Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 13 van de 14 [ 348 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ondanks negatief in quarantaine in Griekenland

 

Ik heb alleen de eerste pagina's gelezen maar sorry heel vervelend allemaal maar laat ze het lekker zelf oplossen, ik lees overal nu zoveel verhalen over mensen/bn'ers ook die toch naar het buitenland zijn geweest en terug komen en corona blijken te hebben. Want het is zo'n moeite om je te laten testen voor je gaat?
Sorry ik vind uberhaupt dat wij Nederlanders een keer niet zo moeten zeuren de hele tijd, zag gisteren ook iemand op YouTube een filmpje van een paar maand geleden ja ik zit al een jaar thuis ik word er depressief van. Ik heb 3 jaar thuis gezeten, daar word je depressief van ja.
Ja dat is mijn mening, zullen genoeg het niet mee eens zijn maar ik snap het niet onder die jongeren. Heujj we gaan op vakantie, yess we kunnen weer op stap en vervalsen een test uitslag zodat we alles kunnen doen.
Ga gewoon een keer niet op vakantie, en als wel en je beland in zo'n situatie ben je vast ook wel volwassen genoeg om het zelf op te lossen.
Door mensen als deze vriendinnen groep en al die anderen, krijgen wij corona hier dus niet weg.. :x

En mocht ik boos overkomen, ik ben risicogroep en mijn ouders en schoonouders ook. Dus zodat zij weer een beetje een normaal leven kunnen krijgen zie ik corona graag vertrekken maarja de discotheken en alles moesten zonodig weer open. En wij hebben na heel veel twijfel over 1,5 maand een keer 1 nachtje weg geboekt in eigen land en dat word hopelijk toch niet verpest door mensen die niet voorzichtig kunnen zijn :+
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 09:01 



 
Profiel   

Corona gaat echt niet meer volledig weg hoor....

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 09:06 



 
Profiel   

Suzanne F. schreef
Citaat
Er wordt ook niet meer getest omdat een positief geteste nog maanden na de besmetting positief getest kan worden


Is dit echt zo? Nog nooit van gehoord eigenlijk.

In Nederland zeggen ze het, hier in Duitsland moet je na positieve test in quarantaine voor 14 dagen en dan wederom testen. Bij zware klachten zelfs pcr, dus dat zou betekenen dat mensen hier zeker 8 weken in quarantaine zitten, wat echt niet zo is. Ik vind het ook een raar verhaal, want als je positief test, heb je dus nog steeds het virus in je lichaam wat zou betekenen dat je het ook weer over kan dragen.

Anyway, super vervelend voor je zusje en vriendinnen ts! Hebben ze inmiddels de pcr test al terug? Zou wel fijn zijn als het allemaal mee zou vallen.
Nu hopen dat ze zelf niet ziek worden

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 09:13 



 
Profiel   

Nee je kunt het dan niet meer overdragen je scheidt dode virusdeeltjes uit. Hier was het ook zo mijn man moest negatief testen van zijn werk voor die komen mocht. Heeft een maand geduurd.

Maar de bepaalde waarde kunnen ze aan zien dat het geen actieve virusdeeltjes meer zijn je besmet dan dus ook niemand meer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 09:19 



 
Profiel   

Er zit een verschil tussen positief testen en besmettelijk zijn inderdaad.
Daarom mag je ook, klachtenvrij zonder negatieve test, na een x aantal dagen uit quarantaine bij een besmetting.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 09:23 



 
Profiel   

Je zusje heeft het wel gehaald tot een story op The Best Social Media!

https://www.thebestsocial.media/nl/quar ... -vakantie/

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 16:02 



 
Profiel   

Annet_Dottie schreef
Ik heb alleen de eerste pagina's gelezen maar sorry heel vervelend allemaal maar laat ze het lekker zelf oplossen, ik lees overal nu zoveel verhalen over mensen/bn'ers ook die toch naar het buitenland zijn geweest en terug komen en corona blijken te hebben. Want het is zo'n moeite om je te laten testen voor je gaat?
Sorry ik vind uberhaupt dat wij Nederlanders een keer niet zo moeten zeuren de hele tijd, zag gisteren ook iemand op YouTube een filmpje van een paar maand geleden ja ik zit al een jaar thuis ik word er depressief van. Ik heb 3 jaar thuis gezeten, daar word je depressief van ja.
Ja dat is mijn mening, zullen genoeg het niet mee eens zijn maar ik snap het niet onder die jongeren. Heujj we gaan op vakantie, yess we kunnen weer op stap en vervalsen een test uitslag zodat we alles kunnen doen.
Ga gewoon een keer niet op vakantie, en als wel en je beland in zo'n situatie ben je vast ook wel volwassen genoeg om het zelf op te lossen.
Door mensen als deze vriendinnen groep en al die anderen, krijgen wij corona hier dus niet weg.. :x

En mocht ik boos overkomen, ik ben risicogroep en mijn ouders en schoonouders ook. Dus zodat zij weer een beetje een normaal leven kunnen krijgen zie ik corona graag vertrekken maarja de discotheken en alles moesten zonodig weer open. En wij hebben na heel veel twijfel over 1,5 maand een keer 1 nachtje weg geboekt in eigen land en dat word hopelijk toch niet verpest door mensen die niet voorzichtig kunnen zijn :+


Ik snap dat het vervelend is als risicogroep maar om zo af te geven op jongeren die ook 1,5 jaar alles gepauzeerd hebben en nu volledig gevaccineerd op vakantie zijn gegaan.. Nee vind ik niet ok.

Hoop dat je nachtje fijn door kan gaan in ieder geval! Net als ik dat ieder ander gun die er tussenuit wil.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 16:07 



 
Profiel   

Helemaal met je eens INge. Zo flauw dat alsmaar afgeven op de jongeren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 16:29 



 
Profiel   

Utixo schreef
Je zusje heeft het wel gehaald tot een story op The Best Social Media!

https://www.thebestsocial.media/nl/quar ... -vakantie/




Ik zit het te kijken nu.

Waarschijnlijk ga ik hier een hoop commentaar op krijgen, maar dat moet dan maar


Wat een verwend k#tgedrag.

Já het is vervelend dat je niet krijgt waar je op hoopte.

Maar je hébt eten. Je hébt zélfs schoonmakers. Het ís allemaal geregeld.

Wees verd++(£&rie blij dat je opgevangen wordt en gewoon KRIJGT wat je nodig hebt.
Zalm, pistoletjes, dat is gewoon luxe hoor...
Blijkbaar niet goed genoeg nog...

Het is niet de fout van de Grieken hè, dat 1 van dat stel besmet blijkt...

Je veroorzaakt met die besmetting overlast in een ander land, en gaat vervolgens op álles lopen klagen en zeuren??

Wow, écht wow.


Ik snap dat het zuur is als een vakantie in het water valt.
Heb ik alle begrip voor, en je mag best even overstuur zijn ook.
Allemaal prima.

Maar wat ik op die filmpjes zie is wat mij betreft echt gewoon verwend prinsessengedrag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 17:38 



 
Profiel   

Je beseft je dat dit allemaal verschillende mensen zijn? En zij alleen de eerste 2 filmpjes is?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 17:40 



 
Profiel   

Nog erger.

Hele groep prinsen en prinsessen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 17:43 



 

Femke_Tweety schreef
Nog erger.

Hele groep prinsen en prinsessen.


Precies, ik zou niet durven te klagen als ik én met een besmet persoon in een ander land sta én de quarantaine wordt betaald door de overheid van dat land waar ik zo nodig op vakantie moest.
Ja de kamers zijn klein en misschien is het eten niet geweldig, maar er wordt voor je gezorgd. In sommige landen kun je er dik voor betalen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 17:46 



 
Profiel   

En ze hebben zeezicht! Betaal je normaal ook extra voor ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 17:51 



 
Profiel   

Die landen vragen anders zelf om de toeristen hoor. :')
Kunt het omdraaien en zeggen dat ze blij moeten zijn dat er nog mensen geld komen brengen. Die paar mensen die dan in betaald quarantaine zitten.. tja.

Super fijn dat jullie zo volwassen zijn, maar deze meiden zijn super jong. Ik snap dat deze meiden gewoon heel anders reageren op zo’n situatie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 17:54 



 
Profiel   

Het wordt er niet gezelliger op, in dit topic.

Ik neem de meiden niets kwalijk.
Immers Griekenland was code groen/geel.
Misschien was dit ook wel een doorgeschoven vakantie van 2020.

Ik vind het heel netjes van de Griekse overheid, die het financieel heel zwaar hebben, dat de mensen gratis worden opgevangen.
Het eten zal inderdaad niet geweldig zijn, maar ja het moet gemakkelijk te brengen zijn en te eten. Waarschijnlijk geen oven of magnetron op de kamer.

Dat ze teleurgesteld zijn, snap ik ook. Lig je in een Griekse hotelkamer met uitzicht op zee en dan zit je opgesloten.

Ik hoop toch zo, dat in 2022 alles weer normaal is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 18:12 



 
Profiel   

Femke_Tweety schreef
Utixo schreef
Je zusje heeft het wel gehaald tot een story op The Best Social Media!

https://www.thebestsocial.media/nl/quar ... -vakantie/




Ik zit het te kijken nu.

Waarschijnlijk ga ik hier een hoop commentaar op krijgen, maar dat moet dan maar


Wat een verwend k#tgedrag.

Já het is vervelend dat je niet krijgt waar je op hoopte.

Maar je hébt eten. Je hébt zélfs schoonmakers. Het ís allemaal geregeld.

Wees verd++(£&rie blij dat je opgevangen wordt en gewoon KRIJGT wat je nodig hebt.
Zalm, pistoletjes, dat is gewoon luxe hoor...
Blijkbaar niet goed genoeg nog...

Het is niet de fout van de Grieken hè, dat 1 van dat stel besmet blijkt...

Je veroorzaakt met die besmetting overlast in een ander land, en gaat vervolgens op álles lopen klagen en zeuren??

Wow, écht wow.


Ik snap dat het zuur is als een vakantie in het water valt.
Heb ik alle begrip voor, en je mag best even overstuur zijn ook.
Allemaal prima.

Maar wat ik op die filmpjes zie is wat mij betreft echt gewoon verwend prinsessengedrag.
Nee, helemaal mee eens :j Tuurlijk is het vervelend, maar je besluit zelf het risico te lopen, wees dan ook gewoon blij met wat je (gratis!) krijgt als je onverhoopt in die situatie terecht komt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 18:17 



 
Profiel   

Ja zo denken wij als volwassenen maar ik denk dat ik als 19 jarige ook zo had gereageerd. Nu kijk ik er heel anders naar

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 18:19 



 
Profiel   

Op mijn 19e was ik blij als ik überhaupt fatsoenlijk eten had...

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 18:23 



 
Profiel   

Op mijn 19e had ik inderdaad vast anders gereageerd, maar toch echt niet zo verwend en entitled. Dat is trouwens ook pas 7 jaar geleden dus valt ook nog wel mee :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 18:28 



 
Profiel   

Ik denk dat dat ook gewoon met SM te maken heeft. All about drama.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 18:30 



 
Profiel   

Femke_Tweety schreef
Op mijn 19e was ik blij als ik überhaupt fatsoenlijk eten had...

Oké, dat is klote, maar het merendeel van de jeugd is anders opgevoed. Mam zei laatst toen we het over covid hadden ook dat ik en grotendeels van de jeugd verwend opgevoed ben: overal naar toe, op vakantie is normaal.

Kan ik en anderen ook niks aan doen, je bent gewoon niet anders gewend.

En ik als moeilijke eter zou hier ook van janken :P

Maar je mag vgm gewoon eten bestellen van takeaway.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 18:37 



 
Profiel   

Ik wil niet overgevoelig doen :') maar krijgen 12-jarigen ook piemelfilmpjes te zien op Tiktok? Die kreeg ik na het filmpje van het zusje van TS, tegelijk met een filmpje waarbij iets uit een neus werd gehaald. Die laatste vond ik persoonlijk erger :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 18:50 



 
Profiel   

Tiggs schreef
Ik wil niet overgevoelig doen :') maar krijgen 12-jarigen ook piemelfilmpjes te zien op Tiktok? Die kreeg ik na het filmpje van het zusje van TS, tegelijk met een filmpje waarbij iets uit een neus werd gehaald. Die laatste vond ik persoonlijk erger :+


Ik denk dat er nog wel ergere dingen te zien zijn tegenwoordig -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 18:51 



 
Profiel   

Ik vind de filmpjes (1e twee) wel meevallen hoor. Natuurlijk baal je in zo'n situatie en het eten ziet er ook niet zo heel appetijtelijk uit. Beetje verwend overkomen? Mwah wellicht, maar ik kan er goed begrip voor opmaken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 18:58 



 

Toen ik 19 was had ik zeker niet zo gereageerd. Zeker aangezien ze zelf mensen kunnen regelen die eten komen brengen...
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 19:03 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 13 van de 14 [ 348 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen