Chemische smaak weken na Corona.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Captain

Berichten: 21362
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Chemische smaak weken na Corona.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 22:20

Ik heb die chemische smaak trouwens ook bij tandenpoetsen, meer mensen?

Niniane

Berichten: 6434
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: Ergens in Zuid-Oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 22:29

Ik heb in november corona gehad, mijn reuk en smaak niet kwijtgeraakt, maar toch wekenlang een rare nasmaak gehad na het eten en slapen. En de tweede boodschap rook ook anders. :o

Mijn moeder heeft rond dezelfde tijd ook corona gehad, wel smaak en reuk kwijtgeraakt, en heeft nog steeds last van eten (vooral vlees) dat anders smaakt e.d.

raket

Berichten: 4082
Geregistreerd: 07-03-06

Re: Chemische smaak weken na Corona.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 23:37

Ik ben vorig jaar maart en oktober besmet geweest. Heb echt maanden een metaalsmaak gehad.
En nu is mijn smaak anders, maar niet perse storend.
Mijn geur is scherper, dat is wel vervelend. Ik vind dingen stinken die ik voorheen niet rook. Bijvoorbeeld muurverf, zelfde blik en opeens stinkt het....

Xyris

Berichten: 9447
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-21 23:38

Goh, hier hetzelfde, maar nooit gelinkt aan Corona (begin december) maar heb sindsdien een vreemde reuk. Ik kan het enkel benoemen als kattenvoer dat uitgedroogd/onafgedekt in de koelkast ligt. Ik ruik het overal, ook bij mezelf. (Ik ruik mezelf op die manier, of een afgeleide daarvan) terwijl niemand anders wat aan mij ruikt. Ik ruik wel alle andere geuren, ik ruik zelfs sterker dan voorheen, maar die kattenvoer ondertoon blijft toch wel 25-50% van de dag hangen :/...

raket

Berichten: 4082
Geregistreerd: 07-03-06

Re: Chemische smaak weken na Corona.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 06:34

Dat heb ik daarvoor gehad, ik rook voortdurend brand. Tenminste de 2e keer. Dat is nu weg. Maar echt pas na 5 maanden. En nu ruik ik heel scherp.
Ik ruik het op de bovenverdieping als de kat beneden gekotst heeft. Beter voor de vloer zullen we maar zeggen.....

Douce

Berichten: 3505
Geregistreerd: 13-06-07

Re: Chemische smaak weken na Corona.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 08:14

Ik ben benieuwd wat jullie zouden doen.

Voor zover ik weet heb ik nog nooit corona gehad, maar nu rook ik gisteren een enorme rooklucht en vandaag de lucht die vrijkomt als je een lucifer aansteekt..
Verder geen significante klachten.

Misschien toch verstandig om te testen of zijn deze geuren totaal niet herkenbaar?