Medische problemen na vaccinatie

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Telpeva

Berichten: 14698
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 16:56

Naar aanleiding van deze discussie hier over dat het moeilijk zou zijn om bijwerkingen te melden, ben ik net bezig geweest om mijn bijwerkingen door te geven want dat had ik nog niet gedaan (thanks voor de reminder :D). Mijn heel eerlijke mening, dat doorgeven is gewoon peanuts om te doen, ik vind dat geen argument.

verootjoo
Berichten: 35639
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 21:00

Elisa2 schreef:
speurneusc schreef:
als je al iets mankeert en ergens last van hebt en je krijgt vaccinatie en er verandert iets, heb je dat niet DOOR je vaccinatie gekregen, je had het al!!!!!!

Het probleem VOOR je vaccinatie kan je nooit DOOR je vaccinatie gekregen hebben!

zo zijn komen veel fabeltjes de wereld in en worden veel mensen bang gemaakt wat helemaal niet nodig is.


Ja, en als je al problemen heb maar je overlijdt omdat Covid er bovenop komt dan ligt het aan Covid ipv aan het onderliggend lijden. :+ Meten met twee maten noemen we dat.


Nee hoor. Heb je wel eens een ingevulde overlijdensverklaring van een arts gezien? De doodsoorzaak wordt exact ingevuld en dat kan nooit covid-19 zijn want je overlijdt altijd aan de gevolgen daarvan.
Er staat dan bv: ARDS als gevolg van een pneumonie veroorzaakt door SARS-CoV-2.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 21:10

Citaat:
De ziekte of de gebeurtenis waarmee de aaneenschakeling van gebeurtenissen die tot de dood leidde, startte. Men spreekt hierbij wel van de onderliggende ziekte of het grondlijden.Gevolgen of complicaties hiervan worden meestal als secundaire doodsoorzaak beschouwd, evenals andere ziekten die ten tijde van het overlijden aanwezig waren en soms tot de dood hebben bijgedragen.


Bron: https://www.cbs.nl/nl-nl/onze-diensten/ ... odsoorzaak

Dus ja, het wordt genoemd, maar nee het wordt niet spontaan de enige oorzaak van het overlijden.

bloementje3

Berichten: 334
Geregistreerd: 01-04-12

Re: Medische problemen na vaccinatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-21 01:00

Ik ben zelf gevaccineerd en behalve extreme hoofdpijn nergens last van gehad. Helaas een meisje die ik kende voelde zich na het vaccine niet goed. De huisarts gaf aan dat het normale verschijnselen zijn. Na een enge stilte bericht gekregen dat ze overleden is. Ze had wel diabetes en het onderzoek loopt nog. Ik moest zelf toen nog voor prik nummer twee, en heb erg getwijfeld. Toch maar gedaan ivm geen last van de eerste.