Viruswaanzin

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Electra63

Berichten: 17822
Geregistreerd: 11-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 20:54

mysa schreef:
Mooi zo. Hopelijk volgt Sywert. Daar hebben ze nog niets aan gedaan toch?


Daar is aangifte tegen gedaan !

996981
Berichten: 9715
Geregistreerd: 16-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 21:01

Electra63 schreef:
mysa schreef:
Mooi zo. Hopelijk volgt Sywert. Daar hebben ze nog niets aan gedaan toch?


Daar is aangifte tegen gedaan !

Ik betwijfelt ten zeerste dat ze daar een zaak hebben die sterk genoeg is. Ongelooflijk hoe amateuristisch dat is aangepakt vanuit de regering als je het mij vraagt.

Met betrekking tot Willem Engel ben ik heel benieuwd! Goed dat die blaaskaak een keer aan de tand wordt gevoeld in mijn ogen

BigOne
Berichten: 38193
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 21:36

De stichting viruswaarheid word onderzocht ( nu is dat Engel maar toch) oneigenlijk gebruik van donaties, vorige stichting viruswaanzin uit de lucht ( met verdachte financiële gevolgen) en ze volgen niet de regels die er voor stichtingen zijn. Bankrekening van de stichting is gelijk aan de rekening van dansschool van Engel. Dus niet met Corona onzin te maken , helaas, maar puur financieel.

Electra63

Berichten: 17822
Geregistreerd: 11-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 21:40

bigone schreef:
De stichting viruswaarheid word onderzocht ( nu is dat Engel maar toch) oneigenlijk gebruik van donaties, vorige stichting viruswaanzin uit de lucht ( met verdachte financiële gevolgen) en ze volgen niet de regels die er voor stichtingen zijn. Bankrekening van de stichting is gelijk aan de rekening van dansschool van Engel. Dus niet met Corona onzin te maken , helaas, maar puur financieel.


Ja, maar heel Corona is een verdienmodel voor Engel, dus als hij in zijn portemonnee wordt gepakt, daar heb je hem sowieso mee. Al heeft pa Engel genoeg gehad van de Gemeente Rotterdam.

Dinopino
Berichten: 11241
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Duitsland

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 08:31

Volgens mij zijn jullie er nu ook eindelijk achter, dat dhr. Engel, gewoon betaalde oppositie is. Net als lange Frans en FvD en PVV. Wanneer je de weerstand in je land wil onderdrukken richt je gewoon zelf de weerstand op. In Duitsland hebben we de AFD. Deze is door de CDU opgericht. Staat gewoon in hun oprichtingspapieren.

Cer

Berichten: 30151
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 08:33

"Jullie" ?

Ohhh de overheid heeft Engel ingehuurd? Dat is wat je schrijft?

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 08:38

Niet geloven! Met "Dino" in haar naam is ze waarschijnlijk een van de lizard people.

BigOne
Berichten: 38193
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 08:44

oomens schreef:
Niet geloven! Met "Dino" in haar naam is ze waarschijnlijk een van de lizard people.

8-) 8-)

Mars

Berichten: 33257
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 08:45

Dinopino schreef:
Volgens mij zijn jullie er nu ook eindelijk achter, dat dhr. Engel, gewoon betaalde oppositie is. Net als lange Frans en FvD en PVV. Wanneer je de weerstand in je land wil onderdrukken richt je gewoon zelf de weerstand op. In Duitsland hebben we de AFD. Deze is door de CDU opgericht. Staat gewoon in hun oprichtingspapieren.


En jij wordt dus ook betaald om met de schaapjes te discussiëren? Cool!
Wat schuift dat nou zo'n oppositie baantje?

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33780
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 08:50

Dinopino schreef:
Volgens mij zijn jullie er nu ook eindelijk achter, dat dhr. Engel, gewoon betaalde oppositie is. Net als lange Frans en FvD en PVV. Wanneer je de weerstand in je land wil onderdrukken richt je gewoon zelf de weerstand op. In Duitsland hebben we de AFD. Deze is door de CDU opgericht. Staat gewoon in hun oprichtingspapieren.

Heb je die oprichtingspapieren zelf ingezien of is dat jou verteld?

Want ik kan het niet vinden in hun statuten. :+

BigOne
Berichten: 38193
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 09:07

Laten we geen aandacht meer aan de trollen geven, zijn er al genoeg.

Electra63

Berichten: 17822
Geregistreerd: 11-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 09:09

Dinopino schreef:
Volgens mij zijn jullie er nu ook eindelijk achter, dat dhr. Engel, gewoon betaalde oppositie is. Net als lange Frans en FvD en PVV. Wanneer je de weerstand in je land wil onderdrukken richt je gewoon zelf de weerstand op. In Duitsland hebben we de AFD. Deze is door de CDU opgericht. Staat gewoon in hun oprichtingspapieren.



Hé,
Je bent weer terug!
Ik miste je al :D

Je hebt toevallig niet een Twitteraccount? Dan ga ik je volgen. :+

Cer

Berichten: 30151
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 09:10

Electra63 schreef:
Hé,
Je bent weer terug!
Ik miste je al :D
Je hebt toevallig niet een Twitteraccount? Dan ga ik je volgen. :+


Ah jees twitter... ik kwam per ongeluk vanochtend in een draad terecht van een anti-vaxx-anti-maatregelen dame... de NSB vergelijkingen vlogen je weer om de oren.. vreselijk.. :n

Electra63

Berichten: 17822
Geregistreerd: 11-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 09:15

Cer schreef:
Electra63 schreef:
Hé,
Je bent weer terug!
Ik miste je al :D
Je hebt toevallig niet een Twitteraccount? Dan ga ik je volgen. :+


Ah jees twitter... ik kwam per ongeluk vanochtend in een draad terecht van een anti-vaxx-anti-maatregelen dame... de NSB vergelijkingen vlogen je weer om de oren.. vreselijk.. :n



Ik wist echt niet dat er zoveel mensen in Nederland zijn, die soms zulke onzin verkondigen of geloven.

Ipsilonka

Berichten: 5860
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 09:26

Ik heb soms het idee dat de anti vaxxers onze werkloze medemens is die niks anders te doen heeft op een dag, dan alleen maar trollen en op fb/Twitter/bokt etc. Ik heb helemaal geen tijd om tirades af te steken dat iedereen gewoon lekker die prik moet halen *\%/*

Cowboy55
Berichten: 8482
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 15:28

Ipsilonka schreef:
Ik heb soms het idee dat de anti vaxxers onze werkloze medemens is die niks anders te doen heeft op een dag, dan alleen maar trollen en op fb/Twitter/bokt etc. Ik heb helemaal geen tijd om tirades af te steken dat iedereen gewoon lekker die prik moet halen *\%/*


Namens niet gewapte werklozen: HEY! -:(-

Sunnda

Berichten: 7839
Geregistreerd: 28-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 15:47

Ik zag dat die willem engel het geld gebruikt heeft om wat grond te kopen in het buitenland :=
Altijd hetzelfde liedje met daar soort types.

BigOne
Berichten: 38193
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 15:51

Sunnda schreef:
Ik zag dat die willem engel het geld gebruikt heeft om wat grond te kopen in het buitenland :=
Altijd hetzelfde liedje met daar soort types.

Hij heeft het geleend ( zegt de advocaat die geen advocaat is maar jurist)
Er is meer dan 3 ton binnen gekomen tot twee maanden geleden. Geld word op zijn rekening van de dansschool gestort en ze hebben een raar spelletje gespeeld bij de naamsverandering van viruswaanzin in viruswaarheid. Ook iets met financiële toestanden.

CharleyT
Berichten: 3984
Geregistreerd: 12-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 15:57

Ipsilonka schreef:
Ik heb soms het idee dat de anti vaxxers onze werkloze medemens is die niks anders te doen heeft op een dag, dan alleen maar trollen en op fb/Twitter/bokt etc. Ik heb helemaal geen tijd om tirades af te steken dat iedereen gewoon lekker die prik moet halen *\%/*


En ik heb het idee dat men zonder verder nadenken heel makkelijk en generaliserend onzin uit kraamt.
Ohja, niet werkloos, maar kan gewoon niet goed tegen dit soort ongein.

CharleyT
Berichten: 3984
Geregistreerd: 12-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 15:59

Cowboy55 schreef:
Ipsilonka schreef:
Ik heb soms het idee dat de anti vaxxers onze werkloze medemens is die niks anders te doen heeft op een dag, dan alleen maar trollen en op fb/Twitter/bokt etc. Ik heb helemaal geen tijd om tirades af te steken dat iedereen gewoon lekker die prik moet halen *\%/*


Namens niet gewapte werklozen: HEY! -:(-


Inderdaad HEY! -:(- -:(- -:(- , wat een uitspraak, zo generaliserend en gebaseerd op....??

Electra63

Berichten: 17822
Geregistreerd: 11-11-08

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-21 21:42

In mijn omgeving zijn de wappies niet werkeloos, maar vooral ontevreden (teveel buitenlanders, kan geen betaalbare woning vinden, kan niet stappen, verdien te weinig), maar vaak een FvD- of PVV-aanhanger.

Kijk ik op Twitter of FB, dan zijn het vooral oudere huisvrouwen, ontevreden jonge meiden en beroepswerkelozen.
Ze zijn bang of ontevreden of agressief en hebben vooral zelf onderzoek gedaan en hebben een groot wantrouwen in de politiek en vaak ook in de reguliere medische wetenschap.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33780
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-21 21:44

Ja ik zie vooral heel veel "wappies" die een enorm wantrouwen hebben naar de overheid en/of de medische wereld. En sorry, ook vaak mensen die gevoelig zijn voor populisme.

nicole_floor

Berichten: 3234
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-21 21:49

Electra63 schreef:
In mijn omgeving zijn de wappies niet werkeloos, maar vooral ontevreden (teveel buitenlanders, kan geen betaalbare woning vinden, kan niet stappen, verdien te weinig), maar vaak een FvD- of PVV-aanhanger.

Kijk ik op Twitter of FB, dan zijn het vooral oudere huisvrouwen, ontevreden jonge meiden en beroepswerkelozen.
Ze zijn bang of ontevreden of agressief en hebben vooral zelf onderzoek gedaan en hebben een groot wantrouwen in de politiek en vaak ook in de reguliere medische wetenschap.

Dit zie ik in mijn omgeving ook.

Electra63

Berichten: 17822
Geregistreerd: 11-11-08

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-21 21:52

Ik heb er gelukkig niet zoveel in mijn directe omgeving.
Op 1 neefje na, is iedereen ook gevaccineerd.
Veel werken in de zorg of justitie of handel.
Daar is veel minder wantrouwen, denk ik.

nicole_floor

Berichten: 3234
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-21 21:56

Electra63 schreef:
Ik heb er gelukkig niet zoveel in mijn directe omgeving.
Op 1 neefje na, is iedereen ook gevaccineerd.
Veel werken in de zorg of justitie of handel.
Daar is veel minder wantrouwen, denk ik.

In mijn directe omgeving ook niet. Mijn familie en op mijn werk is iedereen gevaccineerd. Ooh wacht een collega niet, maar die komt uit de bijbelbelt. Maar ik doe ook laboratorium werk op een immunologie afdeling. Dus deze mensen weten wel hoe het werkt. Wel een paar vriendinnen niet, maar die zijn absoluut geen wappie. Zij zijn meer bang voor de lange termijn effecten. Uitleggen heb ik al gedaan, maar toch durven ze het niet. Facebook en via via ken ik er wel een paar.