[pol] Wat was jouw uitslag van de Corona test?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Wat was de uitslag van jouw test?

Positief
100 (11%)
Negatief
754 (88%)

Totaal aantal stemmen: 854


maxie

Berichten: 2212
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-21 18:03

Heb me afgelopen dinsdag laten testen wegens keelpijn, werd er die ochtend mee wakker. (Getest om 10 uur in de ochtend).
Nu een paar dagen later worden de klachten erger. Erg neusverkouden, hoofdpijn en bijna 38 graden koorts. Twijfel een beetje of ik me nog een keer moet laten testen..

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: [pol] Wat was jouw uitslag van de Corona test?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-21 18:03

Volgens mij moet je bij nieuwe klachten testen, maar er gaat ook een griep/verkoudheid rond.

nicole_floor

Berichten: 3245
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Re: [pol] Wat was jouw uitslag van de Corona test?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-21 18:07

Volgens mij moet je idd opnieuw laten testen als de klachten erger worden.

fannetje

Berichten: 3549
Geregistreerd: 07-08-05
Woonplaats: ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-21 19:49

maxie schreef:
Heb me afgelopen dinsdag laten testen wegens keelpijn, werd er die ochtend mee wakker. (Getest om 10 uur in de ochtend).
Nu een paar dagen later worden de klachten erger. Erg neusverkouden, hoofdpijn en bijna 38 graden koorts. Twijfel een beetje of ik me nog een keer moet laten testen..

Gewoon nog een keer testen, dat wordt ook geadviseerd

maxie

Berichten: 2212
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: groningen

Re: [pol] Wat was jouw uitslag van de Corona test?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-21 20:13

Heb voor morgen een nieuwe afspraak gemaakt. Even voor de zekerheid.

Moon_light94

Berichten: 3426
Geregistreerd: 10-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 13:17

Hier gelukkig negatief *\o/* Dus mag weer uit quarantaine, ook fijn :)

Biebz

Berichten: 5501
Geregistreerd: 25-06-05

Re: [pol] Wat was jouw uitslag van de Corona test?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 14:55

Ik heb mij vanmorgen toch voor de zekerheid laten testen.

Zusje is positief maar heeft geen klachten.
Ggd zei dat ik mij niet hoef te laten testen omdat ze niet besmettelijk is zonder klachten?

Maar voelde toch niet goed. Nu wachten op de uitslag.

maxie

Berichten: 2212
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: groningen

Re: [pol] Wat was jouw uitslag van de Corona test?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 16:12

Gelukkig is mijn 2e test ook negatief. Heerst er toch iets anders wat deze klachten geeft.

fannetje

Berichten: 3549
Geregistreerd: 07-08-05
Woonplaats: ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 19:37

Biebz schreef:
Ik heb mij vanmorgen toch voor de zekerheid laten testen.

Zusje is positief maar heeft geen klachten.
Ggd zei dat ik mij niet hoef te laten testen omdat ze niet besmettelijk is zonder klachten?

Maar voelde toch niet goed. Nu wachten op de uitslag.

Is ook onzin. Je kan wel besmettelijk zijn. Ik ben namelijk ook besmet door een collega die toen nog klachtenvrij was.

Hopelijk ben je gewoon negatief.

Selena

Berichten: 5001
Geregistreerd: 02-08-12
Woonplaats: Amsterdam

Re: [pol] Wat was jouw uitslag van de Corona test?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 11:58

Gisteren ochtend begon ik wat klachten te krijgen zoals verkouden en keelpijn. Vanochtend werd ik wakker met ontzettende hoofdpijn en spierpijn. Toch maar even laten testen. Een uur later helaas een positieve uitslag..

fannetje

Berichten: 3549
Geregistreerd: 07-08-05
Woonplaats: ede

Re: [pol] Wat was jouw uitslag van de Corona test?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 06:50

Beterschap Selena!

JlnG

Berichten: 286
Geregistreerd: 13-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-21 09:27

Hier net een week uit quarantaine. Ik lees dat de regels in NL toch heel anders zijn dan in BE.

Mijn vriend testte positief (geen klachten, maar deed een sneltest voor het werk. Hij moest een dag later naar Duitsland).
PCR-test wees dan uit dat hij effectief besmet was. Omdat ik een hoogrisico contact ben van hem moest ik ook testen en 7 dagen in quarantaine. Op dag 7 opnieuw testen: negatief is einde quarantaine.

Helaas ben ik toch besmet geraakt, kreeg wat keelpijn en daarna barstende hoofdpijn. Dan heb ik (hoge) koorts gehad en me nog een dag of 2-3 grieperig gevoeld. Van de ene dag op de andere was het ook weer voorbij. Mijn vriend heeft enkel smaak en reukverlies.

Afbeelding

Mijn quarantaine is verlengd door mijn besmetting, 10 dagen vanaf de eerste symptomen. Als ik dan klachtenvrij was mocht ik terug aan het werk. In totaal dus 14 dagen binnen gezeten.

We hebben absoluut geen idee waar onze besmetting vandaag komt ... iedereen die we gezien hebben de dagen ervoor heeft 2x negatief getest, ik kom met heel weinig mensen (langdurig) in contact met mijn werk en bij mijn vriend op het werk zijn ze nogal strikt met de regels.

Bnet
Berichten: 2234
Geregistreerd: 17-10-11
Woonplaats: Boxtel

Re: [pol] Wat was jouw uitslag van de Corona test?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 07:09

Ik mag deze week ook voor een test, afgelopen weekend iemand gezien die gisteren positief getest is. Wel op afstand en buiten, maar deze persoon heeft ook mee de lunch gemaakt. Knijp hem wel een beetje, ik moet volgende week donderdag mijn proefschrift verdedigen...

Iris82

Berichten: 39849
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Re: [pol] Wat was jouw uitslag van de Corona test?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 08:36

Ik zal voor je duimen.

Sheran

Berichten: 17239
Geregistreerd: 20-10-07

Re: [pol] Wat was jouw uitslag van de Corona test?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 09:23

Oh dat is vervelend! Ik duim met je mee... Was het verdedigen fysiek geweest? Ze doen nu met kleine groepen toch?

Ik mocht ook weer, voor de 8e keer inmiddels (vanwege werk weer). Gelukkig weer negatief.

Bnet
Berichten: 2234
Geregistreerd: 17-10-11
Woonplaats: Boxtel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-21 09:39

Sheran schreef:
Oh dat is vervelend! Ik duim met je mee... Was het verdedigen fysiek geweest? Ze doen nu met kleine groepen toch?

Ik mocht ook weer, voor de 8e keer inmiddels (vanwege werk weer). Gelukkig weer negatief.


Ja, de verdediging zou voor een publiek van 20 man fysiek zijn, de rest online. Mocht ik positief zijn, dan is er een mogelijkheid om de hele verdediging online te doen, als ik fit genoeg ben natuurlijk. Gelukkig is dat nog een ruime week vanaf nu en tot zover ook geen klachten (al zou dat natuurlijk erg vroeg zijn). We hopen er maar het beste van!

Fijn dat jij weer negatief bent!

Bedankt voor jullie duimen, hopelijk valt het allemaal mee!

Femke_Tweety

Berichten: 11979
Geregistreerd: 02-04-10
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-21 16:45

Gisteren weer getest. Weer negatief gelukkig.

Ik ben op zich extreem voorzichtig, maar had dinsdag wel een ochtendje ziekenhuis. En daar komen mensen echt dichtbij en aan je...

Maar weer oke dus.


Klachten pasten wel, hoesten, kuchen, snotteren. Maar ze passen ook bij andere problemen die ik heb, en dat maakt het lastig. Vandaar ook dat ik al zo regelmatig getest ben.

Douce

Berichten: 3506
Geregistreerd: 13-06-07

Re: [pol] Wat was jouw uitslag van de Corona test?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-21 12:01

Ik ben afgelopen week voor het eerst getest en ik heb echt diepe respect voor mensen die regelmatig getest worden ivm werk oid.

Ik vond het persoonlijk een naar gevoel, maar voor een goed doel. Gelukkig was de uitslag negatief.

JJ4

Berichten: 643
Geregistreerd: 14-02-18
Woonplaats: Op de grens van Drenthe met Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-21 09:33

Gisteren weer getest (voor de 2e x), negatief gelukkig.
Volgens mij doet mijn immuunsysteem flink zijn best. Ik ben namelijk niet gevaccineerd en begin vorig jaar waarschijnlijk besmet geraakt (had toen een paar dagen een klein beetje keelpijn).

Heb ongeveer 2 maanden geleden een bloedtest laten doen waaruit kwam dat ik genoeg anti stoffen had maar ze verwachtten dat dit voor slechts 2 à 3 maanden toereikend zou zijn. Nou op stal volop Corona maar ik? Nope :?
Dan heb ik de pijn tussen mijn schouderbladen vast te danken aan de waaier die over mijn rug blaast ‘s nachts. :D

-Namiro-

Berichten: 1925
Geregistreerd: 22-08-05
Woonplaats: Het Limburgse land..

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 11:47

Ik gisterochtend om 9.15 uur getest en nog steeds geen uitslag |(
Nu dus binnen zitten en wachten wachten wachten..

Douce

Berichten: 3506
Geregistreerd: 13-06-07

Re: [pol] Wat was jouw uitslag van de Corona test?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 13:39

Hé bah, en dat met dit weer.

Ik ben dinsdag gestrest wegens verdacht contact, woensdag uitslag binnen, negatief.

Word ik gisteren toch een beetje verkouden en vanochtend echt ontzettend verkouden. Straks om 15.45 dus voor de zekerheid nog een keer. Hoop dinsdagochtend wel een uitslag te hebben.

-Namiro-

Berichten: 1925
Geregistreerd: 22-08-05
Woonplaats: Het Limburgse land..

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 16:10

Uitslag op 12.15 uur binnen gekregen op zondag en op zaterdag om 9.15 uur getest.
Nu zou het hier in de regio misschien te maken gehad kunnen hebben met het hoge water.. ik heb geen idee waar ze de tests verwerken maar kan me voorstellen dat het daardoor vertraging opgelopen heeft.

Oh balen Douce! Hopelijk snel duidelijkheid!

MarliesV

Berichten: 15186
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Re: [pol] Wat was jouw uitslag van de Corona test?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-21 14:58

Namiro, ze geven aan zo snel mogelijk, meestal binnen 24-48 uur. Dan is an sich 27 uur bij jou niet heel gek. Er wordt ook vreselijk veel getest op dit moment.

Was je negatief?

Douce, hopelijk negatief en 'gewoon' een verkoudheid.
Beterschap.

Douce

Berichten: 3506
Geregistreerd: 13-06-07

Re: [pol] Wat was jouw uitslag van de Corona test?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-21 15:09

Ik had wonderbaarlijk snel mijn uitslag, 15.45 getest en 21.05 de mail. Gelukkig negatief!

Was wel vergeten hoe beroerd je je kunt voelen van andere dingen haha.

-Namiro-

Berichten: 1925
Geregistreerd: 22-08-05
Woonplaats: Het Limburgse land..

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-21 18:44

MarliesV schreef:
Namiro, ze geven aan zo snel mogelijk, meestal binnen 24-48 uur. Dan is an sich 27 uur bij jou niet heel gek. Er wordt ook vreselijk veel getest op dit moment.

Was je negatief?

Douce, hopelijk negatief en 'gewoon' een verkoudheid.
Beterschap.



Ik was negatief gelukkig!!