Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 5 [ 102 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wanneer heeft jouw paard grijs laten zien?

 
Profiel   

Jim is hier 15. Maar al sinds een paar jaar wordt zijn bles bovenaan steeds breder :=
En hij krijgt wenkbrauwen. In zomervacht niet te zien, maar vooral met kweken van een wintervacht zichtbaar.
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-21 19:01 



 
Profiel   

Mijn paard (Friese achtig :') ) is nu 17, en heeft toch al een vrij witte kruin en ook over de vacht al wat witte haren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-21 19:11 



 
Profiel   

[ img ]
Mijn fries begon rond 16 witte haren op het hoofd te krijgen. Nu is ze bijna 24

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-21 19:12 



 
Profiel   

Daihyo schreef
Jim is hier 15. Maar al sinds een paar jaar wordt zijn bles bovenaan steeds breder :=
En hij krijgt wenkbrauwen. In zomervacht niet te zien, maar vooral met kweken van een wintervacht zichtbaar.
[ Afbeelding ]


He apart, mijn haf heeft net hetzelfde! Grijzer rond/boven de bles en kuiltjes boven de ogen en wenkbrauwen vanaf een jaar of 14. En een hangend opa lipje al zo lang ik hem ken :D (nu 6 jaar).

Mijn haf is er nu 16 en begint onder de manenkam op zijn hals nu ook steeds meer grijze haren te krijgen lijkt het.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-21 20:40 



 
Profiel   

Ja, dat hanglipje heeft hij ook :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-21 20:44 



 
Profiel   

Wat leuk om zo veel verschil te zien!

[ img ]
[ img ]

Dit is mijn verzorgFriezel, 23 jaar jong. Hij heeft sinds 3 jaar grijze haren achter zijn oren en begint nu ook aan zijn wenkbrauwen een beetje grijs te worden. Maar eigenlijk mogen we niet klagen. Vooral in zijn zomernacht valt het op!
En zijn gedrag maakt alles goed. :') paar jaar geleden nog een clinic met hem gedaan en toen dacht ze dat ik een 4 jarige bij had :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-21 20:54 



 
Profiel   

Mijne kreeg met 18 toch wel de eerste grijze haren op zijn voorhoofd, hij is zwart.
Volgens de dierenarts verraden alleen de grijze haren en zijn gebit dat hij wat ouder is.
Hij is nu 20 en topfit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-21 20:59 



 
Profiel   

ja nu zo met het verharen weer dan valt het bij mijn beide oudjes wel op.
voornamelijk op de wangen dat ze grijs worden en boven de ogen.
ik heb geen idee wanneer dat kwam,nog maar net volgens mij.
vanaf hun 25e denk ik?
geen duidelijke foto van,maar die ga ik wel maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-21 21:17 



 
Profiel   

[ img ]
Mijn haflinger wordt 30 in mei en heeft nog geen enkele grijze haar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-21 23:32 



 
Profiel   

Maar wel een opa lipje! Join the club :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-21 00:10 



 
Profiel   

Opa lipjes <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-21 00:21 



 
Profiel   

En oma lipjes,Britt sukkelde altijd half in slaap tijdens het poetsen en begon dan te kwijlen.Leermoment voor mij,niet de poetskist onder haar hoofd zetten.Drup,drup.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-21 01:03 



 
Profiel   

haha.
dit zijn die van mij
links appie van 28 en rechts kelly van 27

[ img ]


geen oma en opa lipjes .
wel heeft kelly wel eens dat ze staat te slapen en dan wat door de benen zakt.
dat lijkt dan wel raar

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-21 11:06 



 
Profiel   

Wat enig om ze zo allemaal blij elkaar te zien! Ergens dacht ik ook dat het een kleur dingetje zou zijn, vossen eerder dan zwarte. Nu lijkt het wel wat meer als er aftekeningen zijn dat er eerder/meer grijs zichtbaar is? Maar ook dat gaat bv bij de Friezel (hoe leuk klinkt dat!) niet op, die is net zo dik zwart als die van mij en andere zwartkleurige hier.

Niet dat het wat uitmaakt maar mij viel het verschil zo op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-21 12:10 



 
Profiel   

Britta31 schreef
En oma lipjes,Britt sukkelde altijd half in slaap tijdens het poetsen en begon dan te kwijlen.Leermoment voor mij,niet de poetskist onder haar hoofd zetten.Drup,drup.

:')

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-21 12:47 



 
Profiel   

Wat een leuk topic! Ik vind het zo leuk om te zien hoe verschillend de oudjes grijs worden.

Lotje is op de linker foto 29 jaar en op de rechter 18 jaar (ik was toen 12). Er zit dus 11 jaar tussen! Maar grijs is ze al een aantal jaar :D
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-21 15:18 



 
Profiel   

Bodyguard is ondertussen 23. Tot nu toe nog geen grijze haar gevonden.
Hij voelt zich ook nog een jonkie en zelf vind ik dat hij er ook niet ouder uitziet.

Vind het er zo schattig uitzien, die grijze koppies. Mijn honden van 12 en 13 zijn wel super grijs :p

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-21 15:42 



 
Profiel   

Mijn 17 jarige heeft al vanaf haar 15e grijze wenkbrauwen :+ Maar ze is ook stekelharig dus wellicht dat het daardoor vroeger toonde.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-21 15:45 



 
Profiel   

Mijn paard is 20 en je begint nu wel duidelijk wat grijs te zien rond de mond, ogen en voorhoofd.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-21 15:56 



 
Profiel   

Mijn vosje van 33 nog geen enkele witte haar.

Mijn zwarte van 28 begint een beetje op haar hoofd. Boven haar ogen.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-21 17:44 



 
Profiel   

Mijn paard is nu 26 en op een klein beetje extra witte haartjes rondom zijn bles/kol nog helemaal niet grijs.
Wel is zijn "ondervacht" lichter van kleur geworden.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-21 18:14 



 
Profiel   

Ik zag het vandaag aan mn Shetlander, beestje is 12 :') . Net zoals ik al vroeg grijs?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-21 18:23 



 
Profiel   

Als ik deze foto's zie, dan vind ik het bijna jammer dat de mijne al wittig is van zichzelf en niet alleen van ouderdom. Ik vind die grijze wenkbrauwen echt super schattig. [ img ]
Hij wordt wel steeds witter. Hij werd geboren als een vos met witte billen. Ik had vroeger ook nooit gedacht dat zijn oortjes ook wit zouden worden, maar ze zijn ondertussen flink doorgekleurd. Hij is nu 18. Op mijn avatar is hij bv nog veel donkerder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-21 22:51 



 
Profiel   

Annetje schreef
Als ik deze foto's zie, dan vind ik het bijna jammer dat de mijne al wittig is van zichzelf en niet alleen van ouderdom. Ik vind die grijze wenkbrauwen echt super schattig. [ [url=m/w90qgd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hij wordt wel steeds witter. Hij werd geboren als een vos met witte billen. Ik had vroeger ook nooit gedacht dat zijn oortjes ook wit zouden worden, maar ze zijn ondertussen flink doorgekleurd. Hij is nu 18. Op mijn avatar is hij bv nog veel donkerder.
<3 wat een speciaal paard als die zo wit geworden is... Zal misschien iets van stekelharig of schimmelgen hebben?
Wel een erg knap dier

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-21 12:28 



 
Profiel   

Mijn Dennis van bijna 24 lentes jong heeft inmiddels een aardige kol waar eerst helemaal geen wit zat, wel goed verstopt.

Ik zal hem eens lief aan kijken of hij zijn wijze grijze haren op de foto wil laten zetten :j .
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-21 12:52 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 5 [ 102 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen