Medische problemen na vaccinatie

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hannanas
Berichten: 13012
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 01:08

janderegelaa schreef:
Hannanas schreef:
Ja met die vet lipiden in organen en oa hogere concentratie in eierstokken enzo is aangetoond in een Japans onderzoek

https://www.docdroid.net/xq0Z8B0/pfizer ... df#page=20

Had ik destijds ook veel over proberen op te zoeken. Het is niet gezegd dat dit problemen geeft, en dat de vetten hierna niet gewoon snel weer verdwijnen.

Dit verslag gaat over clinical trials van nano-partikel vetten in vaccins en anti-kanker medicatie:
https://res.mdpi.com/d_attachment/vacci ... -00359.pdf

Edit: die menstruatie afwijkingen schrijven ze toe aan je immuunsysteem, niet aan de hogere concentratie vet-lipiden trouwens.

Misschien moet je het onderzoek zelf ook eens lezen. Het is zeker niet aangetoond: https://factchecknederland.afp.com/http ... 2F9CR26Y-1


Ik denk dat jij op jouw beurt niet goed leest. Ik heb het over de vetlipides, oftewel de LNP’s. Staat toch netjes weergegeven dat daarvan concentraties in het bloed en de organen gemeten is.

Het onderzoeksteam ontdekte dat het LNP-mengsel voornamelijk circuleerde op de injectieplaats (in de spier) en in de lever van de ratten. De hoeveelheden waren ook herkenbaar in hun milt, bijnieren en eierstokken, maar de concentratie was significant lager.”

keona
Berichten: 10751
Geregistreerd: 29-03-09
Woonplaats: meers(gemeente stein)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 08:37


Electra63

Berichten: 17838
Geregistreerd: 11-11-08

Re: Medische problemen na vaccinatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 08:50

Frontnieuws als betrouwbare bron ?

BigOne
Berichten: 38221
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Medische problemen na vaccinatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 09:02

Tja, dit soort onderzoeken? vind je wanneer je maar lang genoeg zoekt.
Sommigen willen iets hebben om te verantwoorden dat ze zich niet laten prikken.

keona
Berichten: 10751
Geregistreerd: 29-03-09
Woonplaats: meers(gemeente stein)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 09:17

bigone schreef:
Tja, dit soort onderzoeken? vind je wanneer je maar lang genoeg zoekt.
Sommigen willen iets hebben om te verantwoorden dat ze zich niet laten prikken.

En sommige geloven alles wat de overheid ze zegt en laat zien succes er mee

BigOne
Berichten: 38221
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 09:21

keona schreef:
bigone schreef:
Tja, dit soort onderzoeken? vind je wanneer je maar lang genoeg zoekt.
Sommigen willen iets hebben om te verantwoorden dat ze zich niet laten prikken.

En sommige geloven alles wat de overheid ze zegt en laat zien succes er mee

Tja, dit zogenaamde rapport van het Britse RIVM is toch ook overheid?
Of zou het met plak en knipwerk tot een sensatiestuk gemaakt zijn? Heb je de oorspronkelijke rapporten gelezen en in de juiste context geplaatst?

keona
Berichten: 10751
Geregistreerd: 29-03-09
Woonplaats: meers(gemeente stein)

Re: Medische problemen na vaccinatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 09:33

Het rapport heeft mijn partner ook nog .
Maar jullie willen enkel en alleen maar horen dat het vaccin gewoon prima is en er niks van complicaties zijn. Want all het andere kan niet klopt niet. Ook van mensen die ik ken heb ik rare dingen gehoord. Doe er mee wat je wilt. Van mij mag ieder een zich vaccineren zal mij worst wezen. Ik hoef het niet ben gezond en laat Corona maar komen ben daar niet zo bang van. Wel van iets inspuiten waar je niet van weet hoe je lichaam reageert. Succes ik verlaat deze groep.

BigOne
Berichten: 38221
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 09:58

Keona, je bent fel tegen vaccinatie tegen Corona. Dat mag maar je bent ook tegen testen bij symptomen enzenz. En dat zijn nu net de mensen die de boel verzieken.
Boos zijn want huilie huilie ik mag nergens heen want dan moet ik getest zijn.
Dan kun je woest zijn dat je vrijheid zogenaamd beperkt word maar dat is dan jouw probleem.
Je probeert door allerlei discutabele berichten er iemand anders zijn probleem van te maken en dat moet je nu net niet doen. Ik hoor vaak opmerkingen over polarisatie van de maatschappij, gezondheidsdiscriminatie, regering liegt en nog veel meer. Nergens voor nodig, de regels zijn simpel, niet gevaccineerd dan testen ( voorlopig) wanneer de situatie er om vraagt en dan niet in een hoekje gaan zitten mokken van ik mag niks. Je mag alles maar wel onder voorwaarden.
Maar in plaats daarvan jodensterren delen, bananen ophangen en allerlei onzin delen is zoveel gemakkelijker.

IMANDRA

Berichten: 9810
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 10:39

keona schreef:
Het rapport heeft mijn partner ook nog .
Maar jullie willen enkel en alleen maar horen dat het vaccin gewoon prima is en er niks van complicaties zijn. Want all het andere kan niet klopt niet. Ook van mensen die ik ken heb ik rare dingen gehoord. Doe er mee wat je wilt. Van mij mag ieder een zich vaccineren zal mij worst wezen. Ik hoef het niet ben gezond en laat Corona maar komen ben daar niet zo bang van. Wel van iets inspuiten waar je niet van weet hoe je lichaam reageert. Succes ik verlaat deze groep.


Niemand zegt dat er geen complicaties zijn. Die zijn er. Maar het gaat om de risico-afweging: hoeveel bijwerkingen zijn er op hoeveel vaccinaties? En hoeveel van die bijwerkingen zijn ernstig, hoeveel zijn langdurig of permanent? En hoe vergelijkt dat zich met de bijwerkingen van COVID?

En als je al die vragen beantwoord komt er uit dat het vaccin gewoon duizenden malen veel veiliger is dan de kans om COVID op te lopen en bijwerkingen te ervaren. Feit. Punt. Klaar.

Er zal best gemeld zijn dat 5 mensen blind geworden zijn. Doorvraag: is dit daadwerkelijk door het vaccin? Zo ja, dan is dat 5 mensen op hoeveel miljoen? Dus wat is de daadwerkelijke kans dat je het kan krijgen? etc.

Hannanas
Berichten: 13012
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 10:48

Er zijn ook bijwerkingen “complicaties” van ibuprofen, paracetamol, omeprazol, antibiotica etc… zomaar een greep van vrij standaard ingenomen pillen. Maar ook van dingen als vrij gangbare natuurmedicatie Boswellia en Duivelsklauw. Dus ik begrijp je ophef niet zo Keona? Sterker nog, wat dacht je van suiker en fastfood. Die twee laatste zijn sterke killers onder de mensheid.

Sabri

Berichten: 1389
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 11:48

Inmiddels ben ik al 2 maanden ziek na mijn 2 de Pfizer. Ik werd er heel ziek door, heb erg moeten overgeven. Daarna kreeg ik verhoging en lichte koorts, dagelijks en deze is nog steeds aanwezig!!!
Inmiddels een bezoek afgelegd aan de internist die een pet-ct scan voorstelde. Deze heb ik inmiddels ondergaan. Hierop was niks te zien. Wel zeiden ze nog het vaccin te kunnen zien, dat vond ik vreemd want ik dacht dat dat na 6 weken wel uit je lichaam was.
De bloeduitslagen waren wel mbt immuunsysteem wat afwijkend. Mijn C3 was te hoog en IGM te laag. Maar volgens de internist had iedereen wel afwijkingen in hun bloed??
Hij zei het kan door de vaccinatie komen of je hebt nu een burnout? Ik vond het een heel rare verklaring. Omdat hij ook die bloeduitslagen wegwuifde en ik toch dagelijks me letterlijk gevloerd voel van de verhoging/griep heb ik gevraagd voor een second opinion. Ik moet nu maar het Radboud in Nijmegen, daar zit een speciaal koorts centrum. Dit kan weken gaan duren.
Note; ik was al bekend met koorts bij lyme, deze trad enkel een week voor de menstruatie op. Men gooide dat op PMS. Deze koorts is weggegaan na antibiotica maar nu weer terug na de Pfizer en dan nu de hele cyclus door.
Ik vind het wel slecht dat er niet een soort 'opvang' is voor als je zoals ik nu wel medische klachten krijgt na vaccinatie. Als ik enkel de internist had gevolgd had ik nu gedacht dat ik koorts had TGV een burnout?
Verder is ook mijn cyclus in de war. Dus zou misschien kunnen dat hormonen/cyclus en immuunsysteem in de war raken door de vaccin. Bij mij dan uitend in dagelijks koorts(tot in de 38).
Voor mij komt er dus ook geen 3de prik. Vond het ook schandalig dat ik na 6 weken pas bij een arts terecht kon. Je hoopt toch op wat betere hulp en begeleiding voor geval het wel mis gaat..

Telpeva

Berichten: 14707
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 11:53

Geen wijze woorden om te delen maar ik wil je sterkte en beterschap wensen Sabri, 2 maanden is lang :knuffel:

BigOne
Berichten: 38221
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Medische problemen na vaccinatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 12:00

Sabri? Vaccinatie zien op de pet scan? Heb je nog gevraagd hoe ze dat zien?

Sabri

Berichten: 1389
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 12:11

bigone schreef:
Sabri? Vaccinatie zien op de pet scan? Heb je nog gevraagd hoe ze dat zien?


Ze vroeg welke arm het vaccin gezet was. Want daar konden ze dan afwijkingen op zien op de petscan wat dan te wijten was aan het vaccin. Ik heb gevraagd ook nog na 7 weken? En toen zei ze ja. Daar zien ze dan reactie op, denk door het radioactieve goedje wat ze inspuiten voor de petct, mogelijk gaat dat een reactie aan met die vetbolletjes in dat vaccin in je arm(ik heb geen idee hoor, ik vond het ook een vreemd iets dat ze dat nog konden terugzien).

Sabri

Berichten: 1389
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 12:22

Telpeva schreef:
Geen wijze woorden om te delen maar ik wil je sterkte en beterschap wensen Sabri, 2 maanden is lang :knuffel:


Dankje :) Hoop nog steeds dat het uit zichzelf weer op orde komt, maar het duurt inderdaad al vreselijk lang.

janderegelaaJarig
vanaf nu met een R erachter

Berichten: 15912
Geregistreerd: 10-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 13:33

Sabri schreef:
bigone schreef:
Sabri? Vaccinatie zien op de pet scan? Heb je nog gevraagd hoe ze dat zien?


Ze vroeg welke arm het vaccin gezet was. Want daar konden ze dan afwijkingen op zien op de petscan wat dan te wijten was aan het vaccin. Ik heb gevraagd ook nog na 7 weken? En toen zei ze ja. Daar zien ze dan reactie op, denk door het radioactieve goedje wat ze inspuiten voor de petct, mogelijk gaat dat een reactie aan met die vetbolletjes in dat vaccin in je arm(ik heb geen idee hoor, ik vond het ook een vreemd iets dat ze dat nog konden terugzien).

Waarom moet ze dan vragen welke arm het was...Dat kan ze toch zien...

janderegelaaJarig
vanaf nu met een R erachter

Berichten: 15912
Geregistreerd: 10-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 13:37

Hannanas schreef:
janderegelaa schreef:

Misschien moet je het onderzoek zelf ook eens lezen. Het is zeker niet aangetoond: https://factchecknederland.afp.com/http ... 2F9CR26Y-1


Ik denk dat jij op jouw beurt niet goed leest. Ik heb het over de vetlipides, oftewel de LNP’s. Staat toch netjes weergegeven dat daarvan concentraties in het bloed en de organen gemeten is.

Het onderzoeksteam ontdekte dat het LNP-mengsel voornamelijk circuleerde op de injectieplaats (in de spier) en in de lever van de ratten. De hoeveelheden waren ook herkenbaar in hun milt, bijnieren en eierstokken, maar de concentratie was significant lager.”



https://factchecknederland.afp.com/http ... 2F9CR26Y-1

2005

Berichten: 2147
Geregistreerd: 28-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 14:20


BigOne
Berichten: 38221
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 14:29

2005 schreef:
janderegelaa schreef:


Het gaat toch niet om het aanmaken van Spike eiwitten?! Het ging om dat Lnp mengsel en dat is op die plekken gevonden. Punt.



Een belangrijk aspect dat Bridle ook achterwege laat: volgens de EMA-samenvatting accumuleert het onderzochte LNP-mengsel slechts gedurende een bepaalde tijd en wordt het vervolgens door het lichaam uitgescheiden. De hoogste concentratie in het bloedplasma werd in minder dan twee uur na toediening van het vaccin bereikt. 24 uur na de injectie werd slechts één procent van het oorspronkelijke mengsel in het plasma gevonden.
En daar komt nog bij dat de dosis die de ratten ingespoten kregen 300 tot 1000 keer meer was dan bij mensen.

2005

Berichten: 2147
Geregistreerd: 28-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 14:37

bigone schreef:
Een belangrijk aspect dat Bridle ook achterwege laat: volgens de EMA-samenvatting accumuleert het onderzochte LNP-mengsel slechts gedurende een bepaalde tijd en wordt het vervolgens door het lichaam uitgescheiden. De hoogste concentratie in het bloedplasma werd in minder dan twee uur na toediening van het vaccin bereikt. 24 uur na de injectie werd slechts één procent van het oorspronkelijke mengsel in het plasma gevonden.
En daar komt nog bij dat de dosis die de ratten ingespoten kregen 300 tot 1000 keer meer was dan bij mensen.


Weet ik allemaal. Snap alleen niet dat die bridle erbij wordt gehaald.

BigOne
Berichten: 38221
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Medische problemen na vaccinatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-21 14:46

Misschien omdat deze man zaken zit te verkondigen die al heel snel gedeeld werden door tegenstanders van vaccineren. Er is hem gevraagd naar zijn bronnen, geen antwoord en de uni waar hij voor werkt zeggen dat ze volledig achter vaccineren staan en ze distantiëren zich van de uitspraken van Brindle.

fransje23

Berichten: 15347
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-21 10:38

Sabri schreef:
Inmiddels ben ik al 2 maanden ziek na mijn 2 de Pfizer. Ik werd er heel ziek door, heb erg moeten overgeven. Daarna kreeg ik verhoging en lichte koorts, dagelijks en deze is nog steeds aanwezig!!!
Inmiddels een bezoek afgelegd aan de internist die een pet-ct scan voorstelde. Deze heb ik inmiddels ondergaan. Hierop was niks te zien. Wel zeiden ze nog het vaccin te kunnen zien, dat vond ik vreemd want ik dacht dat dat na 6 weken wel uit je lichaam was.
De bloeduitslagen waren wel mbt immuunsysteem wat afwijkend. Mijn C3 was te hoog en IGM te laag. Maar volgens de internist had iedereen wel afwijkingen in hun bloed??
Hij zei het kan door de vaccinatie komen of je hebt nu een burnout? Ik vond het een heel rare verklaring. Omdat hij ook die bloeduitslagen wegwuifde en ik toch dagelijks me letterlijk gevloerd voel van de verhoging/griep heb ik gevraagd voor een second opinion. Ik moet nu maar het Radboud in Nijmegen, daar zit een speciaal koorts centrum. Dit kan weken gaan duren.
Note; ik was al bekend met koorts bij lyme, deze trad enkel een week voor de menstruatie op. Men gooide dat op PMS. Deze koorts is weggegaan na antibiotica maar nu weer terug na de Pfizer en dan nu de hele cyclus door.
Ik vind het wel slecht dat er niet een soort 'opvang' is voor als je zoals ik nu wel medische klachten krijgt na vaccinatie. Als ik enkel de internist had gevolgd had ik nu gedacht dat ik koorts had TGV een burnout?
Verder is ook mijn cyclus in de war. Dus zou misschien kunnen dat hormonen/cyclus en immuunsysteem in de war raken door de vaccin. Bij mij dan uitend in dagelijks koorts(tot in de 38).
Voor mij komt er dus ook geen 3de prik. Vond het ook schandalig dat ik na 6 weken pas bij een arts terecht kon. Je hoopt toch op wat betere hulp en begeleiding voor geval het wel mis gaat..



Heb je chronische Lyme, Sabri? ( Al is dat volgens veel reguliere artsen niet mogelijk...)
Dan draait je lichaam al overuren.

Sabri

Berichten: 1389
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-21 23:22

Ja klopt, heb chronische lyme. Ben behandeld met antibiotica en laatste keer is de koorts daarmee weggegaan. Helaas nu dus een terugval na de 2de Pfizer met opnieuw koorts, nu dus al 2 mnd dus echt uitputtend.
Eind van de week wordt ik gebeld door een arts van het Radboud lymecentrum, hopelijk weet die wat zinnigs te zeggen en hopelijk een oplossing

BigOne
Berichten: 38221
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Medische problemen na vaccinatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-21 23:42

Je hebt geen nieuwe lange kuur amoxicilline gekregen?

fransje23

Berichten: 15347
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-21 23:51

Sabri schreef:
Ja klopt, heb chronische lyme. Ben behandeld met antibiotica en laatste keer is de koorts daarmee weggegaan. Helaas nu dus een terugval na de 2de Pfizer met opnieuw koorts, nu dus al 2 mnd dus echt uitputtend.
Eind van de week wordt ik gebeld door een arts van het Radboud lymecentrum, hopelijk weet die wat zinnigs te zeggen en hopelijk een oplossing


Hoelang heb je antibiotica gehad?
Ik heb voor mij Lyme twee keer maandenlang tweemaal daags Doxy gehad. Sinds ben ik klachtenvrij, zo een 8 jaar.

Lyme is flut, een bacterie die zich gedraagt als een virus, waarschijnlijk weer actief geworden door de reactie van de het immuunsysteem.