Wat was de uitslag van jouw test?
Positief 11%  11%  [ 100 ]
Negatief 88%  88%  [ 754 ]
Totaal aantal stemmen : 854

Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 21 van de 28 [ 700 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 28  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[pol] Wat was jouw uitslag van de Corona test?

 
Profiel   

Nou wij hebben net de uitslag van mijn broertje binnen. Hij is gelukkig negatief getest.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-01-21 12:37 



 
Profiel   

daantjuhhh schreef
Nou wij hebben net de uitslag van mijn broertje binnen. Hij is gelukkig negatief getest.

Gelukkig! :D

Ik ga zo nog een keer heen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-01-21 12:45 



 
Profiel   

xPearl schreef
daantjuhhh schreef
Nou wij hebben net de uitslag van mijn broertje binnen. Hij is gelukkig negatief getest.

Gelukkig! :D

Ik ga zo nog een keer heen :')

Oef. Succes. Ik hoop dat je dit keer snel je uitslag hebt. En dat het natuurlijk negatief is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-01-21 15:56 



 
Profiel   

daantjuhhh schreef
Nou wij hebben net de uitslag van mijn broertje binnen. Hij is gelukkig negatief getest.


Mijne ook inderdaad

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-21 12:11 



 
Profiel   

Ik ben gister wakker geworden met lichte keelpijn, eerste keer sinds dat we altijd getest kunnen worden dat ik ook een keer moet gaan (nog geen klachten gehad, heb het wss in maart wel gehad, en niemand gezien met corona).

11 uur besloten te gaan, 1 uur kon ik al terecht. Gisteravond om 11 uur de uitslag al gekregen, niks gelukkig :D

Snel gaat het nu voortaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-21 09:50 



 
Profiel   

Ik zit sinds zondag in quarantaine omdat een vriendin zaterdag wilde wandelen en niet vermeld had dat ze in afwachting was van een test. Zondagochtend hoorde ze dat ze positief getest is -:(- gelukkig voor haar is ze 'enkel' verkouden. Ik zit nu fijn opgehokt in huis en mag donderdag testen. Kleine besmettingskans maar ik baal enorm dat ze me niet op de hoogte had gesteld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-21 20:55 



 
Profiel   

Negerzoen schreef
Ik zit sinds zondag in quarantaine omdat een vriendin zaterdag wilde wandelen en niet vermeld had dat ze in afwachting was van een test. Zondagochtend hoorde ze dat ze positief getest is -:(- gelukkig voor haar is ze 'enkel' verkouden. Ik zit nu fijn opgehokt in huis en mag donderdag testen. Kleine besmettingskans maar ik baal enorm dat ze me niet op de hoogte had gesteld.


Jeetje, vrij bizar om dan gewoon af te spreken met anderen. Ik zou serieus woest zijn als ik jou was.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-21 20:56 



 
Profiel   

xPearl schreef
daantjuhhh schreef
Nou wij hebben net de uitslag van mijn broertje binnen. Hij is gelukkig negatief getest.

Gelukkig! :D

Ik ga zo nog een keer heen :')

Nou hehe. Vrijdag getest, zaterdagochtend uitslag dat vriendlief en ik beide negatief waren *\o/*
Moest wel 6dgn in quarantaine en 2x laten testen, maargoed :')

@Negerzoen
Neeee dat meen je. Dat is wel aardig *piep* zeg.. Duimen dat jij wel negatief bent..

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-21 20:58 



 
Profiel   

Je zou toch zeggen na zo’n lange tijd Corona ... :7

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-21 21:42 



 
Profiel   

Negerzoen schreef
Ik zit sinds zondag in quarantaine omdat een vriendin zaterdag wilde wandelen en niet vermeld had dat ze in afwachting was van een test. Zondagochtend hoorde ze dat ze positief getest is -:(- gelukkig voor haar is ze 'enkel' verkouden. Ik zit nu fijn opgehokt in huis en mag donderdag testen. Kleine besmettingskans maar ik baal enorm dat ze me niet op de hoogte had gesteld.


Zoooo daar zou ik toch een potje pissig over zijn!!! En dat is toch ook gewoon vreselijk onverantwoordelijk!! Stel je voor dat jij misschien verder geen achterliggende kwalen hebt, maar wel iemand aansteekt die verschrikkelijk ziek word..... Ik geloof dat dit bij mij wel echt einde vriendschap zou zijn als iemand zo met mijn gezondheid/ veiligheid omgaat....

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-21 22:47 



 
Profiel   

Ik moet morgenvroeg getest worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-21 22:59 



 
Profiel   

Ik ben vandaag ook getest, zondag enorme spierpijn, keelpijn en verhoging, vandaag grieperig, koorts en nog steeds keelpijn. Maar gelukkig negatief zag ik net :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-21 23:03 



 
Profiel   

Negerzoen schreef
Ik zit sinds zondag in quarantaine omdat een vriendin zaterdag wilde wandelen en niet vermeld had dat ze in afwachting was van een test. Zondagochtend hoorde ze dat ze positief getest is -:(- gelukkig voor haar is ze 'enkel' verkouden. Ik zit nu fijn opgehokt in huis en mag donderdag testen. Kleine besmettingskans maar ik baal enorm dat ze me niet op de hoogte had gesteld.


Jeetje, die vriendin heeft het dan ook niet helemaal begrepen zeg. Hopelijk blijf je klachtenvrij!
Hoorde pas ook van iemand die naar de sauna was gegaan toen ze nog open waren om zijn verkoudheidsklachten er uit te zweten, bleek hij ook positief te zijn. _-:( Snap nu ook wel waarom het aantal besmettingen niet echt daalt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-21 00:45 



 
Profiel   

Wat balen negerzoen.

Hier maandagochtend om half 10 getest en om half drie uitslag, helaas positief.

9 dec was ik ook getest toen negatief.

Nu ook wel klachten helaas dus zit in quarantaine met met mijn vriend en twee kinderen

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-21 00:52 



 
Profiel   

Ja ik ben echt ontzettend pissig en dat heeft ze ook echt wel even over zich heen gehad. Hoe kan je nou zoiets doen.. Ze bleef er vrij laconiek onder en dat vind ik misschien nog wel het meest kwalijk.

Morgen mag ik testen, hopelijk spoedig de uitslag!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-21 14:21 



 
Profiel   

Vanochtend wakker geworden met keelpijn (gisteravond voor t slapen gaan voelde het als een droge keel en paar keer slikken en t was weg dus niks achtergezocht) vanochtend toch duidelijk keelpijn. Dus dan na overleg toch maar laten testen.
Was vanochtend even voor 7 uur dat ik een afspraak inplande. Kon vandaag om 10uur al terrecht en om 11uur had ik al uitslag. Negatief (had ook niet anders verwacht) hopen dat de keelpijn gauw over is

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-21 14:34 



 
Profiel   

Maandagavond begon de hoofdpijn. Dinsdagochtend onwijze pijn tussen mijn schouderbladen, nog steeds hoofdpijn, druk op mijn borst en spierpijn. Ik moest gisteren thuis werken dus ben vanochtend gaan testen. Vandaag gaat het wel al stukken beter. Heb alleen nog spierpijn en pijn tussen mijn schouderbladen.

Tot op heden nog geen uitslag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-21 17:26 



 
Profiel   

corientjuhh schreef
Vanochtend wakker geworden met keelpijn (gisteravond voor t slapen gaan voelde het als een droge keel en paar keer slikken en t was weg dus niks achtergezocht) vanochtend toch duidelijk keelpijn. Dus dan na overleg toch maar laten testen.
Was vanochtend even voor 7 uur dat ik een afspraak inplande. Kon vandaag om 10uur al terrecht en om 11uur had ik al uitslag. Negatief (had ook niet anders verwacht) hopen dat de keelpijn gauw over is

Huh, speciale sneltest? Of hoe zo snel? *D

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-21 20:04 



 
Profiel   

Felien_Kyra schreef
corientjuhh schreef
Vanochtend wakker geworden met keelpijn (gisteravond voor t slapen gaan voelde het als een droge keel en paar keer slikken en t was weg dus niks achtergezocht) vanochtend toch duidelijk keelpijn. Dus dan na overleg toch maar laten testen.
Was vanochtend even voor 7 uur dat ik een afspraak inplande. Kon vandaag om 10uur al terrecht en om 11uur had ik al uitslag. Negatief (had ook niet anders verwacht) hopen dat de keelpijn gauw over is

Huh, speciale sneltest? Of hoe zo snel? *D


Denk dat ik geluk heb gehad dat er nog net een plekje was sochtends (volgende was pas smiddags) en was een sneltestlocatie (wist ik pas toen ze de test hadden gedaan en ze zeiden dat.) Ik vond t wel prima zo snel :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-21 21:00 



 
Profiel   

Lessie schreef
Maandagavond begon de hoofdpijn. Dinsdagochtend onwijze pijn tussen mijn schouderbladen, nog steeds hoofdpijn, druk op mijn borst en spierpijn. Ik moest gisteren thuis werken dus ben vanochtend gaan testen. Vandaag gaat het wel al stukken beter. Heb alleen nog spierpijn en pijn tussen mijn schouderbladen.

Tot op heden nog geen uitslag.

Positief getest

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-21 23:59 



 

Lessie schreef
Lessie schreef
Maandagavond begon de hoofdpijn. Dinsdagochtend onwijze pijn tussen mijn schouderbladen, nog steeds hoofdpijn, druk op mijn borst en spierpijn. Ik moest gisteren thuis werken dus ben vanochtend gaan testen. Vandaag gaat het wel al stukken beter. Heb alleen nog spierpijn en pijn tussen mijn schouderbladen.

Tot op heden nog geen uitslag.

Positief getest

Verwachtte ik eigenlijk al. Die pijn tussen je schouderbladen komt meestal van je longen af. Hopelijk kom je er relatief soepel doorheen. Beterschap!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-21 08:32 



 
Profiel   

Hier sinds eergisteren hoofdpijn, grieperig, verkouden en ook behoorlijke pijn tussen mijn schouderbladen. Verhoging ook.
Gisteren getest net uitslag

Negatief getest op covid gelukkig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-21 09:13 



 
Profiel   

Mijn schoonmoeder is dinsdag positief getest. Aangezien wij met z’n drieën wonen zijn mijn vriend en ik ook gaan testen. Vandaag te horen gekregen hij positief ik negatief.
Zit dus nu met 2 Corona gevallen in huis.
Pppfff
En we wonen klein dus zal mij benieuwen of ik negatief blijf.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-21 00:10 



 
Profiel   

Ik mag aannemen dat je dan niet gezellig bij elkaar zit? Apart slapen en ook even apart van elkaar leven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-21 09:33 



 
Profiel   

Coconut schreef
Ik mag aannemen dat je dan niet gezellig bij elkaar zit? Apart slapen en ook even apart van elkaar leven.


Dat zou je zeggen ja. Maar dat gaat helaas niet.
We hebben maar een klein huis. (Ik probeer natuurlijk wel zoveel mogelijk op 1,5 m te blijven)
Als het zou kunnen zou ik dat graag doen maar het is gewoon niet mogelijk.
Ik was me handen suf, draag binnen een mondkapje en handschoenen.
Mijn schoonmoeder is 88 en ik ben haar mantelzorger die zorg neemt mijn vriend nu grotendeels over gelukkig.
Maar ja ze hebben het al even dus dat ik het nog niet heb is al een wonder.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-21 09:38 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 21 van de 28 [ 700 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 28  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen