Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 11 van de 11 [ 257 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Plaats een nieuw onderwerp

Verjaardagsfeest en corona

 
Profiel   

Lekker off topic inmiddels maar de mods doen niks.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 15:11 



 
Profiel   

Dat mag tegenwoordig heb ik begrepen....
En soms is het prima om ergens verder op te borduren, maar soms ook erg ongewenst.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 15:15 



 
Profiel   

Wij hebben zaterdag hier verjaardag. Alleen met naaste familie, als het rotweer wordt is onze schuur waar we dat soort dingen doen nog steeds 150m2 dus dat kan prima met 13 mensen (schoonzus komt denk ik niet, kids moeten volgende week negatief testen ivm vakantie). Mijn schoonmoeder is volledig gevaccineerd, maar doet niet aan knuffelen etc.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 16:48 



 
Profiel   

Hier ook 2 verjaardagen staan van dichte familie. Met mijn ouders, mijn broer en schoonzus, 2 ooms en tantes en wat neven en nichten. Gewoon lekker echt dichte familie en ik kijk er naar uit. Iedereen van de volwassenen is al gevaccineerd, zelfs mijn 13 jarige heeft al een prik gehad. Het is zo lang geleden dat ik mijn ooms en tantes en sommige neven en nichten heb gezien. Het mag onderhand weer eens. Want ik weet niet wanneer het anders wel weer zou kunnen. Het kleine risico weegt voor ons niet meer op tegen de impact van bezoek beperken, afstand houden van mensen die dichtbij staan (en ook gewoon gevaccineerd) enz.

Ook heb ik begrip als iemand beslist niet te komen. Geen enkel probleem en we zien elkaar dan vast snel een andere keer. Ik kan me niet zo druk maken om wat anderen wel of niet doen in de zin van dat ik daar een oordeel over vel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 18:59 



 
Profiel   

Ik vind het dan jammer dat sommigen niet kunnen komen omdat anderen geen afstand willen houden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 19:17 



 
Profiel   

Sheran schreef
Ik vind het dan jammer dat sommigen niet kunnen komen omdat anderen geen afstand willen houden.


Maar zijn daar geen afspraken over te maken dan? Want wij zorgen wel dat we onderling oké zijn met hoe we omgaan met afstand houden. Ik ga niet in de buurt komen van iemand die graag 1,5 m afstand wilt houden. Ik heb zelf geen problemen met geen afstand houden, maar ga dit een ander niet opdringen. Als er iemand komt die wel graag afstand wilt houden, kun je ondanks dat je van anderen geen afstand houdt toch wel met zijn allen afstand houden van die persoon die dat wel wilt? Als iemand aangeeft graag afstand te willen houden kun je je daar toch gewoon aan houden lijkt me?

Nu ben ik misschien gezegend met familie en vrienden die zich niet druk maken om wat een ander doet of wilt en dit gewoon respecteert zonder een oordeel te vellen of moeilijk te doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 19:45 



 
Profiel   

Vayo, helaas gaat niet elke familie of vriendenkring zo respectvol met elkaar om zoals bij jullie of bij ons. Ben er nog steeds ontzettend blij mee dat hier de neuzen nog steeds dezelfde kant op staan.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 20:01 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 11 van de 11 [ 257 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen