Coronavaccin voor jeugdzorg, wanneer?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Joy_Mennings

Berichten: 2282
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-21 22:45

Amado7 schreef:
Welke CAO val je onder? Ik werk in de jeugdzorg maar val onder gehandicapten zorg en wij hebben hem al gehad! Meerdere instellingen die vallen onder gehandicaptenzorg hier hebben hem gehad. Jeugdzorg cao nog niet.


Ze vallen onder CAO jeugdzorg geloof ik. Ze werken eigenlijk niet met gehandicapten personen. Problematieken buiten het uitvallen van school zijn vaak autisme of adhd of iets in die richting. Ze hebben ook enkele wmo klanten.

pumpina

Berichten: 444
Geregistreerd: 05-04-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-21 22:56


Amado7

Berichten: 10727
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-21 22:58

Joy_Mennings schreef:
Amado7 schreef:
Welke CAO val je onder? Ik werk in de jeugdzorg maar val onder gehandicapten zorg en wij hebben hem al gehad! Meerdere instellingen die vallen onder gehandicaptenzorg hier hebben hem gehad. Jeugdzorg cao nog niet.


Ze vallen onder CAO jeugdzorg geloof ik. Ze werken eigenlijk niet met gehandicapten personen. Problematieken buiten het uitvallen van school zijn vaak autisme of adhd of iets in die richting. Ze hebben ook enkele wmo klanten.

Aha oke. Misschien ligt daar het verschil dat zij nog niet ingeënt zijn. Overigens werk ik ook in de jeugdzorg zonder gehandicapten, maar val daar wel onder. Dus vandaar mijn vraag.

Lithya

Berichten: 2505
Geregistreerd: 29-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-21 23:43

Joy_Mennings schreef:
Lithya schreef:
Jullie worden waarschijnlijk ook onder overige gezien en dan krijg je geen voorrang meer. Dan is het gewoon afwachten tot je geboortejaar aan de beurt is.


Dat zou kunnen inderdaad. Hebben ze de groep PGB zorgverleners weggehaald?


Wij hebben een mail ontvangen dat ze stoppen met het indelen van groepen op zorg, omdat dat teveel vertraging zou geven. Dat was denk ik al twee weken geleden dat we dat bericht ontvingen.