Laat jij je vaccineren?
Ja, zo snel mogelijk 45%  45%  [ 592 ]
Ja, maar pas over een tijdje 11%  11%  [ 152 ]
Nee 27%  27%  [ 353 ]
Ik twijfel nog 15%  15%  [ 194 ]
Totaal aantal stemmen : 1291

Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 471 van de 473 [ 11801 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 468, 469, 470, 471, 472, 473  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Het corona vaccin

 
Profiel   

Bedankt voor de snelle reacties, dan weet ik genoeg!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-21 09:48 



 
Profiel   

[ img ]
Toch fijn dat alle vaccins boven de 90% scoren tegen ziekenhuis opname
Foto printscreen van de uitzending van RIVM in de 2de kamer

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-21 10:32 



 
Profiel   

ik mis janssen.
Heel veel verplegend personeel heeft Janssen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-21 10:33 



 
Profiel   

Tja van Dissel gaf alleen dit

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-21 10:34 



 
Profiel   

Is dat niet omdat het Engels onderzoek is en daar bijna niet met Janssen gevaccineerd is?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-21 21:50 



 
Profiel   

Nee maar vind het telkens wel heel jammer...

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-21 21:51 



 
Profiel   

Inderdaad apart.

Iemand een idee hoe snel je een tweede Moderna zou kunnen bemachtigen (wil er best een eindje voor rijden)? Het is nog niet zo ver, maar zodra het kan wil ik wel graag. Denk dat dat nu wel sneller kan dan een tijd geleden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-21 21:57 



 
Profiel   

Oscar schreef
Inderdaad apart.

Iemand een idee hoe snel je een tweede Moderna zou kunnen bemachtigen (wil er best een eindje voor rijden)? Het is nog niet zo ver, maar zodra het kan wil ik wel graag. Denk dat dat nu wel sneller kan dan een tijd geleden?


28 dagen! Ik weet niet hoe ver je van Veenendaal af woont, maar wij prikken daar Moderna ook met vrije inloop. Dus zodra je 1e vaccinatie 28 dagen geleden is, kan je binnenlopen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-21 14:43 



 
Profiel   

DuoPenotti schreef
ik mis janssen.
Heel veel verplegend personeel heeft Janssen...



Bij ons in de zorg is juist AZ gegeven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-21 15:02 



 
Profiel   

Mijn dochter van 13 heeft gisterochtend haar 2e Pfizer gehad en is flink ziek. Hele nacht overgegeven en koorts, spierpijn en echt gewoon flink beroerd. Haar arm doet ook flink zeer maar dat valt in het niet bij de rest van de klachten. Ze knapt nu weer langzaam op gelukkig.
Eerste vaccinatie had ze nergens last van..

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-21 16:28 



 
Profiel   

Majabeestje schreef
Mijn dochter van 13 heeft gisterochtend haar 2e Pfizer gehad en is flink ziek. Hele nacht overgegeven en koorts, spierpijn en echt gewoon flink beroerd. Haar arm doet ook flink zeer maar dat valt in het niet bij de rest van de klachten. Ze knapt nu weer langzaam op gelukkig.
Eerste vaccinatie had ze nergens last van..


Heeft ze toevallig Corona gehad? Geen idee of het echt zo is maar hoor van meerdere mensen die zelf vermoeden hebben Corona te hebben gehad dat ze flink zieker waren van de tweede prik. Korrel zout want Is van horen zeggen :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-21 16:40 



 
Profiel   

Ik had juist erg last van de eerste prik. Veel hoofdpijn en ook erg misselijk en koorts. Gister de tweede gehad en nu enkel wat koorts maar gelukkig een stuk minder klachten dan de eerste.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-21 16:48 



 
Profiel   

Corona gehad en van beide Pfizer prikken geen last van gehad behalve spierpijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-21 17:49 



 
Profiel   

IMANDRA schreef
Majabeestje schreef
Mijn dochter van 13 heeft gisterochtend haar 2e Pfizer gehad en is flink ziek. Hele nacht overgegeven en koorts, spierpijn en echt gewoon flink beroerd. Haar arm doet ook flink zeer maar dat valt in het niet bij de rest van de klachten. Ze knapt nu weer langzaam op gelukkig.
Eerste vaccinatie had ze nergens last van..


Heeft ze toevallig Corona gehad? Geen idee of het echt zo is maar hoor van meerdere mensen die zelf vermoeden hebben Corona te hebben gehad dat ze flink zieker waren van de tweede prik. Korrel zout want Is van horen zeggen :))


Nee, ze heeft geen corona gehad. Maar ik heb dat idd ook gehoord.
Ze is inmiddels weer aardig opgeknapt, nog wel wat lamlendig en warm/koud. Ligt nu met een paracetamolletje op bed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-21 23:04 



 
Profiel   

KleinBoefje schreef
Ik had juist erg last van de eerste prik. Veel hoofdpijn en ook erg misselijk en koorts. Gister de tweede gehad en nu enkel wat koorts maar gelukkig een stuk minder klachten dan de eerste.


Die misselijkheid is vooral vervelend vind ik. Ik was zelf ook wat misselijk maar niet heel heftig gelukkig.
Hoor dat niet veel als bijwerking trouwens.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-21 23:05 



 
Profiel   

Onze dochter precies zo, eerste niets en tweede 36 uur van de radar, echt goed ziek. En het was net zo snel weer weg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-21 23:06 



 
Profiel   

bigone schreef
Onze dochter precies zo, eerste niets en tweede 36 uur van de radar, echt goed ziek. En het was net zo snel weer weg.


Gelukkig is het van korte duur idd!
En altijd nog beter dit dan corona krijgen..
Dat zei ik vannacht ook toen ze boven haar emmertje hing, daar dacht ze zelf anders over :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-21 23:10 



 
Profiel   

Dat vind ik op die leeftijd het lastige ervan. Vaak zijn ze er namelijk amper tot niet ziek van corona en herstellen weer prima en snel. Zuur als ze dan last krijgen van de vaccinatie. Hier is mijn 13 jarige ook volledig gevaccineerd en inmiddels haar vaccinatiepaspoort binnen op de app. Al met al toch blij dat ze gevaccineerd is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-21 23:23 



 
Profiel   

Vayo schreef
Dat vind ik op die leeftijd het lastige ervan. Vaak zijn ze er namelijk amper tot niet ziek van corona en herstellen weer prima en snel. Zuur als ze dan last krijgen van de vaccinatie. Hier is mijn 13 jarige ook volledig gevaccineerd en inmiddels haar vaccinatiepaspoort binnen op de app. Al met al toch blij dat ze gevaccineerd is.


Dat klopt maar het kan ook anders. Hoor in mijn omgeving jongeren die goed ziek zijn geweest en ook een aantal met restklachten.
Je weet niet hoe het uitpakt, ook al worden jongeren er idd minder ziek van over het algemeen.
Ben blij dat de vaccinaties achter de rug zijn. Wie weet tzt nog een 3e, horen het wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-21 09:10 



 
Profiel   

Ik heb hier bij mijn tweede moderna vaccin ook weer goed prijs. Dacht dat de bijwerkingen niet erger hadden gekund dan de eerste maar dus wel. Heb hoge koorts gehad en naast de gewone bijwerkingen die ik al had bij de eerste (misselijk, hoofdpijn, lamlendig etc) houd ik nu een nare druk op mijn borst met kortademigheid bij inspanning.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-21 12:05 



 
Profiel   

Paracetamol al genomen? En rust houden voor even.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-21 12:54 



 
Profiel   

Als je je 1e vaccinatie gaat halen, kan je dan aangeven welke vaccinatie je wilt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-21 16:50 



 
Profiel   

Movement schreef
Als je je 1e vaccinatie gaat halen, kan je dan aangeven welke vaccinatie je wilt?

Er word bijna alleen met Pfizer en in mindere mate met Moderna geprikt dus wil je een andere dan eerst informeren bij ggd .

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-21 16:52 



 
Profiel   

bigone schreef
Movement schreef
Als je je 1e vaccinatie gaat halen, kan je dan aangeven welke vaccinatie je wilt?

Er word bijna alleen met Pfizer en in mindere mate met Moderna geprikt dus wil je een andere dan eerst informeren bij ggd .


Ik wil graag met pfizer geprikt worden dus dat zou mooi zijn. Als ze zeggen dat het een ander vaccin wordt dan geef ik dat wel aan denk ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-21 16:54 



 
Profiel   

bigone schreef
Movement schreef
Als je je 1e vaccinatie gaat halen, kan je dan aangeven welke vaccinatie je wilt?

Er word bijna alleen met Pfizer en in mindere mate met Moderna geprikt dus wil je een andere dan eerst informeren bij ggd .


Ik wil graag met pfizer geprikt worden dus dat zou mooi zijn. Als ze zeggen dat het een ander vaccin wordt dan geef ik dat wel aan denk ik.[/quote]


Ik kan voor regio Utrecht spreken, waar alleen nog maar Pfizer geprikt wordt. En uiteraard Moderna voor de mensen die de 1e keer Moderna hebben gehad. 1e prikken zijn in deze regio altijd Pfizer en ik verwacht dat dan in de meeste zo niet alle regio's is.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-21 18:09 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 471 van de 473 [ 11801 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 468, 469, 470, 471, 472, 473  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen