Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 251 van de 447 [ 11171 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254 ... 447  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Topic voor onze oudjes!

 
Profiel   

Charaz schreef
Onze heer met cushing ziet er weer top uit nu hij bijna helemaal in zijn zomervacht komt, glimt als een spiegeltje, ook heeft hij met zijn 30 jaar nog geen ingevallen spieren.

Azra is 23 jaar maar nog net zo gek als toen ze 4 was, heb niet het gevoel ook dat ze al zo oud zijn.

Ah fijn!


[ img ]
Hier mevrouw gewassen! Hier was ze nog wit :+.

Geen oudje, wel een schatje:

[ img ]
Hallo :+. Meneer verliest z’n babyhaar, hij wordt een echt vosje.
Begin najaar gaat ie naar z’n baasje. Hebben de dames rust :+.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 20:01 



 
Profiel   

Hoe is het met de oudjes en de warmte?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 20:10 



 
Profiel   

Eigenlijk wel goed, vanmorgen lekker gewassen onder de boom, vond ie heerlijk. Lekker in de teatree shampoo tegen de mugjes en kriebeltjes. Grote bak met vers water, hij doet het beter dan mijn jonge pony :)

Met die van jou?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 20:25 



 
Profiel   

Max staat veel binnen.Het waait daar lekker door en Nap staat dan voor de stal in de schaduw rond te hangen.Maar Max heeft er meer last van.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 20:35 



 
Profiel   

Hier doen de oudste ponies het eigelijk het best. De jongste ruinen (6 en 16) zweten maar de rest niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-21 20:41 



 
Profiel   

Peri doet het best goed met de warmte. Als het 30+ graden wordt gaan ze bij ons naar binnen in de middag en dan savonds/snachts/ochtend buiten omdat ze geen schaduw hebben in de wei. Als ik einde middag aankom staat hij lekker te slapen en te dutten (heel wijs jezelf niet drukmaken) en zweet ook helemaal niet. Zelfs eergisteren met ook nog een vliegendeken om niet (die heeft hij nu af). Hij gaat dus we op de spaarstand haha. Lekker rustig en jezelf vooral niet drukmaken maar wel fit vrolijk, alert en gezond :j
Het jonge paard daarentegen stond wel helemaal te zweten savonds in stal dus die kan er blijkbaar minder goed tegen dan mijn oudje.

Oej wat balen tennessee hopelijk geneest het goed!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 08:08 



 
Profiel   

[ img ]
Knappe oma <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-21 20:13 



 
Profiel   

Knappe dame!

Mijn glimwormpjes:

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 05:53 



 
Profiel   

Mau heeft inderdaad cushing, dus vandaag of morgen medicatie ophalen

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 10:00 



 
Profiel   

Hoop dat het hem goed gaat helpen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 12:25 



 
Profiel   

Ah mau! Hopen dat de medicijnen helpen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 12:52 



 
Profiel   

Ik hoop hier ook mee te mogen kletsen.
Mijn paard is inmiddels 21 jaar en ik lees al even mee met de verhalen over jullie heerlijke oudjes.

Zal haar even voorstellen, Scandal 21 jaar half fries en al 20,5 jaar in mijn bezit, ze was het afscheidscadeau van mijn vader.
Helaas Asmatisch/stofallergie/ PPID en schijnbaar ligt hoefbevangen geweest volgens de nieuwe hoefsmid maar daar hebben we nooit wat van gemerkt.
Ik rij nog wel wat met haar maar wel alleen buitenritjes omdat ik merk dat ze graag mee gaat maar het rijden wordt steeds meer wandelen omdat ik zie en merk dat ze langer moet herstellen na een ritje.

Foto's van 2019 tijden een shoot van fotovanjo
[ img ]
[ img ]

Zal binnenkort eens nieuwe foto's maken

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 14:32 



 
Profiel   

Ik kom mij hier ook melden! Wat leuk om al jullie oudjes te zien!

Zelf heb ik ook een fantastische oma staan. Inmiddels is ze 27 jaar oud en nog behoorlijk fit *\o/*
Foto's van vorig jaar juni. [ img ]
[ img ]
[ img ]

Ik hoop dat ze nog jaren mee kan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 15:27 



 
Profiel   

He wat leuk, daar stonden wij vorig jaar nog met ons andere paard :j

En ook leuk dat ze nog zo actief is.

Corina (schrijf het even zo) ook welkom!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 16:11 



 
Profiel   

Welkom, wat een leuke oudjes ook !!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 13:10 



 
Profiel   

Welkom *\o/* !

[ img ]
Pony uitgelaten :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 19:22 



 
Profiel   

Ons topic staat in Uitgelicht :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 20:06 



 
Profiel   

SusanH schreef
Ons topic staat in Uitgelicht :D


Ben al de hele dag op bokt en het valt me nu pas op dat ik met mijn oude dame op de voorpagina sta hahaha

Mijn dame staat er dag en nacht zo bij:
[ img ]

Links haar 6 jaar oude zoon (brons hengstveulen 2015, nrps ster), daarnaast zijn half zusje van zelfde vader. In het midden mijn oude tante (nrps keur). Rechts van haar, haar 3 jaar oude dochter (regionaal veulen kampioen 2018) en daarnaast het enige paard dat nergens familie van is.

Ze is nog altijd de kudde leider en het rustpunt in mijn kudde. Als ik een van de anderen weg haal kijken ze niet op of om maar als oma moet 'werken' staan ze bij het hek tot ze terug is.
Ik denk dat ook zij niet weten wat ze zonder haar moeten.

Zijn er trouwens meer die het idee hebben dat het zicht van hun oudje minder wordt? Mijne durft niet door een half gesproeide bak heen. Als in, niet over het kleurverschil. Terwijl dit voorheen nooit een probleem was.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 20:25 



 
Profiel   

@Myrthee_, Nee ik heb nog niet het idee dat het zicht van mijn paard slechter geworden is maar dat komt misschien omdat het altijd een piepert is geweest met zulke dingen.

@Es_ther heerlijk wandelen wij doen het ook vaak.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 20:53 



 
Profiel   

SusanH schreef
Ons topic staat in Uitgelicht :D

*\o/*

Mooie kudde Myrthe!
En nee, niet het idee dat Mona minder ziet dan vroege eigenlijk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 21:42 



 
Profiel   

Die lichtverovergangen heeft mau wel gehad, maar dat is echt jaren geleden.

[ img ]
Mau wil zijn slobber...
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 22:01 



 
Profiel   

Haha, zo eentje hebben wij er ook. Die duikt in elke emmer :')

Myrthe mooi stel zo samen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 05:19 



 
Profiel   

Myrthee_ : Chico krijgt staar.
Ik had al het idee dat hij óf minder ging zien óf beetje dement werd.
Bij de iriscopie kwam er oa ook uit dat staar kreeg. Niet gek op 33 jaar.
ik kwam erachter omdat hij soms erg schrikt van dingen waarvan ik denk : joh!!! dat zie je toch, en hij liep bijna tegen een veewagen aan....
De andere kant is dat hij soms écht in zijn eigen wereld is.... ziet of hoort niks en kijkt naar "iets" in de verte, als ik dan niet eerst hem roep schrikt ie zich kapot als je hem aanraakt of voor hem staat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 07:16 



 
Profiel   

Jeeeeej! Mijn oma heeft haar allereerste rozet gewonnen! *\%/* En dat nog op haar 29e! :wow:

Ok, ok, het was van de winter foto wedstrijd en ze stond er op samen met haar kuddegenootjes en op de foto was ze nog 28 jaar. := #trots

[ img ]

Britta31 schreef
Hoe is het met de oudjes en de warmte?


Gelukkig is de warmte weer voorbij. Die hoeveelheid water was ook niet helemaal OK. :=

CoRiNa1983 schreef
Ik hoop hier ook mee te mogen kletsen.
Mijn paard is inmiddels 21 jaar en ik lees al even mee met de verhalen over jullie heerlijke oudjes.

Zal haar even voorstellen, Scandal 21 jaar half fries en al 20,5 jaar in mijn bezit, ze was het afscheidscadeau van mijn vader.
Helaas Asmatisch/stofallergie/ PPID en schijnbaar ligt hoefbevangen geweest volgens de nieuwe hoefsmid maar daar hebben we nooit wat van gemerkt.
Ik rij nog wel wat met haar maar wel alleen buitenritjes omdat ik merk dat ze graag mee gaat maar het rijden wordt steeds meer wandelen omdat ik zie en merk dat ze langer moet herstellen na een ritje.

Foto's van 2019 tijden een shoot van fotovanjo
[ [url=m/W0O7dK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/oSXUwx.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zal binnenkort eens nieuwe foto's maken


Welkom!
Myrthee_ schreef
Ik kom mij hier ook melden! Wat leuk om al jullie oudjes te zien!

Zelf heb ik ook een fantastische oma staan. Inmiddels is ze 27 jaar oud en nog behoorlijk fit *\o/*
Foto's van vorig jaar juni. [ [url=m/cIOp3L.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3Mfrq7.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KTIeSX.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik hoop dat ze nog jaren mee kan.


Welkom!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 19:49 



 
Profiel   

Gefeliciteerd!

Branco is 3 tanden armer. Ingreep ging heel goed. Ben blij dat het achter de rug is. Tandarts had nog nooit zo'n grote bot tumor gezien bij een paard.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 20:31 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 251 van de 447 [ 11171 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254 ... 447  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen