Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 14 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Testuitslag na ggd test

 
Profiel   

Hi,
Vanmorgen half 12 mij laten testen nadat ik strontverkouden wakker werd.
Dit moest ik ook van mijn werkgever en heb de hele dag thuis gezeten.
Kan ik tussen nu en morgenochtend 7 uur bijvoorbeeld nog een uitslag ontvangen of stopt dit na een bepaalde tijd omdat het dan avond of nacht is?

Hoe lang duurt het tegenwoordig voor je de uitslag ontvangt? Wat is de ervaring van degene die zich de afgelopen periode heeft laten testen?

Heb ook een zelftest gedaan vanavond en die was overduidelijk negatief, maar ben lichtelijk ongeduldig. Heb net drie weken vakantie gehad en net twee dagen gewerkt. Had mijn vakantie achterstand nog niet eens weg gewerkt. :')

(Als ze konden uitlezen hoe vaak je ingelogd hebt... :') )
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-21 20:18 



 
Profiel   

Die uitslag kan ook 's nachts komen. Hou coronatest.nl in de gaten, het kan zijn dat je mailtje in de spam terecht komt namelijk. Gewoon regelmatig even inloggen :)

Mijn ervaring is na ongeveer 12 uur de uitslag. Maar het hangt er ook vanaf of je een antigeentest of PCR test hebt gehad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-21 20:20 



 
Profiel   

Ik heb tot nu toe elke keer binnen 24u de uitslag gehad. 's Nachts werkt het lab gewoon door! Dus het is niet pas vanaf 8.00u morgenochtend bv weer ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-21 20:23 



 
Profiel   

Toen mijn man positief was; hij was op woensdag om 15 uur getest, donderdag om 0.00 uur had hij de uitslag.
Ik ben donderdag om 12.15 getest had pas vrijdag om 4.30 de uitslag.
Ik ben weer op zondag om 8.30 getest en had `s avonds om 19 uur al de uitslag.

Dus sorry er is geen peil op te trekken hoelang het duurt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-21 20:24 



 
Profiel   

Het hangt er vooral vanaf wanneer de testen opgehaald worden.
Ik kreeg in mijn vakantie klachten, heb me om 10u laten testen en vlak daarna werden ze opgehaald (hoorde ik van een vriendin die daar werkt) ik had rond 20u de uitslag

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-21 20:25 



 
Profiel   

Fijn dat ze snachts in ieder geval doorwerken.

Moet van mezelf straks ook gewoon gaan slapen en stoppen met stressen. :')

Ik ben naar een xl locatie geweest, maakt dat nog verschil?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-21 20:26 



 
Profiel   

De keren dat mijn man en kinderen getest zijn, hadden ze eind van de ochtend/begin van de middag hun test, en rond middernacht de uitslag.
Zelf test ik via zkh dus dat is niet echt representatief

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-21 20:28 



 
Profiel   

De laatste 2 keer dat ik ben wezen testen, had ik binnen 2 uur de uitslag. Maar op die locatie hadden ze een lab erbij, dus de tests hoefden niet vervoerd te worden.

Maar je kan er niks over zeggen. Ik ben wezen testen bijna tegelijk met een vriendin, nog gezwaaid in de auto, ik stond verder achteraan in de rij, en waar ik de zelfde dag nog uitslag had kon zij er een dag langer op wachten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-21 20:35 



 
Profiel   

colinneke schreef
Toen mijn man positief was; hij was op woensdag om 15 uur getest, donderdag om 0.00 uur had hij de uitslag.
Ik ben donderdag om 12.15 getest had pas vrijdag om 4.30 de uitslag.
Ik ben weer op zondag om 8.30 getest en had `s avonds om 19 uur al de uitslag.

Dus sorry er is geen peil op te trekken hoelang het duurt.


Dit zijn toch redelijk gelijke periodes?

11 uur, 16 uur, 10,5 uur --> gemiddeld 12,5 uur. Keurig zou ik zeggen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-21 21:12 



 
Profiel   

prugelpiet schreef
De laatste 2 keer dat ik ben wezen testen, had ik binnen 2 uur de uitslag. Maar op die locatie hadden ze een lab erbij, dus de tests hoefden niet vervoerd te worden.

Maar je kan er niks over zeggen. Ik ben wezen testen bijna tegelijk met een vriendin, nog gezwaaid in de auto, ik stond verder achteraan in de rij, en waar ik de zelfde dag nog uitslag had kon zij er een dag langer op wachten.


Dan was het waarschijnlijk geen PCR-test.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-21 21:13 



 
Profiel   

Ik had toen zelf 10.00 getest, 20.00 de uitslag.
Maar kans is groot dat je vannacht de uitslag krijgt, dus hopelijk kan je morgen weer werken :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-21 21:21 



 
Profiel   

De laatste keer dat ik getest ben had ik na 36 uur pas de uitslag...

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-21 21:26 



 
Profiel   

Negatief! *\o/*

Rond half een is de mail verstuurd dat de uitslag bekend was.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-21 01:19 



 
Profiel   

Sjaco schreef
prugelpiet schreef
De laatste 2 keer dat ik ben wezen testen, had ik binnen 2 uur de uitslag. Maar op die locatie hadden ze een lab erbij, dus de tests hoefden niet vervoerd te worden.

Maar je kan er niks over zeggen. Ik ben wezen testen bijna tegelijk met een vriendin, nog gezwaaid in de auto, ik stond verder achteraan in de rij, en waar ik de zelfde dag nog uitslag had kon zij er een dag langer op wachten.


Dan was het waarschijnlijk geen PCR-test.

Als het goed is, zijn er xl straten waar het lab bij de straat zit. Net als sneltest.

Fijn dat tie negatief is, gewoon griep of hoofdpijn bestaan gelukkig ook nog.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-21 01:45 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 14 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen