Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 259 van de 451 [ 11268 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262 ... 451  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Topic voor onze oudjes!

 
Profiel   

SusanH schreef
Hoe is haar gebit?


Die is nog perfect!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-21 08:45 



 
Profiel   

[ img ]
Nap heeft honger :(
[ img ]
Max niet,ze staan in dezelfde wei.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-21 10:27 



 
Profiel   

Gras aan de overkant is altijd lekkerder

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-21 10:32 



 
Profiel   

Klopt :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-21 10:46 



 
Profiel   

Ik heb nu op mijn lijstje staan

Merrie brok of subli atleet met luzernebrok of grasbrok of luzerne of gras mix (weet niet zo goed wat de pluspunten zijn van elk) met olie. Zou ze dan nog een vitaminebrok nodig hebben of red ik dat genoeg met de merrie brok of de subli atleet.. Denk dat ik daarna even moet kijken hoe ze het erop doet en eventueel aanpassingen moet maken..

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-21 14:48 



 
Profiel   

Ach heerlijke foto’s <3

Lijkt me een goede start met het voer zo. Anders kom je toch in het geweekte spul (wat wel super werkt!)
Ik wil je toch even de tandarts benadrukken, ik dacht ook dat er niks was en toch 2 losse kiezen. Daarna was de mijne met wat extra voer zo weer helemaal op gewicht :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-21 14:58 



 
Profiel   

lies_sparkle schreef
Ach heerlijke foto’s <3

Lijkt me een goede start met het voer zo. Anders kom je toch in het geweekte spul (wat wel super werkt!)
Ik wil je toch even de tandarts benadrukken, ik dacht ook dat er niks was en toch 2 losse kiezen. Daarna was de mijne met wat extra voer zo weer helemaal op gewicht :)


Mijn merrie is helaas echt afgevallen door te weinig eten (ivm de rangorde) en niet door haar gebit. Ze gaat als hoge uitzondering hoge in overleg met de tandarts en dierenarts nu alleen naar de tandarts als het nodig is. Ze is in oktober geweest. Dit duurde 2 uur voor ze verdoofd was en het was alleen om te kijken omdat het verder perfect is. Zolang ze geen enkele symptomen heeft van een slecht gebit hoeft dit niet maar enkel als hoge uitzondering.

Wanneer dit niet voldoende is gaan we idd toch moeten geloven aan geweekt eten.

Bedankt voor het meedenken allemaal. Het zal een langdurige proces worden want ze is altijd al langzaam met op gewicht komen

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-21 12:47 



 
Profiel   

Succes met het weer op gewicht krijgen Blaze. Al goede tips gegeven hier dus daar kan ik geen aanvulling meer op geven.

Met Peri en zijn jeuk gaat het al wat beter. Hij valt ook niet meer af. Hij zit nog niet top in zijn vel maar al wel een heel stuk beter dan 1-2 weken terug. Heb toch het idee dat hij nu 24/7 buiten wat rust mist. Het zou voor hem dus niet erg zijn als ze straks in sept of okt snachts weer naar binnen gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-21 13:39 



 
Profiel   

Britta31 schreef
[ [url=m/qDfhP0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nap heeft honger :(
[ [url=m/QIFKcR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Max niet,ze staan in dezelfde wei.


[ img ]
Nog steeds honger :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-21 20:27 



 
Profiel   

Onderonsje met lakenvelder vanmiddag:


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-21 20:46 



 
Profiel   

Ik heb Tweet 14 of 15 jaar geleden gekocht van een manege, waar hij enige jaren manegepaard was.

Ik ben daar het eerste jaar ooit nog eens teruggeweest, maar verder nooit meer.

Vandaag op hun facebook een berichtje geplaatst met een foto van Tweet, hoe het met hem bij mij gegaan is en hoe hij het nu doet, en of mensen hem nog herkennen.

Is heel leuk, nu al 10 of 11 reacties geloof ik.

https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 7320117196

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-21 20:48 



 
Profiel   

Ah wat tof zeg!
Had je nog een leuk onderonsje met mevrouw lakenvelder :D ?

Mona loopt de laatste tijd echt zo lekker aan de longe en buiten, dat ik echt kriebels krijg om er weer even op te zitten in de bak.. misschien morgen even rustig rondje bak doen *\o/* .

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-21 21:09 



 
Profiel   

Leuk zeg, van tweet.

Gewoon doen Esther. Ik heb vandaag ook heerlijk gereden

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-21 21:11 



 
Profiel   

Wat leuk van Tweet :j

Esther als je het niet probeert weet je het niet.

Wij zouden gisteravond een fotoshoot hebben. Helaas af moeten bellen want de regen gooide roet in het eten. Plensbui na plensbui en maar kort droog tussendoor. Nu nieuwe afspraak plannen. Voordeel is dat we dan ook meer tijd hebben en rijfoto's kunnen maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-21 08:11 



 
Profiel   

Ah ene kant jammer, andere kant zijn rij foto’s ook heel tof!

Ik ga er vanavond na werk opstappen. Ben heel benieuwd hoe het gaat :). Lang geleden dat we in de bak hebben gereden, maar als ze zo fijn voelt, waarom niet even proberen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-21 09:39 



 
Profiel   

leuk van Tweet!!!
ik kocht Chico ook ooit van de manege, met zijn verjaardag post ik daar ook altijd een foto op hun fb, vinden ze ook erg leuk, met name de oude eigenaar want het is al 26 jaar geleden, veel mensen van toen rijden daar niet eens meer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-21 12:34 



 
Profiel   

Britta kocht ik met 28 van de manege.Er zijn zelfs nog klanten van de manege bij Britta komen kijken.Ons buurmeisje was helemaal gelukkig,Britt was haar lieveling en nu woonde Britt naast haar.Ze is ook op Britt gaan rijden en ze heeft onze dochters les gegeven op Britt.Ook heeft ze meegeholpen om Britta's leven te redden toen ze koliek had.Britt is 36 geworden en het buurmeisje heeft ook een stuk van Britta's staart gekregen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-21 14:13 



 
Profiel   

Wat een toffe verhalen!

Ik begon met verzorgen van Mona toen ik 14 was. Nu ben ik 28 en verzorg ik dr nog steeds :') .
Ik hoor inmiddels bij het interieur bij de eigenaren van de pony’s :') .
Mocht Mona ooit overlijden dan neem ik wel Veerle over en die wil ik dan dichter bij mij neerzetten. Elke keer 40 minuutjes heen en 40 minuten terug rijden is wel pittig

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-21 14:24 



 
Profiel   

Ik vraag me af, zouden er mensen interesse hebben om een ouder paard te verzorgen waar je eigenlijk niet mee kan rijden? Ik heb zelf een paard staan van 21, waar je niet meer met kan rijden maar misschien wel wandelen (ik zeg misschien omdat ik het zelf niet meer gedaan heb en niet meer durf met hem omdat hij nogal stout kan zijn buiten) maar wel grondwerk kan etc en lekker poetsen en tutten? Ik zou mijn ouder paardje graag iemand gunnen die hem nog extra aandacht kan geven, maar geen idee of mensen dat ook doen als ze niet kunnen rijden

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-21 15:15 



 
Profiel   

Misschien een kind om met jou paard te tutten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-21 15:38 



 
Profiel   

Ja dat had ik ook al gedacht, alleen ik ben zo geen kinderpersoon :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-21 15:43 



 
Profiel   

ik geef mijn oudje aan niemand..... die grijpt zijn kans en wordt meteen héél stout.... hihihi.
En kindjes vinden we allebei echt niet leuk....
Op straatwandelen kan ik ook niet, zelfs met hoofdstel wordt hij onuitstaanbaar.
Ik doe dus alles maar zelf, poetsen, knuffelen, pad van stal afwandelen, toiletteren, trutten.....zucht, eigenwijze kl*zak...

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-21 16:23 



 
Profiel   

Moon is gisteren 4e geworden op het BK :D
Oude bok stond vooruit, nog nooit zoveel moeten inhouden :')
https://youtu.be/dI19hx4woKI
Ben zo trots op de kleine wittekop <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-21 16:51 



 
Profiel   

The_Cat schreef
Ik vraag me af, zouden er mensen interesse hebben om een ouder paard te verzorgen waar je eigenlijk niet mee kan rijden? Ik heb zelf een paard staan van 21, waar je niet meer met kan rijden maar misschien wel wandelen (ik zeg misschien omdat ik het zelf niet meer gedaan heb en niet meer durf met hem omdat hij nogal stout kan zijn buiten) maar wel grondwerk kan etc en lekker poetsen en tutten? Ik zou mijn ouder paardje graag iemand gunnen die hem nog extra aandacht kan geven, maar geen idee of mensen dat ook doen als ze niet kunnen rijden


Ja hoor, die zijn er zeker! Ik had een fantastische meid tot we verhuisden. Was hartstikke blij met tutten en grondwerk en zo. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-21 18:40 



 
Profiel   

Weer eens wat anders dan de "gewone" 4K filmpjes van mijn oma. Die met de warmtecamera. :D





Blaze1994 schreef
lies_sparkle schreef
Ach heerlijke foto’s <3

Lijkt me een goede start met het voer zo. Anders kom je toch in het geweekte spul (wat wel super werkt!)
Ik wil je toch even de tandarts benadrukken, ik dacht ook dat er niks was en toch 2 losse kiezen. Daarna was de mijne met wat extra voer zo weer helemaal op gewicht :)


Mijn merrie is helaas echt afgevallen door te weinig eten (ivm de rangorde) en niet door haar gebit. Ze gaat als hoge uitzondering hoge in overleg met de tandarts en dierenarts nu alleen naar de tandarts als het nodig is. Ze is in oktober geweest. Dit duurde 2 uur voor ze verdoofd was en het was alleen om te kijken omdat het verder perfect is. Zolang ze geen enkele symptomen heeft van een slecht gebit hoeft dit niet maar enkel als hoge uitzondering.

Wanneer dit niet voldoende is gaan we idd toch moeten geloven aan geweekt eten.

Bedankt voor het meedenken allemaal. Het zal een langdurige proces worden want ze is altijd al langzaam met op gewicht komen


Hier doen de oudjes het ook goed op Agrobs en hooicobs als aanvulling op ruwvoer. Verder geef ik mijn oma haar Vitalbix Daily Complete en Active+ geweekt in koud water.

Femke_Tweety schreef
Ik heb Tweet 14 of 15 jaar geleden gekocht van een manege, waar hij enige jaren manegepaard was.

Ik ben daar het eerste jaar ooit nog eens teruggeweest, maar verder nooit meer.

Vandaag op hun facebook een berichtje geplaatst met een foto van Tweet, hoe het met hem bij mij gegaan is en hoe hij het nu doet, en of mensen hem nog herkennen.

Is heel leuk, nu al 10 of 11 reacties geloof ik.

https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 7320117196


Wat leuk zeg! Ik ben mijn oma gaan verzorgen toen ze nog een oude tante was. Ze was toen 23 en inmiddels is ze 29.

Hier doen we vooral wandelen, beetje tutten en heel af en toe kruip ik er eens kwartiertje op. Ben zo blij dat we dat nog gewoon samen kunnen doen. <3
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-21 20:29 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 259 van de 451 [ 11268 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262 ... 451  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen