Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 222 van de 499 [ 12475 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225 ... 499  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Viruswaanzin

 
Profiel   

Waarschijnlijk heeft dat ermee te maken met dat mensen in westerse landen zich te goed voelen om een medicijn te testen. Als je ziet wat er nu al voor gezeik is voor een vaccin wat al veel getest is...

Geen idee hoor, is mijn aanname, maar ik denk dat er gewoon veel minder animo is hier. Of dat ze er gewoon veel meer geld aan moeten uitgeven (de vergoeding die iedereen krijgt). Meer geld naar deze respondenten is dus minder geld over voor de ontwikkeling zelf.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-21 23:53 



 
Profiel   

Het is daar goedkoper, minder bureaucratie, mensen zijn bereidwillige. En minder gedoe bij bijwerkingen als een medicijn niet goed blijkt. Ethisch is er wat van te vinden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-21 07:04 



 
Profiel   

Ik ben heel hard aan het googlen over dat testen van medicijnen, maar ik kan het zo snel niet vinden. Heb je ergens een linkje, Hutcherson?

Edit: oh nee, ik heb wat. Er wordt uitgelegd dat er in Brazilie getest is , omdat ze daar het hardst getroffen zijn. Het voordeel van daar testen is dat Brazilie dan gebruik mag maken van de technologie en het mag produceren voor eigen bevolking.
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenl ... -nederland

https://nos.nl/collectie/13824/artikel/ ... onavaccins

Ik weet niet wat ik daar ethisch van moet vinden.. Als zij zich willen laten testen en daardoor zelf vaccin kunnen gaan maken, vind ik dat best eerlijk?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-21 07:31 



 
Profiel   

Brazilië weet ik niet, maar ik las dit over Afrika
https://www.oneworld.nl/lezen/discrimin ... cins-werd/
https://www.bndestem.nl/buitenland/vres ... ~a2a31aaf/
En ik vond dat je daar wel wat ethische vraagstukken op los kon laten

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-21 07:47 



 
Profiel   

Maar dat gaat toch over het verleden, en er staat dat het nu beter geregeld is / zou moeten zijn?

het grote voordeel is dat ze het zelf mogen gaan inzetten..

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-21 07:57 



 
Profiel   

In de usa is ook op een grote groep getest. Met Pfizer volgens mij en in alle landen worden testen uitgevoerd. Daar komt bij dat je moet testen op plekken waar het virus nog flink rondwaart. In Europa had het deze zomer weinig zin omdat er betrekkelijk weinig besmettingen waren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-21 09:29 



 
Profiel   

Even nog een "ik ben jong en gezond dus ik loop geen risico"-debunker
Kerngezonde mega sportieve man van 37 heeft nu als doel om wandelend een pilsje te kunnen drinken drinken met de behandelend arts.
(Geen twintiger nee, maar ik vraag me af of je echt tussen de 30 en 40 ineens zo'n heftige verouderingsspurt doormaakt :o )


Edit: en 20 jarige student terug bij haar ouders omdat ze te ziek was

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-21 18:32 



 
Profiel   

Magrathea dat is heel heftig, maar laten we ons wel realiseren dat dit echt uitzonderlijk is. Dat maakt het voor de betrokkenen niet minder erg natuurlijk, maar het overgrote deel van de mensen in die leeftijdscategorie herstellen zonder medische hulp vanzelf van corona.

Op FB wordt nu een filmpje gedeeld van een vrouw die enorm trilt en amper meer kan lopen. Ze is opgenomen in het ziekenhuis. De poster (haar zoon) geeft aan dat dit door de covid vaccinatie komt en roept mensen op zich niet te laten vaccineren. Maar zonder 0,0 verdere info, bewijs, oid. Maar het wordt wel massaal gedeeld. Behoorlijk zorgelijk vind ik het dat mensen dit soort berichten delen zonder de poster te kennen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-21 19:46 



 
Profiel   

Bizar zeg die man ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-21 20:01 



 
Profiel   

Vayo schreef
Magrathea dat is heel heftig, maar laten we ons wel realiseren dat dit echt uitzonderlijk is. Dat maakt het voor de betrokkenen niet minder erg natuurlijk, maar het overgrote deel van de mensen in die leeftijdscategorie herstellen zonder medische hulp vanzelf van corona.

Op FB wordt nu een filmpje gedeeld van een vrouw die enorm trilt en amper meer kan lopen. Ze is opgenomen in het ziekenhuis. De poster (haar zoon) geeft aan dat dit door de covid vaccinatie komt en roept mensen op zich niet te laten vaccineren. Maar zonder 0,0 verdere info, bewijs, oid. Maar het wordt wel massaal gedeeld. Behoorlijk zorgelijk vind ik het dat mensen dit soort berichten delen zonder de poster te kennen.


Ehh, helaas niet. Kijk maar even in het coronatopic hier op bokt. Als je ziet hoeveel mensen daar lang nodig hebben om weer te herstellen, dan valt dat nog vies tegen. Mensen die maanden last houden van allerlei klachten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-21 20:03 



 
Profiel   

Vayo schreef
Magrathea dat is heel heftig, maar laten we ons wel realiseren dat dit echt uitzonderlijk is. Dat maakt het voor de betrokkenen niet minder erg natuurlijk, maar het overgrote deel van de mensen in die leeftijdscategorie herstellen zonder medische hulp vanzelf van corona.

Op FB wordt nu een filmpje gedeeld van een vrouw die enorm trilt en amper meer kan lopen. Ze is opgenomen in het ziekenhuis. De poster (haar zoon) geeft aan dat dit door de covid vaccinatie komt en roept mensen op zich niet te laten vaccineren. Maar zonder 0,0 verdere info, bewijs, oid. Maar het wordt wel massaal gedeeld. Behoorlijk zorgelijk vind ik het dat mensen dit soort berichten delen zonder de poster te kennen.

Ik snap dat het uitzonderlijk is! En ik denk ook niet dat iemand zich in doodsangst op moet sluiten in z'n huis. Doe ik ook niet. Maar ik word gewoon super moe van dat eeuwige "jamaar ik ben jong en gezond, mij kan niks gebeuren"... (en in die lijn: en dus laat ik me ook niet vaccineren). Nee, waarschijnlijk gebeurt je niks, totdat het je wel gebeurt. Of een van je vriend(inn)en.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-21 20:05 



 
Profiel   

Vayo schreef
Magrathea dat is heel heftig, maar laten we ons wel realiseren dat dit echt uitzonderlijk is. Dat maakt het voor de betrokkenen niet minder erg natuurlijk, maar het overgrote deel van de mensen in die leeftijdscategorie herstellen zonder medische hulp vanzelf van corona.

Op FB wordt nu een filmpje gedeeld van een vrouw die enorm trilt en amper meer kan lopen. Ze is opgenomen in het ziekenhuis. De poster (haar zoon) geeft aan dat dit door de covid vaccinatie komt en roept mensen op zich niet te laten vaccineren. Maar zonder 0,0 verdere info, bewijs, oid. Maar het wordt wel massaal gedeeld. Behoorlijk zorgelijk vind ik het dat mensen dit soort berichten delen zonder de poster te kennen.


Maar zelfs al kwám het door de vaccinatie. Dat is dus 1 filmpje op hoeveel vaccinaties die nu wereldwijd zijn gezet? Maar nee covid is maar een griepje hoor, daar gaan zo weinig mensen van dood/hebben zo weinig mensen consequenties :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-21 20:08 



 
Profiel   

Earth schreef
Vayo schreef
Magrathea dat is heel heftig, maar laten we ons wel realiseren dat dit echt uitzonderlijk is. Dat maakt het voor de betrokkenen niet minder erg natuurlijk, maar het overgrote deel van de mensen in die leeftijdscategorie herstellen zonder medische hulp vanzelf van corona.

Op FB wordt nu een filmpje gedeeld van een vrouw die enorm trilt en amper meer kan lopen. Ze is opgenomen in het ziekenhuis. De poster (haar zoon) geeft aan dat dit door de covid vaccinatie komt en roept mensen op zich niet te laten vaccineren. Maar zonder 0,0 verdere info, bewijs, oid. Maar het wordt wel massaal gedeeld. Behoorlijk zorgelijk vind ik het dat mensen dit soort berichten delen zonder de poster te kennen.


Ehh, helaas niet. Kijk maar even in het coronatopic hier op bokt. Als je ziet hoeveel mensen daar lang nodig hebben om weer te herstellen, dan valt dat nog vies tegen. Mensen die maanden last houden van allerlei klachten.


Die mensen zijn er zeer zeker en dat is heel erg. Je zal mij ook nooit horen zeggen dat corona gewoon een griepje o.i.d. , want dat is het absoluut niet. Maar dan nog herstelt gelukkig het overgrote deel van de mensen in die leeftijdscategorie zonder al te veel problemen. Alleen is natuurlijk iedere patiënt die dat niet doet, er één te veel. Vergeet niet dat er ook enorm veel mensen zijn die geen of amper symptomen hadden, maar wel positief waren. Maar nogmaals dat maakt alle mensen met zware restklachten niet minder erg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-21 20:12 



 
Profiel   

https://nos.nl/artikel/2364547-gehackte ... noeid.html

Wauw... documenten hacken, er mee rotzooien en online zetten. Wauw.... geen woorden voor, dat gaat echt te ver.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-21 18:10 



 
Profiel   

secricible schreef
https://nos.nl/artikel/2364547-gehackte ... noeid.html

Wauw... documenten hacken, er mee rotzooien en online zetten. Wauw.... geen woorden voor, dat gaat echt te ver.

Echt misdadig

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-21 18:15 



 
Profiel   

Dat soort criminaliteit tiert weelderig heb ik de indruk. :x
Hier ook een labo of 2 al gehacked met veel gegevens omtrent covid-stalen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-21 18:18 



 

Heeft zo'n #^$*#-wappie in Amsterdam gisteren een politiepaard lopen meppen met een ploertendoder. Wat een idioten weer zeg. https://www.parool.nl/amsterdam/politie ... ~bf53a980/

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-21 17:30 



 
Profiel   

Je gaat demonstreren en neemt een ploertendoder mee. Zo één moeten ze een flinke tijd opsluiten. Allemaal idioten trouwens, prima dat de ME daar eventjes op los gelaten werd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-21 18:24 



 
Profiel   

secricible schreef
https://nos.nl/artikel/2364547-gehackte ... noeid.html

Wauw... documenten hacken, er mee rotzooien en online zetten. Wauw.... geen woorden voor, dat gaat echt te ver.

Aha, ik zag dit al langskomen in een whatsappgroep -O-
Zo iemand die echt een lief mens is maar werkelijk waar alles gelooft wat ze voor haar snufferd krijgt en dus direct meegezogen wordt in de fabeltjesfuik van Youtube en Facebook. :n Heel lastig om daar netjes tegen te blijven wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-21 19:42 



 
Profiel   

Magrathea schreef
Vayo schreef
Magrathea dat is heel heftig, maar laten we ons wel realiseren dat dit echt uitzonderlijk is. Dat maakt het voor de betrokkenen niet minder erg natuurlijk, maar het overgrote deel van de mensen in die leeftijdscategorie herstellen zonder medische hulp vanzelf van corona.

Op FB wordt nu een filmpje gedeeld van een vrouw die enorm trilt en amper meer kan lopen. Ze is opgenomen in het ziekenhuis. De poster (haar zoon) geeft aan dat dit door de covid vaccinatie komt en roept mensen op zich niet te laten vaccineren. Maar zonder 0,0 verdere info, bewijs, oid. Maar het wordt wel massaal gedeeld. Behoorlijk zorgelijk vind ik het dat mensen dit soort berichten delen zonder de poster te kennen.

Ik snap dat het uitzonderlijk is! En ik denk ook niet dat iemand zich in doodsangst op moet sluiten in z'n huis. Doe ik ook niet. Maar ik word gewoon super moe van dat eeuwige "jamaar ik ben jong en gezond, mij kan niks gebeuren"... (en in die lijn: en dus laat ik me ook niet vaccineren). Nee, waarschijnlijk gebeurt je niks, totdat het je wel gebeurt. Of een van je vriend(inn)en.

Dan is dat pech.
Als ik mijn omgeving even buiten beschouwing laat (hoewel de meeste er net zo over denken) zou ik het pure pech vinden als ik degene zou zijn die zo heftig het kreeg.
Net als dat ik het pure pech vind als ik aangereden wordt op de fiets, van de trap val of van mijn paard. Such is life.
Paardrijden bijvoorbeeld levert jaarlijks heel wat ernstig gewonden op dus het veiligst is ermee kappen, maar dat staat niet op mijn planning.

Nogmaals dan laat ik even de omgevingsfactor (mbt andere besmetten) buiten beschouwing.
Maar voor mijzelf zijn dit soort zaken een heel acceptable risico.
9/10 dat het een (stevige)griep is, helaas pindakaas als het meer zou zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-21 00:16 



 
Profiel   

Wel gek dat het eerst rustig verliep tot er hooligans van de politie uit busje stapte en zelf begonnen te rellen.

En dan word er een oude man helemaal de kop in geslagen nee dat mag wel?
:n

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-21 07:27 



 
Profiel   

Janinevv schreef
Wel gek dat het eerst rustig verliep tot er hooligans van de politie uit busje stapte en zelf begonnen te rellen.

En dan word er een oude man helemaal de kop in geslagen nee dat mag wel?
:n


Bron?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-21 07:31 



 
Profiel   

https://youtu.be/H8Qs-PlOlmc

Uitzending verder niet gezien maar ging om deze meneer kwamen heel veel foto’s voorbij op Facebook zie je aan begin van filmpje

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-21 07:36 



 
Profiel   

Janinevv schreef
Wel gek dat het eerst rustig verliep tot er hooligans van de politie uit busje stapte en zelf begonnen te rellen.

En dan word er een oude man helemaal de kop in geslagen nee dat mag wel?
:n


Deze l insinuaties worden zeker door wappies verspreid. Vaak met geknipte of halve filmpjes.
Maar ook een oude man moet luisteren als je opdracht krijgt van de politie/ME om je te verplaatsen of weg te gaan van de plaats waar de rellen zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-21 07:50 



 
Profiel   

Janinevv schreef
Wel gek dat het eerst rustig verliep tot er hooligans van de politie uit busje stapte en zelf begonnen te rellen.

En dan word er een oude man helemaal de kop in geslagen nee dat mag wel?
:n

Oh, ik was al benieuwd wanneer deze hier kwam... :j
Deze meneer is wel vaker bij demonstraties (hij staat op de twitterpagina van een haagse journalist) en is best pittig voor een oude man :+
maar dat terzijde..

De hooligans van de politie zijn zgn Romeo's.. ME in burger die undercover een groep ingaan om zo van binnenuit de ergste rellers eruit te halen... Ja ze lijken opgefokt, maar ze gaan in burger tussen mensen met slagwapens lopen... (ik doe het ze niet na)
Ik heb de meest tenenkrommende mensen gezien van hysterische rellers demonstranten die riepen "JIJ BENT EEN ROMEO!! ROMEHOOOHOOOO" waarna de filmpjes gedeeld werden alsof ze een soort wereldgeheim ontdekt hadden :roll: echt.. de treurnis van die mensen...

Het kwam in een 'kennissenappgroep' ook al voorbij, inclusief de woorden politiestaat, demonstraties mogen niet meer, dicatuur etc etc.

Als de ME er is, dan sta je al veel te lang ergens waar je niet mag staan... Oprotten gewoon en heel gauw.. (ik zou een hele slecht ME-er zijn denk.. ) Nee, geweld lost niks op, maar ook ouderen kunnen heel heel grote muil hebben en heel vervelend zijn...
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-21 07:53 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 222 van de 499 [ 12475 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225 ... 499  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen