Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 24 van de 29 [ 724 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 29  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Test met proef evenementen in Corona tijd

 
Profiel   

Dat is ze ook.. :=
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-21 12:09 



 
Profiel   

Rytir schreef
Ik denk dat het nogal onderschat is hoeveel buiten gebied er is in een stedelijke omgeving. De mensen met een tuintje of dakterras maken daar sneller gebruik van bij mooi weer maar dat zijn de lucky few in een stad als Amsterdam, vooral binnen de ring. Het merendeel woont op weinig m2 en hebben met iets mazzel een minibalkon. Als die mensen met mooi (of slecht) weer niet gebruik kunnen maken van de buitenruimte is onmenselijk. Op een mooie dag puilde de parken al uit met locals, op een koningsdag met mooi weer is dat alleen maar meer.

Ik stoor mij ook aan mensen met een tuin die dan de wereld aan mensen uitnodigen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-21 12:17 



 
Profiel   

Ik zit op het terras met een pilsje :D daar word ik gelukkig van. En heb een broek gekocht in de Zara.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-21 12:39 



 
Profiel   

sureido schreef
Ik zit op het terras met een pilsje :D daar word ik gelukkig van. En heb een broek gekocht in de Zara.

Geniet ervan!

Wij hebben afgehaald en gelucht tijdens de hond uitlaten. Ik kom de gezondheidscheck niet door. Ben snip verkouden :') (en negatief getest)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-21 12:42 



 
Profiel   

Er stond hier net een enorme rij bij de action. Met winkelen op afspraak was het er rustig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-21 16:32 



 
Profiel   

Die drukte is toch binnen een paar dagen minder. Net als de terrassen, het gaat alleen maar regenen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-21 16:33 



 
Profiel   

Mjelleke schreef
Er stond hier net een enorme rij bij de action. Met winkelen op afspraak was het er rustig.


Ik had dit hier in BE nog nooit gezien, maar sinds er een dorp verder een Action geopend is, is het echt elke dag prijs aan die winkel. Constant 20-30 mensen die aanschuiven :wow: :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-21 16:35 



 
Profiel   

Misschien wordt t test evenement in Biddinghuizen ook gecancelled .. t is nog wel vroeg om je daar nu al druk over te maken misschien?

En of je nou een paar duizend losgeslagen jongeren in een park aan t feesten hebt of je hebt een paar duizend man waarvan je weet dat ze getest zijn, bij elkaar... samenkomen doen ze toch blijkbaar, dus dan maar veilig ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-21 18:03 



 
Profiel   

Het test evenement met 9000 man in Biddingshuizen is 8 mei, Mudmasters en dit gaat gewoon door. Niemand die hier verder groot bezwaar tegen heeft gemaakt... echt ik snap er niks van!!

Die eind mei, wat is dat dan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-21 18:45 



 
Profiel   

Lous schreef
Het test evenement met 9000 man in Biddingshuizen is 8 mei, Mudmasters en dit gaat gewoon door. Niemand die hier verder groot bezwaar tegen heeft gemaakt... echt ik snap er niks van!!

Die eind mei, wat is dat dan?

Festival Weekender
Type: festival
Datum: NTB
Locatie: Evenemententerrein Walibi Holland Biddinghuizen
Organisator: MOJO en ID&T

Staat op backtolive!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-21 18:49 



 
Profiel   

Lous schreef
Het test evenement met 9000 man in Biddingshuizen is 8 mei, Mudmasters en dit gaat gewoon door. Niemand die hier verder groot bezwaar tegen heeft gemaakt... echt ik snap er niks van!!

Die eind mei, wat is dat dan?


nog niet he, wie weet word er nog iemand wakker

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-21 18:49 



 
Profiel   

Ik heb met lederogen ook gekeken gisteren..... Dan had je beter georganiseerde evenementen kunnen doen. Alhoewel ik het ergste vond dat hier in de straat allerlei BBQ's etc werden georganiseerd en er overal mensen op visite waren....

Zo ook bij mijn buren, ze werkt in de ouderenzorg. Er zat op een gegeven moment gewoon 6 man binnen daar, en die waren ook al bij een andere verjaardag geweest....

Als je in de ouderenzorg werkt, zou je toch beter moeten weten??

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-21 20:45 



 
Profiel   

Lous schreef
Het test evenement met 9000 man in Biddingshuizen is 8 mei, Mudmasters en dit gaat gewoon door. Niemand die hier verder groot bezwaar tegen heeft gemaakt... echt ik snap er niks van!!

Die eind mei, wat is dat dan?


Verschil met mudmasters is dat het daar veel meer gespreid is. Er zijn 9000 startplaatsen over de dag verdeeld. Die zijn dus niet allemaal tegelijkertijd op de locatie aanwezig. Daarnaast is de vraag of er ook zo veel mensen hebben ingeschreven. Waarschijnlijk niet want je kunt nog mee doen dacht ik ;) .
En dat er geen bezwaar is gemaakt heeft ook met bekendheid te maken. Dat dit georganiseerd wordt is bij veel minder mensen bekend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-21 21:56 



 
Profiel   

Bij 538 waren het ook 4 vakken van 2500 die niet bij elkaar konden komen. Maar ja dat wisten de meesten niet.

Daarnaast wie zegt/weet of die 9000 mensen als ze eenmaal klaar zijn niet bij elkaar mogen komen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-21 22:05 



 
Profiel   

Lous schreef
Bij 538 waren het ook 4 vakken van 2500 die niet bij elkaar konden komen. Maar ja dat wisten de meesten niet.

Daarnaast wie zegt/weet of die 9000 mensen als ze eenmaal klaar zijn niet bij elkaar mogen komen?


Ja dat zou natuurlijk kunnen. Heb niks gelezen over een feestje achteraf.
Het lijkt mij alleen niet zo logisch dat de mensen die in een van de ochtend startvakken beginnen (eerste is al om 8 uur) er nog zijn als degene uit de laatste startvakken klaar zijn (laatste mogelijkheid om te starten is 16.30).
Maargoed dat is gebaseerd oo mijn eigen ervaringen met Mudruns.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-21 07:40 



 
Profiel   

Er is natuurlijk ook geen alcohol in het spel. Ook dat scheelt wel een stuk gezond verstand bij mensen

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-21 07:49 



 
Profiel   

Maar bij 538 mocht je gewoon alles uiteindelijk, dan maakt alcohol toch geen drol meer uit?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-21 08:16 



 
Profiel   

sureido schreef
Maar bij 538 mocht je gewoon alles uiteindelijk, dan maakt alcohol toch geen drol meer uit?

Dat weet ik niet. Maar dat maakt het nog minder te vergelijken met een sportevenement lijkt mij.

Ik was verder helemaal niet specifiek voor of tegen het experiment van 538.
Mits het monitoren van mensen goed gaat. Ik heb wel mijn twijfels bij de mensen die achteraf niet testen. Dat zijn wel weer mensen die ik (in)direct weer kan tegenkomen en anderen kunnen besmetten omdat ze zo overtuigd zijn van niet ziek zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-21 08:21 



 
Profiel   

Maar die regels waren, meen ik, ook alweer aangepast. NL verplicht testen achteraf...
Het kan toch dat de komende testevenementen anders verlopen dan degene die al geweest zijn?
Maar nee, alles moet stoppen :+ tot iedereen geent is (of de meest kwetsbare (oh, die zijn al) of de ouderen, of de mensen met onderliggende klachten of.. nou, gewoon, dat weet niemand, maar er mag geen testevenement of iets gebeuren! /sarcasmemodus uit.. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-21 08:24 



 
Profiel   

Nah verplicht achteraf testen is gewoon moeilijk controleerbaar. Dat is hetzelfde met de verplichte quarantaine als mensen terug komen uit het buitenland.. mensen gaan er, hoe belachelijk ook, toch op uit.

Daarbij moet je, je afvragen waarom je test evenementen wil organiseren met zoveel mensen in het ziekenhuis

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-21 08:27 



 
Profiel   

Je roept ze op en je vinkt het af ... hoe moeilijk is dat?
Als ze niet komen dan kan je ze niet bekeuren, maar dan zullen ze iets moeten bij betalen of iets (daar valt vast wat voor te verzinnen, een borg ofzo).
Dan nog vind ik van die testevenementen dat de mensen vóóraf ook al gecheckt worden.. dus hoe groot is de kans dat er een besmettelijk iemand tussen zit ? (in tegenstelling tot het gemiddelde park bijvoorbeeld)
Wat ik al zei, ik ben heel benieuwd hoe dat in het buitenland gaat met grote evenementen momenteel.. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-21 08:30 



 
Profiel   

Als je verplicht achteraf wil testen moet je ook zorgen dat de locaties uitgebreid worden. Bij de eerste proeven kon je uit 4 grote steden volgens mij Amsterdam, Den Haag, Rotterdam en Eindhoven. Ik snap dat mensen daar niet de behoefte aan hebben of bijv iets voor werk komt er tussendoor. Ook kan je echt alleen op dag 5 laten testen en niet als het voor jou beter uit komt dag 6.

Overigens blijf ik het echt raar vinden dat heel NL valt over een gecontroleerd event van 10.000 man met 4 bubbels van 2500 mensen vooraf getest en 3 dagen later zitten alle parken vol en hoor je nauwelijks iets over.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-21 08:37 



 
Profiel   

Dan is het ten eerste alleen toegangelijk voor mensen die daar wel aan kunnen voldoen (als dat in de voorschriften staat dan lees je die en dan maak je dan een beslissing.. genoeg mensen die zich aanmelden dus daar zitten vast mensen tussen die wel aan alle voorwaarden kunnen voldoen, denk ik?)

En misschien breiden ze dat nog uit (maar de evenementen zijn nu al te duur dus dat denk ik niet)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-21 08:39 



 
Profiel   

lenaa_tje schreef
Nah verplicht achteraf testen is gewoon moeilijk controleerbaar. Dat is hetzelfde met de verplichte quarantaine als mensen terug komen uit het buitenland.. mensen gaan er, hoe belachelijk ook, toch op uit.

Daarbij moet je, je afvragen waarom je test evenementen wil organiseren met zoveel mensen in het ziekenhuis


Ja hoor, doorgaan met die test evenementen. Vorig jaar in de eerste golf waren die evenementen er nog niet, en........ hardstikke druk in de ziekenhuizen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-21 08:41 



 
Profiel   

Cer schreef
Maar die regels waren, meen ik, ook alweer aangepast. NL verplicht testen achteraf...
Het kan toch dat de komende testevenementen anders verlopen dan degene die al geweest zijn?
Maar nee, alles moet stoppen :+ tot iedereen geent is (of de meest kwetsbare (oh, die zijn al) of de ouderen, of de mensen met onderliggende klachten of.. nou, gewoon, dat weet niemand, maar er mag geen testevenement of iets gebeuren! /sarcasmemodus uit.. :')

_/-\o_

Let maar op, dadelijk wordt er hier nog een idee gebrouwen om alvast een petitie te starten tegen dat proeffestival eind mei. :+

Je kon inderdaad in 4 grote steden, ipv Den Haag was dat Utrecht.

Echter werd bij ons alles afgelast en verplaatst een week, maar alle mensen incl uit Friesland/Groningen waren toen al wel wezen testen. Die zijn dus 3 keer openeer gemoeten voor hun test naar Amsterdam. Ik snap wel dat dat vervelend is.

Nu zijn er geloof ik toch 100 test locaties?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-21 08:43 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 24 van de 29 [ 724 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 29  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen