Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 3 [ 57 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Plaats een nieuw onderwerp

Afstand houden op HBO?

 
Profiel   

Fijn, TS.
Goed dat je je mond open gedaan hebt dus.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-21 18:21 



 

Dammie schreef
Fijn, TS.
Goed dat je je mond open gedaan hebt dus.


Daar was ik al sinds september mee bezig, maar als je alleen bent luistert er niemand. Nu ging 1 andere klasgenoot ook het gesprek aan en dat heeft geholpen blijkbaar

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-21 18:47 



 

En we zijn terug bij af. School heeft besloten meerdere stagiaires aan te nemen die het gebrek aan afstand (de 'misverstanden' over protocollen noemen ze het) te onderzoeken. Daarvoor komen ze ons interviewen tijdens onze practica. In een vrij klein lab proppen ze er dus nog 2 tot 4 studenten bij _/-\o_

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-21 12:50 



 
Profiel   

Oh wauw :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-21 13:06 



 
Profiel   

Je krijgt het toch niet verzonnen…. We gaan kijken waarom we ons niet aan de afspraken houden, maar we houden ons daarbij zelf ook niet aan de afspraken. Staat er niet gewoon een briefje op de deur hoeveel mensen in de ruimte mogen zijn? Dat zit bij ons op de vergaderruimtes en alle boventallige stoelen zijn verwijderd. Kan mij voorstellen dat dit enorm frustreert.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-21 17:43 



 

Emj_23 schreef
Je krijgt het toch niet verzonnen…. We gaan kijken waarom we ons niet aan de afspraken houden, maar we houden ons daarbij zelf ook niet aan de afspraken. Staat er niet gewoon een briefje op de deur hoeveel mensen in de ruimte mogen zijn? Dat zit bij ons op de vergaderruimtes en alle boventallige stoelen zijn verwijderd. Kan mij voorstellen dat dit enorm frustreert.


Ja er mogen eigenlijk in 1 lab 8 mensen binnen en in het andere lab 4. Maar ja, 2 docenten en zo'n 16 studenten...
Ik ben er bijna vanaf, voor dit vak nog 1x en volgend schooljaar nog 5x voor 2 andere vakken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-21 17:46 



 

Het lijkt erop dat de docent van practicum corona heeft en het enige wat school communiceert is dat de les van vrijdag niet doorgaat -O-
Gelukkig heb ik geen klachten. Nu aan het wachten tot mijn zelftest af te lezen is
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 10:55 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 3 [ 57 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen