Welke bijwerkingen heb jij ervaren van het AstraZeneca vaccin?
Zere arm 19%  19%  [ 126 ]
Hoofdpijn 15%  15%  [ 103 ]
Koorts 11%  11%  [ 74 ]
Verhoging 9%  9%  [ 64 ]
Vermoeidheid 15%  15%  [ 99 ]
Spierpijn 14%  14%  [ 93 ]
Bult op de prikplek 5%  5%  [ 34 ]
Roodheid op de prikplek 4%  4%  [ 27 ]
Geen bijwerkingen 5%  5%  [ 38 ]
Totaal aantal stemmen : 658

Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 26 van de 26 [ 640 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26
Plaats een nieuw onderwerp

(Poll) Ervaringen AstraZeneca vaccin.

 
Profiel   

Gister de tweede gehad, man wederom beetje hoofdpijn en nacht wakker gelegen, ik alleen iets lamme arm.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-21 09:16 



 
Profiel   

ik heb geprobeerd om toch nog een pfizer te krijgen na mijn eerste AZ, maar dat is helaas (nog) niet mogelijk, ondanks de goede testresultaten in Duitslang en Engeland. Dus wacht mijn 2e AZ wel af en wellicht later nog 1 enting erbij

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-21 09:22 



 
Profiel   

Goed nieuws over AZ : ondanks dat ik ook liever als tweede een mRNA vaccin had gehad is dit toch wel prettig nieuws:

https://nos.nl/l/2387308#UPDATE-container-54179946

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-21 09:29 



 
Profiel   

bigone schreef
Goed nieuws over AZ : ondanks dat ik ook liever als tweede een mRNA vaccin had gehad is dit toch wel prettig nieuws:

https://nos.nl/l/2387308#UPDATE-container-54179946


Het is een liveblog, welk bericht bedoel je daarvan ? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-21 13:38 



 
Profiel   

Mijn man heeft dinsdag de 2e AZ gekregen. Van de 1e niets gemerkt, maar van de 2e toch al heel de week niet helemaal lekker. Moe, erg zweten 's nachts, beetje grieperig, zeg maar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-21 13:57 



 
Profiel   

ik heb bijna 2 weken geleden de 2e AZ gehad, van de eerste niks gemerkt, maar 72 uur na de tweede kreeg ik gordelroos. Het herpesvirus zag zijn kans omdat mijn imuumsysteem waarschijnlijk druk bezig was met andere zaken.
Ik ben er voorlopig nog wel even zoet mee, dit is de derde keer dat ik het heb en iedere keer is het weer anders. Hopelijk dit keer geen blijvende gevolgen zoals de vorige keer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-21 14:17 



 
Profiel   

Even een schopje! Op 1 juni mijn 2e vaccinatie AZ gehad, toch staat deze nog steeds niet in mijn CoronaCheck-app. Huisartsenpraktijk zegt hier niets aan te kunnen doen. Zijn er meer mensen die nog steeds wachten tot beide vaccinaties te zien zijn? Het gekke is dat het vaccinatiebewijs wel geldig is voor het buitenland

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-21 08:12 



 
Profiel   

de huisarts moet dat aanmelden op een site, dus als dat niet goed staat, moet je daar zijn.

mijne had ze direct aangemeld en de dag na de prik stond het al in de app


Laatst bijgewerkt door fokfanaat op 03-08-21 08:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-21 08:16 



 
Profiel   

Wij hebben in de praktijk 1 meneer die ook de vaccinatie maar niet zichtbaar krijgt bij rivm. We hebben hem inmiddels al heel erg vaak aangemeld zonder foutmelding maar hij krijgt hem niet zichtbaar. Dus de huisarts kan het niet altijd oplossen

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-21 08:18 



 
Profiel   

Even opnieuw app instaleren en met digid ophalen misschien

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-21 08:19 



 
Profiel   

App opnieuw installeren kan ik eens proberen. Mijn huisartsenpraktijk zegt dat ze wachten op een koerier die een code of iets dergelijks komt afleveren zodat zij het bij RIVM kunnen uploaden. Ga zo maar weer eens bellen

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-21 08:27 



 
Profiel   

Polly schreef
Wij hebben in de praktijk 1 meneer die ook de vaccinatie maar niet zichtbaar krijgt bij rivm. We hebben hem inmiddels al heel erg vaak aangemeld zonder foutmelding maar hij krijgt hem niet zichtbaar. Dus de huisarts kan het niet altijd oplossen

Dat wilde ik zeggen.. soms lukt het niet hoor ik van onze assistentes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-21 08:31 



 
Profiel   

Assistentes kunnen inloggen met een code van de huisarts, tenzij ze die nooit eerder aangevraagd hebben (wat me sterk lijkt zo ver na de vaccinaties) moet die dus gewoon in de praktijk zijn. Om onduidelijke reden (wij hebben echt nog geen enkele reden kunnen ontdekken waarom hij het bij bepaalde mensen niet doet) pakt hij hem soms niet. Dan staat hij wel goed in ons systeem, is hij correct doorgegeven aan het RIVM maar word hij gewoon niet zichtbaar. Echt heel vervelend (ook voor de assistentes). Wij werden er op een gegeven moment een beetje narrig van maar hebben toen ook gewoon aan de patiƫnten verteld dat wij echt niet meer weten wat we nog meer kunnen doen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-21 09:24 



 
Profiel   

Ik heb gebeld en het zou voor elkaar moeten zijn. Niet dus. Collega die er morgen weer is gaat ernaar kijken en zou met een paar dagen opgelost moeten zijn. Ik ben benieuwd

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-21 10:28 



 
Profiel   

Wij hebben helaas de oplossing nog niet gevonden dus als het lukt hoor ik het graag :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-21 10:36 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 26 van de 26 [ 640 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen