Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 295 van de 500 [ 12476 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298 ... 500  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Algemeen Coronatopic #7

 
Profiel   

HC, heb je ook onderzoeken die jouw bewering onderbouwen dat natuurlijke resistentie zwaarder weegt dan een vaccinatie? Want je roept dat wel altijd, maar daar is volgens mij geen enkele onderbouwing voor, behalve dat jij dat graag wilt.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 22:13 



 
Profiel   

Karl66 schreef
HC, heb je ook onderzoeken die jouw bewering onderbouwen dat natuurlijke resistentie zwaarder weegt dan een vaccinatie? Want je roept dat wel altijd, maar daar is volgens mij geen enkele onderbouwing voor, behalve dat jij dat graag wilt.



https://www.gezondheidenwetenschap.be/g ... ectie-zelf

Dit is volgens Belgische wetenschappers.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 22:35 



 
Profiel   

Dat spreekt je bewering dat een ziekte doormaken je beter beschermd op veel punten tegen, vooral griep en laat Corona nu in veel zaken zoals overdracht , symptomen toch wel wat op elkaar lijken.
Wat van Corona alleen nog maar duidelijk is is dat je na besmetting en opvolgende vaccinatie uitstekend beschermd bent.
Over vaccineren en daarna een besmetting , waar jij op uit bent, zijn nog geen gegevens gepubliceerd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 22:59 



 
Profiel   

Volgens mij is het ook misinformatie, die hij maar blijft herhalen. Zo breng je dus nepnieuws in de wereld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 07:52 



 
Profiel   

Op zich is het sowieso wel een logische gedachtegang, laten we eerlijk wezen :)

Net zoals men denkt dat vaccineren met verschillende soorten vaccins een betere / bredere bescherming geeft, bvb. als je afweersysteem 2 verschillende spike-eiwitten kan targetten, ligt het ook wel voor de hand dat het daadwerkelijk binnen krijgen van het virus een goede training is voor je lijf om het beter te leren (her)kennen en nog beter aan te leren pakken.

En als je dan het risico op grote problemen al zoveel mogelijk hebt ondervangen door je prik(ken) kan dat logischerwijze best gunstig zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 08:10 



 
Profiel   

Alleen blijkt in de praktijk die logische gedachte blijkbaar zo niet te werken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 08:32 



 
Profiel   

pmarena schreef
Op zich is het sowieso wel een logische gedachtegang, laten we eerlijk wezen :)


Ach ja.
Verder is ´onderzoek´ door iemand betaald :)*

Het probleem mbt vaccineren is niet dat/of het wel/niet beter werkt maar dat de zealots het willen verplichten voor gezonden met een prima werkend eigen systeem op straffe van uitsluiting van een normale samenleving; de samenleving willen verplichten tot levenslange vaccinatie en zo ondermijning van de collectieve immuniteit.

Voor wie dit laatste niet goed begrijpt: Kijk naar griep. Na járen griepinjecties is het eigen systeem niet meer klaar voor een infectie. De groep jaarlijks gevaccineerden heeft een resitentie door die vaccinatie. De níet gevaccineerden hebben een eígen resistentie.
Het immuunsysteem van de gevaccineerden is zwakker dan dat van de niet gevaccineerden.
Vaccinatie ´verzwakt´ het immuunsysteem door het ontbreken van stimuli.

Tja en onderzoek daarnaar door de industrie??? _O- _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 08:35 



 
Profiel   

Denk je dat men vaccins nooit nodig gehad heeft?
Dat de andere ziektes/virussen die met een vaccin bestreden wordt, ook door t eigen lichaam opgelost hadden kunnen worden?

Wat was het ookalweer... black plague..nog wat van die dingen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 08:41 



 
Profiel   

HC, misschien eens niet zo persoonlijk alles opvatten. Ziek en daarna gevaccineerd is onderzocht op immuunstoffen , andersom nog niet. That’s it en kun jij een link geven waarom een aantal jaren vaccineren tegen influenza je immuniteit tegen influenza om de zeep helpt ?
Vaccinatie verzwakt door ontbreken stimuli ? Een griepvaccin vrijwaart je niet van griep, het zorgt ervoor dat de griep word aangepakt zonder dat je er te ernstig ziek van word.
Je komt , met welke vaccinatie ook, nog steeds in aanraking met de boosdoener alleen kan hij geen kwaad meer doen.
Dat is de werking van de vaccinatie.
In die zin zou in aanraking komen met Corona na vaccinatie ook meer afweer opbouwen, alleen is dat nog niet onderzocht. Wel is duidelijk geworden dat Janssen niet zo goed werkt dan de andere vaccins.


Laatst bijgewerkt door BigOne op 21-10-21 08:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 08:46 



 
Profiel   

Vaccinatie zet het immuunsysteem juist aan het werk door het toevoegen van een stimulus. Het is geen serum.

Het immuunsysteem van griep-gevaccineerden is inderdaad vaak zwakker dan niet- gevaccineerden, maar dat komt omdat het zwakkere immuunsysteem de reden is dat ze het vaccin nemen, niet omdat het vaccin zorgt voor een zwakker immuunsysteem. Je kunt dat echt niet omdraaien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 08:48 



 
Profiel   

Huertecilla schreef
Ach ja.
Verder is ´onderzoek´ door iemand betaald :)*


En onderzoek (ik weiger het tussen aanhalingstekens te zetten) heeft best forse controle op betrouwbaarheid etc., dus dat het door iemand betaald is maakt eigenlijk geen kont uit. Als je onderzoek niet klopt, maar het wel gepubliceerd wordt, komt men erachter dat het dus niet klopt en kan jij je oprechte wetenschappelijke carrière als wetenschapper praktisch op je buik schrijven.

Jouw reactie getuigt echt van gebrek aan kennis over zowel immuunreacties én wetenschappelijk onderzoek.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 10:17 



 
Profiel   

Karl66 schreef
Alleen blijkt in de praktijk die logische gedachte blijkbaar zo niet te werken.


En daar heb jij bewijs voor begrijp ik, gezien deze stellige post..? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 10:43 



 
Profiel   

Red team, wat was dat ook alweer, maken die de dienst uit, of is dat weer een ander team? Zij willen z.s.m. de mondkapjes terug.

https://www.gelderlander.nl/home/plicht ... aAj9fkQFpw

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 10:44 



 
Profiel   

Het red team maakt niet de dienst uit, was het maar zo dan denk ik dat we nu niet nog steeds in deze ellende hadden gezeten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 10:55 



 
Profiel   

Mondmaskers ga ik echt niet meer aan beginnen

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 10:59 



 
Profiel   

Als het weer overal verplicht wordt zul je wel moeten of accepteren dat je nergens in mag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 11:03 



 
Profiel   

Dagahra schreef
Mondmaskers ga ik echt niet meer aan beginnen

ik ben er nooit mee gestopt, schept een hoop ruimte om me heen, mensen lopen met een boog om me heen +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 11:08 



 
Profiel   

Citaat
Belgie
Positieve tests
Positieve tests op 20-10-2021: 6493

>;)

De minister van volksgezondheid ( één van de velen :+ ) zei gister dat we de komende weken nog gaan opkijken van het aantal besmettingen. :x

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 11:42 



 
Profiel   

Morrie schreef
Red team, wat was dat ook alweer, maken die de dienst uit, of is dat weer een ander team? Zij willen z.s.m. de mondkapjes terug.

https://www.gelderlander.nl/home/plicht ... aAj9fkQFpw


Interessant is, dat in dit artikel wordt gesteld, dat mondkapjes dus wel werken.
Dat wordt ook regelmatig nog in twijfel getrokken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 11:43 



 
Profiel   

Spenk schreef
Als het weer overal verplicht wordt zul je wel moeten of accepteren dat je nergens in mag.

Ja dat is dan niet anders. Ik maak nu ook al geen gebruik van qr code, omdat ik niet achter dat beleid sta.

1.5 m vind ik prima. Maar mondmasker op, terwijl ik gevaccineerd ben :n

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 11:46 



 
Profiel   

Electra63 schreef
Morrie schreef
Red team, wat was dat ook alweer, maken die de dienst uit, of is dat weer een ander team? Zij willen z.s.m. de mondkapjes terug.

https://www.gelderlander.nl/home/plicht ... aAj9fkQFpw


Interessant is, dat in dit artikel wordt gesteld, dat mondkapjes dus wel werken.
Dat wordt ook regelmatig nog in twijfel getrokken.


Dat komt natuurlijk door de niet o handige uitspraken van RIVM.
Toentertijd zeiden ze : als je 1,5 meter afstand houdt en je aan alle maatregelen houdt voegen ze niets toe. Wat best een logische gedachte was .

Wat ze niet beseften toen is dat je toch gewoon ( zelfs als je je best doet ) wel een dichtbij iemand bent. Van Dissel ging altijd uit van de ieeale situatie en het gezond verstand van mensen.

En het virus is veel besmettelijker geworden.
en er is meer onderzoek gedaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 12:32 



 
Profiel   

Van dissel heeft uitspraken gedaan die later door onderzoek , in ieder geval op kleine schaal waarschijnlijk niet juist bleken.
Bij een school in Amerika ( geloof ik) hebben ze de helft van de klassen mondmaskers laten dragen en de anderen niet. Het kan natuurlijk absoluut toeval zijn maar Corona kwam veel vaker voor in de klassen zonder maskers.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 12:50 



 
Profiel   

Cer schreef
Denk je dat men vaccins nooit nodig gehad heeft?


Dat schrijf ik in het geheel niet :roll:

Als je niet voor alles bent is dat niet hetzelfde als tegen alles :)*

Wat ik schrijf is dat kwetsbaren een vaccin nodig hebben er niet toe mag leiden dat gezonden defacto verplicht een minder goed afweersysteem opgelegd krijgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 13:00 



 
Profiel   

Karl66 schreef
HC, heb je ook onderzoeken die jouw bewering onderbouwen dat natuurlijke resistentie zwaarder weegt dan een vaccinatie? Want je roept dat wel altijd, maar daar is volgens mij geen enkele onderbouwing voor, behalve dat jij dat graag wilt.



HC,

Heb je hier nog antwoord op?
Heb je nog onderzoeken die je kunt delen?
Of was het je eigen interpretatie?

Uit onderzoeken blijkt, dat de beste afweer is, om eerst Corona door te maken en dan nog het vaccin.
Dat geeft tot nu toe de beste resultaten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 13:04 



 
Profiel   

pmarena schreef
Karl66 schreef
Alleen blijkt in de praktijk die logische gedachte blijkbaar zo niet te werken.


En daar heb jij bewijs voor begrijp ik, gezien deze stellige post..? :)



Dat is vast door de pharmaceutische industrie bewezen ;)


Míj lijkt de evolutie van de mens als soort er bewijs genoeg van dat het wél zo werkt *D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 13:06 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 295 van de 500 [ 12476 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298 ... 500  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen