Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 3 [ 56 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Plaats een nieuw onderwerp

Mijn Senior nog opzadelen?

 
Profiel   

Waarom niet?! Ik denk dat het paard het wel aangeeft wanneer het genoeg is. Zolang hij er lol in heeft, vooral lekker opzadelen! Rust roest inderdaad, zolang je maar blijft luisteren naar het paard zelf. Hier werd eentje op haar 25e nog gereden. Wel maar 1 of 2 keer per week en de rest lekker longeren en wandelen. Ze werd er alleen maar blijer en fitter van :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-22 08:58 



 
Profiel   

Onze Britta is bereden tot ze 32 was.Niet actief en door ons lichtgewicht verzorgmeisje van 12.1 keer per week een half uurtje.Toen heeft ze zware koliek gehad en zijn we gestopt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-22 10:19 



 
Profiel   

Ik zou niet weten waarom dit niet zou kunnen, mijn paard (van Mei 2002) gaat binnenkort naar het Z1. Ik houd de hersteltijd na training goed in de gaten, net als de voeding, en vooral zijn humeur.

Zolang het fijn voelt, doen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-23 23:28 



 
Profiel   

Hermelijnhof schreef
Ik zou niet weten waarom dit niet zou kunnen, mijn paard (van Mei 2002) gaat binnenkort naar het Z1. Ik houd de hersteltijd na training goed in de gaten, net als de voeding, en vooral zijn humeur.

Zolang het fijn voelt, doen!


De mijne is ook van 2002 en die loopt nog gewoon een grand-prix proef is afgelopen zaterdag nog meegeweest op wedstrijd, ik heb gewoon gezegd zolang hij het leuk vind mag tie mee hij word doodongelukkig als je hem minder laat werken en het mooie is hij word nog steeds beter dus waarom niet… als ze fit zijn kan het prima

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-23 23:41 



 
Profiel   

Ik heb afgelopen zondag ook nog een rondje gedaan met mijn 29 jarige. We rijden weinig maar als we het doen genieten we!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-23 05:10 



 
Profiel   

Ik heb mijn old timer gereden tot zijn 26ste. Ik gooide de teugels altijd los in het bos en liet hem dan zelf de route bepalen. Het rondje werd op een gegeven moment steeds korter.

Wel heb ik hem daarna altijd wat bejaarde gym gegeven aan de hand. Gewoon wat grondwerk met een beetje rekken en buigen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-23 10:53 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 3 [ 56 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen