Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Verschil in testen

 
Profiel   

Hallo bokkers,

Volgende week maandag ga ik na 1,5 jaar tijd met een vriendin naar een theater show waar we al geruime tijd naar uit kijken. Ik heb vandaag mijn 2de vactinatie gehad dus tegen de tijd van de show is mijn qr code er nog niet.

Ik moet eerst de hele dag werken en om 8 uur savonds is de show. Maar hoelang van te voren moet ik mij laten testen? Moet dat persee een test voor toegang zijn of kan dat ook een normale test zijn via het ggd? Ik weet het niet precies en hoop dat bokt mij wat wijzer kan maken.

Groetjes Yenni
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-21 16:18 



 
Profiel   

Je kan het beste een test bij testen voor toegang doen, dan heb je de resultaten + QR code vaak al na 15 - 30 min. Een test blijft maximaal 24 uur geldig volgens mij, dus als je je de ochtend van de show laat testen is je code lang genoeg geldig en heb je de resultaten als het goed is op tijd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-21 16:55 



 
Profiel   

Afspraak maken via testenvoortoegang.nl en die is 24 uur geldig. Dus meteen na je werk gaan als je dat redt. Of voor je werk of in de pauze

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-21 16:56 



 
Profiel   

Testuitslagen heb je meestal binnen 2 uur geven ze aan en moeten binnen 24 uur voor aanvang van je uitje afgenomen zijn.

PCR test van de GGD duurt langer maar is volgens mij ook langer geldig. Ik denk dat je het best even het RIVM kan bellen of deze ook goed is voor een QR code.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 08:16 



 
Profiel   

ynskek schreef
Testuitslagen heb je meestal binnen 2 uur geven ze aan en moeten binnen 24 uur voor aanvang van je uitje afgenomen zijn.

PCR test van de GGD duurt langer maar is volgens mij ook langer geldig. Ik denk dat je het best even het RIVM kan bellen of deze ook goed is voor een QR code.


De GGD test is niet geldig voor musea/ theater enz, hiervoor moet je via testenvoortoegang.org getest worden. Die info is makkelijk te vinden op internet.

Op de site van testen voor toegang staat: Max 24 uur en minimaal 2 uur voor aanvang van de activiteit laten testen.

Geen idee tot hoe lang je werkt en hoe ver de testlocatie van je werk zit. Maar je moet dus tussen 8 uur de vorige avond en 6 uur die dag via testenvoortoegang getest worden.

Veel plezier!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 08:21 



 
Profiel   

Diezelfde dag gaan voor 18.00 savonds. En dan via testen voor toegang.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 08:27 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen