Fries bijna 24 komt slecht winter door

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shirley

Berichten: 26905
Geregistreerd: 17-09-01
Woonplaats: West-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-24 10:58

Dat is een troostgevende gedachte
:knuffel:
Zo fijn ook dat Freek er zelf duidelijk vrede mee had en dat je dierenarts het nog even bevestigde.
Sterkte voor jou en je honden!

meggiemeg

Berichten: 12229
Geregistreerd: 08-04-04
Woonplaats: gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-24 09:22

Mirjam79 schreef:
Wat fijn dat hij rustig is gegaan naar de eeuwige groene weides.

Nu een grote leegte achterlatend voor iedereen! Heel veel sterkte...

Heb gezegd tegen hem dat hij zich niet door 1 van de andere paarden die we al wat jaren terug hebben laten gaan niet op zijn kop moet laten zitten. Alle paarden die ik ooit gehad heb zijn nu bij elkaar, een bijzondere gedachte, ben benieuwd wat ze tegen elkaar te melden hebben over mij

meggiemeg

Berichten: 12229
Geregistreerd: 08-04-04
Woonplaats: gelderland

Re: Fries bijna 24 komt slecht winter door

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-24 09:25

Bedankt allemaal. Het is raar, leeg en stil. Mijn dagelijkse ritme is verstoord. De honden vinden het raar dat hij er niet is. Ze staan bij het hek te kijken en dan kwam hij altijd naar ze toe, hoofd over het hek heen en dan kreeg hij een wasbeurt aan zijn neus en ogen. Naar beide honden toe was hij geduldig en lief.

Zonnetje81
Berichten: 18675
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Fries bijna 24 komt slecht winter door

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-24 09:40

Ik was heel je topic aan het lezen, wat een verdrietig nieuws. Ik heb een pony gehad met EORTH, deze ging ook kwijlen van de pijn....super zielig. Dat was ook het moment om hem te laten gaan.

Sterkte met het verlies en inderdaad misschien nu even tijd voor jezelf nemen qua operatie.

Gulpje

Berichten: 8072
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: In Uranus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-24 12:29

meggiemeg schreef:
Mirjam79 schreef:
Wat fijn dat hij rustig is gegaan naar de eeuwige groene weides.

Nu een grote leegte achterlatend voor iedereen! Heel veel sterkte...

Heb gezegd tegen hem dat hij zich niet door 1 van de andere paarden die we al wat jaren terug hebben laten gaan niet op zijn kop moet laten zitten. Alle paarden die ik ooit gehad heb zijn nu bij elkaar, een bijzondere gedachte, ben benieuwd wat ze tegen elkaar te melden hebben over mij


Zo denk ik ook. Mijn Friese Held is 22 maart naar de eeuwige graslanden overgegaan en ik word stiekem een beetje warm van binnen als ik denk dat hij dan weer samen is met zijn 'zus' Daisy en de hele dag nog meer gras eet dan hij opkan en weer lekker dik wordt. Snif! <3