Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Interesting Jibon 30 jaar!

 
Profiel   

Hoi medebokkers,

Vandaag is het voor ons een bijzondere dag, want mijn eerste eigen pony wordt vandaag 30!

[ img ]

Ze is al eerder in het oudjestopic genoemd: [VN] Bokt is 20 jaar! Senioren in de spotlights! Deel 2

Ik heb haar al vanaf dat ze 2 is in mijn bezit, met een tussenpoos is ze verkocht geweest, maar na 7 jaar weer teruggekomen bij ons op stal.

https://nrps.nl/database/npa-9101051-91 ... ting-jibon
We hebben 4 veulens met haar gefokt en 1 daarvan is bij ons overleden en met 2 eigenaren hebben we gelukkig contact mee. Polerte zoek ik nog steeds......

LADY'S JIBON BB 528008090105009 SCAPINO BB OX NETRON OX 19-06-2009
LADY'S SCOURAVY HBP 942015.94 NETRON OX 14-05-1994
POLERTE J NRA 960407.96 PRINS ALFRED NETRON OX 20-04-1996
PROSPECTES J. NRA 971323.97 PRINS ALFRED NETRON OX 28-06-1997

Afgelopen zomer kwam ze kreupel uit de stal en dachten we dat het afgelopen was, maar ze knapte wonderbaarlijk op en in november is ze uit haar pensioen gehaald en kijk nu eens wat een vlotte pony het weer is geworden!

[ img ]
Even een controle, een voortand en kies moesten eruit, maar na 2 maand kon ze weer volledig goed eten.

[ img ]
Lekker gepoetst worden in de weide

[ img ]
Saampjes op de foto :+:

[ img ]
Met Joris genieten in de weide {:}

[ img ]
Ze is ook lid van de platte oren commissie -O-

[ img ]
Lekker genieten van de kleine ritjes

[ img ]
Mooie combi

Ze geniet van alle verdiende aandacht en ik ben zo blij dat onze dochter haar net zo leuk vind als mij *\o/*

Ik hoop dat we er nog 10 jaar bovenop kunnen tellen, maar blijf realistisch en geniet van elke moment dat ze nog bij ons mag zijn.

Bedankt voor het kijken!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-21 09:43 



 
Profiel   

Ik verplaats dit naar AOW, daar past het beter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-21 13:53 



 
Profiel   

Gefeliciteerd! Wat ziet die er nog super uit! Hoop dat de mijne ook zo de 30 mag halen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-21 14:38 



 
Profiel   

Woow wat ziet die er goed uit voor de leeftijd zeg!! Mag je best trors op zijn :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-21 08:49 



 
Profiel   

Ze ziet er goed uit voor haar leeftijd! Leuk dat ze nog een beetje actief is. Rust roest! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-21 15:27 



 
Profiel   

Gefeliciteerd!! Wat ziet ze er nog jong uit, zeg! leuk hoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-21 17:37 



 
Profiel   

Dank jullie wel voor de lieve reacties!

Afgelopen zomer dacht ik echt dat ik afscheid moest nemen, waarschijnlijk vast gelegen in haar stal. Moest het van de da maar even aankijken en dat heb ik gelukkig gedaan.

Nooit gedacht dat ze weer zo fanatiek zou worden. Elke keer als mijn dochter mee is zie je haar gewoon kijken: waar is mijn aandacht :')

Sinds ze weer bereden wordt, nou ja, meer aan de longeerlijn veel stappen en wat draven, merk ik echt dat ze niet meer zo sloft. Ze is echt fanatiek geworden. Zo leuk dat ze zo opfleurt op haar oudedag :+:
Ik hoop nu echt dat we nog een hele tijd van haar mogen genieten :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-21 18:19 



 
Profiel   

Wat geweldig dat zo'n paard de 30 mag halen. Zo fit en wat een fijn leven zal ze hebben bij jullie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-21 06:36 



 
Profiel   

Gefeliciteerd, wat een mooie leeftijd heeft ze behaald!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-21 13:54 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen