogpijn in je oog?
Ik heb zondag iemand gezien die toen al keelpijn had maar dat had ze niet gezegd |(
En maandag was ze ziek met koorts, keelpijn, hoofdpijn maar weigert te testen
Sinds vandaag heb ik ineens een rood pijnlijk oog
Heb ik nooit..

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34632
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 21:23

Ik zou een test afspraak maken. Bij mij begon het met keelpijn en 1 rood oog.

tokedri
Berichten: 1555
Geregistreerd: 17-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 21:54

SusanH schreef:
Ik zou een test afspraak maken. Bij mij begon het met keelpijn en 1 rood oog.


O balen! Ga ik doen!
Kwamen de andere klachten snel?

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34632
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 22:35

Bij mij wel.

Sunnda

Berichten: 7839
Geregistreerd: 28-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 16:50

Zijn er ook mensen hier die last hadden van zweetaanvallen 's nachts door corona?

Ketly

Berichten: 5927
Geregistreerd: 27-02-10

Re: Corona patiënten op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 17:10

Ja ik! Heb het normaal altijd koud maar werd soms zwetend wakker.

8nnemiek

Berichten: 43398
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Corona patiënten op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 17:20

Ja, ik had daar ook last van. Af en toe ijs en ijskoud, en dan af en toe snikheet en drijvend in het zweet in bed :=

Goof

Berichten: 28785
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: Corona patiënten op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 17:22

Dat herken ik dan weer niet.

Hoe is het met iedereen hier?

Ketly

Berichten: 5927
Geregistreerd: 27-02-10

Re: Corona patiënten op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 17:40

Met mij gaat het gelukkig weer de goede kant op, mijn oma waar mijn ouders het van hebben gekregen helaas niet en de kans is groot dat ze binnen enkele dagen zal overlijden aan Corona.

M_D_H
Berichten: 17476
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 17:42

Ketly schreef:
Met mij gaat het gelukkig weer de goede kant op, mijn oma waar mijn ouders het van hebben gekregen helaas niet en de kans is groot dat ze binnen enkele dagen zal overlijden aan Corona.

Sterkte Ketly!



Ik ken die temperatuurverschillen wel, ik heb ze de hele dag door :o

Vandaag gaat het redelijk, wel erg benauwd en ik heb al de hele dag een barstende koppijn :(