Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 255 van de 447 [ 11171 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258 ... 447  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Topic voor onze oudjes!

 
Profiel   

nessinator schreef
Sandy (26) heeft gisteren succesvol haar eerste en laatste Endurance (21 km Holterberg @ 11,5 km/h) uitgelopen *\o/*

[ [url=m/4R0kFK.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/bt80Bj.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat gaaf! Gefeliciteerd!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-21 10:08 



 
Profiel   

ElCamino schreef
Lau en Britta, gaaf zulke herinneringen..... ik heb ook zóveel van Chico....
Dit is mijn trots: een lamp gemaakt van zijn ijzers:
[ [url=m/3zcdrj.jpg]Afbeelding[/url] ]


Oh die is echt super!

Ik heb helaas nog maar een ijzer van mijn oudje. Dat gaat niet lukken :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-21 10:19 



 
Profiel   

Wat gaaf die endurance! Super ook op die leeftijd nog.

Dit was mijn uitzicht vanmorgen.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-21 11:09 



 
Profiel   

Ah ook fijn Susan!

Wij brengen de meeste tijd door met o.a. dit uitzicht:
[ img ]

Ik rij haar vrijwel niet meer in de bak. We proberen minstens 1x per week het bos in te gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-21 18:51 



 
Profiel   

Staat daar nu een Schotse hooglander?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-21 19:11 



 
Profiel   

nessinator schreef
Sandy (26) heeft gisteren succesvol haar eerste en laatste Endurance (21 km Holterberg @ 11,5 km/h) uitgelopen *\o/*

[ [url=m/4R0kFK.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/bt80Bj.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat super *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-21 20:23 



 
Profiel   

SusanH schreef
Staat daar nu een Schotse hooglander?

Ja klopt! De route tussen de hooglanders is een stuk rustiger dan het alternatief (veel fietsers, honden, voetgangers etc langs het ruiterpad) dus nemen vaak deze route. Mevrouw is gewend de koeien binnen te halen, dus dit is niet heel anders dan thuis.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-21 20:46 



 
Profiel   

Wat gaaf Nessinator!

Wat leuk zo tussen die schotse hooglanders, Myrthe. :D Chantal schrikt al van een schaap, dus ik vind het heel knap dat je paard er zo cool onder blijft. _/-\o_

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-21 08:25 



 
Profiel   

Wat is iedereen lekker bezig.
Ik heb mijn 24 jarige gister meegehad naar een Working Equitation les. Was echt heel leuk, gaan we vast vaker doen!
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-21 08:32 



 
Profiel   

Gefeliciteerd myrthe met je verjaardag *\o/* ! En wat een vet uitzicht zo <3 .

Super gaaf Sanet!

Heerlijk Susan! Leuk dat je je hobby met je dochter zo kan doen :).

Nessinator, heel vet!


[ img ]

[ img ]
Na het longeren even wandelen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-21 19:52 



 
Profiel   

Wat is toch mooi wit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-21 20:18 



 
Profiel   

Zeker mooi wit!

En deel het niet alleen met mijn dochter, mijn man rijdt ook :j heel gezellig met de hele familie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-21 20:36 



 
Profiel   

[ img ]
Mau heeft voorlopig genoeg te eten.
Het draadje dat je ziet staat open. Hij kan tot helemaal achterin (waar het hek en de bomen samenkomen tot een punt)

De rainrot is lastig. Mau krijgt ook snel smetplekken. Ik heb hem 3 weken geleden dan ook geschoren. Hij had het echt te warm

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-21 20:56 



 
Profiel   

SusanH schreef
Zeker mooi wit!

En deel het niet alleen met mijn dochter, mijn man rijdt ook :j heel gezellig met de hele familie.

Oooh leuk *\o/*

Heerlijk voor Mau, lekker zo’n groot land.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-21 21:04 



 
Profiel   

Wat doen jullie oudjes het nog goed! Gefeliciteerd met jullie verjaardagen!

Afgelopen weekend het plekje even goed gewassen met Betadine shampoo. Zag er al weer een stuk rustiger uit en hoop korstjes al weg. Nu even paar dagen goed insmeren met Betadine tinctuur en over paar dagen weer een keer goed wassen. Vacht begint al wel beetje los te laten en al een paar kale plekken. -O-

Het weer is wel lastig. Elke keer beetje benauwd gek weer en soms een buitje. Het is veel te warm voor een regendeken. Die wil ik niet op doen, want dan gaat het alleen maar broeien. Als het windstil is komen er wel vliegen op af. Gelukkig de komende dagen wel een beetje een windje en dat scheelt in ieder geval qua vliegen. Heb toch maar een vliegendekentje voor haar besteld. Die heb ik gisteren binnen gekregen en kan nu op in het geval als het weer windstil wordt en ze last van de vliegen krijgt.

Wordt het nog een echt Viking paard {:} met haar maliënkolder. _O-

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-21 06:06 



 
Profiel   

@Bagheera: er zijn ook van die vliegen dekens met een klein stukje regendeken bovenop. Zou dat niet wat zijn?

Zoiets: https://www.agradi.nl/amigo-by-horsewar ... orange.htm

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-21 07:03 



 
Profiel   

Sanet schreef
@Bagheera: er zijn ook van die vliegen dekens met een klein stukje regendeken bovenop. Zou dat niet wat zijn?

Zoiets: https://www.agradi.nl/amigo-by-horsewar ... orange.htm

Ik wilde die ook voorstellen inderdaad!

Het is echt niet lekker weer. Het is echt vies plak weer…

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-21 07:14 



 
Profiel   

Heb ik ook nog naar zitten kijken inderdaad. Tnx voor jullie tip. +:)+ Dan zit ik wss weer met die Amigo pasvorm die niet helemaal optimaal is en volgens mij kan onder deze ook nog een waterdichte liner doen. Dan ben ik wellicht meer flexibel.

https://www.dochorse.nl/horseware-waterproof-liner.html

Voor nu iig even klein briesje op de wei tegen de vliegjes. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-21 07:50 



 
Profiel   

Ze had haar emmer niet helemaal schoon op dus even met de lepel er door heen en dan likt ze de lepel af. Haha. Normaal ziet het er nog schattiger uit, maar nu had ze haar neus inmiddels al in het gras.


Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-21 07:06 



 
Profiel   

Toevallig heb ik die deken dit weekend ook gekocht haha! Zo veel vliegendekens krijgt hij schuurplekken van omdat het te krap zot bij de borst en schoft. Deze lijkt goed te zitten. Althans dat hoop ik want dit js geloof ik het duurste vliegendeken wat er bestaat _O-


[ img ]

En nog leuk nieuws, mijn bijrijd jonkie is vorig weekend op onze 3e wedstrijd 4e geworden op de regiokampioenschappen :) zijn twee wedstrijden daarvoor waren selectie hiervoor. helaas net een puntje te kort om 3e te worden en door te zijn naar het NK maar wel super super knap.

Ik zie veel mooie oortjes uitzichten en een WE met 24 jarige. Knap hoor!

Peri heeft de laatste weken erg last van jeuk op manenkam en staartwortel. Beetje eczemerig.. maar paard is bijna 24 en nog nooit eczeem gehad. Gok een stofwisselingsdingetje.. helaas heeft mijn homeopaat het te druk ofzo dus hopelijk kan ik snel een andere vinden. Voor nu dus verplicht vliegendeken op en vitalstyle dermacontrol gekocht. Hopelijk komen we er snel achter waar het vandaan komt..


Laatst bijgewerkt door Queelens op 19-07-21 08:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-21 07:59 



 
Profiel   

Bagheera_206 schreef
Ze had haar emmer niet helemaal schoon op dus even met de lepel er door heen en dan likt ze de lepel af. Haha. Normaal ziet het er nog schattiger uit, maar nu had ze haar neus inmiddels al in het gras.

[ Video ]

Aah! Alsnog heel schattig <3

Hé balen Queelens! Hopelijk kom je er snel achter, misschien ook van gras ofzo? (Ben geen expert hoor!)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-21 08:04 



 
Profiel   

Hier ligt haar maliënkolder nog in verpakking op mijn zadelkast. Stond gelukkig nog briesje tegen de vliegen. Inmiddels wel vliegenkap op. Had jij hem ook met korting?

Wat vervelend van Peri! Hopelijk vinden jullie gauw de oorzaak.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-21 08:04 



 
Profiel   

Ik weet het niet.. hij is gras gewend en kan ook goed tegen eiwitten altijd. Ik denk dat hij zijn afvalstoffen niet goed kwijt kan en zich dat uit in jeuk.

Of processierupsen. Heb ze nog niet gezien maar er zijn wel veel eikenbomen in de omgeving. Voorgaande jaren zaten ze wel rondom de wei. Doen uitte zich dat bij peri in blaasjes in zijn mond (had hij geen pijn aan gelukkig).

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-21 08:07 



 
Profiel   

Mooie vliegendeken!

Is het pas van de laatste tijd Queelens? Er zijn nu namelijk ook veel vliegjes actief die veel jeuken. Bij mijn paarden helpt sweetitch altijd goed. Dat kun je gewoon bij de ruitersportzaak halen. En wat leuk dat je jonkie het zo goed heeft gedaan bij de regiokampioenschappen! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-21 08:16 



 
Profiel   

Veerle onze Shet schuurt ook een beetje. Die kan helaas geen deken op want er loopt nog zo’n hyper actief ding bij :') .
Mona heeft wel een vliegendeken. Ik heb een MIO fly rug (volgens mij :+). Lange hals en past heel goed! Eindelijk, na jaren zoeken 1 gevonden..


[ img ]
Ondanks dat ie heeeel jong is, zo ziet Brutus er nu uit!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-21 08:29 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 255 van de 447 [ 11171 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258 ... 447  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen