Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 102 van de 104 [ 2597 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 99, 100, 101, 102, 103, 104  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Gevaccineerden op bokt ?!

 
Profiel   

Dat hoop ik ook echt, herr balou..kijk er wel wat tegenop, na de eerste ervaring... vooral omdat ik eigenlijk verwacht had geen of 2 dagen even wat last te hebben..

Gelukkig dat bij jou de tweede geen klachten mbt de menstruatie gaf.. ik moet zeggen dat ik daar dan weer geen last van heb gehad
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-21 16:27 



 
Profiel   

Heb even een beetje het topic doorzocht, maar nog niet echt gevonden wat ik zocht. Ik heb op 3 juli mijn eerste vaccinatie gehad en op 7 juli mijn tweede. Van de tweede iets meer last gehad dan van de eerste. Heel moe en duf vooral.

Ik lees in jullie ervaringen wel een aantal over dat de menstruatie eerder begon en wat heviger was, maar bij mij is het juist andersom. Bij mij begon hij 3 dagen later, duurde amper een dag en het was juist heel weinig. Ben benieuwd bod er meer zijn die juist die ervaring hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-21 16:42 



 
Profiel   

Huh, ik denk dat er 1 datum niet klopt Marjo, want zoals het er nu staat zit er 4 dagen tussen ;)

Maar heb je daarna 1x gemenstrueerd? Dan zou ik de volgende even afwachten en het anders wel melden voor de zekerheid.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-21 16:43 



 
Profiel   

Haha ja, je hebt gelijk!!! 3 juli en 7 augustus… en na 3 juli gewoon normaal ongesteld geweest, maar de keer daarna dus een beetje raar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-21 17:00 



 
Profiel   

19marjo90 schreef
Heb even een beetje het topic doorzocht, maar nog niet echt gevonden wat ik zocht. Ik heb op 3 juli mijn eerste vaccinatie gehad en op 7 juli mijn tweede. Van de tweede iets meer last gehad dan van de eerste. Heel moe en duf vooral.

Ik lees in jullie ervaringen wel een aantal over dat de menstruatie eerder begon en wat heviger was, maar bij mij is het juist andersom. Bij mij begon hij 3 dagen later, duurde amper een dag en het was juist heel weinig. Ben benieuwd bod er meer zijn die juist die ervaring hebben.

Nee hier hetzelfde. Begon later en duurde minder lang.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-21 17:03 



 
Profiel   

lenaa_tje schreef
19marjo90 schreef
Heb even een beetje het topic doorzocht, maar nog niet echt gevonden wat ik zocht. Ik heb op 3 juli mijn eerste vaccinatie gehad en op 7 juli mijn tweede. Van de tweede iets meer last gehad dan van de eerste. Heel moe en duf vooral.

Ik lees in jullie ervaringen wel een aantal over dat de menstruatie eerder begon en wat heviger was, maar bij mij is het juist andersom. Bij mij begon hij 3 dagen later, duurde amper een dag en het was juist heel weinig. Ben benieuwd bod er meer zijn die juist die ervaring hebben.

Nee hier hetzelfde. Begon later en duurde minder lang.



Ah oké!!! Ben niet de enige dus :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-21 20:17 



 
Profiel   

Zal idd wel komen door de fysiologische stress reactie..zoals die belgische gyneacoloog het uitlegde

Ik heb de indruk dat ik na de vaccinatie slechter ben gaan slapen...nu wisselt mijn slaap sowieso sterk omdat ik in de overgang ben...en het is al 8 weken na de vaccinatie... ik heb voor de rest geen last meer van bijwerkingen...
Hebben andere mensen hier ook last van?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-21 08:01 



 
Profiel   

Swanzie schreef
Zal idd wel komen door de fysiologische stress reactie..zoals die belgische gyneacoloog het uitlegde

Ik heb de indruk dat ik na de vaccinatie slechter ben gaan slapen...nu wisselt mijn slaap sowieso sterk omdat ik in de overgang ben...en het is al 8 weken na de vaccinatie... ik heb voor de rest geen last meer van bijwerkingen...
Hebben andere mensen hier ook last van?

ik slaap sowieso maar matig...... log wel uren wakker 's nachts en daar was ik eigenlijk vanaf sinds ik met pensioen ben.
Opvliegers was ik ook bijna vanaf, maar sinds de tweede AZ prik zit ik weer om de haverklap voor de ventilator te zweten -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-21 08:55 



 
Profiel   

Swanzie, ik heb ook het idee dat ik slechter slaap. Niet elke nacht, maar wel vaker dan eerder lijkt het.

Daarnaast heb ik het altijd al warm en dan vooral in de nachten, maar inmiddels soms bloedheet.

Ben 40 dus nu al de overgang verwacht ik niet (al zou dat van mij mogen). Maar het is echt niet te harden soms. Meer mensen met nachtelijke oververhitting? :P
Overdag dan weer nergens last van.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-21 09:15 



 
Profiel   

Hoe lang geleden is bij jullie de laatste prik

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-21 09:54 



 
Profiel   

Na mijn eerste prik heb ik ook veel slechter geslapen, dat verbeterde een week voor mijn tweede prik. Alleen heb ik wel vaker dat soort periodes, dus ik weet niet of het nu perse aan de prik gelegen heeft. Na de tweede prik heb ik er geen last van gehad.

Mijn wederhelft heeft een week na de tweede prik last van 's nachts hitte aanvallen. Voelt zich al een paar dagen niet topfit. Overdag geen last van hitte, eerder dat ie juist wat koud is.

Aanstaande vrijdag hebben we de tweede prik twee weken binnen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-21 10:02 



 
Profiel   

‘S nachts heet heb ik altijd al. Zonder overgang (want ook 40) en ook voor de prikken :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-21 10:50 



 
Profiel   

Ipsilonka, hier ook hoor! Maar het is wel extremer lijkt het.

Ik zit nu in week 3 na mijn tweede vaccinatie Swanzie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-21 11:44 



 
Profiel   

Wel goed om te lezen dat het ook weer over gaat...
Ik moet mijn tweede prik nog krijgen.. heb het, in overleg met mijn huisarts, even uitgesteld omdat ik 6 weken last heb gehad van bijwerkingen (laatste 2 van die 6 weken wel een stuk minder)..

Nu alleen dus dat slapen nog... als het dus daaraan zou liggen..

Opvliegers had ik van te voren al.. ik heb niet de indruk dat dat meer is geworden...

Ook goed om te lezen dat sommigen bij de tweede dan weer geen last ervan hadden..

Ik slaap idd ook niet iedere nacht slecht, maar heb wel de indruk dat ik meer slechte nachten heb., maar dat kan sowieso wisselen bij mij..

Mensen die last hebben van het slapen; hebben jullie ook allemaal Pfizer gehad of zijn er ook mensen die last hebben van het slapen en een andere inenting gehad hebben?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-21 12:48 



 
Profiel   

ik heb AZ gehad en van de eerste prik vrijwel nergens last van gehad, dat heeft de tweede prik ruimschoots gecompenseerd. Ik zit al 6 weken te tobben met allerlei vage zaken

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-21 13:23 



 
Profiel   

Ik heb nu een week geleden de tweede Pfizer prik gehad en sinds een paar dagen wel moeite met slapen. Maar ik weet niet of dat direct met de prik te maken heeft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-21 13:50 



 
Profiel   

Ik heb juist geen moeite met slapen. Ik ben ontzettend moe. Gisteren na werk ook weer even een uur geslapen. Ben nu ook alweer heel moe. Echt irritant.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-21 13:56 



 
Profiel   

Wat vervelend, morrie :( heb je wel de indruk dat het de minder aan het worden is, of blijft het hetzelfde?
Wat zegt je huisarts ervan?

Altijd moeilijk te zeggen waar het nu precies mee samenhant, he mandarijn. Had je daar bij de eerste ook last van?
Ik las het wel terug als een mogelijke bijwerking, op het farmacatherapeutische kompas

Dat moe voelen heb ik ook gehad, sure lee... heel vervelend idd

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-21 13:57 



 
Profiel   

Gewoon de rust nemen en niet te veel aan denken, zie ook mensen die elke scheet aan het vaccin toeschrijven terwijl het er overduidelijk niets mee te maken heeft. ( niet hier maar bij sommigen die ik ken)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-21 15:37 



 
Profiel   

Gisteren de tweede genomen en geen last op de spierpijn na. Om 13.30 de prik en vanmiddag rond die tijd geen spierpijn meer. Van corona niet ziek geweest en van beide inentingen ook niet ziek!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-21 20:43 



 
Profiel   

Swanzie schreef
Altijd moeilijk te zeggen waar het nu precies mee samenhant, he mandarijn. Had je daar bij de eerste ook last van?
Ik las het wel terug als een mogelijke bijwerking, op het farmacatherapeutische kompas

Nee, na de eerste was ik juist heel lang enorm moe. Net alsof m'n energielevel maar max 25% was op een dag of zo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-21 21:44 



 
Profiel   

Ik heb net contact gehad met lareb en wat blijkt is dat slapeloosheid bij Pfizer nu ook steeds meer gemeld wordt...
Vooral de moeite met het inslapen... men kon ook niet aangeven hoe lang je daar dan last van kunt blijven houden... sommige mensen hebben het al 3 maanden..

Kan ook zijn dat het door de tweede inenting nog erger wordt.... bleeeeeh..
Nu ben ik dus een beetje in paniek ..morgen even overleggen met mijn huisarts

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-21 10:26 



 
Profiel   

Ik vind slapoosheid wel een moeilijke hoor. Ik heb er jaren last van gehad (in zoverre, ik kwam niet binnen een uur of 2 in slaap en als ik rond 4 uur wakker werd was het ook gebeurd) zonder aanwijsbare oorzaak en nu is het weg.. ik was zo moe!
Het komt ongelooflijk veel voor en ergens begint het.

Wel heel vervelend voor je!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-21 10:51 



 
Profiel   

Ik had er van te voren wel ook al last van.. maar niet zo extreem als nu...

Inenting is nu al 8,5 week geleden en de rest van de bijwerkingen zijn wel al weg.. volgens lareb kon dat idd goed.. ze hadden ook geen idee hoe lang zoiets nog kon blijven aanhouden...

Ik dacht... vaccin is ondertussen uit je lijf... dus bijwerkingen ook... maar kan dus toch vertelden ze mij omdat het immuunsysteem een opdoffer heeft gehad..
Ze krijgen nu ook steeds meer meldingen binnen van vrouwen met menstruatie problemen

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-21 10:54 



 
Profiel   

Met corona op de IC is een stuk erger dan last van wat slapeloosheid waarvan er nog geen verband is. Want dat een bijwerking wordt gemeld betekend niet dat er een verband is dat zal eerst onderzocht moeten worden.

Slapeloosheid komt heeeeel veel voor net als wisselende menstruatie waarschijnlijk hadden de meeste mensen dit ook gehad nu zonder vaccin.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-21 12:22 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 102 van de 104 [ 2597 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 99, 100, 101, 102, 103, 104  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen