Viruswaanzin

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BigOne
Berichten: 38377
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-21 17:22

Hahaha, je bent me voor maar zet jij die er in dan zoek ik straks even verder.

Tiggs

Berichten: 7532
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-21 19:56

Die is zo waar Femke!

Electra63

Berichten: 17865
Geregistreerd: 11-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-21 20:38

Femke_Tweety schreef:
bigone schreef:
Ik denk dat ik ook maar zoiets opzoek, lijkt me een goede vlag, en voor mezelf dat ik het niet nog eens probeer en voor de idiot.



Als jij nou ook een mooie opzoekt, gooi ik deze in mijn onderschrift:

Charles Bukowski Quote - The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.

:D



Geweldig !!

BigOne
Berichten: 38377
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-21 18:15


Anoniem

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 13:09


Earth

Berichten: 7949
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 14:22

Relaxed schreef:
Niet helemaal te maken met corona, maar waanzin is het sowieso :')

https://www.dumpert.nl/item/100003742_bf1a9b04


Ja wauw, behalve dat ik haar verhaal totaal niet volg, vind ik het bijna zorgelijk dat dit soort mensen nog vrij rondlopen. Je zou zo iemand toch voor zichzelf moeten beschermen toch?

Anoniem

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 14:25

Die eerste reaguursel ook, '... toen heette dat nog gewoon een psychose' :')

BigOne
Berichten: 38377
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 14:27

Wat wil je ook met een opper wappie op het podium, och straks zitten ze allemaal in forumland.

Cer

Berichten: 30203
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 14:36

Earth schreef:
Ja wauw, behalve dat ik haar verhaal totaal niet volg, vind ik het bijna zorgelijk dat dit soort mensen nog vrij rondlopen. Je zou zo iemand toch voor zichzelf moeten beschermen toch?

Dit...

het is iemand met een soort waanbeelden..
de mensen die graven onteren en beginnen over het kindermoordnetwerk hebben daar ook last van..

En in plaats van deze mensen begeleiden, mogen ze onder het mom van vrijheid alles roepen (nou ja, dat mag natuurlijk ook) maar ze worden verder een beetje aan hun lot overgelaten, en vinden andere mensen die ook geen benul hebben wat ze op aarde doen niet helemaal weten hoe alles werkt en dan heb je een clubje..die elkaar steeds verder in het putje helpt

Eleeke

Berichten: 2046
Geregistreerd: 19-02-19
Woonplaats: Amsterdam

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 14:50

1 van die wappies die nu gevangenis straf heeft was ooit een prima coach en trainer.
Ik heb twee keer een cursus gevolgd bij hem jaar of 6 geleden ( via een gerenomeerd bedrijf waar hij als trainer werkzaam was ).
Hij was geen standaard trainer, deed wel aan confronterend trainen , maar een doorgeslagen wappie zag ik niet in hem.

Muze
Berichten: 5304
Geregistreerd: 24-04-20

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 14:52

Zijn er Wappies opgepakt dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 14:58

Muze schreef:
Zijn er Wappies opgepakt dan?


Ja een aantal, niet voor het wappie zijn, maar voor bedreigingen en dat soort ongein :+

Cer

Berichten: 30203
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 14:59

Nou je hebt de 'geschoolden'.. die zichzelf als voorganger van de club profileren denk ik. Die zien ergens een kans, en die grijpen dat. Want hun volgelingen zijn erg kneedbaar en volgzaam als je ze het juiste voorschoteld.. (beetje zoals Waco, Jonestown enzo)
Verbaast me niks van een trainer / motivational speaker etc.. :j

Cowboy55
Berichten: 8515
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 15:05

Cer schreef:
Nou je hebt de 'geschoolden'.. die zichzelf als voorganger van de club profileren denk ik. Die zien ergens een kans, en die grijpen dat. Want hun volgelingen zijn erg kneedbaar en volgzaam als je ze het juiste voorschoteld.. (beetje zoals Waco, Jonestown enzo)
Verbaast me niks van een trainer / motivational speaker etc.. :j


Doorgeschoten zendingsdrang……

verootjoo
Berichten: 35664
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 19:20


Karl66

Berichten: 29758
Geregistreerd: 06-08-05
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 20:10

Relaxed schreef:
Niet helemaal te maken met corona, maar waanzin is het sowieso :')

https://www.dumpert.nl/item/100003742_bf1a9b04


Dit is een soevereine mens. Dit is uit de VS over komen waaien en in Nederland nogal onzinnig, omdat onze wetgeving niet gebaseerd is op de common law, zoals in veel Angelsaksische landen. Maar deze groepering wordt in de VS als één van de grootste interne terroristische dreigingen gezien. Zo onschuldig is het dus niet.

Electra63

Berichten: 17865
Geregistreerd: 11-11-08

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 23:50

Ik zag net een monoloog van Baudet tijdens het overleg met RIVM vanmorgen, denk ik.
Hij wordt steeds gekker; het is amper te volgen.
Het was net of ik naar een monoloog van een mislukte cabaratier in het theater zat te kijken.
Echt bizar.

IMANDRA

Berichten: 9814
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-21 00:06

Electra63 schreef:
Ik zag net een monoloog van Baudet tijdens het overleg met RIVM vanmorgen, denk ik.
Hij wordt steeds gekker; het is amper te volgen.
Het was net of ik naar een monoloog van een mislukte cabaratier in het theater zat te kijken.
Echt bizar.


Heb je een linkje? Ben wel benieuwd

Electra63

Berichten: 17865
Geregistreerd: 11-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-21 00:49

IMANDRA schreef:
Electra63 schreef:
Ik zag net een monoloog van Baudet tijdens het overleg met RIVM vanmorgen, denk ik.
Hij wordt steeds gekker; het is amper te volgen.
Het was net of ik naar een monoloog van een mislukte cabaratier in het theater zat te kijken.
Echt bizar.


Heb je een linkje? Ben wel benieuwd


Nee, ik volg Baudet (en andere politici) op FB, Twitter en Insta. Hij had het zelf geplaatst.
Hij begon met keihard Hans te schreeuwen, echt gênant.

Ik zag op AD.nl dat hij vandaag ook ruzie had met de organisatie van het boerenprotest in DH.
Daar zag ik een klein stukje van, maar deed hij ook raar.

Toch gevonden, een stukje, niet het gehele stuk wat ik zag. Maar wel met Hans :D :

https://www.ad.nl/video/productie/thier ... and-236995

IMANDRA

Berichten: 9814
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-21 01:03

Jeetje je hebt gelijk ja.

verootjoo
Berichten: 35664
Geregistreerd: 19-10-03

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-21 07:18

Omg die snor ook :')

En dit zit in onze tweede kamer, gênant zo’n vertegenwoordiger. Ik hoop dat dit hem stemmen gaat kosten, zo voor schut met z’n Cojonabetoog :\

Cer

Berichten: 30203
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-21 08:05

Ik vond het altijd al wel een aparte .. maar hier schrok ik echt van .. wát een mafklapper joh :oo 8)7

8nnemiek

Berichten: 43438
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-21 08:24

:')
Ik heb het idee dat ik naar een slechte B-film zit te kijken met een doorgedraaide politicus die op het punt staat om in een dwangbuis afgevoerd te worden :')

Bizar dat er nog mensen zijn die die man serieus nemen.

mysa

Berichten: 10525
Geregistreerd: 14-07-07
Woonplaats: Veluwe

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-21 08:30

Geen onderditeling. :( Hij zegt dus vreemde dingen? Dat het virus volkomen onschuldig is waarschijnlijk, of variaties daarop? Maar goed, na lezing van het boek 'Mijn meningen zijn feiten' (aanrader) verbaast niets me meer.

Sizzle

Berichten: 35710
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-21 08:44

Ik heb als kind meegemaakt hoe makkelijk en snel mensen ineens helemaal mee kunnen gaan met iemand die lijdt onder psychoses maar charismatisch over komt. Zelfs een volledig atheistische partner die eigenlijk met 2 voeten stevig op aarde stond ging ineens mee in het idee dat de wereld verging.
Dat was een enge gewaarwording en een fikse eye-opener dat het in feite iedereen kan gebeuren.

Wij zijn tijdens de eerste lockdown iemand verloren die onder zware psychoses leefde. Een internationaal goed erkende wetenschapper, zeer weldenkend intelligent mens. Ineens ging het bergaf. Had overigens niets met viruswaanzin te doen, maar met vreemde achtervolgingsangsten. Hij was echter zeer wel bespraakt en een buitenstaander zou hem zo geloven.

Dat is voor mij een van mijn eigen grootste angsten, dat je je zelf niet meer in de hand hebt en overgeleverd bent aan „kortsluiting“.
Laatst bijgewerkt door Sizzle op 08-07-21 08:48, in het totaal 1 keer bewerkt