Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 5 [ 102 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wanneer heeft jouw paard grijs laten zien?

 
Profiel   

Al zolang ik Menno ken heeft hij een grijze snor.. Hij was toen 10 jaar oud. Nu dit jaar wordt hij 25 en hij wordt met de dag grijzer.. <3


[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-21 13:04 



 
Profiel   

Mijn shet is 17 en is onder haar voorpluk behoorlijk grijs
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-21 13:16 



 
Profiel   

Ik rij een 20 jarige bruine en daar zie je helemaal niks aan. Er staat ook een 20 jarige fries op stal en die is behoorlijk grijs op haar hoofd.


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-21 13:23 



 
Profiel   

Art_Ificious schreef
Annetje schreef
Als ik deze foto's zie, dan vind ik het bijna jammer dat de mijne al wittig is van zichzelf en niet alleen van ouderdom. Ik vind die grijze wenkbrauwen echt super schattig. [ [url=m/w90qgd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hij wordt wel steeds witter. Hij werd geboren als een vos met witte billen. Ik had vroeger ook nooit gedacht dat zijn oortjes ook wit zouden worden, maar ze zijn ondertussen flink doorgekleurd. Hij is nu 18. Op mijn avatar is hij bv nog veel donkerder.
<3 wat een speciaal paard als die zo wit geworden is... Zal misschien iets van stekelharig of schimmelgen hebben?
Wel een erg knap dier

Het is een appaloosa, die schijnen vaker te 'schimmelen.' Bedankt voor je compliment. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-21 16:57 



 
Profiel   

Zeepsop schreef
Mijn paard is 16 en begint al te vergrijzen. :+

Die van mij ook al een jaar of 2. Is ook 16 (dit jaar 17). :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-21 16:59 



 
Profiel   

Mijn merrie niet... :')
Uiteindelijk is ze ruim 29 geworden en geen grijs haartje te bekennen.
Moet ik ook wel zeggen dat zij er altijd bijzonder goed uit heeft gezien voor haar leeftijd en ook een top conditie had. Ze liep op haar 28ste nog een clinic op z niveau mee.

[ img ]
Hier 29

[ img ]
Hier 27

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-21 17:04 



 
Profiel   

Tweety, 27, foto's van afgelopen zondag.

Als ik echt zijn voorpluk opzij doe, dan zie je iets grijzigs.
Deels ouderdomsgrijs (bovenzijde kol) maar deels ook zijn wat bijzondere vachtkleur (dat grijzige dat je ziet in zijn 'kruintje' is bijvoorbeeld normaal)

Maar als hij gewoon voor zich uit kijkt, zie je eigenlijk nauwelijks grijs/oud.

[ img ]



[ img ]



Tweet toont sowieso niet echt oud nog. Hij is het wel, ook echt wel oude paardenkwaaltjes, maar je ziet het niet zo op het eerste oog.

Een dierenarts die ik er afgelopen jaar bij had toen hij niet fit was, vroeg me zijn leeftijd te herhalen, die dacht dat hij het verkeerd verstaan had. :') :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-21 17:06 



 
Profiel   

Ik moet even de foto's erbij zoeken.

Mijn zwarte ruin is nu 23 en heeft sinds een jaar of 2 grijze haren dat je het gaat zien.

De zwarte shet weten we niet exact hoe oud hij is. Hij moest ook rond die leeftijd zijn, maar is waarschijnlijk iets ouder. We schatten hem 25-27 en hij heeft nu wel al 4/5jr grijze haren en laatste 2 jaar behoorlijk onder de maantop. Verder nog niet heel erg.

Mn bruine merrie van 28 heeft vrijwel geen grijze haren. Ze wil ook nog steeds niet geloven dat ze 28 is, dus tja........

Haar zoon is vos en nu 22 en hij begon afgelopen jaar over zijn gehele hoofd wat grijs te laten zien. Vooral bij zijn neus waar hij ook ietsjes een deuk had van??? Joost mag het weten.......( of ik wil het niet weten )

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-21 17:11 



 
Profiel   

Wat een superleuk topic!! Ik heb geen grijze haren met mijn jonkie van 10, maar lees heel graag mee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-21 10:50 



 
Profiel   

Toen je ongeveer 20 jaar oud was, zag je duidelijk witte vlekken op mijn schat, maar lang daarvoor werd het haar wit

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-21 10:54 



 
Profiel   

Mijn merrie van 14 begint al langzaam steeds meer grijze haren boven haar wenkbrauwen te krijgen /3 ..
Ik wist dat ik dit kon verwachten, want haar moeder werd ook al vroeg grijs :P .

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-21 11:40 



 

Die van mij wordt 16 en begint al een tijdje te grijzen

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-21 19:46 



 
Profiel   

Zn grijze kol is wat over belicht zo in de schemer met flits. Maar ooit zat er geen enkele grijze haar ;) .
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-21 19:53 



 
Profiel   

Awh opa Dennis <3

Vind al die grijze koppies met elk hun eigen wijze uitstraling zo mooi om te zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-21 23:33 



 
Profiel   

[ img ]

31 en geen 1 grijze haar _/-\o_

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-21 23:36 



 
Profiel   

Mevrouw wordt dit jaar 27, en nog niks! Alleen moeite met door de wintervacht heenkomen, maar dat mag op deze leeftijd.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-21 23:40 



 
Profiel   

Mijn oude verzorgpony begon al met ongeveer 16 jaar witte haren te krijgen, ik vind dit vrij vroeg en dacht eerst ook altijd dat ze ouder was. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-21 02:58 



 
Profiel   

[ img ]
Mana pluis wordt als dr paspoort klopt en ze niet stiekem nog ouder is 24 dit jaar, dr kol begint nu langzaam iets omhoog uit te breiden en dankzij een wondje een wit stipje op dr rechterwenkbrauw, maar vind t nog vrij weinig in vergelijking met andere paarden van die leeftijd, veel mensen zouden ook niet zeggen dat ze al zo oud is :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-21 03:37 



 
Profiel   

Kom ik aanzetten met mijn 4 jarige merrie :(:)

We hebben wel eens bij ons een oudje gehad die je beledigend aankeek als je tegen haar zei dat ze oud was, en ze kreeg vooral veel grijs op haar hoofd en op haar kont.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-21 10:49 



 
Profiel   

Mijn pony is 14 en heeft al grijze plekken (onder zijn gezicht en zijn wenkbrauwen)volgens mij op zijn 13e en mogelijk op zijn 12e al. Maar bij hem is het echt: grijsheid is wijsheid. Ik vind het niet zo mooi die grijze plekken zo jong. Ik ben 33 en ondanks dat mijn kinderen mij zeker soms grijze haren bezorgen heb ik bijna nooit een grijze haar gehad.

[ img ]


Laatst bijgewerkt door XRuby_SymmyX op 08-04-21 07:25, in het totaal 3 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-21 06:53 



 
Profiel   

Bellatrix schreef
King is 23 en zijn wenkbrauwen verraden hem al een aantal jaar...

[ [url=m/HspbKG.jpg]Afbeelding[/url] ]


Precies dit heeft mijn pony maar dan al op zijn 13e gekregen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-21 07:02 



 
Profiel   

[ img ]
Mijn bijna 15 jarige Groninger merrie had een witte bovenlip , begint grijs te worden en zich uit te breiden <3

En het gaat snel, want dit was afgelopen juni:

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-21 08:03 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]
Ik heb er een roan bij, toen ze haar effen veulenvacht verloor werd ze grijzig. Ze is nu bijna 28 en is wel wat grijzer in haar gezicht. Ze vroegen haar hele leven al: die is zeker oud he?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-21 08:37 



 
Profiel   

Mijn Fries ben ik begonnen te rijden toen ze 9 was. Toen had ze al de eerste grijze haren boven de ogen.

[ img ]
Dit was in 2014, hier was ze 17 dus, en al aardig grijs aan het worden.

[ img ]
En dit is dit jaar :) met (bijna) 24.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-21 08:40 



 
Profiel   

Ohh wat een knappe oudjes hier <3

Hier eentje van 17 maar nog niet grijs en verder nog ‘jonkies’. Mijn schoonouders hebben er wel eentje van 26 die behoorlijk grijs wordt de laatste jaren!
[ img ]
Vooral aan haar benen kleurt het grijs :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-21 08:47 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 5 [ 102 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen