Staat en valt niet alles om als de pcr test niet betrouwbaar

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zeeuwtje68

Berichten: 5875
Geregistreerd: 12-08-04

Staat en valt niet alles om als de pcr test niet betrouwbaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-20 16:56

Blijkt te zijn?

ja ach kon niet helemaal in de titel geplaatst worden dus dan maar zo?

Nou die blijkt dus helemaal geen levend virus te kunnen detecteren.

Die blijkt meer dan 10 fouten te hebben.
Dus wat die test, weet de test zelf niet eens...
dus ff de feiten op een rijtje die klopt dus wereld wijd gewoon niet.

Waar zijn we dan mee bezig? omtrent alle zogenaamde besmettingen? die die test dus helemaal niet kan aantonen?
Waar zijn al die maatregelen dan voor nodig?

Hier een filmpje waar dus die pcr test volledig word ontleed...
Door iemand die er wel degelijk verstand van heeft.
Niet een mevr Koopmans die totaal een verkeerde test op de markt heeft gebracht.
Maar die wel belangen heeft samen met meneer Oosterhuis en de Jonge in de vaccins...
https://www.youtube.com/watch?v=6DW76e1 ... e=emb_logo

Hebben wij dan helemaal niks geleerd van de mexicaanse griep?
Die ook niet zo erg bleek te zijn dan werd verteld..
Nee mensen we hebben hier toch echt te maken met een vreselijke misleiding.

Nou ja kijk dit filmpje maar het is een soort van Jinek maar dan wel met waarheid...
https://www.youtube.com/watch?v=flsF7tr ... NWYdGaawaE


ok dan ga ik straks verder met de WHO de RIVM wat voor mensen daar de leiding hebben.
Maar dit is wel even genoeg informatie omtrent het Corona virus...
Wat overigens nergens ter wereld is geisoleerd.. dus bestaat het dan wel?

Texas02

Berichten: 4574
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Staat en valt niet alles om als de pcr test niet betrouwbaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 16:59

Dat is al vanaf het begin bekend, dat de pcr test niet betrouwbaar is. Men wilde het alleen niet geloven.. Maar het was gewoon overal te vinden. Ook dat er qua cijfers niets vreemds aan de hand is in vergelijking met andere jaren trouwens.

Suzann3
Berichten: 962
Geregistreerd: 08-10-06

Re: Staat en valt niet alles om als de pcr test niet betrouwbaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 17:02

"Levend virus" is niet echt een mogelijkheid om te detecteren. Een virus is een deeltje, geen organisme :+

secricible

Berichten: 25694
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Re: Staat en valt niet alles om als de pcr test niet betrouwbaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 17:05

En dat was de primeur die alles rondom corona doet omvallen....
Oke dan -O-

Zal straks ook even inhoudelijk reageren, eerst deze teleurstelling verwerken dat je "primeur" oude allang besproken argumenten zijn die je bij elkaar hebt verzameld.
Ook geen idee wat dit met geld te maken heeft maat dat komt vast in deel 2 van je primeur.

BaileyMix

Berichten: 7918
Geregistreerd: 03-01-11
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 17:07

:')


PCR-testen worden al jarenlang voor vele vele ziektes gebruikt, bijzonder dat het dan nu ineens niet zou werken.

Niet 100% betrouwbaar, soit. Maar dat is ook nooit beweerd, het is voor vele ziektes alsnog de meest betrouwbare test.

Sintara

Berichten: 7385
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 17:09

Jup. Het is 1 groot complot, speciaal bedoeld om specifiek jou dwars te zitten.
We hadden overlegd en vonden dat wel een wereldwijde economische crisis waard

kiki1976

Berichten: 16847
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 17:10

ik was pas ook aan het zoeken via google en kwam de volgende uitleg tegen, dit geeft aan hoe de test werkt
https://www.human.nl/medialogica/lees/2 ... -test.html


Maar wat ik me dan weer afvraag is het volgende:
Citaat:
Virussen bevatten altijd óf DNA óf RNA, maar nooit allebei. "Bij DNA-virussen moet je bijvoorbeeld denken aan de koortslip, pokken of hepatitis B," zegt Niesters. "RNA-virussen zijn bijvoorbeeld de coronavirussen, het influenza-virus en het rhinovirus. Een heleboel acute virusinfectie die luchtwegklachten veroorzaken, zijn RNA-virussen.”


Citaat:
Wanneer de test is afgenomen, wordt in het lab gekeken naar de Ct-waarde, wat staat door cycle threshold. Deze waarde geeft het aantal vermenigvuldigingscycli aan waarop de PCR positief is geworden. De reactie wordt steeds herhaald, waardoor RNA uiteindelijk zichtbaar wordt.

“De Ct-waarde zegt iets over de hoeveelheid RNA in het onderzochte materiaal: een lage Ct-waarde betekent veel RNA, een hoge waarde duidt op weinig RNA. De Ct-waarde hangt af van hoeveel virus er in de neus zit en hoeveel daarvan op de wattenstaaf terechtkomt," schrijft arts-microbioloog Marc Bonten van het UMC Utrecht in een artikel over de PCR-test op de website van het Nederlands Tijdschrift voor Geneeskunde.

Zoals ik het lees kan het dan toch een verschillend virus zijn waarop positief getest wordt?
Of lees ik het dan echt zo verkeerd?

NikkiDeKerf

Berichten: 15276
Geregistreerd: 13-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 17:12

Zeeuwtje68 schreef:
Nou ja kijk dit filmpje maar het is een soort van Jinek maar dan wel met waarheid...


Eng is dit eigenlijk ook wel een beetje. Dat er dan mensen zijn die kennelijk (niet gehinderd door enige vorm van kennis) de waarheid volledig in pacht blijken te hebben, en die gaan verkondigen wat wel of niet "de waarheid" is -O-

Sintara

Berichten: 7385
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 17:12

kiki1976 schreef:
ik was pas ook aan het zoeken via google en kwam de volgende uitleg tegen, dit geeft aan hoe de test werkt
https://www.human.nl/medialogica/lees/2 ... -test.html


Maar wat ik me dan weer afvraag is het volgende:
Citaat:
Virussen bevatten altijd óf DNA óf RNA, maar nooit allebei. "Bij DNA-virussen moet je bijvoorbeeld denken aan de koortslip, pokken of hepatitis B," zegt Niesters. "RNA-virussen zijn bijvoorbeeld de coronavirussen, het influenza-virus en het rhinovirus. Een heleboel acute virusinfectie die luchtwegklachten veroorzaken, zijn RNA-virussen.”


Citaat:
Wanneer de test is afgenomen, wordt in het lab gekeken naar de Ct-waarde, wat staat door cycle threshold. Deze waarde geeft het aantal vermenigvuldigingscycli aan waarop de PCR positief is geworden. De reactie wordt steeds herhaald, waardoor RNA uiteindelijk zichtbaar wordt.

“De Ct-waarde zegt iets over de hoeveelheid RNA in het onderzochte materiaal: een lage Ct-waarde betekent veel RNA, een hoge waarde duidt op weinig RNA. De Ct-waarde hangt af van hoeveel virus er in de neus zit en hoeveel daarvan op de wattenstaaf terechtkomt," schrijft arts-microbioloog Marc Bonten van het UMC Utrecht in een artikel over de PCR-test op de website van het Nederlands Tijdschrift voor Geneeskunde.

Zoals ik het lees kan het dan toch een verschillend virus zijn waarop positief getest wordt?
Of lees ik het dan echt zo verkeerd?

Dat lees je verkeerd. Wat ze in het onderste stukje uitleggen is dat er verschillende soorten virussen zijn, sommigen zijn rna virussen, anderen dna virussen.. Maar ze hebben wel elk een unieke 'code' hoor!

Hannanas
Berichten: 13008
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 17:16

Niet betrouwbaar is nonsens.
100% waterdicht is de pcr niet. Dat is ook nooit verkondigd. Niks geheims aan en de cijfers over de testbetrouwbaarheid zijn volledig openbaar en zelfs gecommuniceerd op het mainstream nieuws.Het is de beste test die voor handen is, dus wat wil je dan?? Ik zou zeggen dat je hard aan de slag moet om zelf dan maar een 100% betrouwbare test te ontwikkelen.

Speciaal voor zeeuwtje nog een keer:
https://www.eoswetenschap.eu/gezondheid ... coronatest
Laatst bijgewerkt door Hannanas op 30-11-20 17:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Zeeuwtje68

Berichten: 5875
Geregistreerd: 12-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-20 17:17


Hannanas
Berichten: 13008
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 17:20

Zeeuwtje68 schreef:
https://www.stopworldcontrol.com/nl/gep ... titrAX2uOM

Hier nog meer bewijs dat dit hele corona gepland is :)


Je ziet toch duidelijk dat er Digitaal geknoeid is met die twee “artsen-conferentie” foto’s?? Achtergrond klopt niet, menselijke vormen en gezichten kloppen niet.

Heb je een hulpverlener in je omgeving die jou zou kunnen ondersteunen Zeeuwtje?

Mariska_28

Berichten: 10499
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: Ees (Drenthe)

Re: Staat en valt niet alles om als de pcr test niet betrouwbaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 17:23

Ik begin mij bijna meer zorgen te maken over de mensen die die ongein geloven als om het virus zelf.. Krijgen we een pandemie van complotdenkers ofzo?

Zeeuwtje68

Berichten: 5875
Geregistreerd: 12-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-20 17:24

Hannanas schreef:
Zeeuwtje68 schreef:
https://www.stopworldcontrol.com/nl/gep ... titrAX2uOM

Hier nog meer bewijs dat dit hele corona gepland is :)


Je ziet toch duidelijk dat er Digitaal geknoeid is met die twee “artsen-conferentie” foto’s?? Achtergrond klopt niet, menselijke vormen en gezichten kloppen niet.

Heb je een hulpverlener in je omgeving die jou zou kunnen ondersteunen Zeeuwtje?


Ik zou zeggen blijf maar in deze onzin geloven hoor. zoals ik al eerder heb gezegd de waarheid zal naar boven gaan komen...

Solistar

Berichten: 768
Geregistreerd: 31-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 17:25

Zeeuwtje68 schreef:
Wat overigens nergens ter wereld is geisoleerd.. dus bestaat het dan wel?


Is dat zo? Hoe weet je dat?

Ik weet het wel zeer zeker, het is wel geïsoleerd, maar dat zul jij waarschijnlijk niet geloven 8-)

Kinke

Berichten: 20513
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 17:26

Maar wat schiet je dan op met dit topic Zeeuwtje? Want je gaat helemaal niet in op de berichten over de cijfers en de betrouwbaarheid van de test

Eatshay
Berichten: 684
Geregistreerd: 18-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 17:27

Maakt mij niet uit, als ik maar een chip krijg straks. Mooi handig als ik mezelf weer eens kwijt ben, om mezelf terug te vinden *\o/*

ista
Berichten: 1131
Geregistreerd: 09-03-06
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 17:27

Ik heb getemd ivm verspreiden van fake news

Hannanas
Berichten: 13008
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 17:28


Hannanas
Berichten: 13008
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 17:28

ista schreef:
Ik heb getemd ivm verspreiden van fake news


Noh..censuur lijkt me geen goed plan in een democratisch land.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 17:28

NikkiDeKerf schreef:
Zeeuwtje68 schreef:
Nou ja kijk dit filmpje maar het is een soort van Jinek maar dan wel met waarheid...


Eng is dit eigenlijk ook wel een beetje. Dat er dan mensen zijn die kennelijk (niet gehinderd door enige vorm van kennis) de waarheid volledig in pacht blijken te hebben, en die gaan verkondigen wat wel of niet "de waarheid" is -O-


Ja hoor, mijn zusje is ook zoeen.. En als je daar dan tegenin gaat wil ze geen discussie :')

Zo kan het vaccin je DNA veranderen B-)
En de broer van Hugo de Jonge werkt bij een farmaceut, dus belangenverstrengeling B-)
Corona stelt niks voor, want gaan alleen maar oude mensen aan dood (iS gEWoOn GRiEp), maar ieder willekeurig vaccin is LEVENSGEVAARLIJK B-)

Maar zoals ik al zei, als je doorvraagt (leg bijvoorbeeld die belangenverstrengeling eens uit?) of tegengas geeft wil ze het er niet meer over hebben.

Helaas heb ik dus een zusje in de categorie Lange Frans, Jensen en Willem Engel 8)7

leeslampje

Berichten: 1111
Geregistreerd: 11-10-16
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 17:31

Ik twijfel enorm of ik hier op in moet gaan. Maar ik kan er niet over uit dat mensen dit werkelijk geloven en dan ook nog zo breed verspreiden :n

Dus dan toch maar...

Zeeuwtje68 schreef:
https://www.stopworldcontrol.com/nl/gep ... titrAX2uOM

Hier nog meer bewijs dat dit hele corona gepland is :)

Hier staat allerlei onjuiste informatie. Ik pik er 1 ding uit, namelijk deze afbeelding: https://www.stopworldcontrol.com/wp-con ... vid-19.jpg

Hieronder een paar artikelen over de waarheidsvinding van die claim:
https://www.rvo.nl/actueel/nieuws/covid ... oe-kan-dat
https://www.reuters.com/article/uk-fact ... SKBN27C34O
https://thelogicalindian.com/fact-check ... tent-24540
Conclusie: claim is false.
Oftewel: met de afbeelding is geknoeid, de informatie daarin klopt niet.

Maar goed, jij zult mijn reactie waarschijnlijk "fake news van de MSM" vinden.

Waar begin ik ook eigenlijk aan :D

PlantsTho
Berichten: 817
Geregistreerd: 30-09-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 17:31

Hannanas schreef:
ista schreef:
Ik heb getemd ivm verspreiden van fake news


Noh..censuur lijkt me geen goed plan in een democratisch land.


Een forum met zijn eigen regels heeft niets te doen met censuur (= de staat die informatie achterhoud)

Matheno

Berichten: 7941
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 17:33

ista schreef:
Ik heb getemd ivm verspreiden van fake news


Same.

BaileyMix

Berichten: 7918
Geregistreerd: 03-01-11
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 17:34

Zeeuwtje68 schreef:
Ik zou zeggen blijf maar in deze onzin geloven hoor. zoals ik al eerder heb gezegd de waarheid zal naar boven gaan komen...



Je hebt oprecht hulp nodig, niet vervelend bedoeld. Het kan best een zware tijd zijn en dat merk je ook mentaal. Ik zie hier uit de berichten dat je vrij basic dingen in de wetenschappelijke wereld niet begrijpt, verkeerd interpreteert of onjuiste dingen erover gelooft. Dat maakt natuurlijk helemaal niet uit als je niet in de wetenschap werkzaam bent, maar het is wél van belang dat je dan niet verkeerde dingen gaat geloven en jezelf letterlijk gek maakt.

Oprecht, zoek hierbij hulp.