Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Wachtlijst Paardenkamp Soest

 
Profiel   

Hierover vond ik wel een oud topic maar dat was wel erg lang geleden dus vandaar maar een nieuw topic. Mijn paard staat al jaren en jaren (soewieso al vanaf jan. 2015) op de wachtlijst van de paardenkamp in Soest. Ik krijg elk jaar een overzicht op welke plaats hij staat maar eigenlijk schiet dat niet op. We staan nu ruim in 400. Ik zie dan wel dat veel jongere paarden de Paardenkamp binnen komen.Heb al een paar keer een mail gestuurd maar krijg geen reactie op mijn vraag hoe dat nou eigenlijk in zijn werking gaat. Zijn er paarden die voorrang krijgen? Of moet je je paard al ongeveer op zijn tiende opgeven om in aanmerking te komen voor een plekje? Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? Of ben ik gewoon veel "te ongeduldig"? Ik wil mijn paardje zeker niet kwijt zolang ik woon waar ik woon maar er zijn emigratieplannen, vandaar...
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-21 08:42 



 
Profiel   

Vanaf 2015 is niet lang. Er zijn zelfs stops op de wachtlijst geweest.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-21 08:52 



 
Profiel   

anjali schreef
Vanaf 2015 is niet lang. Er zijn zelfs stops op de wachtlijst geweest.

De lijst is nu ook gesloten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-21 08:56 



 
Profiel   

wellicht even een zoeken in oude topic's ? ik meen dat er nog een recent topic loopt over dit onderwerp

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-21 09:08 



 
Profiel   

Nog maar eens gezocht op wachtlijst, en toen kwam het laatste topic uit 2021 wel naar voren... dan mag deze eigenlijk wel dicht........

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-21 09:26 



 
Profiel   

op de site van de paardenkamp staat ook een telefoonnummer, ik denk dat als je ze belt je wel gewoon antwoord krijgt op je vragen?
https://www.paardenkamp.nl/over-de-paar ... achtlijst/
linksonder staat het telefoonnummer
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-21 09:50 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen