Welke winkels ga jij missen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mvdende

Berichten: 5692
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Welke winkels ga jij missen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-20 22:00

Het is er door: vanaf vannacht 00:00 gaan de niet-essentiële winkels minimaal 5 weken dicht.

Welke winkels ga jij missen dat ze open zijn?

Ik ga vooral de Action heel erg missen, kom daar erg vaak om even iets te halen. Kan online ook wel, maar dan betaal je gelijk 3x zoveel vaak.

Vanmiddag nog even snel behoorlijk wat inkopen gedaan, hopelijk grijp ik niet mis de komende 5 weken, maar ik verwacht toch wel Bol.com behoorlijk te moeten gaan sponsoren.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41594
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Welke winkels ga jij missen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 22:01

De winkel waar ik mijn tekenspullen haal :\.

Sintara

Berichten: 7397
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 22:03

Helemaal niks , ik kom al maanden bijna nergens meer :D

Eigenlijk bevalt dat mij wel (en mijn portemonnee ook)

proudmama

Berichten: 1620
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 22:04

Niet echt iets, alle noodzakelijke zaken zoals eten ,diervoeding en medicijnen blijven open.
Ik bleef al zoveel mogelijk thuis , nu nog wat langer dankzij en stel onverantwoordelijke gekken .
Als iedereen meegewerkt had waren we er al af geweest.

Kairos
Berichten: 2710
Geregistreerd: 07-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 22:04

Plaatselijk klein kledingwinkeltje, want de eigenaresse is super lief en enthousiast altijd, dus ik koop daar altijd meer kleren dan ik kan dragen O:)

Action ook wel, daar ga ik namelijk weleens gewoon zomaar heen en dan vooral voor de hobbydingen, dan ga ik gewoon kijken en kom vaak wel met wat leuks thuis.

Selina

Berichten: 14292
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 22:04

_San87_ schreef:
De winkel waar ik mijn tekenspullen haal :.


Oh ja ik ook.
Heb er zaterdag nog een tekening achtergelaten om in te laten lijsten. Hoop dat ze hem willen opsturen O:)

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 22:05

Hema, wij wonen boven een filiaal en vind het een super fijne winkel voor als je snel even wat nodig hebt.

mirna6308

Berichten: 324
Geregistreerd: 12-07-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 22:05

Paarden winkels -O- en de action en hema

SophievdV
Berichten: 14752
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: met een prachtig uitzicht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 22:05

Je kunt tegenwoordig zoveel online shoppen dat ik geen winkel ga missen, vermoed ik.

Je kunt ook omdenken: doordat je nu geen impulsaankopen in een winkel kunt doen bespaar je mogelijk geld. Zet dat dan apart en koop daar straks wat leuks van :)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41594
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 22:06

Selina schreef:
_San87_ schreef:
De winkel waar ik mijn tekenspullen haal :.


Oh ja ik ook.
Heb er zaterdag nog een tekening achtergelaten om in te laten lijsten. Hoop dat ze hem willen opsturen O:)

Ja, ik ben al aan het appen over de passe partouts en potloden die ik nodig heb. De post vertrouw ik voor geen meter, ik heb al gezegd dat ik t graag vooraf betaal en op kom halen.

Dus hopelijk kunnen we wat regelen.

Jolien87

Berichten: 17421
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 22:07

Nou, ik moet zeggen dat ik vanmiddag eens zat te denken maar ik geloof dat ik me gelukkig mag prijzen. Ik kon zo 1-2-3 niets bedenken wat ik nog snel nodig had en als er al iets is dan kan dat ook vast online. Nieuwe kleren zal ik voorlopig niet hoeven te kopen aangezien ik toch de deur niet uit hoef en cosmetica heb ik op voorraad.
En de slijterij zit bij de Jumbo O:)

Warboel
Berichten: 14684
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Re: Welke winkels ga jij missen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 22:10

Sowieso inderdaad het -kleine- winkeltje waar ik altijd m’n teken spulletjes haal, hoop dat zij het overleven...

En de winkel waar ik werk :') Die ga ik ook wel missen. Maar denk dat we deze week nog wel wat te doen hebben, grote schoonmaak en dingen opsturen naar hoofdkantoor zodat het naar klanten thuis gestuurd kan worden...

Hilary

Berichten: 9203
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 22:11

Jolien87 schreef:
Nou, ik moet zeggen dat ik vanmiddag eens zat te denken maar ik geloof dat ik me gelukkig mag prijzen. Ik kon zo 1-2-3 niets bedenken wat ik nog snel nodig had en als er al iets is dan kan dat ook vast online. Nieuwe kleren zal ik voorlopig niet hoeven te kopen aangezien ik toch de deur niet uit hoef en cosmetica heb ik op voorraad.
En de slijterij zit bij de Jumbo O:)

Op die slijterij na had ik hetzelfde, hahaha.

pillow
Berichten: 7806
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: naast het drents friese wold

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 22:12

helemaal niet één.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101738
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 22:12

Ik geloof niet dat ik een bepaalde winkel ga missen...supermarkt blijft open dus ik kan gewoon overleven. Moet ik echt iets hebben uit een dichte winkel bestel ik het online.

Avalanche

Berichten: 15987
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Re: Welke winkels ga jij missen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 22:18

Voorlopig helemaal niets. Als ik ergens kom, erger ik me aan de mensen die met een mondkapje onder de kin of onder de neus, totaal geen afstand houden en geen rekening houden met een ander.

Ik denk dat dit heel hard nodig is, en we hebben het er zelf ook wel naar gemaakt. Belachelijk, hoe vol het centrum was in de grote steden.

En je kan altijd online bestellen :)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41594
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 22:19

Avalanche81 schreef:
Voorlopig helemaal niets. Als ik ergens kom, erger ik me aan de mensen die met een mondkapje onder de kin of onder de neus, totaal geen afstand houden en geen rekening houden met een ander.

Ik denk dat dit heel hard nodig is, en we hebben het er zelf ook wel naar gemaakt. Belachelijk, hoe vol het centrum was in de grote steden.

En je kan altijd online bestellen :)

Of het aankomt is dan een tweede :)).

Avalanche

Berichten: 15987
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 22:20

Goed punt :') maar tot nu toe geen klachten gehad :))

Marjo

Berichten: 37227
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: Welke winkels ga jij missen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 22:22

Geen... Mijn portomonnee vindt dit wel prettig :')

geerke

Berichten: 31213
Geregistreerd: 06-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 22:22

Hier in frankrijk hebben we dit in het voorjaar al twee maanden gehad...ik winkel niet veel,maar toen kon het dus niet.Toen besefte ik pas wat veel dingen ik eigenlijk kocht waar ik best zonder mee kon.

Tiggs

Berichten: 7525
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 22:23

Ik bestel al maanden bijna alles online. Dus eigenlijk denk ik niet dat ik iets ga missen.

mvdende

Berichten: 5692
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-20 22:23

_San87_ schreef:
Avalanche81 schreef:
Voorlopig helemaal niets. Als ik ergens kom, erger ik me aan de mensen die met een mondkapje onder de kin of onder de neus, totaal geen afstand houden en geen rekening houden met een ander.

Ik denk dat dit heel hard nodig is, en we hebben het er zelf ook wel naar gemaakt. Belachelijk, hoe vol het centrum was in de grote steden.

En je kan altijd online bestellen :)

Of het aankomt is dan een tweede :)).


En wat de prijs ervan is, is een 3e.

Veel dingen zijn online toch duurder dan in de winkels en je zit ook steeds met de verzendkosten. Die zijn ook niet mals tegenwoordig.

Hilary

Berichten: 9203
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 22:24

_San87_ schreef:
Avalanche81 schreef:
Voorlopig helemaal niets. Als ik ergens kom, erger ik me aan de mensen die met een mondkapje onder de kin of onder de neus, totaal geen afstand houden en geen rekening houden met een ander.

Ik denk dat dit heel hard nodig is, en we hebben het er zelf ook wel naar gemaakt. Belachelijk, hoe vol het centrum was in de grote steden.

En je kan altijd online bestellen :)

Of het aankomt is dan een tweede :)).

Ik moest vandaag naar het centrum om een pakje te halen dat postNL zaterdag 1x gepoogd had te bezorgen (maar niet bij de buren aangebeld ofzo). Nou was dit iets wat we niet besteld hadden (cadeautje van werkgever), maar moest ik dus onnodig naar de stad om wat op te halen. Doe je je best om het centrum te vermijden, lukt het nog niet :+

moonsparkle
Berichten: 21717
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 22:25

De bruna, ik wou nog kerst postzegels halen, maar misschien zijn deze nog bij de service balie van de supermarkt te koop? Of zijn die ook dicht? Ik hoop niet dat er veel winkels door failliet gaan, ik shop liever niet online.

ElSea
Berichten: 5377
Geregistreerd: 18-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 22:26

De bouwmarkt, gezien we midden in een verbouwing zitten... Echt poedersuiker met de hoofdletter K. Je hebt zovaak dat je iets op raakt/ineens nodig hebt en dan niet verder kan tot je weer voor de 4e keer die dag naar de bouwmarkt bent geweest :+