Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 4 [ 81 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Hoe lang wachten op testuitslag?

 
Profiel   

Geen peil op te trekken, ik had m na 4 dagen en de volgende dag had een vriendin die mijn -gewone- verkoudheid over had genomen 'm binnen 5 kwartier (ik was kwaaaad).

Sterkte :knuffel:
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-21 12:00 



 
Profiel   

Celestial schreef
janderegelaa schreef

Haal je toch bij de Jumbo een sneltest voor € 2,89 dan weet je het in 15 minuten.

Ik doe elke dag een sneltest, maar ik wacht uiteraard gewoon netjes mijn PCR test af voordat ik weer uit quarantaine ga... Kwalijke gedachtegang, mijnsinziens!

Ik denk dat je wat achterloopt vwb de betrouwbaarheid van zelftesten. Dat ontloopt bijna niets als je hem goed uitvoert.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-21 12:10 



 
Profiel   

Celestial schreef
purny schreef
Heb je klachten?

Nee, ik heb zelf geen klachten! En de sneltest (Flowflex) was vanochtend ook weer negatief.

Bowo: ik word getest in Nijmegen!

gerpiegorp: dat kon helaas niet. Ik kon via DigiD alleen voor vandaag een afspraak maken...

Iedereen weer bedankt, ook voor de informatie die gedeeld wordt! :)

Met die locatie ben ik niet bekend, dus daar kan ik dan niet zo veel zeggen over de tijd dat het duurt.

Hopelijk gaat het een beetje snel :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-21 14:12 



 
Profiel   

Ik hoorde vanmiddag dat je bij een positieve uitslag gebeld wordt en bij een negatieve uitslag een mail krijgt. Iemand enig idee of dit klopt? :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-21 14:37 



 
Profiel   

Castilja schreef
Ik hoorde vanmiddag dat je bij een positieve uitslag gebeld wordt en bij een negatieve uitslag een mail krijgt. Iemand enig idee of dit klopt? :+

Bij beide kan je het inzien via je DigiD bij een positieve test word je altijd gebeld

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-21 14:38 



 
Profiel   

Ik heb nu twee keer een test gedaan, en beide keren kwam de uitslag al een paar uur later.. dus fingers crossed!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-21 14:41 



 
Profiel   

lenaa_tje schreef
Castilja schreef
Ik hoorde vanmiddag dat je bij een positieve uitslag gebeld wordt en bij een negatieve uitslag een mail krijgt. Iemand enig idee of dit klopt? :+

Bij beide kan je het inzien via je DigiD bij een positieve test word je altijd gebeld


Alleen dat bellen kan wel een dag of wat overheen gaan. Ik werd bij mijn positieve uitslag, die ik een paar uur later in kon zien (prio test, ivm werk in de zorg) pas 2 dagen later gebeld door de GGD.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-21 14:42 



 
Profiel   

lenaa_tje schreef
Castilja schreef
Ik hoorde vanmiddag dat je bij een positieve uitslag gebeld wordt en bij een negatieve uitslag een mail krijgt. Iemand enig idee of dit klopt? :+

Bij beide kan je het inzien via je DigiD bij een positieve test word je altijd gebeld


Yes ik hou DigiD al in de gaten, maar dan hou ik mijn telefoon ook bij de hand. :') Dank!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-21 14:42 



 
Profiel   

Castilja schreef
Ik hoorde vanmiddag dat je bij een positieve uitslag gebeld wordt en bij een negatieve uitslag een mail krijgt. Iemand enig idee of dit klopt? :+


Ik heb nu mijn positieve uitslag binnen via digi-d. Er staat dat ik binnen 1-2 dagen gebeld wordt door de GGD.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-21 14:46 



 
Profiel   

lenaa_tje schreef
Castilja schreef
Ik hoorde vanmiddag dat je bij een positieve uitslag gebeld wordt en bij een negatieve uitslag een mail krijgt. Iemand enig idee of dit klopt? :+

Bij beide kan je het inzien via je DigiD bij een positieve test word je altijd gebeld


Ik weet niet of dat pas sinds kort is, maar ik kreeg mijn positieve uitslag ook gewoon via DigiD/ mail. Ik ben nooit gebeld.

En TS, er is totaal niets te zeggen over hoe snel je de uitslag krijgt. Ga dus gewoon nergens vanuit morgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-21 14:48 



 
Profiel   

Bowo schreef
Celestial schreef
Nee, ik heb zelf geen klachten! En de sneltest (Flowflex) was vanochtend ook weer negatief.

Bowo: ik word getest in Nijmegen!

gerpiegorp: dat kon helaas niet. Ik kon via DigiD alleen voor vandaag een afspraak maken...

Iedereen weer bedankt, ook voor de informatie die gedeeld wordt! :)

Met die locatie ben ik niet bekend, dus daar kan ik dan niet zo veel zeggen over de tijd dat het duurt.

Hopelijk gaat het een beetje snel :)

Dankjewel! :)

Goof, nee, dat heb ik begrepen uit dit topic. Ik heb mijn plannen maar afgezegd...

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-21 15:13 



 
Profiel   

@goof oh gek! Dat ken ik vanuit hier niet maar nu zitten wij ook niet in dezelfde regio

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-21 15:24 



 
Profiel   

Je hebt ook teststraten waar je binnen 15 minuten de uitslag hebt. Maar die moet je wel zelf betalen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-21 15:57 



 
Profiel   

Goof schreef
Ik weet niet of dat pas sinds kort is, maar ik kreeg mijn positieve uitslag ook gewoon via DigiD/ mail. Ik ben nooit gebeld.

En TS, er is totaal niets te zeggen over hoe snel je de uitslag krijgt. Ga dus gewoon nergens vanuit morgen.


Twee weken geleden hebben ze mij nog wel gebeld i.v.m. positieve uitslag (nadat ik ook de mail heb gehad dat de uitslag erop stond). Wel zei de GGD hier (regio haaglanden) dat ze geen bron- en contactonderzoek konden doen i.v.m. drukte, dus dat ik zelf mensen op de hoogte moest stellen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-21 16:00 



 
Profiel   

Mijn schoonmoeder heeft gister op de ehbo een test moeten doen en zou vandaag de uitslag via ziekenhuis krijgen. Vandaag online bekeken en stond niks op dus volgens ehbo moesten we dan zh bellen...na 3 afdelingen proberen te bellen kregen we te horen dat er vandaag geen uitslagen komen omdat vandaag alle poliklinieken gesloten zijn vanwege 5 mei. Uitslag komt er dan ook niet vandaag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-21 16:16 



 
Profiel   

Ik heb vanmorgen getest om 09:10 en net binnen gekregen; negatief! Opluchting. :) En heel snel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-21 16:47 



 
Profiel   

AnnemiekvM schreef
Je hebt ook teststraten waar je binnen 15 minuten de uitslag hebt. Maar die moet je wel zelf betalen.

Dat zijn doorgaans dezelfde testen als de zelftesten, ik zou daar dus zeker geen geld aan besteden, een zelftest is 10x zo goedkoop en net zo betrouwbaar (bij juiste afname)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-21 18:56 



 
Profiel   

Hier zit een spoedtest in de buurt, als je daar voor 11.30 test, heb je om 23.00 de uitslag binnen (dezelfde dag). Maar zo’n pcr kost je dan wel €140...

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-21 18:59 



 
Profiel   

Dieselpaard schreef
Hier zit een spoedtest in de buurt, als je daar voor 11.30 test, heb je om 23.00 de uitslag binnen (dezelfde dag). Maar zo’n pcr kost je dan wel €140...

Terwijl de ggd ook deze tijd vaak wel red... lekker zonde geld dan

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-21 19:03 



 

Ik weet dat in Limburg een teststraat is waarbij je binnen enkele uren de uitslag meestal wel krijgt. Vaak staat het al eerder in je digiD maar krijg je pas enkele uren later de email waar in staat dat de uitslag online staat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-21 19:05 



 
Profiel   

Castilja schreef
Ik hoorde vanmiddag dat je bij een positieve uitslag gebeld wordt en bij een negatieve uitslag een mail krijgt. Iemand enig idee of dit klopt? :+


Dit had ik ook gehoord, dus ik schrok me de tandjes toen ik laatst gebeld werd na de test van mn dochter. maar die was negatief :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-21 19:06 



 
Profiel   

lenaa_tje schreef
Dieselpaard schreef
Hier zit een spoedtest in de buurt, als je daar voor 11.30 test, heb je om 23.00 de uitslag binnen (dezelfde dag). Maar zo’n pcr kost je dan wel €140...

Terwijl de ggd ook deze tijd vaak wel red... lekker zonde geld dan


Ja, ik verzin het toch ook niet? Vind sowieso dat je met testen een poot uitgedraaid wordt

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-21 19:09 



 
Profiel   

WowAmigo schreef
Castilja schreef
Ik hoorde vanmiddag dat je bij een positieve uitslag gebeld wordt en bij een negatieve uitslag een mail krijgt. Iemand enig idee of dit klopt? :+


Dit had ik ook gehoord, dus ik schrok me de tandjes toen ik laatst gebeld werd na de test van mn dochter. maar die was negatief :Y)

Bij positief wordt je altijd gebeld. Als je digitaal de afspraak hebt gemaakt, wordt je niet gebeld bij negatief. Als je telefonisch de afspraak maakt, wordt je altijd gebeld (tenzij je anders aangeeft?), negatief of positief. Dat laatste geldt ook voor mensen die geen DigiD hebben, zoals de meeste jonge kinderen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-21 22:24 



 
Profiel   

Nee hoor Bowo, hier laatst telefonisch een afspraak gemaakt voor mijn kinderen. Via DigiD de uitslag ingezien (37 uur later) en nooit gebeld. Uitslag was negatief.

Als je geen DigiD hebt wordt je wel gebeld voor de uitslag. Dit had ik de eerste keer toen mijn dochter getest moest worden. Daarna heb ik DigiD voor ze aangevraagd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-21 22:31 



 
Profiel   

WowAmigo schreef
Castilja schreef
Ik hoorde vanmiddag dat je bij een positieve uitslag gebeld wordt en bij een negatieve uitslag een mail krijgt. Iemand enig idee of dit klopt? :+


Dit had ik ook gehoord, dus ik schrok me de tandjes toen ik laatst gebeld werd na de test van mn dochter. maar die was negatief :Y)

Volgens mij wordt je in principe altijd gebeld, tenzij ze zien dat je de uitslag al bekeken hebt via mijncoronatest.nl
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-21 22:41 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 4 [ 81 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen