Afstand houden op HBO?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dammie

Berichten: 3321
Geregistreerd: 27-05-07
Woonplaats: Ja.

Re: Afstand houden op HBO?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-21 19:21

Fijn, TS.
Goed dat je je mond open gedaan hebt dus.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-21 19:47

Dammie schreef:
Fijn, TS.
Goed dat je je mond open gedaan hebt dus.


Daar was ik al sinds september mee bezig, maar als je alleen bent luistert er niemand. Nu ging 1 andere klasgenoot ook het gesprek aan en dat heeft geholpen blijkbaar

Anoniem

Re: Afstand houden op HBO?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 13:50

En we zijn terug bij af. School heeft besloten meerdere stagiaires aan te nemen die het gebrek aan afstand (de 'misverstanden' over protocollen noemen ze het) te onderzoeken. Daarvoor komen ze ons interviewen tijdens onze practica. In een vrij klein lab proppen ze er dus nog 2 tot 4 studenten bij _/-\o_

Earth

Berichten: 7912
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Re: Afstand houden op HBO?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 14:06

Oh wauw :')

Emj_23
Berichten: 1184
Geregistreerd: 09-08-16
Woonplaats: In het zuiden des lands

Re: Afstand houden op HBO?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 18:43

Je krijgt het toch niet verzonnen…. We gaan kijken waarom we ons niet aan de afspraken houden, maar we houden ons daarbij zelf ook niet aan de afspraken. Staat er niet gewoon een briefje op de deur hoeveel mensen in de ruimte mogen zijn? Dat zit bij ons op de vergaderruimtes en alle boventallige stoelen zijn verwijderd. Kan mij voorstellen dat dit enorm frustreert.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 18:46

Emj_23 schreef:
Je krijgt het toch niet verzonnen…. We gaan kijken waarom we ons niet aan de afspraken houden, maar we houden ons daarbij zelf ook niet aan de afspraken. Staat er niet gewoon een briefje op de deur hoeveel mensen in de ruimte mogen zijn? Dat zit bij ons op de vergaderruimtes en alle boventallige stoelen zijn verwijderd. Kan mij voorstellen dat dit enorm frustreert.


Ja er mogen eigenlijk in 1 lab 8 mensen binnen en in het andere lab 4. Maar ja, 2 docenten en zo'n 16 studenten...
Ik ben er bijna vanaf, voor dit vak nog 1x en volgend schooljaar nog 5x voor 2 andere vakken.

Anoniem

Re: Afstand houden op HBO?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-21 11:55

Het lijkt erop dat de docent van practicum corona heeft en het enige wat school communiceert is dat de les van vrijdag niet doorgaat -O-
Gelukkig heb ik geen klachten. Nu aan het wachten tot mijn zelftest af te lezen is