Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 8 van de 23 [ 554 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 23  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Medische problemen na vaccinatie

 
Profiel   

Dat lees ik nergens in de reactie van superpony hoor. Ik lees dat zij niet van mening is dat geestelijke toestand de werking van een vaccin kan beinvloeden. En dat gezond leven ook niet de heilige graal is die alles oplost en iedereen gezond houdt.

Ben het overigens met haar eens, alhoewel ik zeker van mening ben dat er waardevolle natuurlijke middelen bestaan en gezond leven zeker zal bijdragen aan een goede gezondheid.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 16:15 



 
Profiel   

Hierbij een lijst van sites die je beter niet kunt delen Dinopino, scheelt je veel werk om de bewijzen voor je beweringen te zoeken.

https://www.cjr.org/fake-beta

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 16:17 



 
Profiel   

Oh wat een handige site Bigone, die onthoud ik :))!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 16:18 



 
Profiel   

Dinopino schreef
Superpony jij zegt dat natuur nooit dat effect kan hebben wat medicijnen hebben. Dat vind ik best wel een harde bewering.


Dat zegt ze niet volgens mij.

Probleem is dat 'natuurlijke produkten' varieren in concentratie en zuiverheid.

De mens heeft ten eerste ontdekt wát er precies in vingerhoedskruid zit wat goed is voor de hartfunctie, en daarnaast ontdekt hoe je dit kunt raffineren en namaken. Dat maakt dat het 'synthetische' digitaline schoner is én constant van concentratie. En vooral dat laatste is wel handig, want een hapje vingerhoedskruid te veel en je bent dood. Dat gebeurt niet als je het pilletje van die oh zo gemene en onbetrouwbare farmaceut slikt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 16:19 



 
Profiel   

Dinopino schreef
Superpony jij zegt dat natuur nooit dat effect kan hebben wat medicijnen hebben. Dat vind ik best wel een harde bewering. Vooral omdat ik persoonlijk mensen ken,die beter reageren op natuurlijke produkten zonder de bijwerkingen. Ik spreek dan onder andere over antibiotica bijvoorbeeld.

Misschien is dit artikel wat duidelijker: Dit gaat over de geschiedenis,hoe de farmaindustrie de natuurlijke middelen verdreef.

http://www.defenddemocracy.press/how-ro ... ral-cures/


Dat heb ik nergens gezegd, dus eerst eens lezen.

En ik gebruik al jaren cbd en thc ipv zware pijnstillers. A) omdat ik anders teveel paracetamol moet slikken, ik mag geen NSAID's en opiaten kan ik niet op functioneren.

En nee, ik word niet stoned, want weet heel goed wat ik gebruik, hoe en wanneer. Heel soms 's avonds voor het slapen, maar dan maakt het niet uit.

Nu met nieuwe biologicals al weken niet gedaan en slaap al even niet of amper, maar wilde ze eerst ervaren.

Ik ben juist heel erg voor eerst natuurlijk oplossen, waar mogeiijk.

Mijn paarden met luchtweg problemen hebben zouttherapie of vernevelen we, ook met zout ipv chemisch.
Maar toen dat niet afdoende was, hebben we wel naar medicatie gegrepen. Ik ga ze niet onthouden van medicatie uit idealen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 16:25 



 
Profiel   

Ibbel ik heb het niet over gemene farmacie. Sommige medicijnen zijn ook niet te vervangen, maar een heel groot aandeel wel.

En je nooit afgevraagd waarom het zo moeilijk is CBD olie met en zonder thc te krijgen. Waarom de lobby er druk mee is om weer eens aan te tonen dat het niet helpt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 16:32 



 
Profiel   

Dinopino schreef
Ibbel ik heb het niet over gemene farmacie. Sommige medicijnen zijn ook niet te vervangen, maar een heel groot aandeel wel.

En je nooit afgevraagd waarom het zo moeilijk is CBD olie met en zonder thc te krijgen. Waarom de lobby er druk mee is om weer eens aan te tonen dat het niet helpt.

Maar even weer ontopic , heb jij problemen na vaccinatie gehad? Of je man? Of is hij elke keer gaan testen op weg naar zijn werk?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 18:23 



 
Profiel   

Dinopino schreef
Ibbel ik heb het niet over gemene farmacie. Sommige medicijnen zijn ook niet te vervangen, maar een heel groot aandeel wel.

En je nooit afgevraagd waarom het zo moeilijk is CBD olie met en zonder thc te krijgen. Waarom de lobby er druk mee is om weer eens aan te tonen dat het niet helpt.


CBD kan je overal krijgen zonder THC, dus is onzin.

Andere landen zijn al heel ver in het bewijzen dat THC wel degelijk werkt en ook het UMCG doet groot onderzoek.
Alleen willen ervaren gebruikers geen door de regering begeleidde geteelde wiet incl de regels, bestrijdingsmiddelen etc.

Ik heb THC olie van de apotheek gehad en dat komt dan op recept.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 22:22 



 
Profiel   

superpony schreef
Dinopino schreef
Ibbel ik heb het niet over gemene farmacie. Sommige medicijnen zijn ook niet te vervangen, maar een heel groot aandeel wel.

En je nooit afgevraagd waarom het zo moeilijk is CBD olie met en zonder thc te krijgen. Waarom de lobby er druk mee is om weer eens aan te tonen dat het niet helpt.


CBD kan je overal krijgen zonder THC, dus is onzin.

Andere landen zijn al heel ver in het bewijzen dat THC wel degelijk werkt en ook het UMCG doet groot onderzoek.
Alleen willen ervaren gebruikers geen door de regering begeleidde geteelde wiet incl de regels, bestrijdingsmiddelen etc.

Ik heb THC olie van de apotheek gehad en dat komt dan op recept.

Ik weet niet vanwaar Dinopino is. Maar in België kom je niet aan CBD olie tenzij je het dus illegaal importeert. :) Ik geloof dat Dinopino in Duistland zit. Zo ver ik vind komt de wetgeving van Duitsland overeen met die van België en zal je daar dus ook veel moeilijker aan dergelijke olie geraken. Op voorschrift is, iig in Belgie, ook niet mogelijk. Dat is simpelweg niet legaal. Hoe dát in DL zit weet ik niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 22:26 



 
Profiel   

Tja, maar daar kunnen wij hier niks aan doen natuurlijk. Dan moet ze erbij zetten dat het bij haar zo is.

Ik gebruikte eerst CBD liquid. Rook al 25jr niet meer, maar voor de smaak en snelle werking was het ideaal. Mag ook al een tijd niet meer helaas.............

Maar CBD, CBG, THC kan je gewoon goed aankomen. THC niet in een winkel nee, maar er zijn vele wegen in grijs gebied.
Maar zeker zieke mensen gebruiken het veel en zelfs artsen adviseren het nu vaak bij bijv verminderde eetlust bij chemo, misselijkheid etc.

In Nederland lopen we achter, maar er zijn al veel internationale onderzoeken

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 22:30 



 
Profiel   

Ik denk eigenlijk dat NL hier de uitzondering is en niet de rest van de landen. :D maar pin me daar niet op vast. Dus als iemand zegt dat er moeilijk aan te komen is kan je er ook van uit gaan dat die persoon niet in NL woont, anders is de kans groot dat ie überhaupt niet zou beweren dat het niet te verkrijgen is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 22:33 



 
Profiel   

Ayasha schreef
Ik denk eigenlijk dat NL hier de uitzondering is en niet de rest van de landen. :D maar pin me daar niet op vast. Dus als iemand zegt dat er moeilijk aan te komen is kan je er ook van uit gaan dat die persoon niet in NL woont, anders is de kans groot dat ie überhaupt niet zou beweren dat het niet te verkrijgen is.


En Zwitserland :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 22:46 



 
Profiel   

Ayasha schreef
Ik denk eigenlijk dat NL hier de uitzondering is en niet de rest van de landen. :D maar pin me daar niet op vast. Dus als iemand zegt dat er moeilijk aan te komen is kan je er ook van uit gaan dat die persoon niet in NL woont, anders is de kans groot dat ie überhaupt niet zou beweren dat het niet te verkrijgen is.


Nee hoor, Zelfs in USA zijn staten waar het legaal is. Israel is erg ver op Medisch gebied en nog wat landen, maar hou niet alles bij.
Vergeleken bij vroeger, is het hier eerder strenger geworden.
Maar op Medisch gebied waar we het over hebben, is er wel echt heel veel ontwikkeling.

En nee, ik denk er dan niet over na waar iemand woont.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 00:07 



 
Profiel   

Ik denk dat in USA zowat alles legaal te verkrijgen is :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 00:09 



 
Profiel   

Poekkie schreef
Ik denk dat in USA zowat alles legaal te verkrijgen is :D


Nee, wiet is niet in elke staat hetzelfde.

Maar landen zoals Israel bieden zelfs kuren aan en gaan mensen met zware klachten ook naar toe.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 00:18 



 
Profiel   

Zullen we weer on topic gaan? ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 08:47 



 
Profiel   

Hier zelf een positieve ervaring. Blijkbaar hoor ik tot de 1/3e van de patiënten die opknapt van de enting bij naweeën van een Covidinfectie. Ik denk dat ik rond 2 weken na de enting begon op te knappen, gelukkig nu weer helemaal terug op oud niveau, van voor de infectie.
Verder wel een aantal collega's ziek gehad na de enting, vooral de jonge garde. Wij kregen allemaal Moderna. Ik had alleen een mooie rode jeukende plek, maar die krijg ik ook bij de griepprik, dus was te verwachten. Ik reageer vaak op dragervloeistoffen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 09:58 



 
Profiel   

fannetje schreef
Hier zelf een positieve ervaring. Blijkbaar hoor ik tot de 1/3e van de patiënten die opknapt van de enting bij naweeën van een Covidinfectie. Ik denk dat ik rond 2 weken na de enting begon op te knappen, gelukkig nu weer helemaal terug op oud niveau, van voor de infectie.
Verder wel een aantal collega's ziek gehad na de enting, vooral de jonge garde. Wij kregen allemaal Moderna. Ik had alleen een mooie rode jeukende plek, maar die krijg ik ook bij de griepprik, dus was te verwachten. Ik reageer vaak op dragervloeistoffen.


Ook opgeknapt na Moderna, net als de zus van minimaaike (of zoiets :o ). Fijn hoor :)

Zijn er ook mensen bekend die na vaccinatie met Pfizer alsnog (verder) opknapten van hun coronabesmetting?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 10:15 



 
Profiel   

Hier ook collegas met Moderna en Jansen die een dagje gevloerd waren. Pfizer waren in mijn omgeving minder bijwerkingen. Ik ben een dagje niet lekker geweest ( extreem moe , spierpijn, hangerig beet "grieperig" ) ; pfizer .
En een collega met Astra Zenica ( veel huisartsen in zijn familie en die hadden er eentje over ) Die heeft echt een dag Corona gehad, inclusief benauwdheid en koorts.
Maar zoals hij zegt, dan weet je gelijk , dat je Corona echt niet wil krijgen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 12:37 



 
Profiel   

Ik zie dit voorbij komen op de website van het RIVM:
Myocarditis en pericarditis komen elk jaar voor bij 1 tot 10 op de 100.000 mensen. In Israël werd na vaccinatie gemeld bij ongeveer 1 op de 3000 tot 1 op de 6000. De aandoeningen kunnen ontstaan door een infectie of immuunziekte en gaan doorgaans vanzelf over.

Vind dat best hoge aantallen. Gezien het verloop ook ernstiger kan zijn is dit naar mijn mening wel een beetje gebagetalliseerd. Schijnt met name bij jonge mensen voor te komen, ben benieuwd wat hier meer nog over naar buiten gaat komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 08:56 



 
Profiel   

Dit onderzoek loopt al een tijdje, het lijkt nog niet in ieder land zo duidelijk te zijn.
Ik vind het met het oog op kinderen vaccineren wel iets om in de gaten te houden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 09:21 



 
Profiel   

Sourire schreef
Ik zie dit voorbij komen op de website van het RIVM:
Myocarditis en pericarditis komen elk jaar voor bij 1 tot 10 op de 100.000 mensen. In Israël werd na vaccinatie gemeld bij ongeveer 1 op de 3000 tot 1 op de 6000. De aandoeningen kunnen ontstaan door een infectie of immuunziekte en gaan doorgaans vanzelf over.

Vind dat best hoge aantallen. Gezien het verloop ook ernstiger kan zijn is dit naar mijn mening wel een beetje gebagetalliseerd. Schijnt met name bij jonge mensen voor te komen, ben benieuwd wat hier meer nog over naar buiten gaat komen.

Tot nu toe zijn deze aantallen in Nederland geregistreerd:

Ontsteking van de hartspier of het hartzakje
Lareb heeft nu 10 meldingen van hartontsteking (myocarditis) en 22 van ontsteking van het hartzakje (pericarditis). Het betreft 13 meldingen op het Pfizer/BioNTech vaccin, 7 op het AstraZeneca vaccin, 8 op het Moderna vaccin en 3 op het Janssen vaccin. Bij 1 melding is het niet duidelijk om welk vaccin het ging. Het gaat om 19 mannen en 13 vrouwen van wie er 14 tussen de 20-50 jaar zijn en 18 ouder dan 50 jaar. Een groot deel van deze meldingen zijn kort geleden ontvangen en bij Lareb nog in onderzoek. En zullen ook doorgegeven worden aan de EMA. Het EMA doet verder onderzoek naar meldingen van myocarditis of pericarditis. Op dit moment zijn er nog niet genoeg gegevens om te kunnen bepalen of er een verband is met de prikken.

De ontstekingen kunnen ontstaan door een infectie of immuunziekte. Ze komen jaarlijks voor bij 1 tot 10 op de 100.000 mensen. Klachten zijn onder andere kortademigheid, pijn op de borst en hartkloppingen die soms onregelmatig zijn. De klachten gaan meestal vanzelf over of zijn met medicijnen goed te behandelen. Wie deze klachten heeft, moet contact opnemen met een arts.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 09:23 



 
Profiel   

1 op de 10 mensen is best veel, dus op zich zou het ook nog toeval kunnen zijn?
Wel goed dat ze het in de gaten houden / onderzoeken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 09:35 



 
Profiel   

IMANDRA schreef
1 op de 10 mensen is best veel, dus op zich zou het ook nog toeval kunnen zijn?
Wel goed dat ze het in de gaten houden / onderzoeken.


Nee 1 tot 10 op de 100.000 mensen, niet 1 op de 10 ;)

Vind dat in Israel wel flink hoor, een vriend van ons heeft dit al een aantal jaren maar die komt er maar neit vanaf. Best heftig.

Las dat ook Corona dit veroorzaken kan, maar heb geen aantallen gezien of dit meer of minder kans is dan via de vaccinatie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 09:38 



 
Profiel   

MarliesV schreef
IMANDRA schreef
1 op de 10 mensen is best veel, dus op zich zou het ook nog toeval kunnen zijn?
Wel goed dat ze het in de gaten houden / onderzoeken.


Nee 1 tot 10 op de 100.000 mensen, niet 1 op de 10 ;)

Vind dat in Israel wel flink hoor, een vriend van ons heeft dit al een aantal jaren maar die komt er maar neit vanaf. Best heftig.

Las dat ook Corona dit veroorzaken kan, maar heb geen aantallen gezien of dit meer of minder kans is dan via de vaccinatie.


ooh, ik las fout :)) 'scuse me!
Ik vond het al veel :')

Als je 32 gevallen telt dan is dat ongeveer 1:268.750 mensen
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 09:52 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 8 van de 23 [ 554 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 23  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen