Welke winkels ga jij missen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 22:43

purny schreef:
Vanaf nu boycot ik de Ikea. Ik heb plafoniëres nodig maar je kunt niet ophalen bij de Ikea zelf en bezorgen kost 49 euro!



Citaat:
Hej! We merken dat jullie vragen hebben, hiermee willen we je graag op weg helpen:

Bestellen en Ophalen
Tijdens deze lockdown hebben we geen toestemming gekregen om de service Bestellen en Ophalen aan te bieden, daarom is het niet mogelijk om je bestelling af te halen bij een vestiging. Meer informatie over de heropening of over de mogelijkheid om je bestelling op te halen, delen we zo snel mogelijk met je wanneer wij meer weten.

Lees meer topics in de comments hieronder.

We hopen dat deze informatie je vooruithelpt. Stond je vraag er niet tussen en kom je er zelf of met onze digitale assistent niet uit? We helpen je graag verder.

Stuur ons een bericht via Facebook of Twitter of bel 0900 - 235 4532.

Tack* voor het lezen en jullie begrip!

*Tack is Zweeds voor ‘bedankt’.


Citaat:
Verzendkosten
Het is goed om te realiseren dat transport voor niemand kosteloos is. De verzendkosten variëren van € 2.99 en € 9.99 voor een pakketzending en vanaf € 49.- wanneer je bestelling met een vrachtwagen wordt geleverd. Het is begrijpelijk dat je ervan opkijkt wanneer je ziet dat een klein artikel enkel met een vrachtwagenlevering bezorgd kan worden. Deze situatie kan twee oorzaken hebben. Door drukte in de webwinkel zijn alle pakketleveringen in jouw postcodegebied al volgeboekt of er is geen voorraad meer in het centrale magazijn. De webwinkel geeft dan automatisch de overgebleven levermethoden aan, zoals een vrachtwagenlevering. Dit is soms niet in verhouding met je bestelling. In dat geval kan je het later nog eens proberen om te zien of er tijdsblokken bij de pakketpost zijn vrijgekomen of dat de webwinkel weer voorraad heeft. Deze voorraadverwachting kunnen we niet voor je bekijken.
Gebruik deze link voor informatie over Transport en Bezorging: http://bit.ly/2LgccOT

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 22:43

En heb je bij IKEA iets wat ze met PostNL verzenden hebben ze een verwerkingstijd van 2 weken minimaal :') ik had nieuwe koffiekoppen nodig _O- heb 3 weken espresso gedronken uit longdrinkglazen _O- je moet gene haast hebben zegmaar :+

Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 22:44

Wij ontdekten dat gisteren ook. We moeten eigenlijk nieuwe matrassen maar dat wordt wel heel duur zo

Suzanne F.

Berichten: 49214
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 22:47

Ik heb al 2 bestellingen gedaan maar ik betaal maar 2,99 euro aan verzendkosten.
Edit: nee, je moet geen haast hebben. Ongeveer 3 weken tot een maand levertijd.

purny

Berichten: 27489
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 22:48

Net nog even gekeken en ik moet nu nog maar 2.99 betalen... moeders had het vandaag ook in de ap. Zou eerst 31.10 moeten betalen maar werd een tientje...
Zie je wel, technologie kan niet tegen sneeuw :+

Edit... nu kom ik weer op 49 euro uit...

ontherun
Berichten: 4958
Geregistreerd: 24-05-07
Woonplaats: Niemandsland

Re: Welke winkels ga jij missen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 23:29

Een voordeel van in de buurt wonen van een Ikea, levering van de Ikea-vestiging zelf aan huis, binnen 2-3 dagen :D Moet het wel op voorraad zijn in de vestiging uiteraard, en geen hele kast.

purny

Berichten: 27489
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 23:49

ontherun schreef:
Een voordeel van in de buurt wonen van een Ikea, levering van de Ikea-vestiging zelf aan huis, binnen 2-3 dagen :D Moet het wel op voorraad zijn in de vestiging uiteraard, en geen hele kast.

Ik zal idd eens de postcode van zuslief invoeren. Kijken of dat scheelt

LiselotZorro
Berichten: 597
Geregistreerd: 14-03-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 23:56

Ik had twee kussens. Rond de €15 en voor €2,99 kwam IKEA het de volgende dag zelf bezorgen met de welbekende blauwe tas er omheen.

Vond het al bijzonder netjes, maar blijkt dus eerder uitzondering dan regel :+

ontherun
Berichten: 4958
Geregistreerd: 24-05-07
Woonplaats: Niemandsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 00:03

purny schreef:
ontherun schreef:
Een voordeel van in de buurt wonen van een Ikea, levering van de Ikea-vestiging zelf aan huis, binnen 2-3 dagen :D Moet het wel op voorraad zijn in de vestiging uiteraard, en geen hele kast.

Ik zal idd eens de postcode van zuslief invoeren. Kijken of dat scheelt


Als het op voorraad is werkt het echt perfect! Werd hartstikke snel geleverd, je krijgt alleen geen tijdvak ofzo, alleen een bevestiging. Inderdaad voor €2,99. Hier geen blauwe tas om mijn lampen maar de papieren tas. En daar was ik blij mee want die gebruik ik graag voor het oud papier :')

corinep

Berichten: 2579
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Friesland

Re: Welke winkels ga jij missen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 00:08

Ik mis echt de uitverkoop... Normaal altijd super leuke koopjes in de winkels rond deze tijd.

En de kringloop... ook om weg te brengen want heb nogal wat wat weg mag maar vind t zonde het gewoon weg te gooien...

mvdende

Berichten: 5692
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Re: Welke winkels ga jij missen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-21 00:24

De Ikea...

Ik heb vanavond mijn koekenpan vervloekt omdat ik er geen pannenkoeken meer in kan maken. Kwestie van 5 jaar oude pan en gewoon versleten...

Wil gráág een nieuwe kopen bij de Ikea maar ik denk dat ik maar even wacht totdat de winkels weer open mogen. Ga niet zoveel verzendkosten betalen.

purny

Berichten: 27489
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 00:27

mvdende schreef:
De Ikea...

Ik heb vanavond mijn koekenpan vervloekt omdat ik er geen pannenkoeken meer in kan maken. Kwestie van 5 jaar oude pan en gewoon versleten...

Wil gráág een nieuwe kopen bij de Ikea maar ik denk dat ik maar even wacht totdat de winkels weer open mogen. Ga niet zoveel verzendkosten betalen.

Je kan het proberen... misschien betaal je toch maar 2,99.

moonsparkle
Berichten: 21717
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 00:27

Ik wou bij de Hema wat dingen bestellen, ik las wel artikelen met dat ze wegens geldproblemen(als ik het goed heb onthouden) niks meer bestellen bij leveranciers maar ook omdat het magazijn vol zou zijn. Nou bij alles wat ik wou hebben stond er bij mijn maat tijdelijk niet beschikbaar, maat 36/s dus ook geen gekke maat.

black_kelpie

Berichten: 7818
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 15:24

mvdende schreef:
De Ikea...

Ik heb vanavond mijn koekenpan vervloekt omdat ik er geen pannenkoeken meer in kan maken. Kwestie van 5 jaar oude pan en gewoon versleten...

Wil gráág een nieuwe kopen bij de Ikea maar ik denk dat ik maar even wacht totdat de winkels weer open mogen. Ga niet zoveel verzendkosten betalen.

De pannen van de spaaractie van Albert Heijn zijn echt top, misschien is dat een optie?

Margoooo

Berichten: 2804
Geregistreerd: 19-06-06
Woonplaats: Amsterdam

Re: Welke winkels ga jij missen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 18:34

Ik heb ook net wat besteld bij Ikea, eerst was het niet op voorraad, dag erna weer geprobeerd en toen kon het wel. Waarschuwing stond erbij van lange levertijden. Donderdag besteld, kreeg het gisteren binnen. Valt me niets tegen, en heb ook iets van 3€ betaald voor bezorgen.

Suzanne F.

Berichten: 49214
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 19:07

Margoooo schreef:
Ik heb ook net wat besteld bij Ikea, eerst was het niet op voorraad, dag erna weer geprobeerd en toen kon het wel. Waarschuwing stond erbij van lange levertijden. Donderdag besteld, kreeg het gisteren binnen. Valt me niets tegen, en heb ook iets van 3€ betaald voor bezorgen.


Oh hier stond erbij levertijd 4 weken. Ik heb het begin januari besteld en wordt 5 februari geleverd. Werd genoemd als afleverdatum in ieder geval.

Christiene
Berichten: 7719
Geregistreerd: 18-11-04

Re: Welke winkels ga jij missen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 19:40

Vaak gratis verzendkosten. Gisteren een heel klein onderdeel 5 euro zelfde waarde verzendkosten erbij.. 10. Gisteren iets voor de auro wat stuk is ook werr verzendkosten erbij. Zo tikt dat wél aan.

Maar veel is gratis vanaf een bepaald bedrag dus wat ik bestel kijk ik vaak rond tot ik boven het gratis verzend tarief ben.

Beide ook vlot bezorgt een gister besteld komt vanavond om 10 uur

JoT

Berichten: 4010
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 20:40

corinep schreef:
Ik mis echt de uitverkoop... Normaal altijd super leuke koopjes in de winkels rond deze tijd.


Jaaaaaaaa, heerlijk! Langs de winkels struinen, op koopjesjacht. Klinkt zo oppervlakkig en ik ben echt geen shopaholic, maar wat mis ik winkelen...

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41594
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 20:48

JoT schreef:
corinep schreef:
Ik mis echt de uitverkoop... Normaal altijd super leuke koopjes in de winkels rond deze tijd.


Jaaaaaaaa, heerlijk! Langs de winkels struinen, op koopjesjacht. Klinkt zo oppervlakkig en ik ben echt geen shopaholic, maar wat mis ik winkelen...

Ik ook... Al mijn panty's zijn kapot, en de Action is dicht :\.

DuoPenotti

Berichten: 29479
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 20:52

mvdende schreef:
De Ikea...

Ik heb vanavond mijn koekenpan vervloekt omdat ik er geen pannenkoeken meer in kan maken. Kwestie van 5 jaar oude pan en gewoon versleten...

Wil gráág een nieuwe kopen bij de Ikea maar ik denk dat ik maar even wacht totdat de winkels weer open mogen. Ga niet zoveel verzendkosten betalen.

Blokker?

Jolien87

Berichten: 17421
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 21:13

JoT schreef:
corinep schreef:
Ik mis echt de uitverkoop... Normaal altijd super leuke koopjes in de winkels rond deze tijd.


Jaaaaaaaa, heerlijk! Langs de winkels struinen, op koopjesjacht. Klinkt zo oppervlakkig en ik ben echt geen shopaholic, maar wat mis ik winkelen...


Ik ook. Gewoon dat heerlijke sfeertje in de binnenstad, het geluid van klikkende hakken door de winkelstraten (daar was ik als kind al gek op), op de leukste koopjes stuiten, tussendoor ergens neerzakken voor thee met appeltaart en bij thuiskomst de tassen uitpakken en nog eens kijken wat je ook alweer allemaal hebt gekocht.

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Welke winkels ga jij missen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 21:25

Ik mis de zeeman voor sokken voor mijn dochter :+
Morgen even bij de Albert Heijn kijken :+
Geen zin om er verzendkosten voor te betalen. Voeten groeien te hard

ontherun
Berichten: 4958
Geregistreerd: 24-05-07
Woonplaats: Niemandsland

Re: Welke winkels ga jij missen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 21:28

Houd op dames, ik mistte het al enorm. Gewoon het gezellig gevoel, lekker een dagje eruit. Wat Jolien zegt, halverwege een lekkere kop thee, s avonds lekker eten... ik droom nog even verder :')

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Welke winkels ga jij missen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 02:01

Lekker wijntje op het terras en alle aankopen bekijken :+

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Welke winkels ga jij missen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 08:57

Gewoon het idee dat je nergens heen kán.
Niet dat ik overal heen wíl maar gewoon het feit dat het niet kán is irritant :+

Maar de sokkenissue begint wel groot te worden dus uit het werk maar langs de AH om te kijken of ze daar haar maat hebben. De sokken van haar broer zijn te groot