Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 156 van de 332 [ 8298 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159 ... 332  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Corona patiënten op bokt?

 
Profiel   

Ketly wat heftig. Sterkte.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-21 17:44 



 
Profiel   

Sterkte Ketly, wat een rottijd voor jou nu.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-21 18:01 



 
Profiel   

Heel erg bedankt iedereen. We hebben het geluk dat mijn vader en oom nog afscheid mogen nemen, wel helemaal in een pak uiteraard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-21 18:19 



 
Profiel   

Trieste situaties zijn dat. Sterkte hoor. Bah.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-21 18:20 



 

Jeetje Ketly, wat naar, heel veel sterkte!

Ik kan me hier ook melden. Hier in het gezin is corona ondertussen toch ook gearriveerd. Mijn ouders en broertje wonen nog samen, ik en mijn vriendin wonen in een eigen huis.

Mijn broertje, vriendin en ik hebben altijd erg voorzichtig gedaan omdat mijn vader met 60+ en diabetes wel echt in de risicogroep zit, maar helaas zijn ze op mijn moeders werk een stuk minder voorzichtig geweest.

Maandag en dinsdag is haar leidinggevende nota bene gewoon komen werken met klachten, want "ze was altijd verkouden rond deze tijd en corona is toch maar een griepje". Het gaat om werk waarbij de 1,5-meter niet ten alle tijden mogelijk is.
Dinsdagnacht is deze collega toch echt ziek geworden, test gedaan en woensdagmiddag hebben ze gehoord dat ze inderdaad corona had.

Mijn moeder had nog een collega met klachten, die woensdag gewoon aanwezig was, en het werk heeft toen gezegd dat iedereen van de afdeling die wilde (6-7 man) zich die avond mocht laten testen met een sneltest op kosten van het bedrijf, negatief werden ze gewoon de dag erna weer verwacht. Enkel mijn moeder en de collega met klachten hebben dit gedaan, de collega was ook positief, mijn moeder negatief.

Donderdag heeft mijn moeder wel klachten gekregen (keelpijn, meer niet) maar moest ze gewoon komen werken. Wij zijn donderdag ook bij haar geweest, op dat moment wisten wij niet dat ze ook klachten had.

Vrijdag heeft ze ook nog gewoon moeten werken, vrijdagavond is ze ook echt ziek geworden, en gisteren ook positief op corona getest.

Begrijp echt helemaal niks van dat hele bedrijf, gewoon compleet tegen alle regels in helaas. En m'n moeder had eigenlijk natuurlijk nooit hiermee akkoord moeten gaan, dat ben ik ook met iedereen eens dat ze daar zelf ook andere keuzes in had moeten maken, maar ze is nogal loyaal naar haar werk.

Paar spannende dagen dus, mijn broertje is ondertussen ook ziek. Ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen en dat het ook losloopt met m'n vader. Wij zitten hier ook in quarantaine en laten ons dinsdag (5 dagen na het contact) testen. Ik ben vandaag niet helemaal fit, vanochtend wat hoesten en nu hoofdpijn, maar heb ook slecht geslapen en huisgenootje is gisteren negatief getest maar heeft wel een verkoudheid. Dus het kan nog alle kanten op. Ik maak me meer zorgen om mijn ouders dan om mezelf.

Maargoed, als mensen zich afvragen waarom er nog steeds zoveel corona rondgaat, dit soort imbeciele bedrijven dus -:(-

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-21 18:40 



 
Profiel   

Ketly sterkte.

Olina wat naar. Je moeder heeft trouwens precies hetzelfde begin van corona als bij mij, ik kreeg ook eerst last van mijn keel. Ik hoop dat het meevalt voor jullie.

Met mij gaat het gelukkig nog steeds heel goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-21 18:46 



 
Profiel   

8nnemiek schreef
Ja, ik had daar ook last van. Af en toe ijs en ijskoud, en dan af en toe snikheet en drijvend in het zweet in bed :=

Goed te horen dat mijn vriend niet de enige is. Hij zei dat hij 's nachts zijn bed uit moest om te verschonen omdat hij zweete zoals in de sauna. Dat leek mij gek, maar kan dus wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-21 19:22 



 
Profiel   

Mijn stiefmoeder heeft dat ook een aantal nachten gehad, maar goed, met koorts is dat ook logisch natuurlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-21 20:44 



 
Profiel   

Sunnda schreef
Zijn er ook mensen hier die last hadden van zweetaanvallen 's nachts door corona?


Ja ! Ook regelmatig schone pyjama en bed moeten verschonen in de nacht. En ik heb ze bij inspanning nog steeds

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-21 21:10 



 
Profiel   

Vanmiddag gehoord dat oma een van de schoonkids Corona heeft. Ze is 99, alleen doof en slechtziend maar verder kerngezond . Milde klachten tot nu toe en zelf voelt ze zich ook goed . Hopen dat het zo blijft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-21 21:14 



 
Profiel   

Sterkte Ketly

Ik wordt toch echt de chagie van mensen die het afdoen als een griepje, zich niet laten testen, en niet thuisblijven met klachten.

Waarschijnlijk vanaf woensdag teveel gedaan en weer extreem moe geweest. Vanaf gisteren gaat het best weer een goed. Ook een stuk minder steken tussen mijn schouders. En vandaag sinds 7 weken weer voor het eerst gekookt. Hopelijk zet het door.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-21 23:00 



 
Profiel   

Vorige week had ik nog een die het een heel verhaal afstak over 5G en corona :') sloeg nergens op. Dan ga ik pas koken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-21 23:22 



 
Profiel   

Olina werkt je moeder in de zorg? Begrijp me niet verkeerd, maar daar is het zo dat je zonder klachten verwacht wordt te komen werken.
Dat een leidinggevende met verkoudheid komt werken, als ze niet vervangbaar is, kan ik me ook indenken.
Als het niet de zorg is snap ik het minder goed hoor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-21 08:52 



 

Fijn dat het bij jou nog steeds goed gaat, Susan!

@Smurffie, nee helaas. In de zorg had ik het zeker al meer begrepen. Het gaat om werk als orderpicker (voor winkels als tankstations en voor in automaten ed). Er zijn momenteel veel van hun uitzendkrachten die thuis zitten vanwege weinig werk, en ook leidinggevenden van andere afdeling die deze afdeling ook kennen, dus een paar mensen thuis laten was goed op te vangen geweest in die zin. Vandaar ook het weinige begrip.


Broertje ondertussen ook positief getest maar het lijkt voor m'n moeder en m'n broertje de goede kant weer uit te gaan, zou mooi zijn! M'n vader nog nergens last van, het zou wel echt iets voor hem zijn om hier dan weer fluitend doorheen te komen dus we duimen er maar voor ❤️

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-21 09:08 



 
Profiel   

Ketly, hoe is het met oma??

Ik heb een goed gesprek met de bedrijfsarts gehad. Drie weken rustig houden en dan een vervolgafspraak.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-21 15:28 



 
Profiel   

Goof schreef
Ketly, hoe is het met oma??

Ik heb een goed gesprek met de bedrijfsarts gehad. Drie weken rustig houden en dan een vervolgafspraak.


Oh fijn dat je een gesprek hebt gehad.

Hier vanmorgen ook een gesprek gehad met de bedrijfsarts, was een heel raar gesprek. Voelde voor mij echt als of ik niet ziek genoeg ben geweest. Zo kwam het hele gesprek over.
Kreeg op mijn kop dat ik nog geen fysio had geregeld. Sorry ben ook maar een mens.
Maar goed vanaf volgende week opbouwen ma,wo,vr naar het werk van 9-11 voor ondersteuning, nog niet de zorg in dat is nog te veel. Net de fysio gesproken die gaan mij terug bellen om een afspraak te maken. Heel benieuwd hoe dat gaat volgende week

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-21 15:43 



 
Profiel   

Mag ik mij ook komen melden? Gisteren de uitslag gehad dat ik positief getest ben.. ik woon nog thuis dus zit nu maar op mijn slaapkamer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-21 18:44 



 
Profiel   

Brandje_04 schreef
Mag ik mij ook komen melden? Gisteren de uitslag gehad dat ik positief getest ben.. ik woon nog thuis dus zit nu maar op mijn slaapkamer.


Balen zeg
Heb je veel klachten? Ben je de enige in huis die getest is?
Beterschap

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-21 19:59 



 
Profiel   

tokedri schreef
Brandje_04 schreef
Mag ik mij ook komen melden? Gisteren de uitslag gehad dat ik positief getest ben.. ik woon nog thuis dus zit nu maar op mijn slaapkamer.


Balen zeg
Heb je veel klachten? Ben je de enige in huis die getest is?
Beterschap


Mijn ouders zijn vandaag ook getest en helaas ook positief.. (pas net de uitslag) maar die voelen zich beter dan ik.. gelukkig want die vallen beide in de risico groep. Ik voel me grieperig en heel veel hoesten..
Dankjewel voor je beterschap wens :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-21 20:06 



 
Profiel   

Veel beterschap Brandje!

Hier het hele weekend goed benauwd geweest.
Had om 4 uur een sessie bij de fysio, we zouden weer een fietstest doen.
Maar ik kwam benauwd en hijgend binnen. De fysio controleerde meteen mijn hartslag en saturatie, die was 129 en 96. Dus de fietstest mocht niet, ik moest meteen gaan liggen voor ademhalingsoefeningen etc.
Ik ben weg gegaan met een saturatie van 99 en een, nog steeds dalende, hartslag van 104.
Dus dat was positief :j
Nu moet ik donderdag weer komen, want de fysio was niet blij met deze terugslag :o
We weten ook niet hoe het komt, het is niet te herleiden dit keer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-21 20:37 



 
Profiel   

Ah nee MDH, daar wordt je toch moedeloos van :n

Beterschap Brandje!

Hier lijkt het iets beter te gaan (even afkloppen). Oftewel dingen lijken me nu iets minder energie te kosten, hoewel mijn hartslag nog hetzelfde blijft. Maar weet dat het morgen weer heel anders kan zijn... tot die tijd ben ik even blij dat het nu zo “normaal” voelt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-21 20:42 



 
Profiel   

Lief dat je het vraagt Goof, mijn vader is er al de hele avond en verwachten dat het haar laatste uren zijn. Zelf knap ik gelukkig weer iets op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-21 21:05 



 
Profiel   

Ketly schreef
Lief dat je het vraagt Goof, mijn vader is er al de hele avond en verwachten dat het haar laatste uren zijn. Zelf knap ik gelukkig weer iets op.


Fijn dat jij opknapt, maar wat vreselijk verdrietig verder ;(

MDH, vervelend zeg. Hoe lang loop je nu al bij de fysio? Stom he dat er dan ineens zo'n terugslag is.
Brandje, beterschap hoor!

Nou fenneeee, wat jammer dat jij dan zo'n teleurstellend gesprek had met je bedrijfsarts. Sta je er wel achter om volgende week weer op te gaan bouwen dan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-21 21:22 



 
Profiel   

Sterkte ketly en beterschap voor de rest.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-21 22:49 



 
Profiel   

Als ik dan zo hier alle berichten lees ben ik zo boos op sommige mensen -:(-

Wetende dat je moeder thuis in afwachting is van de uitslag van de corona test (lees moeder was al een paar dagen niet lekker) en je houd je mond. Je laat je ophalen door een collega (lees met meerdere in 1 bus, mag niet maar oke) je gaat doodleuk naar je werk, zit bij andere in de kantine en denkt er niet aan om voldoende afstand te houden.
En dan opeens een bericht plaatsen op een of ander platform dat je moeder positief is getest op corona.

Bozer kan je mij niet krijgen! Wij denken er goed om, kind thuis met astma en heel snel longontstekingen, mijn moeder is risico patiënt en dan lamzak
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-21 22:57 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 156 van de 332 [ 8298 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159 ... 332  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen