Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

oudjes op stal

 
Profiel   

Hoihoi!
wij hebben op stal 3/4 echte oudjes de oudste is volgens mij ongeveer 34 of ouder zelfs.

En nu vraag ik me af wat jullie doen met alle oudjes op stal?

bij ons wordt er vaak vooral met ze grondwerk en vrijheidsdressuur gedaan, en de jongeren kindjes poetsen ze vaak. Ook wordt er vaak met ze gewandeld en mogen soms de jonge kinderen er nog op rijden voor stapbuitenritjes. Met eentje wordt er ook nog vaker gewoon rustig gereden.

dus als er nog leuke oudjes verhalen zijn ik ben benieud
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-21 20:10 



 
Profiel   

Wij wandelen veel met de hond en het 'oudje' samen! Geniet hij nog veel van. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-21 08:50 



 
Profiel   

Ik ging vaak op snacktocht met mijn oude verzorgpaard. Dan maakten we een wandeling en gingen we samen op zoek naar planten/bloemen/vruchten/etc dat veilig (en gezond!) is voor paarden. Kun je veel info over vinden op het internet. Het leek altijd alsof ze echt meehielp met zoeken en ze genoot er zichtbaar van, aanrader!

Met belangrijke dagen (dierendag, verjaardag als die bekend is, etc.) maakte ik altijd een 'paardentaart'. In de zomer maakte ik vaak een afkoelend recept. Uiteraard lettende op suikers met een recept van het internet, is dit ook echt leuk voor de kids! Ik kan me herinneren dat de Penny vaak leuke filmpjes had hierover, maar dat is wel alweer +-7 jaar geleden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-21 09:31 



 
Profiel   

Ik wandel/graas veel op de dijk, tot ik merk dat ze er genoeg van heeft. Laat haar in de bak op de hoefslag bewegen aan een lange lijn (bij ons mag dit niet los, maar een longeerbak is te zwaar voor haar). Ze staat tijdens uitmesten in het gangpad en buurt dan wat met de buurpaardjes, ik "lange-teugel" af en toe. Probeer regelmatig wat af te wisselen. Maar let wel goed op hoe haar dag is en wat ze die dag aankan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 14:14 



 
Profiel   

Hier gewoon niets. De oudsten zijn 27, 32, 28 en +/- 30. Die staan hier gewoon te staan en lopen met de rest mee.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 14:16 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen