Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 3 [ 61 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Plaats een nieuw onderwerp

'Je verantwoordelijkheid nemen' Tweety, †16-3-23

 
Profiel   

Eerder las ik al een reactie van tranen in m'n ogen en een brok in m'n keel. Ja echt, letterlijk.
Wat heb je het afweeg proces voor jou en voor Tweety duidelijk beschreven. Heel herkenbaar!
Wat een moeilijke, maar zeer weloverwogen keuze heb je gemaakt. Een verschrikkelijke keuze, maar genoeg is genoeg.
We moeten eerlijk blijven. Het verdriet is er niet minder om. Heel veel sterkte...
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 10:24 



 
Profiel   

Als je zoveel met een paard hebt meegemaakt, als hij zo lang een deel van je leven is geweest, neem je van meer afscheid dan alleen maar je maatje.

Wat mooi dat je dit op deze manier voor hem hebt kunnen doen en dat het niet tot uitzichtloos lijden hoefde te komen. Hij had bij geen betere baas terecht kunnen komen. Heel veel sterkte met het verlies :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 10:37 



 
Profiel   

jeetje, goed gedaan meis!!!! ik weet zo goed hoe je je voelt. Tjieks is in Mei een jaar dood, en al heb ik het een plekje gegeven en is het goed zo, toch blijft het zeer doen.... ik heb ook zo lang getwijfeld.... maarje weet gewoon wanneer het klaar is.
Heel veel sterkte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 11:18 



 
Profiel   

Zo oprecht geschreven en met zoveel liefde..
Heel erg veel sterkte met dit enorme verlies.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 22:02 



 
Profiel   

Tweet :( met zijn mooie kleurtje... en zijn heerlijke kopje... hij heeft het goed gehad bij je... sterkte met het verlies van jouw grote vriend...

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 23:21 



 
Profiel   

Femke heel veel sterkte. IMO heb je het voor Tweety heel goed gedaan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 11:45 



 
Profiel   

Heel veel sterkte!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 12:05 



 
Profiel   

Dapper hoor! ik heb je vorige topic ook een beetje gevolgd. Jullie hadden een speciale band
Heel veel sterkte de komende tijd!

Ik heb ook mijn oude paard beloofd dat ze nooit meer weg/het erf af hoefde. Dus ook niet naar de kliniek toen ze koliek kreeg, ze was 29 en al 25 jaar van mij. Ze was op, maar dat maakte het nog niet makkelijk.

Nu heb ik haar zoon van 21 ook beloofd dat hij nooit meer weg hoeft. Hij is nu 4 jaar met pensioen omdat we hem niet meer stabiel rad konden krijgen. Hij geniet als professioneel grasmaaier en regelneef. Maar mocht het ooit zover komen dat ik hem niet meer kan betalen, ik ga verhuizen of hij ziek wordt waardoor hij naar een kliniek moet, dan doe ik dat niet. Dan laat ik ook hem thuis bij zijn vrienden inslapen.

nogmaals sterkte! een oudere boer hier uit de buurt zei na het overlijden van mijn merrie: Goed voor je dier zorgen betekend ook dat je dit soort beslissingen moet nemen. En zo is het....

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-23 13:13 



 
Profiel   

Ik gaf twee weken terug al aan dat ik nog eens een 'leuk' topic zou maken,
Met vooral mooie herinneringen.


Dat is dit topic geworden;

[AOW] Gouden herinneringen. Tweety.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 13:50 



 
Profiel   

Prachtig!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 14:21 



 
Profiel   

Ah wat sneu..heel veel sterkte met dit verlies.

29 is een prachtige leeftijd! Hij zal wel een groot gat achterlaten.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 14:56 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 3 [ 61 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen