Welke winkels ga jij missen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
tones

Berichten: 5285
Geregistreerd: 22-10-05
Woonplaats: Veluwe.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 13:42

Cer schreef:
Ik trok net een telefoonoplader kapot.. ik had er nog maar 1... :')
Dus ik heb net bij een kennis een extra lader gehaald en er meteen 1 besteld (die er morgen dus is)..
Dus eigenlijk een opladerwinkel :D


Bij een tankstation hangen ze ook wel eens.
Of bij de servicebalie in de supermarkt.

Cer

Berichten: 30164
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 13:45

tones schreef:
Cer schreef:
Ik trok net een telefoonoplader kapot.. ik had er nog maar 1... :')
Dus ik heb net bij een kennis een extra lader gehaald en er meteen 1 besteld (die er morgen dus is)..
Dus eigenlijk een opladerwinkel :D


Bij een tankstation hangen ze ook wel eens.
Of bij de servicebalie in de supermarkt.


Oh echt!! :oo oh dat wist ik niet!
Nou ja, we hebben net de lader van een afstandje overgegooid... gelukkig gevangen :')

MyWishMax

Berichten: 25321
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Welke winkels ga jij missen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 13:47

Je komt er nu achter hoeveel er bij tankstations en supermarkten te krijgen is :')

xxxmh

Berichten: 3487
Geregistreerd: 21-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 13:55

Telpeva schreef:
xxxmh schreef:
Ik mis momenteel een beddenwinkel. Had van de week mijn matras even rechtop gezet want moest onder me bed en me matras is best slap en toen is die ingeknikt toen die rechtop stond dus slaap nu in een kuil. Hopelijk blijft het bij deze verlenging en wordt het niet nog langer want heb nu al last van mijn rug na 3 nachten slapen. En dan moeten we nog een paar weken :(

Wat voor bodem heb eronder? Ik heb zelf een lattenbodem, en ben vorig jaar verhuisd, daarna lag mijn bed opeens niet meer lekker. Maar het bleek dat de lattenbodem niet meer goed afgesteld stond (hier en daar verschoven door het verplaatsen), eigenlijk dus heel simpel te verhelpen maar het duurde even voordat ik er achter was dat het probleem daar lag. Misschien helpt het om dat te controleren?
Niet comfortabel kunnen slapen is naar :knuffel:


Zelf heb ik afgelopen weekend kledingwinkels gemist :o ik was een hele dag op pad met het ov, en het duurde allemaal langer als verwacht, en het werd ook steeds kouder. Gewoon onderweg, lopend en in de trein was er niks aan de hand maar elke keer op een perron in de kou staan was op een gegeven moment niet meer leuk. Ik ben meerdere grotere stations langs gekomen en ik baalde wel van elke dichte hema, ik had echt graag even een extra hemdje of shirtje willen scoren, desnoods een dekentje want ik had het gewoon echt koud.


Ik had er een elektrische lattenbodem onder maar die heb ik paar dagen geleden ook aan mijn broertje gegeven en nu lig ik op zijn oude simpele lattenbodem dus dat kan het misschien ook nog zijn want hiervoor had ik er geen last van.

xxxmh

Berichten: 3487
Geregistreerd: 21-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 13:56

Keet schreef:
xxxmh schreef:
Ik mis momenteel een beddenwinkel. Had van de week mijn matras even rechtop gezet want moest onder me bed en me matras is best slap en toen is die ingeknikt toen die rechtop stond dus slaap nu in een kuil. Hopelijk blijft het bij deze verlenging en wordt het niet nog langer want heb nu al last van mijn rug na 3 nachten slapen. En dan moeten we nog een paar weken :(


Dezelfde bestellen is geen optie?
MAar kan mij voorstellen dat je nu graag even wilt proberen inderdaad


Het liefst wil ik het wel proberen want je doet er toch een paar jaar mee. En weet ook niet of deze nog te koop is bij de ikea.

tones

Berichten: 5285
Geregistreerd: 22-10-05
Woonplaats: Veluwe.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 13:59

MyWishMax schreef:
Je komt er nu achter hoeveel er bij tankstations en supermarkten te krijgen is :')


Ik was idd de held van de dag toen ik een aantal voetbal-ballen wist te kopen bij de pomp. :+

kimmie1

Berichten: 2342
Geregistreerd: 24-02-04

Re: Welke winkels ga jij missen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 16:37

Bv Kruidvat kun je ook opladers etc halen.

daantjuhhh

Berichten: 26871
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 16:41

Cer schreef:
Ik trok net een telefoonoplader kapot.. ik had er nog maar 1... :')
Dus ik heb net bij een kennis een extra lader gehaald en er meteen 1 besteld (die er morgen dus is)..
Dus eigenlijk een opladerwinkel :D

En nog steeeeeds de bouwmarkt voor tegels.. ik kan niks in gang gaan zetten... De loodgieter kan in Mei, maar ik durf echt niks vast te zetten nu omdat ik geen idee heb wanneer de spullen er kunnen zijn...

Opladers zijn bij de Albert Heijn ook te koop

c_alsemgeest

Berichten: 20667
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Re: Welke winkels ga jij missen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 17:07

Het mensen deel in ruitersportzaken...
Ik heb nu al iets van 8 rijbroeken online besteld en weer retour gezonden omdat ik ze echt niet fijn zaten of ik ze toch niet mooi vond.
Terwijl ik heel veilig allemaal merken bestelde waar ik al broeken van had, in 2 verschillende maten :')

Fitzroy

Berichten: 25109
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Welke winkels ga jij missen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 19:59

Ik begin nu de Action te missen.

En moonsparkle, hoe heb jij dat gedaan met auto’s? Degene die ik benaderd heb willen alleen klaarzetten als je van tevoren al zo goed als een deal gesloten hebt. Maar ik weet nog helemaal niet welke auto ik wil.

denice

Berichten: 9645
Geregistreerd: 02-09-04

Re: Welke winkels ga jij missen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 20:15

Overal zijn dus kaarsen uitverkocht! Bij de supermarkt, Hema online etc. Zou iedereen het proberen toch nog een beetje gezellig te maken :=

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 20:17

Fitzroy en vele anderen schreef:
Ik begin nu de Action te missen.


:= :')

Afbeelding

Fitzroy

Berichten: 25109
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Welke winkels ga jij missen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 20:21

:') Dat dus ...

moonsparkle
Berichten: 21718
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 20:32

Fitzroy schreef:
Ik begin nu de Action te missen.

En moonsparkle, hoe heb jij dat gedaan met auto’s? Degene die ik benaderd heb willen alleen klaarzetten als je van tevoren al zo goed als een deal gesloten hebt. Maar ik weet nog helemaal niet welke auto ik wil.


Ik heb gemaild, moet wel aangeven welke auto's ik wil zien van die op de site staan, dan zetten ze die buiten.

Fitzroy

Berichten: 25109
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Welke winkels ga jij missen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 20:33

Maar mag je dan ook een proefrit maken?

Smee__

Berichten: 9274
Geregistreerd: 25-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 20:33

denice schreef:
Overal zijn dus kaarsen uitverkocht! Bij de supermarkt, Hema online etc. Zou iedereen het proberen toch nog een beetje gezellig te maken :=

Ach praat me er niet van. Ik ben 2 weken lang haast dagelijks op zoek geweest naar waxinelichtjes, overal steeds uitverkocht _O- Nou laatst eindelijk bij het kruidvat gevonden, daar lag ook nog maar 1 zak :=

Urona447
Berichten: 2803
Geregistreerd: 13-05-07

Re: Welke winkels ga jij missen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 20:49

Aanmaakblokjes voor de kachel zijn ook een ramp om te kopen momenteel |(

Suzanne F.

Berichten: 49215
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Welke winkels ga jij missen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 21:00

Nou jongens, we moeten nog zeker 4 weken zonder de Action. Of andere winkels. Of de kapper.....

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41595
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 21:00

Suzanne F. schreef:
Nou jongens, we moeten nog zeker 4 weken zonder de Action. Of andere winkels. Of de kapper.....

Zonder alles behalve de supermarkt ;(.

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 21:00

Ik vind de kapper wel echt zo ***. Heb echt uitgroei en folies dus kan het niet zelf fixen.

purny

Berichten: 27490
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Welke winkels ga jij missen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 21:03

Masseuse. Nu uitgeweken naar de fysio maar die doet het niet zo goed als de masseuse

tones

Berichten: 5285
Geregistreerd: 22-10-05
Woonplaats: Veluwe.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 21:09

sureido schreef:
Ik vind de kapper wel echt zo ***. Heb echt uitgroei en folies dus kan het niet zelf fixen.


Ik heb mijn zoon een stuk van mn haar laten knippen.
Ik zei; doe maar een centimeter of 5.
Voor mn gevoel is er een halve meter af. }:0

Ik had nooit gedacht dat ik de Kik zou missen.
Ondergoed, sokken en joggingbroeken voor weinig. :')

JoT

Berichten: 4010
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 21:12

De schoenenwinkel :o Ik heb vrijdag helaas een uitvaart en mijn nette zwarte pumps zitten echt niet fijn. Als de winkels nu open waren, had ik een iets comfortabeler paar gaan halen. Nu maar even kijken wat ik nog heb liggen aan alternatieven.

daantjuhhh

Berichten: 26871
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 21:19

JoT schreef:
De schoenenwinkel :o Ik heb vrijdag helaas een uitvaart en mijn nette zwarte pumps zitten echt niet fijn. Als de winkels nu open waren, had ik een iets comfortabeler paar gaan halen. Nu maar even kijken wat ik nog heb liggen aan alternatieven.

Gecontroleerd

Bestellen is nu ook geen optie.

Ik wacht al 14 dagen op 2 pakketten.

Mando

Berichten: 15694
Geregistreerd: 11-06-06
Woonplaats: Als Rotterdamse tussen de Friezen.

Re: Welke winkels ga jij missen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 07:10

Als de lockdown voorbij is rennen we allemaal heel hard richting de winkels was de lockdown voor niets _O-